آیاتاسیسات از مکانیک خودرو بهتر است؟
آیاتاسیسات از مکانیک خودرو بهتر است؟
من از مکانیک خودرو به تاسیسات تغییر رشته دادم الانم روزانه مهاجر اصفهانم ب نظر شما کار خوبی بود
داداش گلم برو سیالات اگه پول داری ما که اودیم تاسیسات حتی اسم مهندسم رومون نمیزارن.عزیزم جدیدا هر که پول دانشگاه آزاد میده مهندسه نه من که مثل خر درس خوندم حالا روزانه تاسیساتم و استادم میگه رشته سیالت کارا شمارو انجام میده