سلام من مهندسی برق دارم ا دانشگاه محمود اباد.دنبال کار میگردم.کارای مونتاژ تابلوهای صنعتی انجام مبدم کار plcتا حدودی بلدم.کارای سردخونه کشتارگاه های بزرگ هم انجام میدم.خلاصه هر کاری تو زمینه تابلو های صنعتی باشه تابلو توزیع سنجس انجام میدم.فقط بهم کار بدین ممنون میشم
بهروز ملکشاهی هستم...