خوب من ..
نرگس عزیزم ...
قلب پاکت روزنه امید قبولی دعای تو به درگاه خداست .
خواهر خوبم .
خواهر نازنینم ..
امیدوارم قلب پاکت هرگز از خدا خالی نشه ..
..
شاید گاهی یادم بره که خوب هایی مثل تو یادی بکنم ..
اما همیشه یه گوشه دلم فقط جای خوده خودته...[/B]:gol: