بریکرهای راکتور 20کیلوولت
بریکرهای راکتور 20کیلوولت
تا انجا که من اطلاع دارم در پستهای کشور از همان بریکر فیدرهای 20 کیلوولت برای قطع و وصل راکتور استفاده میکنند و لذا هنگام قطع این بریکرها به دلیل جرقه شدید ایجاد شده بین کنتاکتها این راکتورها اسیب جدی به کنتاکتهای ان وارد میشود در مدت کوتاهی...