نتایح جستجو

  1. خيبر

    خب قهر چرا حالا؟:D

    خب قهر چرا حالا؟:D
  2. خيبر

    من الان اسلحه دستمه..:D بگو ببينم كي بوده برم بزنم ناكوتش كنم.:thumbsup2:

    من الان اسلحه دستمه..:D بگو ببينم كي بوده برم بزنم ناكوتش كنم.:thumbsup2:
  3. خيبر

    حاجي هنوز نيومده؟!:eek: دارم نيگرانش ميشم..:eek: كي جرات كرده به ابجي ما چپ نيگا كنه؟!:w39: فقط...

    حاجي هنوز نيومده؟!:eek: دارم نيگرانش ميشم..:eek: كي جرات كرده به ابجي ما چپ نيگا كنه؟!:w39: فقط اسم ببر.:w24:
  4. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    منم رفتم.. شيدا تو هم فعلا برو پيش يوحنا بخواب..
  5. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    منم رفتم.. شيدا تو هم فعلا برو پيش يوحنا بخواب..
  6. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    منم رفتم.. شيدا تو هم فعلا برو پيش يوحنا بخواب..
  7. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    عمو جون تو فضولي نكن..:D:whistle::D
  8. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    عمو جون تو فضولي نكن..:D:whistle::D
  9. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    عمو جون تو فضولي نكن..:D:whistle::D
  10. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    يوحنا دوستت داره اينكارو ميكنه.. ميترسه زياد بخوري مريض شي:D سلام داداش.. بيا ببين چه خبره.. بيا سرنخ رو بگير من برم:D عمو جون..من حدس ميزنم اين اقاي سلحشور شوهر اول مامانت باشه..:D
  11. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    يوحنا دوستت داره اينكارو ميكنه.. ميترسه زياد بخوري مريض شي:D سلام داداش.. بيا ببين چه خبره.. بيا سرنخ رو بگير من برم:D عمو جون..من حدس ميزنم اين اقاي سلحشور شوهر اول مامانت باشه..:D
  12. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    يوحنا دوستت داره اينكارو ميكنه.. ميترسه زياد بخوري مريض شي:D سلام داداش.. بيا ببين چه خبره.. بيا سرنخ رو بگير من برم:D عمو جون..من حدس ميزنم اين اقاي سلحشور شوهر اول مامانت باشه..:D
  13. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    نه عمو جون.. اين مامان و بابات حتي اگر واقعي باشن دو زار نمي ارزن.:D خانم برو از خونه بيرون مگرنه پاسبان خبر ميكنما..برو بچه رو گمراه نكن.:D
  14. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    نه عمو جون.. اين مامان و بابات حتي اگر واقعي باشن دو زار نمي ارزن.:D خانم برو از خونه بيرون مگرنه پاسبان خبر ميكنما..برو بچه رو گمراه نكن.:D
  15. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    نه عمو جون.. اين مامان و بابات حتي اگر واقعي باشن دو زار نمي ارزن.:D خانم برو از خونه بيرون مگرنه پاسبان خبر ميكنما..برو بچه رو گمراه نكن.:D
  16. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    عمو ميدوني كه ايزايمر دارم من..:D چه بهتر..شيدا جان عمو خودم با فرناز صحبت ميكنم يه تخت بخره بزاره كنار تخت يوحنا با هم بزرگ شين..:D يوحنا عمو اين اقا تو قبيله ماس؟! حرف از پوشك و مهران زد .. فك كنم اشناس..:D
  17. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    عمو ميدوني كه ايزايمر دارم من..:D چه بهتر..شيدا جان عمو خودم با فرناز صحبت ميكنم يه تخت بخره بزاره كنار تخت يوحنا با هم بزرگ شين..:D يوحنا عمو اين اقا تو قبيله ماس؟! حرف از پوشك و مهران زد .. فك كنم اشناس..:D
  18. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    عمو ميدوني كه ايزايمر دارم من..:D چه بهتر..شيدا جان عمو خودم با فرناز صحبت ميكنم يه تخت بخره بزاره كنار تخت يوحنا با هم بزرگ شين..:D يوحنا عمو اين اقا تو قبيله ماس؟! حرف از پوشك و مهران زد .. فك كنم اشناس..:D
  19. خيبر

    یکی بیاد تعریف کنه که دین یعنی چی؟

    شما تشريف ببر تاپيك احكام و اهداف دين رو بخون..
  20. خيبر

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    عمو جون تو 1 درصد هم بابا يا مامان داشته باشي مهم نيست!:D تو قيبله يكي رو پيدا ميكنيم ميديم بري پيش اون.. اصلا خوبه بشي ابجي يوحنا؟! ميري؟! برم با فروغ صحبت كنم كه به انوسا بگه؟:D
بالا