دعای روز تولد...
دعای روز تولد...
:gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
امیدوارم همیشه همیشه همیشه دست خدا رو تو دستات احساس کنی داداش گلم...
.
.
.
.
.
خدا جونم این داداش گلمونو بهت میسپریم...مواظبش باش و کمکش کن همونی باشه که تو میخوای...
:gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
به ساعت ما دو دقیقه به 3 هست...
بچه ها همه سکوت...نفسا تو سینه حبس...
الان من داداش دار میشم...
یه دقیقه...
داداشی بیا دیگه...
.
.
.
.
.
.
داداشیییییییییییییییییی به این دنیا خوش اومدی...!!!!!!