حتماباید پول بزنی به کارتش تا براتون ارسال کنه شماره کارتشو بگیر و یه 10 تا 15 هزار تومنی بزن به حسابشون تا بفرسته
اصلا قصد فرستادن نداره کلیک کنید تا باز شود... به چه مناسبت باید مفتکی برات بفرستم مگه ده بار نگفتم یه رگم اصفهانیه؟
حتماباید پول بزنی به کارتش تا براتون ارسال کنه شماره کارتشو بگیر و یه 10 تا 15 هزار تومنی بزن به حسابشون تا بفرسته کلیک کنید تا باز شود... ۱۰، ۱۵ هزارتومن جعبه شیرینی هام دونه ای ۸۰ تومن میخرم