باشگاه مهندسان ایران

mahyam68
mahyam68
برای سفارش به دایرکت مراجعه کنید حتی شما دوست عزیز😆😃
ALIREZA.F.1988
ALIREZA.F.1988
جناب امیر
اگه شیرینی فرستاد با این شربت بخور

1781956637909.jpeg
starone312
starone312
  • Haha
واکنش ها: mahyam68
starone312
starone312
ALIREZA.F.1988
ALIREZA.F.1988
حتماباید پول بزنی به کارتش تا براتون ارسال کنه
شماره کارتشو بگیر و یه 10 تا 15 هزار تومنی بزن به حسابشون تا بفرسته
mahyam68
mahyam68
اصلا قصد فرستادن نداره :w22:
🙄 به چه مناسبت باید مفتکی برات بفرستم
مگه ده بار نگفتم یه رگم اصفهانیه؟
mahyam68
mahyam68
حتماباید پول بزنی به کارتش تا براتون ارسال کنه
شماره کارتشو بگیر و یه 10 تا 15 هزار تومنی بزن به حسابشون تا بفرسته
۱۰، ۱۵ هزارتومن 😂 جعبه شیرینی هام دونه ای ۸۰ تومن میخرم😂😂😂😂
  • Like
واکنش ها: starone312
بالا