من اگه بچهی دوم بیارم، یک سوم وسایلی که برای پسرم گرفتم رو براش نمیگیرم، چون الان فهمیدم واقعا خرج الکیه و فقط جای اضافه میگیره و بدون اونا هم میشه با کیفیت بچه بزرگ کرد.
دقیقا همینه
یه سری وسایل اصلا استفاده نشدن
حتی کریر یا روروئک رو هم نه
کالسکه هم بچه هام دوس داشتن بغل من باشن تا با کالسکه
کلا توی زندگی هم بنظرم خیلی از وسایلمون بلااستفادس
فقط موقع جهیزیه فشار میاد برای خریدن
.
البته علیرضا که با خوب خانواده ای وصلت کرد
موقع خرید جهیزیه هم خرید اضافی نکردم. اول خونه رو خریدیم و بعد شروع به خرید کردیم. اول میرفتم خونه و جای موردنظر رو متر میکردم و بعد براش خرید میکردم. مهمون که میومد میگفت توی خونهتون همه چی سر جای خودشه، هیچ چیزی یه خورده هم از جاش بیرون زده نیست.
برای بچهم هم اولش چیز اضافهای نخریدم ولی کم کم افتادیم توی دور خرید کردن
زحمت بکش
دوتا ازشون بخر