باشگاه مهندسان ایران

Ahmad Engineer
Ahmad Engineer
تو ک واردی و اطلاعات داری
زحمت بکش
دوتا ازشون بخر8-)
*mahdieh*
*mahdieh*
من اگه بچه‌ی دوم بیارم، یک سوم وسایلی که برای پسرم گرفتم رو براش نمیگیرم، چون الان فهمیدم واقعا خرج الکیه و فقط جای اضافه میگیره و بدون اونا هم میشه با کیفیت بچه بزرگ کرد.
Ahmad Engineer
Ahmad Engineer
دقیقا همینه
یه سری وسایل اصلا استفاده نشدن
حتی کریر یا روروئک رو هم نه
کالسکه هم بچه هام دوس داشتن بغل من باشن تا با کالسکه:biggrin:
کلا توی زندگی هم بنظرم خیلی از وسایلمون بلااستفادس
فقط موقع جهیزیه فشار میاد برای خریدن
.
البته علیرضا که با خوب خانواده ای وصلت کرد:w18:
*mahdieh*
*mahdieh*
موقع خرید جهیزیه‌ هم خرید اضافی نکردم. اول خونه رو خریدیم و بعد شروع به خرید کردیم. اول میرفتم خونه و جای موردنظر رو متر میکردم و بعد براش خرید میکردم. مهمون که میومد میگفت توی خونه‌تون همه چی سر جای خودشه، هیچ چیزی یه خورده هم از جاش بیرون زده نیست.
برای بچه‌م هم اولش چیز اضافه‌ای نخریدم ولی کم کم افتادیم توی دور خرید کردن
frotan68
frotan68
نه بابا من واسه پسرمم ازینا نخریدم بچه نباید اینقد لوس بار بیاد.حالا این یکی چون دختره شاید یکم لوسش کردیم:D
*mahdieh*
*mahdieh*
اااا،جنسیتش معلوم شد؟ 😍
frotan68
frotan68
بله:love:
*mahdieh*
*mahdieh*
عزیزم، دخمل قشنگ😍😍😍😍
ALIREZA.F.1988
ALIREZA.F.1988
چه خوب
منم دختر خیلی دوست دارم
قرار نشد از همین الان بینشون فرق بزاریا :biggrin:
frotan68
frotan68
خداوکیلی من پسرمو خیلیی دوس دارم ولی باباش میگه دختر ایجاب میکنه که بیشتر بهش توجه کنی :D
Ahmad Engineer
Ahmad Engineer
علیرضا تو خو ۱ دختر داری
بقول اطرافیان یه پسر هم بیار جنست جور شه8-):giggle::coffee:
*mahdieh*
*mahdieh*
احمد تو جنست جوره؟
بالا