خخخخخخخخخخخ یقهههههههه
خخخخخخخخخخخ یقهههههههه
اااااههههههههههههههههههههه
یقههههههههههههه![]()
دختر بیابانیمنم یادههههههههههه
گوزن دریایی میقتم![]()
دختر بیابانی
ملوس..اقدس خانوم
یاد تند تند حرف زدنش تو یه تاپیک قدیمی میوفتم
حرف نزدیم.تو تاپیک تنها صداست که میماند فایل صوتی گذاشته بودی اونموقع ها شنیده بودمیاد انجیر ، کی باهام حرف زدی![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
| O | با ديدن نفر قبليت اولين چيزي كه به ذهنت ميرسه چيه ؟ | زنگ تفريح | 796 | |
|
|
چند نفر هم اسم شما وجود دارند ؟! | زنگ تفريح | 0 | |
|
|
احساست به نفر قبلی چیه ؟ | زنگ تفريح | 103 | |
|
|
اگه بخوای براساس تجربه خودت نفر بعدیت رو یک نصیحت کنی چی بهش می گفتی؟؟ | زنگ تفريح | 153 | |
|
|
با آخرین حرف اسم نفر قبلی یه اسم (دختر یا پسر) بگو | زنگ تفريح | 2652 |