هر زاویه را می توان با خط کش و پرگار به طور «دقیق» به سه قسمت تقسیم کرد اما یه مشکلی هست اینکه خط کش ما ستاره* نیست!!یعنی مدرجه!!بنده به این روش رسیدم و اثباتش کردم ولی بعد فهمیدم قبلا ارشمیدس این روش رو پیشنهاد کرده بود!!!!!ما اثباتش کردیم...به هرحال روشی ثابت شده است ولی گفتم تنها مشکلش اینه...