Recent content by s@n@m

  1. S

    تاپيك مرجع و آموزش نرم افزار carrier

    لینک درسته ومن دانلود کردممممم..مممنون از لطفتون مهندس
  2. S

    سیستم های اطفاء حریق

    ممنون از راهنمایی تون.من تاحالا همچین جداولی ندیدم ممکنه برای نمونه یکی ازاین جداول بزارید.... اگر که امکان داره در مورد محاسبات بوستر پمپ اتش نشانی هم اطلاعاتی بمن بدید ممنون میشمم
  3. S

    سیستم های اطفاء حریق

    لطف میکین بمن در مورد محاسبه حجم مخزن اب اتش نشانی اطلاعات وفرمول بدید؟باتوجه به فرمول کتاب تاسیسات نود که براساس تعداد نفرات هستش حجم مخزن خیلی بزرگ وفضایی میشه... همچنین درمورد محاسبات هد ودبی پمپ های اتش نشانی برای ساختمان های مسکونی یا اقامتی هم اطلاعات میخامممم..ممنون میشم راهنمایی کنید
بالا