Recent content by rahmanimostafa

  1. rahmanimostafa

    مشاوره براي كارشناسي ارشد ... تا ارشد

    داداش این ضرایب مال قرن بوقه!!!!مثلا ضریب درس الکترونیک در رشته الکترونیک 4 هست
  2. rahmanimostafa

    همه مهندسين برق بيان خودشون رو معرفي كنن

    سلام شما واسه ارشد چکار می کنی؟
  3. rahmanimostafa

    مشاوره براي كارشناسي ارشد ... تا ارشد

    دوستان خر خون جمیعا سلام علیکم دوستان دلاوران نام آوران این سر فصل دروس ارشد قدرت رو اگه دارین بفرستین. ریز سر فصلا ;););):cool::cool:
بالا