Recent content by pante-a

  1. pante-a

    متولد چه ماهی هستید ؟ 2 (برای بهمن و اسفند)

    به همه ی کسایی که بهمنی هستند تبریک ویژه میگم من هم بهمنی هستم (23)
  2. pante-a

    متولد چه ماهی هستید ؟ 2 (برای بهمن و اسفند)

    به جای اینکه دستمال ببندی دور سرت یک قرص اسپرین بخور:D البته شاید اگه قرص x بخوری بیشتر اثر کنه:confused:
  3. pante-a

    دانشگاه ازاد خوراسگان(اصفهان مرکز)

    سلام به همه سلام به همه . پروردگارم ،مهربان من از دوزخ این بهشت، رهایی ام بخش! در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است و هر زمزمه ای بانگ عزایی و هر چشم اندازی سکوت گنگ و بی حاصلی ... در هراس دم می زنم در بی قراری زندگی می کنم و بهشت تو برای من بیهودگی رنگینی است من در این بهشت ،...
بالا