Recent content by neda alipoor

  1. N

    از خدا چه جوری تشکر کنیم؟

    یادمان باشداگرخاطرمان تنها شد درتنهایی ترین تنهاییمان کسی به فکر ماهست آفریدگار درتمامی لحظات مراقب مابنده هاست.:redface:
  2. N

    salam.excuse me.ye kami kar dashtam.vaght nashod biam.

    salam.excuse me.ye kami kar dashtam.vaght nashod biam.
بالا