ممنون از جوابتون.یه سوال دیگه :اگه سیستم توربو بخایم نصب کنیم یا همون سیستم که گفتم ،ecuهم باید تغییری داشته باشه یا نه؟یعنی با افزایش چگالی هوای ورودی موتور نسبت ترکیب سوخت با هوا به هم نمیخوره؟
یا اگه یه کپسول اکسیژن به ورودی هوا وصل کرد به نظر شما اونوقت تاثیری در حد توربو داره ؟
آقا یه سوال...
سلام دوستان.
آیا میشه یه پمپ دمنده هوا را به تسمه کولر وصل کرد و خروجی پمپ را به ورودی هوای موتور داد؟واسه موتورtu5 slx؟تاثیری داره بدون اینکه ضرری داشته باشه؟