Recent content by mehrdad_sef

  1. M

    تاپیک سوالات کنترل

    کنترل آسانسور کنترل آسانسور با درود آیا کسی از دوستان مدار کنترل آسانسور با plc رو داره تا 4 طبقه با سپاس
بالا