با سلام به بچه های فروم .
من فکر می کنم بر خورد این دوستمون یکم تند و دور از ادب بود. من نه طرفدار دخترام و نه پسرا . تو دانشگاه ما همه پسرا کلی ادعاشون می شد که چه کارایی بلدن و اصلا حاضر نبودن دخترا رو حتی به حساب بیارن. الان که ترمای آخر شده نگا می کنی میبینی دخترا خیلی جلو تر از پسران . به...