واقعا شرمنده ام .
ما قرار شده که یک ظرف شیشه ای که بشه درب آن رو محکم بست رو مقداری آب ریخته و درب آن رو از بالا سوراخ میکنیم و سنسور مربوط به دما و فشار رو جا سازی میکنم . و بالای اون درب شیشه ای باید اون ظرف مخصوص که برد الکترونیکی قرار دارد رو بذارم .
اول از همه بابت غیبت این یه روزه شرمنده ام .
حمید جان و دوست خوبم meltedboy من رشته مهندسی برق گرایش کنترل هستم و زیاد از ساخت و ترکیب مواد بلد نیستم .
در مورد این پروژه :
من باید دما و فشار یک ظرف رو که داخل مایکروفر هست رو اندازه گیری کنم . نکته مهم اینه که من میتونم این کار رو روی ظرفی که...
من زیاد از صحبتهای دوستمون Hamid_MadNess متوجه نشدم . ولی یه سوال :
در حال حاضر یه ظرف فلزی موجود هست اگه خواسته باشم اینو به نوعی یه روکشی واسه عایق شدن به میدان مغناطیسی درست کنم باید چکار کنم ؟
و من میتونم با همین مواد سرامیکی یه ظرف کوچیک با قطر قابل قبولی درست کنم که برد الکترونیکی رو بذارم ؟
ممنونم دوست عزیز .
ولی میدونی که داخل مایکروفر نمیشه اجناس فلزی استفاده کرد چون باعث القای ولتاژ در سطح فلز شده چون این ولتاژ در حد کیلو ولت هست با بدنه مایکروفر آرک شدیدی میزنه .
بنابراین باید دنبال موادی غیر از فلز باشم .
سلام به تمامی مهندسین و بچه های متالوژی .
دوستان من شدیدا به کمک و راهنماییتون نیازمندم .
من میخواهم یه ظرفی نسبتا کوچک درست کنم که یه برد الکترونیکی داخل آن بگذارم . و این ظرف در بسته رو داخل یه میدان مغناطیسی قوی (مایکروفر) بگذارم و کار این برد هم اندازه گیری دما و فشار اون ظرف هست .
حالا...