سلام دوست عزیز
من استخراج امیر کبیر خوندم. به نظرم رو عیار حد توسعه پایدار کار کنی موضوع خوب و آکادمیکیه. البته اگه قصد ادامه تحصیل دارین موضوع خوبیه ولی اگه به فکر کار و پول در آوردنین بهتره رو طراحی معدن روباز و بهینه سازی تولید کار کنین. که البته تو این زمینه بایستی تحقیق در عملیات هم بلد...