سلام دوستان، ممنون میشم اگه کسی بتونه سریعا یه راهنمایی در مورد محاسبه راندمان فیزیکی و اقتصادی به من بکنه ...
برای تولید کنسرو نخود میخوام، میخوام بدونم نحوه محاسبه راندمان فیزیکی چطوریه، همین طور راندمان اقتصادی ... اگه زودتر جوابمو بدید خیلی ممنون میشم ... ;)