سلام
میخواستم اگه مطلبی یا اطلاعاتی در مورد سیستم یاتاغان کمپرسورهای گریز از مرکز دارید بهم بدید.چون یه تحقیقیه که باید تحویل بدم و تو اینترنت هیچی پیدا نکردم.
متشکرم
سال نو مبارک باشه و امیدوارم ساله خوبی رو گذرونده باشید وساله خوبی داشته باشید.
سلام به همه مهندسین مکانیک
میخواستم یک نرم افزار برای محاسبات مربوط به افت حرارت در منابع گرمایی و طول مسیر انتقال بهم معرفی کنید ودر صورت امکان لینک دانلودش برام بذارین
متشکرم
:)