Recent content by amirrezasayyar

  1. A

    آشنایی با سخت افزار PLC 500-N

    با عرض سلام... من تقریبا 7،8 سال پیش با plc های کنترونیک کار کردم. البته اون زمان شرکت کنترونیک فقط 2 نوع plc داشت اونم یکی بصورت mini plc و دیگری plc 500. البته سری n وجود نداشت. تا اونجا که من کار کردم و در اطلاع هستم، این plc ها بیشتر در زمینه آموزش اونم برای افراد تازه کار میتونه مفید...
  2. A

    آموزش نرم افزار PLC

    منم با شما موافقم که اگه کسی کلاس نره فقط در همون حد آماتوری میتونه باشه. من رشتم PLC بوده اما واقعا کلی مباحث هست که تو کلاسها هم گفته نمیشه و طرف خودش باید بره دنبالش. بحث شبکه کردن یا بحث کنترل شبکه های قدرتمند توسط PLC. هیچ جا اینو به شما آموزش نمیده فقط در سطح برنامه نویسی در کلاسها آموزش...
بالا