سلام و عرض ادب خدمت همه آقایون خانومای محترم.
من علیرضا محمدی هستم اهل اراک.24ساله. فارغ التحصیل نرم افزار. اصلا کامپیورو دوست ندارم ببخشیدا البته. برا همینم الان دارم ارشدمدیریت می خونم.بر خلاف جفت رشته هام الان مدیر عامل یه شرکت راه سازی هستم. برا همتون هر جا هستید آرزوی موفقیت دارم. قدر...