سلام دوستان عزیز من هم بانظر شما عزیزان موافقم چون واقعا در حق ما تاسیساتی ها اچ هاف میشه ما که این همه دروس طراحی تاسیسات پاس کردیم تکلیفمون چیه آیا نظارت بر طرح های مهندسین عزیزی که خودمون براشون نقشه پیشنهاد میکنیم؟ این بی عدالتی نیست؟ مهندسین عزیز من رو هم همراه خود بدانید هرکاری از دستمون...
سلام من دانشجوی ترم آخر مهندسی تکنولوژی تاسیسات هشتم برای رادامه تحصیل رشته ی تبدیل انرژی رو انتخاب کردم که زیاد راضی نیستم واقعا عالی میشد اگه در مقطع کارشناسی ارشد نیز تاسیسات داشتیم متاسفانه این قضیه که استادان ما که در مقطع کارشناسی تدریس میکنند خودشان هم دارای کارشناسی تاسیات هستند موجب عقب...