Recent content by موپو

  1. م

    اموزش مربوط به:SKETCHUP

    دوستان ، گزینه ی sand box توی اسکچاپ من جایی برای تیک زدن نداره :( ینی من تا گزینه ی extensions هم میرم ولی چیزی رو نمیاره بالا که من تیک بزنم :( چیکار کنم؟؟؟راه دیگه ای نداره؟؟؟؟
بالا