سلام نقشه هاروبایدشرکت های ثبت شده تاییدومهرکنن ومتهدبشن که تمام قوانین نظام مهندسی ازجمله مثلالوله های مانسمان واتصالات بدون درزدرلوله کشی های زیرکاراستفاده کنن.
سلام. به شما هم مهر طراحی میدن به شرطی دروسی که مشخص کردن روباید توی دانشگاههای ازاد پاس کنید.برای اطلاع از این دروس توی گوگل (دروس معادل نظام مهندسی روسرچ کن)
سلام عزیزم.کارشناسی تاسیسات شامل72واحد غیر از دروس جبرانی هست که شامل دروس عمومی دروس پایه(ریاضی عمومی وکاربردی واستاتیک)دروس اصلی(سیالات ترمو وانتقال+ازمایشگاهاشون ومقاومت مصالح سوخت واحتراق ودینامیک)ودروس تخصصی که شامل تمام طراحی های تاسیساته.
سلام
شما ملاک اصلیتون رو روی کلکتور رفت وبرگشت بذارین نه رنگ لوله ها.همیشه لوله ای که ازبالای دیگ خارج شده لوله رفت ولوله ای که از پایین خارج شده لوله ی برگشته.درضمن نبایددر مسیرمنبع انبساط هیچ شیر قطع ووصلی باشه اگه هست شما سیستم رو اصلاح کن وبرش دار
سلام اقامهدی شمامحاسبات تاسیسات بهداشتی رو هم بلدی یافقط مراجع رو میشناسید؟
سلام اقامهدی شمامحاسبات تاسیسات بهداشتی رو هم بلدی یافقط مراجع رو میشناسید؟
:biggrin:
سلام
توی طراحی سیستم های دو فصلی مبنای محاسبات رابردبی آب سرد میزارن.ومنابع انبساط روبایدبرای هراجزایی از موتورخونه(دیگ وچیلر)به صورت مجزاطراحی کرد.به نظر من شما از سه پمپ بادبی هریک140gpmبه صورت موازی استفاده کنین که یکی ازپمپ ها به عنوان رزروباشه(بادور موتور1450rpm)
سلام
منظور من پمپ های سیرکولس که افزایش قطرروفقط تازیرکلکتورمربوطه انجام میدن.این کار طراحان فقط به خاطر کاویتاسیونه وسوال من اینه که اگه قطر لوله دهش ومکش زیاد تربشه چه تغییراتی توی هد ودبی پمپ ایجاد میشه؟ممنون
سلام.مهندس توی خیلی ازطراحی هامی بینم که اگه به فرض مثال یه پمپ200-65برای سیستم سیرکوله مناسب باشه (که طبق کاتالوگ قطر فلنچ رانش1/2 2هستش وقطر فلنچ مکش3اینچه)میان 3اینچ رو یه سایزبیشتر یعنی4اینچ انتخاب میکنن بعدقطر فلنچ رانش رو هم4اینچ میزنن یعنی دو سایز بیشتر.بعد به نظرتون چون باافزایش قطر...