آقا مکانیک با 830 تبدیل انرژی تبریز و شهرای بزرگ رو میاری حتی روزانه. تهران هم اگه بخای یه سری گرایشای خاص رو دیدم با این رتبه آوردن. من فک کردم بالای 2000 بودی تو مکانیک که میخای بری هوافضا.
اگه واسه وزارت دفاع یا طرحهای نظامی کار کنی فرصت بهتری واسه کار هست. کلا ایران صنعت هواپیمایی به اون صورت نداره و گستره کاربردیش نسبت به مکانیک خییلی کمتره. اگه مکانیک هم جای خوبی میاری مکانیک رو بزن. تو مکانیک میتونی پروژه مربوط به هوافضا هم کار کنی اگه بخای.
سلام خدمت شماو من خودم همین وضعیت رو داشتم پارسال و مکانیک رو زدم. برادرم ارشد شریف هوافضا خوند آخر سر با هزار گیر و دار و گزینش و اینا ایران ایر استخدام شد با حقوق معمولی. دیگه ته تهش اینه هوافضا از لحاظ شغلی و موقعیت. اگه خیییلی علاقه داریو آینده شغلی و اینا مهم نیست واست و هدف بچگیت بوده...
احتمالا شما به دو درس آخر یعنی مکانیک پرواز و طراحی اجسام پرنده جواب ندادین. به نظر من و خیلی از دوستان این دو درس ظاهری ساده ولی پر از نکته و دشوار بودند. در ضمن آیرودینامیک هم به نظرم از پارسال سخت تر بود.
جواب سوالات
جواب سوالات
دوستان اگه کسی این سوالات رو زده و اطمینان نسبی داره از جوابش خواهشا بهم بگه ممنون، دارم دیوونه میشم. .125. 112.113.122.118.116