Recent content by علیرضا جاودانیان

  1. ع

    یک مشکل تو آنالیز با انسیس----- کمک!!!!!!!

    سلام خیلی ممنون . حتما امتحان میکنم . نشد فایل رو واستون میل میکنم . ممنون
  2. ع

    یک مشکل تو آنالیز با انسیس----- کمک!!!!!!!

    سلام این سکشن رو چجوری بزنیم ؟ میشه توضیح بدی ؟ من همین مشکل رو دارم ؟ استفاده از Beam مشکل تو حل و جواب نداره ؟
  3. ع

    یک مشکل تو تحلیل با انسیس-کمک !!!!!!!!!!!

    سلام منظورت از اینکه المان رو Beam تعریف کردی چیه ؟ این که میشه خمش ؟ درسته ؟ در ضمن من با این کار هنوزم مشکل دارم . همین پیغامو میده .
بالا