Recent content by دانشجو سال اولی

  1. د

    سوالاتی تلخ درباره دانشگاه های غیر انتفاعی آبیک !!!!(آبا و مولانا)...

    اول از همه بهتون پیشنهاد می کنم به هیچ وجه پاتونو تو موسسه آبا نذارین حتی اگه قرار باشه تا اخر عمر دیگه دانشگاه نرین!!!!!! اما اگه این کارو کردین باید یه چیزایی رو بهتون بگم: 1.سرویساش که تو زمستون صندلیاش خیسه، از سقفش آب می چکه اگه رفتی پیشنهاد میکنم بجز لباس هایی که می پوشی پتو یادت نره!!! تو...
بالا