نه بابا اینطور نیست به خاطر کارم با کامپیوتر و اینترنت سروکار دارم
چیکار کنیم نتونستیم یه کار مهندسی شیمییی گیر بیاریم دیگه
باز همین کار هم غنیمته .. سفت باید بچسبی بهش تا همینو هم از دست ندی ...
نه بابا اینطور نیست به خاطر کارم با کامپیوتر و اینترنت سروکار دارم
چیکار کنیم نتونستیم یه کار مهندسی شیمییی گیر بیاریم دیگه
باز همین کار هم غنیمته .. سفت باید بچسبی بهش تا همینو هم از دست ندی ...
دوستش ندارم محض بیکار نبودن چون ازم خواهش کردن قبول کردم
هیچی نمیشه خودم باید طرحمو اجرا کنم از این وضعیت دربیام

بله .. بهتر از بی کار بودنه !!
ایشالا هم شما و هم ما بریم همونجایی که خوشمون میاد !!![]()
ایشالا
بازم خدارو شکر
هرچی خدا بخواد همون میشه

نه بابا اینطور نیست به خاطر کارم با کامپیوتر و اینترنت سروکار دارم
چیکار کنیم نتونستیم یه کار مهندسی شیمییی گیر بیاریم دیگه
...مهندس شیمی لنگ در هواست والاوالا این کارم همچین رو زمین نیستبچسب به کارت دختر...مهندس شیمی لنگ در هواست والا
![]()
سلام
خوبین ؟ خوشین ؟ خوش میگذره ؟
سلام
این روزها ما اینجا هم خوبیم هم خوشیم هم خوش میگذرونیم
شما چطور؟

سلام
این روزا خبریه مگه که همه خوبین و خوشین ؟!
اگه خبریه بگید ما هم خوب و خوش شیم .
منم بد نیستم .
همینطوری الکی خخخخخخخخخ
جه عجب از این طرفا؟

قبلا میومدم اینجا .
امروز از فرط بیکاری اومدم چندتا مقاله بگیرم بخونم بار علمی افزایش پیدا کنه![]()
نفرماییدسعادت نداشتیم زیارتتون کنیم
خوشحال شدم از آشناییتون خانم؟ آقای؟ مهندس

نفرمایید
عماد هستم .
زمان آزمون نفت و گاز زیاد اینورا میومدم . اما از وقتی قبول نشدم دیگه خیلی کم میام .
ناامید نباشید حتما خدا یه چیز بهتر براتون درنظر گرفته شما خبر نداری
حالا بازم بیایید اینجا
بگو برادر ... داد هم بزنی باز کمه !! هر چی دل تنگت می خواد بگو ... حیف که اینجا گوش شنوایی نیست !!
دلش پر بود یه چی گفت

ghaboolet daramهرجا میری میبینی بحث فوتبال کثیف ایرانه و الاخصوص داربی . داربی که چه عرض کنم !! معذرت میخوام اگه 6 تا گوسفند مینداختن وسط زمین یه توپم مینداختن واسشون بازیشون قشنگ تر بود .
به کسی بر نخوره من از هیچ کدومشون خوشم نمیاد .
بحث داربی هم نیست . بحث اینه که این فوتبال والا بلا دیدن نداره .فوتبالی که دقیقا روز به روز پسرفت میکنه . حیف چشم و اعصاب آدم نیست بشینه این بازیهای لیگ ایرانو ببینه خدایی ؟!؟! من در عجب اونایی که از شهرستان بلند میشن میرن بازی به این آشغالی رو میبینن .
خداوکیلی اگه خونمون کنار ورزشگاه آزادی هم بود نمیرفتم این بازیو ببینم .
فوتبالشونو میبینی انگار دارن بهت توهین میکنن . طرف خدا میلیون تومن پول بی زبون مملکتو بهش میدن ، 2 تا پاس بلد نیست بده !!!!
یکی به یکی میگه لنگی . اونیکی میگه کیسه کش !!!!!!!!!!!!!!
آدم از کجای این مملکت بناله .
شرمنده بحث بی ربط بود به تاپیک ولی خوب آدم عصبی میشه باید یه جا حرفشو بزنه
والا این کارم همچین رو زمین نیست
راستی سلام


سلام
یهوووووووووووووووووووووووووو
کیا هستن؟
سلام چطوری هانی؟سلام آنا چطوری؟ کم پیدایی؟
خیالت راحت ما رای دایدم بهت![]()
سلام چطوری هانی؟
مرسی
بدنیستم
دست همه درد نکنه
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |