Plc Omron

mo5150

عضو جدید
با سلام.
آیا کسی هست که بتواند در مورد plc omronتوضیح دهد؟
 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
( منبع سایت امرن الکتریک www.Omron-Electric.ir )

مقدمه : PLC چیست؟

PLC مخفف Programmable Logic Controller به معنی كنترلرهای قابل برنامه‌ریزی می باشد


در سال 1968 آمریکایی ها اولین PLC را ساختند و آنرا کنترل قابل برنامه ریزی نام نهادند . آلمانی ها در سال 1973 اولین PLC خود را وارد بازار کردند و اکنون شرکتهای مختلفی در جهان در زمینه ساخت و استفاده از PLC در حال فعالیت هستند مانند شزکت امرن OMRON ژاپن ، زیمنس Siemens آلمان ، آلن برادلی Alen Bradley آمریکا ، میتسوبیشی Mitsubishi ژاپن ، تله مکانیک Tele Meqcanique فرانسه و ...
شرکتهای ایرانی نظیر کنترونیک - صنعت فردا و فتسو آلمانی که همگی مدلی از زیمنس آلمان می باشند نیز اقدام به مونتاژ پی ال سی در کشور نموده اند.

قابلیت‌هایی از قبیل توانایی خواندن انواع ورودی‌ها (دیجیتال ، آنالوگ ، فركانس بالا...) ، توانایی انتقال فرمان به سیستم‌ها و قطعات خروجی ( نظیر مانیتورهای صنعتی ، موتور، شیر‌برقی ، ... ) و همچنین امكانات اتصال به شبكه ، ابعاد بسیار كوچك ، سرعت پاسخگویی بسیار بالا، ایمنی ، دقت و انعطاف پذیری زیاد این سیستم‌ها باعث شده كه امروزه در بیشتر ماشین آلات صنعتی ، کنترل سیستمها بر عهده پی ال سی ها باشد.
دستگاه PLC را می توان به یک کامپیوتر شبیه دانست اما باین فرق که برای منظور خاصی برنامه ریزی شده است.
پی ال سی PLC جایگزینی مناسب برای مدارات فرمان الکتریکی درکلیه فرآیند های صنعتی می باشند، که کنترل فرآیند رابه صورت منطقی انجام می دهند.


کنترل منطقی چیست؟


کنترل منطقی عبارت است از کنترلی که در آن صدور فرمانها ،مستلزم برآورده شدن یکسری توابع وخواست های منطقی باشد و دستگاه PLC می تواند این نیاز را برطرف کند.

میدانیم که قبل از آمدن سیستم های کنترل منطقی ، وظیفه کنترل صنعتی بر عهده مدار های فرمان الکتریکی بوده است ، مدارات الکتریکی مشکلات بسیاری داشتند که PLC ها آنها را رفع نمودند


مفهوم كنترلرهای قابل برنامه‌ریزی PLC

در سیستم‌های اتوماسیون وظیفه اصلی كنترل بر عهده PLC است كه با گرفتن اطلاعات از طریق ترمینالهای ورودی، وضعیت ماشین را حس كرده و نسبت به آن پاسخ مناسبی برای ماشین فراهم می‌كند. امكان تعریف مدهای مختلف برای ترمینالهای ورودی/خروجی یك PLC، این امكان را فراهم كرده تا بتوان PLC را مستقیما به المانهای دیگر وصل كرد. علاوه بر این PLC شامل یك واحد پردازشگر مركزی( CPU) نیز هست، كه برنامه كنترلی مورد نظر را اجرا می‌كند. این كنترلر آنقدر قدرتمند است كه می‌تواند هزارها I/O را در مدهای مختلف آنالوگ یا دیجیتال و همچنین هزارها تایمر/ كانتر را كنترل نماید. همین امر باعث شده بتوان هر سیستمی، از سیستم كنترل ماشین‌هایی با چند I/O كه كار ساده‌ای مثل تكرار یك سیكل كاری كوچك انجام می‌دهند گرفته تا سیستم‌های بسیار پیچیده تعیین موقعیت و مكان‌یابی را كنترل نمود. این سیستم می‌تواند بدون نیاز به سیم‌بندی و قطعات جانبی و فقط از طریق نوشتن چند خط برنامه تا صدها تایمر را در آن واحد كنترل و استفاده نماید.

مزایای استفاده از پی ال سی بجای کنترلرهای الکترومکانیکی :

1) استفاده از PLC موجب کاهش حجم تابلو های فرمان و کاهش در هزینه های لوازم وقطعات می گردد.


2)با استفاده از PLC استهلاک مکانیکی قطعات ازبین رفته ، عمر مفید سیستم به اندازه قابل توجهی زیاد می شود
3)دستگاه PLC با جریان و ولتاژهای پایین کار کرده در نتیجه انرژی کمتری مصرف می نماید.
4)سیستم هایPLC در مقابل نویز های الکتریکی و صوتی ایزوله هستند.
5)طراحی مدارها در سیستم های PLC بسیار راحت صورت می گیرد و در صورت نیاز به تغییرات،به آسانی و مدت زمان کم می توان بدون انجام تغییرات در کل مدار و سخت افزار ، فقط نرم افزار یا برنامه را عوض کرد.

6)عیب یابی وتهلیل مدارات خیلی راحت صورت می گیرد.
7)سرعت عمل ودقت در انجام مراحل مختلف از خصوصیات مهم سیستم های PLC می باشد.


مهمترین مشخصه های انتخاب یک PLC


1) تعداد ورودی ها
2) تعداد خروجی ها
3) تعداد فلگ ها
4) تعداد شمارنده ها
5) تعداد تایمرها
6) نوع فلگ ها و تایمرها
7) اندازه حافظه
8) سرعت اجرای برنامه SCAN TIME
9) نوع برنامه کاری دستگاه

مفهوم Scan Time

زمان پاسخ‌گویی یا Scan Time بستگی به سرعت پردازش CPU موجود در پی ال سی PLC و طول برنامه كاربر دارد. از یك میكرو‌ثانیه تا ده میلی ثانیه می‌باشد. مثلا در مواقعی كه I/O از سیستم اصلی دور باشد، چون مجبور به نقل و انتقال سیگنالها به سیستم دورتری هستیم در نتیجه زمان اسكن زیاد می‌شود. همچنین مانیتور كردن برنامه كنترلی اغلب به زمان اسكن می‌افزاید چرا كه CPU كنترلر مجبور است وضعیت كنتاكتها، رله‌ها ، تایمر‌ها و... را روی CRT یا هر وسیله نمایشگر دیگری بفرستد
 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
طبقه بندی PLC های امرن

شرکت امرن OMRON ژاپن در زیر مجموعه محصولات اتوماسیون صنعتی Industrial Automation System خود ، انواع PLC های مختلف در سایزهای كوچك ( Compact )، متوسط ( Modular ) و بزرگ ( Rack base ) برای شاخه های مختلف صنعت و نیازهای متفاوت را عرضه نموده است.
كیفیت، اطمینان و فناوری پیشرفته از اجزای اصلی تمامی سامانه های كنترلی شركت OMRON می باشند. I/O Remote های هوشمند، سرعت پردازش بسیار بالا، امكان استفاده از تمامی PLC های با شبكه های رایج در صنعت و استفاده از نرم افزار یكپارچه Cx-One برای كلیه سامانه های كنترلی از شاخصه های بارز محصولات OMRON می باشند




OMRON Compact PLC

پی ال سی های مدل Compact ورودی و خروجی و نیز منبع تغذیه را بر روی خود داشته و در مدل های CP1H , CP1L و CP1E از 10 تا 180 ورودی خروجی عرضه می‌گردند. ساختار برنامه نویسی و حافظه این مدل‌ها سازگاری کامل با مدل‌های بالاتر داشته و برای کنترل دستگاههای کوچک بسیار مناسب می‌باشند. با وجود ورودی و خروجی های پرسرعت کاربردهای کنترل مکان و کنترل سرعت به راحتی توسط این سری قابل انجام می باشد








OMRON Modular PLC

پی ال سی های مدل ماژولار Modular امرن دارای کارتهای بسیار متنوعی می باشد. انتخاب مدل های مختلف CPU، شبکه و کارتهای کنترل مکان و سرعت این مدل را یک مدل فوق‌العاده پیشرفته ساخته است. این مدل قابلیت اتصال به انواع شبکه های موجود در صنعت نظیر Ethernet، DeviceNet، PROFIBUS-DP، CAN، Profinet را دارا می باشد. با اینکه مدل CJ1 یکی از سریعترین مدلهای موجود در جهان می باشد، Omron مدل‌های جدید CJ2 را که دارای سرعت و حافظه فوق‌العاده بالاتری هستند را برای کاربردهای خاص تولید نموده است






OMRON Rack PLC

پی ال سی سری رک Rack امرن با کد CS1 سازگاری با مدلهای گذشته یعنی C200H را حفظ کرده و کارتهای فوق العاده متنوعی از انواع ورودی و خروجی ها و نیز کارتهای ویژه را دارا می باشد. کارتهای آنالوگ پرسرعت و دقیق برای جمع آوری اطلاعات، کارتهای کنترل مکان و سرعت و نیز انواع کارتهای شبکه این مدل را برای بسیاری از کاربردهای موجود در صنعت آماده ساخته است. همچنین مدلهای ویژه ای از این سری برای حلقه های کنترلی متعدد و نیز برای فرآیندهای بسیار حساس که نیاز به PLC با قابلیت افزونگی دارند، تدارک دیده شده است

در پست بعدی چند نمونه مهم از هریک از طبقه بندیهای فوق را معرفی خوام کرد
 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2][/h]

OMRON compact PLC
Model CP1E

این مدل از PLC های شركت Omron ضمن حفظ بسیاری از قابلیتهای كلیدی مدلهای بالاتر یعنی CP1L و CP1H با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی وارد بازار شده است.
CP1E در دومدل E وN عرضه شده است. مدل E یك مدل پایه بوده و با كارایی ساده حتی می تواند جایگزین بسیاری از رله های قابل برنامه ریزی بازار شود. مدل N پیشرفته تر بوده و قابلیت كنترل انواع وسائل جانبی نظیر اینورتر و ... رادارد.

ویژگی ها در یك نگاه:
• برنامه نویسی ، تنظیم و مانیتورینگ با نرم افزار CX-Programmer
• ارتباط بسیار آسان با رایانه از طریق پورت USB
• افزایش تعداد ورودی و خروجی های دیجیتال و آنالوگ و دما از طریق كارتهای توسعه
• ورودی های پاسخ سریع
• ورودی های وقفه
• ورودی های پرسرعت
• خروجی های پرسرعت در مدل N
• خروجی PWM در مدل N
• دارای پورت RS232 در مدل N
• قابلیت نصب یك پورت اضافه در مدل N





OMRON Compact PLC
Model CP1H


این مدل از PLC تركیبی از مدل کامپکت و مدل ماژولار می باشد. چهار ورودی پرسرعت و نیز 4 خروجی پرسرعت این مدل را برای كاربردهای كنترل مكان ایده آل ساخته است. این مدل با استفاده از دستورات PID و با ویژگی تنظیم خودكار انتخاب مناسبی برای حلقه های كنترلی می باشد. مدل های CP1H-XA دارای 4 ورودی آنالوگ و 2 خروجی آنالوگ با دقت 13 بیت است. CP1H علاوه بر واحد های CP1W با واحدهای توسعه ای مدل CPM2A نیز گسترش پیدا میكند و نیز می توان تا 2 كارت Special مدل CJ1 را نیز به آن متصل نمود. و این بدین معنی است كه این PLC تمامی شبكه های مدل CJ1 را پشتیبانی می كند.

• ورودی و خروجی های پرسرعت تا 1 MHZ
• پشتیبانی تمامی دستورات مدل CJ1
• دارای پورت USB
• قابلیت نصب پورتهای RS232 و RS485/422
• قابلیت نصب LCD
• پشتیبانی شبكه های PROFIBUS , DeviceNet , CAN و Ethernet





Omron Compact PLC
Model CP1L

CP1L محصول جدید شركت امرن یك PLC كوچك با قابلیت های فوق العاده می‌باشد. این پی ال سی تمامی قابلیت‌هایی كه شما انتظار دارید را بر آورده می‌سازد. CP1L در مدلهای 10، 40،30،20،14 و60 ورودی/خروجی وجود دارد و توسط واحدهای توسعه‌ای قابل افزایش تا 180 ورودی/ خروجی می‌باشند. این مدل توسط پورت USB برنامه ریزی می‌گردد و در نهایت روش برنامه‌نویسی و ساختار حافظه این مدل سازگاری کامل با مدل‌های بالاتر یعنی CP1H، CJ1 و CS1 دارد.

• 4 ورودی و 2 خروجی پرسرعت تا فرکانس 100 کیلوهرتز
• سازگاری حافظه و دستورات با مدل‌های بالاتر
• دارای پورت USB
• قابلیت نصب پورتهای RS232 و RS485/422
• قابلیت نصب LCD
• دارای انواع کارتهای آنالوگ و دما







OMRON Modular PLC
Model CJ1G , CJ1H


بر پایه معماری قدرتمند PLC مدل CS1 مدل‌های CJ1G و CJ1H در کلاس ماژولار طراحی شده‌اند به طوری که کارایی و قدرت مدل CS1 را برای شما فراهم کرده‌اند. رنج وسیع مدل‌های مختلف CJ1 و نیز کارت‌های بسیار متنوع آن به شما امکان طراحی دقیق برای هرنوع کاربرد را می‌دهد و برای گسترش دستگاه خود نیازی به تعویض نوع PLC ندارید. این مدل از PLCها از 960 تا 2560 ورودی/خروجی موجود می‌باشد. توسط توابع FB امرن حجم برنامه نویسی شما بسیار کاهش می‌یابد.

• پشتیبانی از استاندارد IEC61131-3
• دارای درگاه حافظه CF
• رنج وسیع CPU برای کاربردهای متفاوت







OMRON Modular PLC
Model CJ1M


کوچکترین CPU خانواده CJ1 است که به طور کامل با مدل‌های بالاتر یعنی CJ1G/H و CS1 سازگاری دارد. پی ال سی CJ1M دارای CPUهای مختلفی از 160 تا 640 ورودی / خروجی بوده و شما می توانید مدلهایی را انتخاب نمایید که دارای ورودی و خروجی های پرسرعت و یا پورت Ethernet باشد. با این مدل‌ها شما می‌توانید دستگاه‌های خود را بدون تحمیل هزینه‌های اضافی توسط سیستم‌های ماژولار راه‌اندازی نموده و در آینده در صورت لزوم به راحتی گسترش دهید.

• پشتیبانی از استاندارد IEC61131-3
• دارای درگاه حافظه CF
• دارای مدل‌های CPU با ورودی و خروجی پرسرعت و پورت Ethernet







OMRON Rack PLC
Model CS1G , CS1H



مدل CS1 بزرگترین PLC شرکت امرن با قابلیت راه اندازی 5120 ورودی / خروجی به صورت محلی می‌باشد. تا 7 ردیف توسعه‌ای و 80 کارت مختلف قابل اتصال به یک CPU می‌باشد. این 80 کارت می تواند هر ترکیبی از بیش از 200 مدل کارت CS1 شامل ورودی و خروجی‌های دیجیتال، آنالوگ، شبکه، دما و ... باشد. دستورات متعدد و توابع FB فراوانی که برای PLCهای امرن آماده شده است برنامه شما را بسیار کوچک و خوانا می‌سازد.

• CPUهای فوق سزیع و با حافظه فوق‌العاده بالا
• آزادی عمل در انتخاب انواع کارت‌های کنترل سرعت و مکان، شبکه ، کنترل دما و ...
• پشتیبانی از استاندارد IEC61131-3
• دارای درگاه حافظه CF
• ارتقاء آسان از مدل C200H و قابل استفاده بودن کارتهای ورودی/خروجی در این مدل​
 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
بررسی دقیقتر پی ال سی مدل OMRON CP1L


با استفاده از این سری PLC کامپکت شركت Omron شما قابلیتهای سری ماژولار را خواهید داشت. این مدل جدید قابل ارتقا، دارای سرعت بالاتر نسبت به سایر مدلها ، و دارای قابلیتهای بسیار بالا در رده خود می باشد
ویژگی ها در یك نگاه:
• 4 ورودی و 2 خروجی پرسرعت (100 كبلو هرتز)
• مدلهای DC و AC با تعداد 30،20،14،10، 40 و 60 ورودی خروجی
• سازگاری دستورات با مدلهای CP1H، CJ1 و ‍CS1
• دارای پورت USB
• قابلیت اتصال پورتهای RS232 و RS422/485
• قابل ارتقا تا 180 ورودی – خروجی با انواع مختلف كارتها
• توابع Motion
• برنامه ریزی از طریقCX-One


قابلیت اتصال یك نمایشگر كوچك و كارآمد

توسط این نمایشگر شما می توانید هر مقدار داخلی PLC را تغییر دهید و این موضوع شما را بی نیاز از خریداری نمایشگرهای گرانقیمت جهت كارهای جزئی می كند. همچنین این نمایشگر انواع خطاها را نیز نمایش می دهد.


برنامه نویسی آسان و مشابه با سایر PLC ها

با استفاده از نرم افزار CX-One شما به یك روش برای تمامی PLCها برنامه می نویسید و این در زمان شما صرفه جویی كرده و كاراییتان را بالا می برد. این نرم افزار شمارا قادر می سازد تا تمامی ادوات Omron نظیر PLC، HMI، شبكه ، سرو Servo ، اینورتر Inverter ، سنسور و كنترلر دما را برنامه ریزی نمایید.

قابلیت ویژه در كنترل حركت (Motion Control)



تركیب ورودی ها پرسرعت ، خروجی های پر سرعت و دستورات ویژه، این PLC را برای كاربردهای شما ایده آل ساخته است.


بزرگ فكر كنید ... ساده شروع كنید


زمانی كه شما نیاز به یك سیستم ساده و اقتصادی دارید، و یا به سیستمهای كوچك و یا پیچیده نیاز دارید، مدلهای CP1 عملیات مورد نظر شما را همانطور كه انتظار دارید، انجام می‌دهند.

ارتقا سیستم




لینک مستقیم محصول Omron CP1L Compact PLC
لینک مستقیم مدل ساده تر Omron CP1E Compact PLC


 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
بررسی دقیقتر پی ال سی Omron CP1E

یك PLC مقرون به صرفه، كارا و ساده از شرکت امرن OMRON

این مدل از PLC های کامپکت شركت Omron ضمن حفظ بسیاری از قابلیتهای كلیدی مدلهای بالاتر یعنی CP1L و CP1H با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی وارد بازار شده است.
CP1E در دومدل E وN عرضه شده است. مدل E یك مدل پایه بوده و با كارایی ساده حتی می تواند جایگزین بسیاری از رله های قابل برنامه ریزی بازار شود. مدل N پیشرفته تر بوده و قابلیت كنترل انواع وسائل جانبی نظیر اینورتر و ... رادارد.

ویژگی ها در یك نگاه:
• برنامه نویسی ، تنظیم و مانیتورینگ با نرم افزار CX-Programmer
• ارتباط بسیار آسان با رایانه از طریق پورت USB
• افزایش تعداد ورودی و خروجی های دیجیتال و آنالوگ و دما از طریق كارتهای توسعه
• ورودی های پاسخ سریع
• ورودی های وقفه
• ورودی های پرسرعت
• خروجی های پرسرعت در مدل N
• خروجی PWM در مدل N
• دارای پورت RS232 در مدل N
• قابلیت نصب یك پورت اضافه در مدل N


CP1E-E
• 2Kstep حجم حافظه برنامه
• 2Kword حجم حافظه اطلاعات
• 256 عدد تایمر و شمارنده
• 6 ورودی پرسرعت تا فركانس 10 كیلوهرتز


CP1E-N
• 8Kstep حجم حافظه برنامه
• 8Kword حجم حافظه اطلاعات
• 256 عدد تایمر و شمارنده
• 6 ورودی پرسرعت تا فركانس 10 كیلوهرتز





پورت USB:
این مدلها دارای پورت USB بوده و شما می توانید بدون نیاز به هر گونه مبدل و تنها با استفاده از یك كابل استاندارد USB با PLC ارتباط برقرار نمایید.







بررسی وضعیت ورودی و خروجی ها در یك نگاه
با توجه به اینكه چراغ ورودی و خروجی ها دقیقا در راستای آنها قرار گرفته اند شما تنها با یك نگاه می توانید از وضعیت آنها آگاه شوید.





اتصال دستگاه های متنوع
با توجه به تجهیز این مدلها به پورت USB ، Serial و ورودی و خروجی های پرسرعت شما می توانید بسیاری از دستگاه های جانبی را به آن متصل نمایید.





خروجی پالس
با دو خروجی پالس 100 كیلوهرتز می توانید از این مدل ها برای كنترل بسیار دقیق مكان استفاده نمایید.





پروتكل Modbus-RTU
با توجه به پشتیبانی پورت سریال از این پروتكل شما میتوانید به راحتی دستگاهای متنوعی نظیر اینورتر را به این PLC متصل نمایید.





ورودی های پرسرعت
با توجه به تجهیز این مدلها به 6 ورودی پرسرعت شما می توانید به سادگی یك كنرل چند محوره را داشته باشید.





اتصال سریال
با توجه به وجود حافظه های مختص به این كار شما می توانید به راحتی تا 8 PLC را به یكدیدگر متصل نمایید.







لینک مستقیم محصول Omron CP1E Compact PLC

 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمایشگرهای صنعتی جدید Omron سری NQ


Omron HMI



این سری از نمایشگرها با توجه به قابلیتها و قیمت مناسب می تواند در انواع ماشین های صنعتی و كاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

نمایشگرهای سری NQ در دو سایز 3.8 و 5.7 اینچ مدلهای رنگی و تك رنگ موجود می باشد. این نمایشگرها باداشتن صفحه لمسی با وضوح بالا می تواند اشكال گرافیكی را به صورت بسیار مناسبی نمایش دهد. این مدلها دارای 5 یا 6 كلید عملیاتی در سمت راست نمایشگر هستند كه می توانید با استفاده از این كلیدها استفاده از نمایشگرها را برای كار بر آسانتر نمایید. همچنین با استفاده از پورت USB می توانید بدون نیاز به نرم افزار، برنامه نوشته شده را به نمایشگر انتقال دهید. با استفاده از پورتهای سریال (RS232 و RS485 ) تعبیه شده بر روی آن می توانید این نمایشگرها را به انواع مختلف PLC ویا اینورتر و كنترلر دما متصل نمایید.

• صفحه نمایش با وضوح بالا
• در دو مدل عمودی و افقی
• چند زبانه
• پشتیبانی از PLC های مختلف
• قابلیت اتصال مستقیم به اینورتر و كنترلر دما



 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
نرم افزار CX-Supervisor از گروه نرم افزارهای Scada بوده كه استقاده از آن بسیار آسان می باشد. با بسیاری از قابلیت ها كه تنها در نرم افزارهای گران قیمت می یابید این نرم افزار به سرعت و به آسانی و با اطمینان، اطلاعات را از دستگاه شما جمع آوری كرده و به روش های متنوعی آن را نمایش می دهد. در نسخه 3 این نرم افزار قدرت و سهولت در استفاده، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این نرم افزار در سایت نورآرا نیز ارائه می گردد.



ساده و سریع در تنظیمات



نمودار ثبت اطلاعات به طور كامل دچار تغییر شده تا شما بتوانید اطلاعات دستگاهتان را به سرعت تجزیه و تحلیل كنید. قابلیت بزرگنمایی و نیز به شكل دست درآمدن نشانگر ماوس به شما كمك می كند تا نمودار را به راحتی تجزیه و تحلیل نمایید. با اضافه شدن نشانگرهای عمودی و افقی به راحتی می توانید تمامی نقاط نمودار را ردیابی نمایید. همچنین شما می توانید اطلاعات گذشته یك نمودار را یر روی نمودار حاضر بیاورید و به راحتی این دو نمودار را مقایسه نمایید.


توسعه كتابخانه گرافیكی

كتابخانه گرافیكی به طور فوق العاده ای گسترش یافته و توابع هوشمند نیز به آن اضافه شده است. همچنین شما می توانید برای خودتان كتابخانه بسازید و در مواقع لزوم دوباره ار آن استفاده نمایید. با وجود كتابخانه جدید این امكان فراهم شده است تا شما بتوانید طراحی یكسانی برای نمایشگرهای NS و CX-Supervisor داشته باشید.


گسترش پشتیبانی از عكس

هم اكنون شما میتوانید از عكس های JPEG و GIF و نیز از عكس به عنوان پس زمینه استفاده نمایید. امكان تبدیلMetafile ها در CX-Supervisor به المانهای گرافیكی امكان پذیر شده است.


شبیه سازی بسیار آسان

با اضافه شدن CX-Supervisor به مجموعه CX-One شما به راحتی می توانید برنامه خود را شبیه سازی نمایید. این قابلیت به شما این امكان را می دهد تا برنامه خود را بدون داشتن Runtime با برنامه PLC به راحتی آزمایش نمایید. در مجموعه Developer یك Runtime رایگان قرار داده شده تا شما بتوانید بدون داشتن قفل سخت افزاری برنامه خود را آزمایش نمایید.


نگهداری از راه دور

این قابلیت ار طریق بستر web فراهم شده و شما می توانید به راحتی خطاها را دیده و به بررسی آنها بپردازید. این عملیات از طریق یك Browser و از هركجا امكان پذیر است.


و امكانات بسیار دیگر...

پشتیبانی از FINS Gateway این امكان را به شما می دهد تا هرجا كه نیاز به استفاده از آن برای تبادل اطلاعات دارید به راحتی استفاده نمایید. رابط .Net به كاربران حرفه ای اجازه توسعه برتامه های خود را به راحتی می دهد.

( منبع : سایت امرن الکتریک www.Omron-electric.ir )
 

Mute

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرکت امرن OMRON برای هریک از انواع پی ال سی های کامپکت Compact PLC ، ماژولار Modular PLC و رک Rack PLC افزودنیها ، کارت و ماژولهای توسعه Expantion Card ارائه نموده است :



کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC کامپکت OMRON امرن
شامل انواع کارتهای آنالوگ ، کارتهای دیجیتال و سی پی یو های مخصوص OMRON Compact PLC پی ال سی های کامپکت امرن .

ماژولهای توسعه Expansion Units برای پی ال سی های کامپک امرن Omron Compact PLC با پبش کد CP1W , CPM1A , CPM2A مشخص میشوند







اکسپنش کارت جهت OMRON CP1L & CP1H compact PLC امرن
مدل: Omron CP1 Exp
Expansion Units for CP1L & CP1H PLC

گستره ویسع کارتهای دیجیتال و آنالوگ موجود میتوانند پی ال سی های کامپکت امرن Omron CP1H , CP1L compact PLC را برای هرگونه کاربرد آماده سازند.
این واحدهای اضافه شونده میتوانند برای مدلهای قدیمی تر یعنی Omron CPM1A , Omron CPM2A نیز استفاده شوند.

ذیلا برخی از کدهای این واحدهای اضافه شونده برای پی ال سی های کامپکت امرن OMRON compact PLC را ملاحظه
می فرمایید:

CP1W-8ED , CP1W-8ER , CP1W-8ET , CP1W-8ET1 , CP1W-16ER , CP1W-20EDR1 , CP1W20EDT , CP1W-20EDT1 , CP1W-40EDR , CP1W-40EDT , CP1W-40EDT1 :
Expansion I/O Unit (8-40) for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-MAD01 , CP1W-MAD11 , CP1WAD041 , CP1W-DA041 : Analog I/O Unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-TS101-DA , CP1W-TS001 , CP1W-TS002 , CP1W-TS101 , CP1W-TS102 : Temperature sensor unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-DRT21 : DeviceNet I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CPM1A-PRT21 : ProfiBus-DP I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC
CP1W-SRT21 : COMPOBUS/S I/O Link unit for OMRON CP1L & CP1H compact PLC





کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC ماژولار OMRON امرن
شامل انواع کارتهای شبکه ، کارتهای آنالوگ ، کارتهای دیجیتال ، کارتهای کنترل مکان ، منابع تغذیه و سی پی یو های مخصوص OMRON Modular PLC پی ال سی های ماژولار امرن

کارتهای توسعه و افزودنیهای این مدل PLC امرن با پیش کد CJ1W مشخص میشوند





واحد پردازنده جهت OMRON CJ1 PLCامرن
مدل: Omron CJ1 CPU
پردازنده های پی ال سی سری Omron CJ1 از مدلهای کوچک و ساده با 160 ورودی / خروجی و حافظه 32 kWords تا مدلهای پیشرفته و قدرتمند با 2560 ورودی / خروجی و حافظه 448 kWords را در بر میگیرند.
این قابلیت به شما اجازه میدهد تا کاربردهایتان را بدون تعویض مدل پی ال سی PLC به واحدهای کوچکتر تقسیم بندی کنید.
تمامی سی پی یو ها استاندارد IEC61131-3 به همراه زبانهای Ladder و STL را پشتیبانی میکنند.
توابع وسیع کتابخانه ای امرن OMRON به شما کمک میکند تا برنامه خود را کوچکتر کنید و این درحالیست که میتوانید برای نیازهای خود FB های جدید بسازید.
ذیلا برخی از کدهای مربوط به CPU Unit for OMRON CJ1 modular PLC را ملاحظه
می فرمایید:
CJ1H-CPU67H , CJ1H-CPU66H , CJ1H-CPU65H
CJ1G-CPU45P , CJ1G-CPU45H , CJ1G-CPU44P , CJ1G-CPU44H , CJ1G-CPU43P , CJ1G-CPU43H , CJ1G-CPU42P , CJ1G-CPU42H
CJ1M-CPU23 , CJ1M-CPU22 , CJ1M-CPU21 , CJ1M-CPU13 , CJ1M-CPU12 , CJ1M-CPU11






کارت ورودی خروجی آنالوگ جهت OMRON CJ1 PLC امرن
مدل: Omron CJ1W I/O A
پی ال سی امرن سری CJ1 دارای تنوع فوق العاده ای در کارتهای آنالوگ از کارتهای اندازه گیری دمای سرعت پایین و چندکاناله تا کارتهای پرسرعت و دقت بالا می باشد.
کارتهای خروجی output آنالوگ می توانند برای کنترلهای دقیق یا نمایشگرهای خارجی استفاده شوند.
کارتهای پیشرفته با عملکردهایی نظیر scale سرخود ، *****ینگ و توابع آلارم ، برنامه نویسی را برای PLC های ماژولار امرن OMRON بسیار ساده کرده است.
کارتهای ورودی خروجی I/O دقت بالا ، رنج متنوعی از سنسورها را پشتیبانی میکند و برای جمع اوری اطلاعات پرسرعت و دقت بالا استفاده میشود.
واحدهای کنترل دما با داشتن توابعی نظیر نشانگر آلارم و کنترل کننده PID به CPU پی ال سی های OMRON CJ1 کمک شایانی میکنند. این عملیات بصورت خودکار توسط کارت انجام می شود و با کنترل پیشرفته و تنظیم خودکار ، آنها را شبیه کنترل کننده های مستقل ساخته است.
ذیلا برخی از کدهای مربوط به این نوع کارتها را ملاحظه می فرمایید
:

CJ1W-AD041 , CJ1W-AD041-V1 , CJ1W-AD041-VA-SL , CJ1W-AD04U , CJ1W-AD04U-SL , CJ1W-AD081-V1 : Analog Input Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-DA021 , CJ1W-DA021-SL , CJ1W-DA041 , CJ1W-DA041-SL : Analog oUTPUT Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-MAD42 , CJ1W-MAD42-SL : Analog Input + Output Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-PTS15 , CJ1W-PTS16 , CJ1W-PTS51 , CJ1W-PTS52 , CJ1W-TS561 , CJ1W-TS561-SL , CJ1W-TS562 , CJ1W-TS562-SL , CJ1W-TC002 , CJ1W-TC004 , CJ1W-TC102 , CJ1W-TC104 : Termocouple , Thermometer , Temperature control Card for OMRON CJ1 modular PLC





کارت ورودی خروجی دیجیتال جهت OMRON CJ1 PLC امرن
مدل: Omron CJ1W I/O D
گستره وسیعی از ورودی و خروجی ، از نوع پرسرعت تا خروجیهای رله ای ، این امکان را بشما میدهد تا پی ال سی OMRON Cj1 PLC را بر اساس نیاز خود طراحی نمایید.
کارتهای I/O مخصوص پی ال سی ماژولار امرن CJ1 از نظر حجم ورودی / خروجی و یا روش اتصال کابلها به مدلهای بسیار متنوعی تقسیم می شوند.
برای این کارتهای افزودنی امرن OMRON ، کابل و ترمینالهای مناسب نیز تدارک دیده شده تا بتوان به آسانی سیمکشی مورد نیاز را انجام داد.
ذیلا برخی از کدهای مربوط به کارت I/O دیجیتال مخصوص OMRON modular PLC CJ1 را ملاحظه می
فرمایید:

CJ1W-IA111 , CJ1W-IA201 : AC INPUT Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-ID201 , CJ1W-ID211 , CJ1W-ID211-SL : DC INPUT Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-INT01 , CJ1W-IDP01 , CJ1W-ID231 , CJ1W-ID232 , CJ1W-ID261 , CJ1W-ID262 : DC INPUT Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-OA201 :Triac Output Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-OC201 , CJ1W-OC211 : Relay Output Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-OD201 , CJ1W-OD202 , CJ1W-OD204 , CJ1W-OD211 , CJ1W-OD212 , CJ1W-OD231 , CJ1W-OD232 , CJ1W-OD261 , CJ1W-OD262 : DC Output Card for OMRON CJ1 modular PLC
CJ1W-MD232 , CJ1W-MD263 , CJ1W-MD563 : DC IN+OUT Card for OMRON CJ1 modular PLC




کارت کنترل مکان جهت OMRON CJ1 PLC امرن
مدل: Omron CJ1W NC
پی ال سی CJ1 امرن دارای کارتهای کنترل مکان از ساده ترین شکل تا کنترل چند محوره می باشند.
کارتهای شمارنده CJ1 امرن می توانند اطلاعات را از انکودر Incoder های Incremental و یا SSI جمع آوری کرده و موقعیت فعلی را با موقعیت ذخیره شده مقایسه نماید.
کارتهای کنترل مکان برای کنترل نقطه به نقطه با استفاده از سرو SERVO ها و یا استپ موتور ها استفاده میشوند.
ذیلا برخی از کدهای مربوط به کارت کنترل مکان جهت OMRON modular PLC CJ1 را ملاحظه
میکنید:

CJ1W-CTS2-E : SSI input Card for OMRON CJ1 PLC
CJ1W-CT021 , CJ1W-CTL41-E : 500/100 KHz COUNTER Card for OMRON CJ1 PLC
CJ1W-DCM11-E : DC MOTOR Control Unit Card for OMRON CJ1 PLC
CJ1W-NC113 , CJ1W-NC213 , CJ1W-NC413 , CJ1W-NC133 , CJ1W-NC233 , CJ1W-NC433 : Position Control Unit via Line Driver Card for OMRON CJ1 PLC
CJ1W-NCF71 : Position Control Unit via MECHATROLINK-II Card for OMRON CJ1 PLC
CJ1W-MCH71 : Motion Control Unit Card for OMRON CJ1 PLC




کارت شبکه جهت Omron CJ1 PLC امرن
مدل: Omron CJ1W NET
پی ال سی امرن Omron CJ1 هم شبکه های رایج را پشتیبانی می کند و هم شبکه های ارزان و پرسرعت را.
انتقال اطلاعات بین پی ال سی ها و یا سامانه های اطلاعاتی سطح بالا از طریق پورت سریال ، اترنت EtherNet و نیز شبکه Controller Link امکانپذیر است.
امرن OMRON دو شبکه اصلی سطح فیلد یعنی DeviceNet و ProfiBus-DP را پشتیبانی میکند. برای ورودی و خروجی های پرسرعت شبکه اختصاصی CompoBus/S که نصب بسیار آسانی دارد پیشنهاد می گردد.
توسط شبکه سریال که بصورت کامل پیکربندی آن تحت کنترل کاربر است و نیز شبکه CAN میتوان بسیاری از پروتکلها را اجرا نمود
ذیلا برخی از کدهای مربوط به کارت شبکه پی ال سی ماژولار امرن OMRON modular PLC را ملاحظه می
فرمایید:

CJ1W-SCU21 , CJ1W-SCU31 , CJ1W-SCU41 : SERIAL CARD FOR CJ1 PLC
CJ1W-ETN21 : ETHERNET CARD FOR CJ1 PLC
CJ1W-CLK21 : Controller link CARD FOR CJ1 PLC
CJ1W-DRM21 : DEVICENET CARD FOR CJ1 PLC
CJ1W-PRM21 : PROFIBUS-DP CARD FOR CJ1 PLC




کارت منبع تغذیه جهت OMRON CJ1 PLC امرن
مدل: Omron CJ1W P
پی ال سی های CJ1 امرن دارای منبع تغذیه Power Supply با ولتاژ 24 ولت DC و 100 تا 220 ولت AC هستند.
برای تعداد ورودی خروجی I/O کم ، می توان از منبع تغذیه کوچک استفاده نمود اما استفاده از منبع تغذیه Power Supply قدرتمندتر برای تعداد زیاد ورودی خروجی I/O ضروری است.
بر اساس مدل CPU استفاده شده در PLC امرن ، حداکثر تا 3 ردیف اضافه علاوه بر CPU می توان لحاظ کرد و این به شما اجازه می دهد تا حداکثر 40 کارت به یک CPU اضافه کنید. حداکثر طول کابل استفاده شده نیز 12 متر خواهد بود.
ذیلا برخی کدهای مربوط به منبع تغذیه پی ال سی Power Supply for OMRON modular PLC را ملاحظه
میکنید:

CJ1W-PD022 , CJ1W-PD025 : DC POWER SUPPLY Card for OMRON CJ1 PLC
CJ1W-PA202 , CJ1W-PA205R , CJ1W-PA205C : AC POWER SUPPLY Card for OMRON CJ1 PLC



کارتها و ماژولهای توسعه جهت PLC رک OMRON امرن
شامل انواع کارتهای شبکه ، کارتهای آنالوگ ، کارتهای دیجیتال ، کارتهای کنترل مکان ، منابع تغذیه و سی پی یو های مخصوص OMRON RACK PLC پی ال سی های رک امرن

کارتهای توسعه و افزودنیهای این مدل PLC امرن با پیش کد CS1W مشخص میشوند




واحد پردازنده جهت OMRON CS1 PLC امرن
مدل: Omron CS1 CPU
پردازنده های پی ال سی رک RACK مدل CS1 در دو سرعت و حافظه های مختلف موجود هستند.
همچنین دارای مدلهای Redundant و نیز ورودی / خروجی های Hot-Swap میباشند. تمامی مدلها دارای یک اسلات در کنار CPU هستند که بطور مستقیم با پردازنده در ارتباط است. بعنوان مثال کارت شبکه سریال یا برد کنترل حلقه می تواند در این مکان استفاده شود. تمامی مدلها استاندارد IEC61131-3 را پشتیبانی میکنند.
وجود FB توابع داخلی امرن OMRON به ایجاد برنامه ها بصورت ساده تر و کوچکتر کمک میکند. همچنین امکان ایجاد FB جدید نیز وجود دارد.
ذیلا کد برخی از انواع پردازنده های پی ال سی رک Omron Rack PLC CPU Units را ملاحظه
میفرمایید:

CS1H-CPU67H , CS1H-CPU66H , CS1H-CPU65H , CS1H-CPU64H , CS1H-CPU63H
CS1D-CPU67S , CS1D-CPU67H , CS1D-CPU67P , CS1D-CPU65P , CS1D-CPU65H , CS1D-CPU65S , CS1D-CPU44S , CS1D-CPU42S
CS1G-CPU45H , CS1G-CPU44H , CS1G-CPU43H , CS1G-CPU42H




کارت ورودی خروجی آنالوگ جهت OMRON CS1 PLC امرن
مدل: Omron CS1 I/O A
پی ال سی امرن سری Omron CS1 Rack PLC دارای تنوع فوق العاده ای در کارتهای آنالوگ از کارتهای اندازه گیری دمای سرعت پایین و چندکاناله تا کارتهای پرسرعت و دقت بالا می باشد.
کارتهای خروجی output آنالوگ می توانند برای کنترلهای دقیق یا نمایشگرهای خارجی استفاده شوند.
کارتهای پیشرفته با عملکردهایی نظیر scale سرخود ، *****ینگ و توابع آلارم ، برنامه نویسی را برای PLC های Rack PLC CS1 امرن OMRON بسیار ساده کرده است.
کارتهای ورودی خروجی I/O دقت بالا ، رنج متنوعی از سنسورها را پشتیبانی میکند و برای جمع اوری اطلاعات پرسرعت و دقت بالا استفاده میشود.
واحدهای کنترل دما با داشتن توابعی نظیر نشانگر آلارم و کنترل کننده PID به CPU پی ال سی های OMRON CS1 کمک شایانی میکنند. این عملیات بصورت خودکار توسط کارت انجام می شود و با کنترل پیشرفته و تنظیم خودکار ، آنها را شبیه کنترل کننده های مستقل ساخته است.
ذیلا برخی از کدهای مربوط به این نوع کارتها را ملاحظه می
فرمایید:

CS1W-AD041-V1 , CS1W-AD081-V1 , CS1W-AD161 : Analog input Card for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-DA041 , CS1W-DA08V , CS1W-DA08C : Analog , Current & Voltage output Card for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-MAD44 : Analog in+output Card for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-PDC11 , CS1W-PDC55 : PROCESS input Card for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-PTS12 , CS1W-PTS11 , CS1W-PTS51 , CS1W-PTS52 , CS1W-PTS55 , CS1W-PTS56 : Thermocouple , Thermometer input Card for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-PTW01 : 2-Wire Transmitter input Card for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-PTR01 , CS1W-PTR02 : Power Transducer input Card for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-PPS01 : Pulse Rate input Card for Omron CS1 Rack PLC





کارت ورودی خروجی دیجیتال جهت OMRON CS1 Rack PLC امرن
مدل: Omron CS1 I/O D
گستره وسیعی از ورودی و خروجی ، از نوع پرسرعت تا خروجیهای رله ای ، این امکان را بشما میدهد تا پی ال سی OMRON CS1 PLC را بر اساس نیاز خود طراحی نمایید.
کارتهای I/O مخصوص پی ال سی Rack امرن CS1 از نظر حجم ورودی / خروجی و یا روش اتصال کابلها به مدلهای بسیار متنوعی تقسیم می شوند.
برای این کارتهای افزودنی امرن OMRON ، کابل و ترمینالهای مناسب نیز تدارک دیده شده تا بتوان به آسانی سیمکشی مورد نیاز را انجام داد.
ذیلا برخی از کدهای مربوط به کارت I/O دیجیتال مخصوص OMRON Rack PLC CS1 را ملاحظه می
فرمایید:

CS1W-IA111 , CS1W-IA211 : AC DIGITAL INPUT for OMRON CS1 Rack PLC
CS1W-ID211 , CS1W-INT01 , CS1W-IDP01 , CS1W-ID231 , CS1W-ID261 , CS1W-ID291 : DC DIGITAL INPUT for OMRON CS1 Rack PLC
CS1W-OA201 , CS1W-OA211 : TRIAC OUTPUT for OMRON CS1 Rack PLC
CS1W-OD211 , CS1W-OD212 , CS1W-OD231 , CS1W-OD232 , CS1W-OD261 , CS1W-OD262 , CS1W-OD291 , CS1W-OD292 : DC OUTPUT for OMRON CS1 Rack PLC
CS1W-MD261 , CS1W-MD262 , CS1W-MD291 , CS1W-MD292 : DC IN + OUT or DC sink out for OMRON CS1 Rack PLC





کارت کنترل مکان جهت OMRON CS1 Rack PLC امرن
مدل: Omron CS1 MC
پی ال سی OMRON CS1 Rack PLC امرن دارای کارتهای کنترل مکان از ساده ترین شکل تا کنترل چند محوره می باشند.
کارتهای شمارنده OMRON CS1 امرن می توانند اطلاعات را از انکودر Incoder های Incremental و یا SSI جمع آوری کرده و موقعیت فعلی را با موقعیت ذخیره شده مقایسه نماید.
کارتهای کنترل مکان برای کنترل نقطه به نقطه با استفاده از سرو SERVO ها و یا استپ موتور ها استفاده میشوند.
اطلاعات هدف و افزایش و کاهش منحنی ها میتواند بصورت آنلاین تنظیم شود.
کارتهای کنترل مکان و سرعت با تجهیز به شبکه Mechatrolink II میتوانند چندین سرو SERVO را از طریق یک پورت ارتباطی پرسرعت کنترل نمایند. جداول اطلاعات از طریق لایه های ارتباطی چندگانه این اجازه را میدهند که ادوات متصل شده از طریق هر نقطه از شبکه پیکر بندی شوند.

ذیلا برخی از کدهای مربوط به کارت کنترل مکان جهت OMRON Rack PLC CS1 را ملاحظه
میکنید:

CS1W-CTS21 : SSI Input Card for OMRON CS1 Rack PLC
, CS1W-CT021 , CS1W-CT041 : 500 kHz Counter Card for OMRON CS1 Rack PLC
CS1W-NC113 , CS1W-NC213 , CS1W-NC413 , CS1W-NC133 , CS1W-NC233 , CS1W-NC433 : Position Control Unit for OMRON CS1 Rack PLC
CS1W-MC221-V1 , CS1W-MC421-V1 , CS1W-MCH71 : Motion Control Unit for OMRON CS1 Rack PLC





کارت شبکه جهت OMRON CS1 Rack PLC امرن
مدل: Omron CS1 NET
پی ال سی امرن Omron CS1 Rack PLC هم شبکه های رایج و هم شبکه های ارزان و پرسرعت را پشتیبانی می کند.
انتقال اطلاعات بین پی ال سی ها و یا سامانه های اطلاعاتی سطح بالا از طریق پورت سریال ، اترنت EtherNet و نیز شبکه Controller Link امکانپذیر است.
امرن OMRON دو شبکه اصلی سطح فیلد یعنی DeviceNet و ProfiBus-DP را پشتیبانی میکند. برای ورودی و خروجی های پرسرعت شبکه اختصاصی CompoBus/S که نصب بسیار آسانی دارد پیشنهاد می گردد.
توسط شبکه سریال که بصورت کامل پیکربندی آن تحت کنترل کاربر است و نیز شبکه CAN میتوان بسیاری از پروتکلها را اجرا نمود
ذیلا برخی از کدهای مربوط به کارت شبکه پی ال سی رک امرن OMRON Rack PLC را ملاحظه می
فرمایید:

CS1W-SCU21 , CS1W-SCU31 , CS1W-SCU41 : SERIAL CARD FOR Omron CS1 Rack PLC
CS1W-ETN21 : ETHERNET CARD for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-CLK12 , CS1W-CLK52 , CS1W-CLK21 : Controller link CARD for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-DRM21-V1 : DeviceNet for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-CRM21 : CompoNet for Omron CS1 Rack PLC
CS1W-PRM21 , C200HW-PRT21 : ProfiBus-DP for Omron CS1 Rack PLC
C200HW-CORT21-V1 : CAN link for Omron CS1 Rack PLC
C200HW-SRM21-V1 : CompoBus/S link for Omron CS1 Rack PLC




کارت منبع تغذیه جهت OMRON CS1 Rack PLC امرن
مدل: Omron CS1 P
پی ال سی های Rack امرن سری OMRON CS1 دارای دو نوع منبع تغذیه Power Supply با ولتاژ 24 ولت DC و 100 تا 240 ولت AC هستند.
برای سامانه های کوچکتر یا سامانه هایی که بیشتر ورودی / خروجی هایشان از نوع دیجیتال است ، میتوان از منابع تغذیه Power Supply با قدرت پایین استفاده نمود اما برای سیستمهایی که دارای تعداد سیگنالهای آنالوگ بیشتری هستند نیاز به منبع تغذیه Power Supply قویتر و پرقدرت تری داریم.
برخی از کدهای مربوط به منبع تغذیه Omron Rack PLC Power Supply Units عبارتند از
:

C200HW-PD024 , CS1D-PD024 , C200HW-PD025 , CS1D-PD025 : DC Power Supply for OMRON CS1 Rack PLC
C200HW-PA204C , C200HW-PA204 , C200HW-PA204R , C200HW-PA209R , CS1D-PA207R : AC Power Supply for OMRON CS1 Rack PLC


منبع : سایت امرن الکتریک www.omron-electric.ir
وبلاگ امرن در میهن بلاگ ، وبلاگ امرن در بلاگفا
 

Similar threads

بالا