گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

(✿◠‿◠) Darya

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واااا
شیخ ابوسعید 1 پست دادی
هرچی گشتم نبود
بیا داخل جات اینجا خالیه
من نمیدونم چرا رفتی کامپیوتر میومدی رشته مهندسی شیمی خب:surprised:
 

(✿◠‿◠) Darya

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نوشته که باید 1000 تا پست با 300 امتیاز توامان داشته باشی
باید پستامو 1000 تا کنم;)



اون شرط دومه
اینا مورد تو:

کاربرانی می توانند درخواست تغییر نام کاربری دهند که یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

- حداقل 300 امتیاز داشته باشند.
 

ihih_jimbo

عضو جدید
شانس که نداریم..............دریا میریم باید آفتابه با خودمون ببریم تازه اونم سوراخ:biggrin:
تاپیکش قفل شده;)
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
سلام محسن چرا انقدر خوشحالی؟
چی شد جور شد 190 سانتی؟
اینجا بارون اومده خنک شده خوشحال شدم:p
شیخ سعید کیس مناسب رو پیدا کرده باید یکم سبک سنگین کنم اگه نظرم مساعد بود برم اصفهان:D
 

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
دوستان با اجازه من برم........
برام کاری پیش اومده
شبتون بخیر.........
خوابای خوب ببینید
شاید یه ساعت دیگه اومدم;)
 

DANDY GIRL

عضو جدید
اینجا بارون اومده خنک شده خوشحال شدم:p
شیخ سعید کیس مناسب رو پیدا کرده باید یکم سبک سنگین کنم اگه نظرم مساعد بود برم اصفهان:D
عهههههههههههه ، پس واسه بارونه
ای وای اخر اون کار خودشو کرد
بابا این اصفهانی ها رو بیخیال شو آلمان بهتره ها...................
 
بالا