مهرداد دیگه. سوال خوبی پرسیدی.امشب نمک میریزی؟
میگم قضیه نام کاربریت چیه؟
مهرداد دیگه. سوال خوبی پرسیدی.امشب نمک میریزی؟
میگم قضیه نام کاربریت چیه؟
الهی بگردم![]()
مهرداد دیگه. سوال خوبی پرسیدی.


آها .قانع شدمواقعیت قبلا ای دیه یاهو مسنجرم بود..............وقتی تو باشگاه ثبت نام کردم این یهو به ذهنم رسید![]()

نوشته که باید 1000 تا پست با 300 امتیاز توامان داشته باشی
باید پستامو 1000 تا کنم![]()
خب همت کن. تو میتونینوشته که باید 1000 تا پست با 300 امتیاز توامان داشته باشی
باید پستامو 1000 تا کنم![]()

اون شرط دومه
اینا مورد تو:
کاربرانی می توانند درخواست تغییر نام کاربری دهند که یکی از شرایط زیر را داشته باشند:
- حداقل 300 امتیاز داشته باشند.

سلام محسن چرا انقدر خوشحالی؟
خوب الان میرم درخواست میدم![]()
سلام به همه مهندسان خوبید ؟

اینجا بارون اومده خنک شده خوشحال شدمسلام محسن چرا انقدر خوشحالی؟
چی شد جور شد 190 سانتی؟

سلام به همه مهندسان خوبید ؟

شانس که نداریم..............دریا میریم باید آفتابه با خودمون ببریم تازه اونم سوراخ
تاپیکش قفل شده![]()
سلام خوبی؟سلام به همه مهندسان خوبید ؟
خوبی؟ چرا ساکتی ؟
بله بله خوب میباشمسلام ب اقتصاد دان بزرگ
مممنونم
شما خوبید خانوم؟

خوبم........خوبی؟ چرا ساکتی ؟
سلامو الیکم.................9کرم آبجی![]()

بله بله خوب میباشم
شما چطوری خوبی؟
دوستان با اجازه من برم........
برام کاری پیش اومده
شبتون بخیر.........
خوابای خوب ببینید
شاید یه ساعت دیگه اومدم![]()
شانس که نداریم..............دریا میریم باید آفتابه با خودمون ببریم تازه اونم سوراخ
تاپیکش قفل شده![]()
اشکال نداره همینجوریم قبولت داریم.عهههههههههههه ، پس واسه بارونهاینجا بارون اومده خنک شده خوشحال شدم
شیخ سعید کیس مناسب رو پیدا کرده باید یکم سبک سنگین کنم اگه نظرم مساعد بود برم اصفهان![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |