مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/05/02 15:40


[h=1]شورله: چلسي گزينه هيجان انگيزي است[/h]
[h=2]سران باشگاه انگليسي پيش از اين به دنبال جذب شورله بودند و خود او نيز تمايل زيادي براي پيوستن به استمفورد بريج دارد .[/h]


آندره شورله، مهاجم باشگاه بايرلورکوزن در صحبتهايي اعلام کرده که انتقال به چلسي مي تواند گزينه هيجان انگيزي باشد.

اين درحالي است که شنيده مي شود که پيشنهاد 25 ميليون يورويي سران چلسي براي جذب شورله با پاسخ منفي تيم آلماني روبرو شده ولي اين ستاره 21 ساله معتقد است که چلسي مي تواند گزينه خوبي براي او باشد.

شورله در صحبتهايي به کيکر گفت:« پيشنهاد چلسي کاملا روشن و شفاف بود. آاين گزينه خيلي هيجان انگيزي براي من است و البته درک مي کنم که سران لورکوزن هم به راحتي اجازه جدايي به من ندهند.»

او ادامه داد:« البته چيزهاي کوچک و جزئي اي است که مرا ناراحت کرده. من اصلا از اينکه تمام مسائل با اين جزئيات منتشر شده، خوشم نمي آيد. درک نمي کنم که سران باشگاه چرا تا اين حد تمام موضوعات را رسانه اي مي کنند. من دوست داشتم که سران بايرلورکوزن در سکوت بيشتري اوضاع را دنبال مي کردند.»

قرارداد کنوني شورله با بايرلورکوزن تا ژوئن سال 2016 اعتبار دارد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 21:09


[h=1]ونگر: من عاشق آسيا هستم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال آرسنال از اينکه براي ديدارهاي آمادگي تيمش در آسيا حاضر شده بسيار خرسند است و تيم مالزي ايکس آي را چالشي براي تيمش مي داند.[/h]


آرسنال براي تمرينات آماده سازي تيمش قبل از شروع فصل راهي شرق دور شده است.

ونگر در گذشته بارها علاقه شديد خود به آسيا و مردمانش را ابراز کرده بود.

وي در اين رابطه مي گويد: من عاشق آسيا هستم زيرا که فرهنگهاي مختلف را دوست دارم و مي ستايم يکي از دلايلي که من آسيا را براي تمرينات انتخاب مي کنم اين است که ملاقات با افراد گوناگون را بسيار دوست دارم. من دو سال در آسيا کار کردم و مربي گري تيم ژاپني را بر عهده داشتم و از آن لذت بسياري بردم .

وي در ادامه افزود: در آسيا راههاي زيادي براي زندگي کردن وجود دارد و من همين موضوع را بسيار دوست دارم.

ونگر همچنين از تيم هاي آسيايي انتظارهاي بالايي دارد و مي داند آنها مي تواند تست هاي فراواني را براي تيمش به وجود آورند.

آرسنال سه شنبه در کوآلالامپور به مصاف مالزيا آي ايکس آي مي رود و ونگر اين مسابقه را آزمايشي بزرگ براي تيمش مي داند.

ونگر در اين رابطه گفت: سال گذشته ديدارها با مالزي ايکس آي بسيار سخت و دشوار بود زيرا که ما هميشه در شروع تمرينات خود انرژي کمي داريم و از کمبود انرژي رنج مي بريم. در آسيا تيم هاي مشتاق زيادي وجود دارد که مي توانند براي انجام مسابقات تمريني بي نظير باشند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 15:14


[h=1]رئال مادريد کاکا را به برزيل باز مي گرداند[/h]
[h=2]کاکا ستاره برزيلي رئال مادريد اکنون دريافته بهترين گزينه اي که براي فصل آينده فوتبال پيش رو دارد از برزيل و باشگاه کورينتيانس است.[/h]


به گزارش روزنامه هاي اسپانيا، '' خوزه مورينيو'' سرمربي رئال مادريد به کاکا گفته بعيد است در فصل آينده در ترکيب ثابت اين تيم قرار بگيرد.

کاکا تا اين زمان به قرارداد خود با رئال مادريد وفادار بوده است. هنوز سه سال از اين قرارداد به ارزش هر سال 10 ميليون يورو باقي مانده است. او تاکنون حاضرنشده به برزيل بازگردد. کاکا گفته است پيش از بازگشت به سائوپائولو کارهاي زيادي براي انجام دارد.

منابع نزديک به کاکا گفته اند که او علاقه اي به سفر به آمريکا هم ندارد. درحقيقت او تاکنون هيچ برنامه اي براي ترک مادريد نداشت تا اينکه مادريد اعلام کرد اين ستاره برزيلي جايي در برنامه هاي آينده تيم ندارد.

رئال مادريد براي جبران 70 ميليون يورو درآمد و غرامتي که بابت جدا شدن کاکا بايد بپردازد اميدوار است او يکي از پيشنهادهاي وسوسه انگيز را بپذيرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 12:35

المپيک 2012 – لندن
[h=1]11 لژيونر از بوندس‌ليگا آلمان در فوتبال المپيک[/h]
[h=2]11 بازيکن شاغل در ليگ فوتبال باشگاهي آلمان در رقابت‌هاي المپيک لندن 2012 حضور دارند.[/h]


به نقل از کيکر، تاکاشي اوسامي،‌ ستاره ژاپني تيم هوفن‌هايم به همراه بازيکناني از مراکش، سوئيس، اسپانيا و کره‌جنوبي به عنوان لژيونر شاغل در بوندس‌ليگا همراه تيم کشور خود براي کسب مدال طلاي اين رشته از روز پنج‌شنبه، تلاش خود را آغاز خواهند کرد.

براساس فهرستي که توسط نشريه آلماني منتشر شده، بيشترين تعداد لژيونرهاي که به نمايندگي از ليگ آلمان در اين دوره حضور دارند، مربوط به تيم هاي ژاپن و سوئيس است که هريک 4 لژيونر دارند.

فهرست ستارگان بوندس‌ليگايي حاضر در رقابت‌هاي فوتبال مردان المپيک لندن به شرح زير است:

ژاپن:

هيروشي کياوکي، نورنبرگ

يوکي اوتسو، بورسيامونشن‌‌گلادباخ

گوکتو ساکاي، فاو.اف.ب اشتوتگارت

تاکاشي اوسامي، هوفن‌هايم

مراکش:

محمد عام، آگسبورگ

سوئيس :

فرانسوا آفولتر، وردربرمن

ديگو بنگاليو، ولفسبورگ

تيم کلوزه، نورنبرگ

ريکاردو رودريگوئز، ولفسبورگ

اسپانيا:

آلوارو دومينگوئس، بورسيامونشن‌‌گلادباخ

کره جنوبي:

کو جا چول، آگسبورگ

بازي‌هاي لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع خواهد شد و تا تاريخ يکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد يافت.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 17:44


[h=1]پيشنهاد جديد فيورنتينا به يوونتوس[/h]
[h=2]باشگاه توريني ابتدا براي خريد اين ستاره مونته نگرويي 13 ميليون يورو به همراه ماتري و پاسينسا را پيشنهاد داد که توسط فيورنتينا رد شد.[/h]


باشگاه فيورنتينا از يوونتوس خواسته تا لوکا مارونه را به عنوان بخشي از مبلغ انتقال استوان يووتيچ راهي فلورانس کنند.

باشگاه توريني ابتدا براي خريد اين ستاره مونته نگرويي 13 ميليون يورو به همراه ماتري و پاسينسا را پيشنهاد داد که توسط فيورنتينا رد شد. بنفش ها براي فروش اين بازيکن 30 ميليون يورو در نظر گرفته بودند.

اما اکنون گفته مي شود که اين باشگاه حاضر است در ازاي دريافت 22 ميليون يورو و نيمي از حق مالکيت مارونه، يووتيچ را به يووونتوس واگذار کند.

آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس، مارونه را بازيکني مهم براي آينده باشگاه مي داند و از حضور او در باشگاهي که بتواند فرصت بيشتري براي بازي پيدا کند و در آينده بار ديگر به يوونتوس برگردد، استقبال مي کند.

مارونه يکي از محصولات آکادمي جوانان يوونتوس است و در فصل 10-2009 اولين بازي اش را براي اين تيم انجام داد.

در حال حاضر مذاکرات بين دو طرف ادامه دارد و يوونتوسي ها اميدوارند که بتوانند در نهايت يووتيچ را به خدمت بگيرند.

اين ملي پوش 22 ساله مونته نگرويي به تازگي بازوبند کاپيتاني فيورنتينا را از دست داد و اين مسئله، شايعه پيوستنش به يوونتوس را قوت بخشيد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03

[h=1]دروازه بان ويارئال به سويا منتقل شد[/h]
[h=2]دروازه بان تيم فوتبال ويارئال اسپانيا با امضاي قراردادي پيراهن تيم سويا را به تن کرد.[/h]


به گزارش آسوشيتدپرس، ديه گو لوپس پس از امضاي قرارداد خود به روزنامه آ اس گفت اميدوار است در سويا بتواند فصل دشوار گذشته در ويارئال را فراموش کند.

ارزش قرارداد انتقال لوپس 30 ساله 3.5 ميليون يورو اعلام شد و وي پس از چند هفته حضور تمريني نظر مساعد کادرفني سويا را جلب کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 23:25


[h=1]منچسترسيتي: ژکو جايي نمي‌رود[/h]
[h=2]"همشهري‌ها" خبر جدايي ادين ژکو از جمع خود را نادرست دانسته و آن را رد کردند.[/h]


در حالي که يکي از مديران برنامه‌هاي مهاجم بوسنيايي منچسترسيتي از احتمال جدايي اين مهاجم از جمع فيروزه‌اي‌پوشان و پيوستنش به ميلان خبر داده بود، سران باشگاه ليگ برتري اين خبر را رد کرده و انجام اين جابه‌جايي را ناشدني عنوان کردند.

به گفته منچسترسيتي ژکو، قهرمان ليگ برتر انگليس در فصل گذشته را ترک نخواهد کرد و همچنان در اين تيم ماندگار است. روز چهارشنبه رسانه‌هاي گوناگون گزارش داده بودند، سئاد سوسيچ، مدير برنامه‌هاي ژکو احتمال رفتن موکلش به ايتاليا را 70 درصد عنوان کرده است. اظهارنظري که پاسخ زودهنگام منچسترسيتي را در پي داشت، تا جايي که در واکنشي رسمي اعلام کرد: "باشگاه در باره فردي به نام سوسيچ چيزي نمي‌داند و از اين گذشته هيچ فرد سومي حق ندارد، درباره جابه‌جايي ادين ژکو حرفي به ميان آورد."

ژکو که زماني در ولفسبورگ توپ مي‌زد و همراه با اين تيم قهرماني بوندسليگا را نيز تجربه کرده است، در دوران حضورش در ليگ برتر نتوانست پاسخ اعتماد روبرتو مانچيني، سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي را به خود بدهد و از همين رو بيشتر نيمکت‌نشين بوده است. رخدادي که باعث مي‌شود احتمال جا‌به‌جايي او و رفتنش به نايب قهرمان فصل گذشته سري A داده شود. در هر حال آينده اين مهاجم وابستگي زيادي به ماندن روبين فان‌پرسي در آرسنال يا جدايي‌اش از جمع توپچي‌هاي لندن دارد. خريد اين بازيکن هلندي از سوي مالکان عرب سيتي که مشتريان زيادي هم دارد، احتمال جدايي ژکو را بيش از پيش تقويت خواهد کرد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/05/03 18:33


[h=1]سرنوشت مبهم آلبراتزي در ميلان[/h]
[h=2]آلبراتزي که کمربند آبي کاراته را هم دارد قصد دارد در سن سيرو بماند و يکي از اعضاي اين تيم براي فصل جديد باشد اما روسونري قصد دارد او را بار ديگر به صورت قرضي به تيمي ضعيف تر بفرستد .[/h]


ميکل آنجلو آلبراتزي مي خواهد در ميلان بماند اما روسونري قصد دارد او را به صورت قرضي به باشگاهي ديگر واگذار کند.

يکي از شگفتي هاي تيم کاپ بازي آلبراتزي در کنار خريد جديد ميلان، فرانچسکو آچربي در بازي با اينتر بود که البته اين بازيکن بيش از حد انتظارات خود را نشان داد.

روسونري در بازي با نرآتزوري طي 45 دقيقه دو گل را دريافت کرد اما هيچکدام اشتباه آلبراتزي نبودند و اين بازيکن از نظر برخي از روزنامه هاي ايتاليا يکي از نقاط عطف تيم کاپ بود.

به گزارش لا گازتا دلو اسپورت، آلبراتزي که کمربند آبي کاراته را هم دارد قصد دارد در سن سيرو بماند و يکي از اعضاي اين تيم براي فصل جديد باشد اما روسونري قصد دارد او را بار ديگر به صورت قرضي به تيمي ضعيف تر بفرستد تا اين بازيکن تجربه ي بيشتري کسب کند و بيشتر در ترکيب اصلي يک تيم ايتاليايي يا خارجي قرار بگيرد.

آلبراتزي 21 ساله به صورت قرضي به ختافه رفته بود که نتوانست در آنجا موثر واقع شود و ژانويه به ميلان برگشت تا دوباره به تيم ديگري قرض داده شود و به تيم وارسه از سري بي پيوست که در آنجا هم فقط دو بار به ميدان رفت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 08:04


[h=1]بازي دوستانه تيم فوتبال بارسلونا در مغرب[/h]
[h=2]بازي دوستانه تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا با تيم رجا کازابلانکا مغرب شنبه،‌ بيست و هشتم ژوئيه در طنجه ( شمال مغرب ) برگزار مي شود.[/h]


اين بازي ساعت بيست و دو به وقت محلي و گرينويچ در ورزشگاه جديد طنجه با حضور حدود پنجاه هزار تماشاگر برگزار مي شود.

برگزارکنندگان بازي بين بارسا و رجا اعلام کردند هزينه برگزاري اين بازي به بيش از يک ميليون و هشتصد هزار دلار مي رسد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رباط، اين بازي براي بزرگداشت عبدالمجيد الظلمي بازيکن سابق که روزهاي خوبي را در دهه هزار و نهصد و هشتاد / هزار و نهصد و نود در تيم ملي مغرب و رجا کازابلانکا سپري کرد، برگزار مي شود

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 08:04


بازي دوستانه تيم فوتبال بارسلونا در مغرب


بازي دوستانه تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا با تيم رجا کازابلانکا مغرب شنبه،‌ بيست و هشتم ژوئيه در طنجه ( شمال مغرب ) برگزار مي شود.

اين بازي ساعت بيست و دو به وقت محلي و گرينويچ در ورزشگاه جديد طنجه با حضور حدود پنجاه هزار تماشاگر برگزار مي شود.

برگزارکنندگان بازي بين بارسا و رجا اعلام کردند هزينه برگزاري اين بازي به بيش از يک ميليون و هشتصد هزار دلار مي رسد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رباط، اين بازي براي بزرگداشت عبدالمجيد الظلمي بازيکن سابق که روزهاي خوبي را در دهه هزار و نهصد و هشتاد / هزار و نهصد و نود در تيم ملي مغرب و رجا کازابلانکا سپري کرد، برگزار مي شود
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 10:09


[h=1]بارسلونا مقابل هامبورگ پيروز شد[/h]
[h=2]تيم فوتبال بارسلونا در ديداري دوستانه موفق شد هامبورگ را با نتيجه 2 بر يک از پيش رو بردارد.[/h]


اين بازي که در "ايمتک آره‌نا" برگزار شد، نخستين پيروزي بارسلونا تحت مربيگري "تيتو ويلانووا" بود.

براي بارسا در اين ديدار که به مناسبت يکصدوبيستمين سالگرد تاسيس باشگاه هامبورگ در "ايمتک آره‌نا" برگزار شد، "دني آلوز" و "جرارد ديولوفيو" گل زدند و تک گل هامبورگ هم به وسيله "تولگاي ارسلان" به ثمر رسيد.

هامبورگ در اين ديدار به دليل غيبت "ليونل مسي" 400 هزار يورو از بارسلونا غرامت مي‌گيرد. مسي در تمرين روز دوشنبه از ناحيه پاي راست دچار آسيب ديدگي شده بود.

هامبورگ پيش از آغاز اين ديدار از هواداران خود خواست در صورت تمايل به باشگاه مراجعه کرده و پول بليت‌هاي خود را دريافت کنند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 11:24


[h=1]سران ميلان به دنبال بازگرداندن کاکا[/h]
[h=2]تيم فوتبال ميلان ايتاليا به دنبال بازگرداندن کاکا از رئال مادريد به سن‌سيرو است.[/h]


ميلان در فصل نقل و انتقالات با از دست دادن تياگو سيلوا و زلاتان ايبراهيموويچ خشم هواداران خود را برانگيخته است و بيش از پيش با انتقادات رسانه‌ها روبرو شده است.

سران روسونري براي دلجويي از طرفداران خود به دنبال جذب ستارگاني هستند تا بتوانند به نوعي جاي خالي بازيکنان ارزشمند از دست داده خود را پر کنند.

بر اين اساس، شايعاتي در رسانه‌هاي ايتاليايي به گوش مي‌رسد که ميلاني‌ها در جديدترين اقدام خود، به دنبال بازگرداندن کاکا ستاره برزيلي رئال مادريد به سن‌سيرو هستند.

کاکا نيز در مادريد شرايط خوبي را تجربه نمي‌کند و اين ستاره 30 ساله برزيلي چندان با انديشه‌هاي خوزه مورينيو سازگار نيست.

آدريانو گالياني نايب رئيس ميلان درباره حضور کاکا در ميلان و احتمال بازگشت اين ستاره برزيلي به روزنامه‌نگاران ايتاليايي پاسخ شفافي نداده و به صورت دوپهلو عنوان کرده است که عشق به برخي چيزها هرگز نمي‌ميرد و آن‌ها پس از يک دوره و شايد يک سفر طولاني بار ديگر بازمي‌گردند.

با اين شرايط مشخص است که مقامات ميلان با از دست دادن زلاتان و سيلوا شرايط سختي را تجربه مي‌کنند و آن‌ها حتي اعلام کردند که هواداراني که اقدام به خريد بليت‌هاي بازي ميلان در طول فصل کرده‌اند مي‌توانند آن‌ها را پس بدهند.

کاکا در ژوئن سال 2009 با مبلغي هنگفت که يک رکورد هم محسوب مي‌شود با 56 ميليون پوند راهي مادريد شد اما در جمع کهکشاني‌ها هيچ‌گاه نتوانست عملکرد خوب خود در ميلان را به نمايش بگذارد و بيشتر با آسيب‌ديدگي دست و پنجه نرم کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 11:56


[h=1]فرديناند: از تيم ملي انگليس کناره گيري نکرده ام[/h]
[h=2]مدافع با تجربه تيم فوتبال منچستريونايتد اعلام کرد قصد کناره گيري از تيم ملي انگليس را ندارد.[/h]


به گزارش شين هوآ از شانگهاي، ريو فرديناند که به همراه تيم يونايتد به چين سفر کرده، اخبار منتشره در مورد تصميم براي کناره گيري از تيم ملي انگليس را تکذيب کرد.

وي که 81 بازي ملي در کارنامه دارد، با تصميم روي هاجسون از تيم انگليس براي يورو 2012 به دلايل فني کنار گذاشته شد اما پس از آنکه گري کيهيل مصدوم شد، هاجسون به جاي دعوت از فرديناند، مارتين کلي بي تجربه را از ليورپول به اردو فرا خواند.

با اين وجود فرديناند 33 ساله گفت:« فکر نمي کنم جايي گفته باشم که مي خواهم از فوتبال ملي کناره گيري کنم.من فقط مرتبه آخر با تصميم سرمربي دعوت نشدم.من در اين مورد از هاجسون سوال کردم اما او گفت اين تصميم را عوض نمي کند.با اين وجود هر وقت که لازم باشد در خدمت تيم ملي هستم. در حال حاضر تمام تمرکز من روي بازي براي منچستريونايتد معطوف است.»

فرديناند تاکيد کرد دوست دارد در جام جهاني 2014 تيم ملي انگليس را همراهي کند.

وي در مورد تيم المپيک انگليس گفت:« اين تيم در حضور تيمهاي برزيل و اسپانيا وظيفه دشواري دارد. اما اميدوارم آنها در مسابقات تا حد ممکن به پيش بروند.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 13:41


[h=1]ليورپول پديده جديد فوتبال برزيل را به خدمت گرفت[/h]
[h=2]باشگاه فوتبال ليورپول با نوجوان 15 ساله برزيلي قرارداد امضا کرد.[/h]


به گزارش الکره، مسئولان ليورپول ويليام اوليويرا سوزا را با قراردادي سه ساله به خدمت گرفتند.

اين در حالي است که ليورپول در رقابت با تيمهاي آرسنال، چلسي و منچستريونايتد توانست با اين بازيکن خوش آتيه قرارداد امضا کند.

ويليام که لقب بنيرا را براي خود انتخاب کرده، در فوتبال برزيلي به جايگزين نيمار شهرت پيدا کرده است.

مسئولان ليورپول پس از تماشاي نوار بازي بنيرا بلافاصله نماينده خود را عازم شهر سائوپائولو کردند. مهارت کار با توپ و سرعت بنيرا اعجاب انگيز عنوان شده است.برخي از رسانه هاي برزيلي به علت سرعت حرکت اين بازيکن برايش لقب ويليام مک لارن ( تيم فرمول يک) را انتخاب کرده اند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 19:50

مدير برنامه هاي کاکا:
[h=1]در حال مذاکره با ميلان هستيم[/h]
[h=2]مدير برنامه هاي کاکا، ستاره برزيلي رئال، اعلام کرد که در حال مذاکره با باشگاه ميلان در مورد بازگشت احتمالي اين بازيکن به سن سيرو هستند.[/h]



آدريانو گالياني، نايب رئيس باشگاه ميلان، امروز به طور تلويحي از بازگشت اين بازيکن به ميلان استقبال کرد و اکنون گائتانو پائوليلو تاييد کرد که دو طرف در حال مذاکره براي انجام اين انتقال هستند.



او در گفتگو با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت:" بله، ما در مورد کاکا صحبت کرديم. اما در حال حاضر نمي توانم اطلاعات بيشتري در اختيار شما قرار دهم."



رئال براي خريد کاکا در سال 2009 مبلغي در حدود 70 ميليون يورو هزينه کرد اما اين ستاره برزيلي هرگز نتوانست در حدي که از او انتظار مي رفت، بازي کند و مدت زيادي را نيز به دليل مصدوميت از ميادين دور بود.

بعد از پيوستن اوزيل به رئال، کاکا به بازيکني نيمکت نشين در اين تيم تبديل شد و در صورتي که اين باشگاه بتواند در اين تابستان مودريچ را به خدمت بگيرد، شرايط براي مرد سال فوتبال دنيا در سال 2007 دشوارتر از قبل خواهد شد.

کاکا که 82 بازي ملي در کارنامه دارد، مورد توجه پاري سن ژرمن و سائوپائولو نيز قرار دارد.



 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 13:27

پس از پيروزي پرگل مقابل باشگاه چيني
[h=1]يوپ هاينکس عملکرد بازيکنان بايرن را ستود[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ عملکرد بازيکنان بايرن را در پيروزي پرگل مقابل باشگاه چيني ستود.[/h]


بايرن مونيخ که اردوي 5 روزه‌اي را در خاور دور و کشور چين برگزار کرده است، روز گذشته موفق شد در ديداري تدارکاتي مقابل بيجينگ گوان چين به پيروزي پرگل 6 بر صفر برسد.

در اين بازي آرين روبن، کلوديو پيزارو، توماس مولر، ماريو ماندزوکيچ، ماريو گومز گلزني کردند و يک گل به خودي توسط بازيکن چيني، باعث شد تا باوارايي‌ها قدرت خود را به بيجينگ گوان نشان دهند.

يوپ هاينکس پس از پايان اين ديدار اظهار داشت: فکر مي‌کنم بازي دوستانه خوبي را شاهد بوديم. رقيب ما بازي متعصبانه و قدرتمندي را به نمايش گذاشت.

وي افزود: نيمه اول بازي فوق‌العاده‌اي را انجام داديم و شور و شوق زيادي براي حمله حريف و بازکردن دروازه آن‌ها داشتيم اما در نيمه دوم به خصوص در ابتداي اين نيمه، به دليل تغييرات زيادي که در ترکيب بايرن ايجاد کردم بازي برايمان سخت شد. البته پس از مدتي بارديگر بازيکنان ما در ادامه بازي خوبي را به نمايش گذاشتند.

هاينکس خاطرنشان کرد: در اين ديدار سعي کرديم کارهاي تمريني را مرور کنيم و با وجود خستگي، بازي دوستانه خوبي را انجام داديم و بازيکنان تيم عملکرد خوبي را از خود نشان دادند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سال 2013 به عنوان سال فوتبال پایه نامگذاری شد

سال 2013 به عنوان سال فوتبال پایه نامگذاری شد


کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با ارسال نامه‏ای به فدراسیون‎های عضو از نامگذاری سال 2013 به عنوان سال فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، متن نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای فدراسیون فوتبال ایران نیز ارسال شده، به شرح زیر است: در راستای دورنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا که ارتقای فوتبال آسیا در سطح جهانی و ترویج فواید اجتماعی فوتبال است، مفتخریم که سال 2013 را به عنوان سال فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنیم تا بر این موضوع تاکید داشته باشیم که فوتبال برای همه قابل دسترس است و پایه ریزی صحیح از اهمیت بالایی برای پیشرفت سطوح برگزیده بازی فوتبال است. در بخشی از نامه ارسالی AFC هم آمده است: مایلیم به اطلاع شما برسانیم که روز 15 می 2013 که مصادف با روز جهانی خانواده است روز فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا نامگذاری می‏شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
**** رقابت‌هاي فوتبال المپيك 2012 لندن ****

**** رقابت‌هاي فوتبال المپيك 2012 لندن ****

[h=1] شكست اسپانيا مقابل ژاپن، تساوي ميزبان در گام نخست

[/h]
» سرویس: ورزشي - المپيك لندن
کد خبر: 91050603348
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ -





تيم ملي فوتبال المپيك اسپانيا در نخستين گام خود در بازي‌هاي المپيك با يك گل مغلوب ژاپن شد. بريتانيا ميزبان اين بازي‌ها هم با تساوي يك بر يك مقابل سنگال متوقف شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در چارچوب رقابت‌هاي فوتبال بازي‌هاي المپيك 2012 لندن هشت ديدار از چهار گروه برگزار شد كه در مهم‌ترين آنها اسپانيا از شانس هاي اصلي قهرماني در اين دوره با يك گل مغلوب ژاپن شد تا نخستين شگفتي اين بازي‌ها رقم خورد.

** گروه A:

* در نخستين ديدار اين گروه امارات يكي از نمايندگان قاره كهن با نتيجه‌ دو بر يك مقابل اروگوئه به شكست داد. در اين ديدار اسماعيل مطر در دقيقه 23 براي اماراتي‌ها گل زد و راميرز در دقيقه 42 و نيكولاس لوديرو در دقيقه 56 گل‌هاي اروگوئه را به ثمر رساندند.

در ديگر ديدار اين گروه بريتانيا ميزبان اين بازي‌ها با تساوي يك بر يك مقابل سنگال متوقف شد. تك گل بريتانيا را را در اين ديدار بلامي در دقيقه 20 به ثمر رساند.

** جدول رده‌بندي گروه A:

1ـ اروگوئه 3 امتياز

2ـ بريتانيا يك امتياز

3ـ سنگال يك امتياز

4ـ امارات يك امتياز

** گروه B:

* در نخستين ديدار اين گروه جدال دو تيم مكزيك و كره جنوبي با تساوي بدون گل به پايان رسيد، ديگر ديدار اين گروه هم برنده‌اي نداشت و دو تيم گابن و سوئيس به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

** جدول رده‌بندي گروه B:

1ـ گابون يك امتياز

2ـ سوئيس يك امتياز

3ـ مكزيك يك امتياز

4ـ كره جنوبي يك امتياز

** گروه C :

* در نخستين ديدار اين گروه برزيل با هدايت مانو منزس موفق شد با نتيجه‌ سه بر دو از سد مصر بگذرد.

در اين ديدار برزيل ابتدا در دقيقه 16 توسط رافائل سيلوا پيش افتاد. 10 دقيقه بعد ليناردو داميائو گل دوم تيمش را به ثمر رساند. حملات برزيل با وجود اين دو گل ادامه يافت و تنها چهار دقيقه بعد نيمار با يك ضربه سر گل سوم زردپوشان را به ثمر رساند. با شروع نيمه دوم مصر در دقيقه 52 توسط محمد ابوتريكه يكي از گل‌هاي خورده را جبران كرد. مصري‌ها در دقيقه 76 اين بار توسط محمد صلاح به گل رسيده و اختلاف را به حداقل برسانند. در ادامه دو تيم صاحب موقعيت‌هاي ديگري شدند، اما توپي از خط دروازه‌ها عبور نكرد و بازي با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

در ديگر ديدار اين گروه بلاروس با يك گل نيوزلند را شكست داد.

** جدول رده‌بندي گروه C:

1ـ برزيل 3 امتياز

2ـ بلاروس يك امتياز

3ـ مصر صفر امتياز

4ـ نيوزلند صفر امتياز

** گروه D :

در اين گروه دو تيم هندوراس و مراكش كه بازي افتتاحيه اين رقابت‌ها را برگزار كردند به تساوي دو بر دو رضايت دادند، اما شگفتي نخست اين بازي‌ها ديدار دوم اين گروه بود كه در آن ژاپن در يك بازي كاملا سرتر موفق شد اسپانيا را با يك گل شكست دهد. البته مارتينش مدافع اسپانيا در دقيقه 42 با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد. تك گل ژاپن را يوكي اوتسو در دقيقه 34 به ثمر رساند.

** جدول رده‌بندي گروه D :

1ـ ژاپن 3 امتياز

2ـ هندوراس يك امتياز

3ـ مراكش يك امتياز

4ـ اسپانيا صفر امتياز
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اسپانیا در عین ناباوری حذف شد/ ژاپن و برزیل به یک چهارم نهایی صعود کردند

اسپانیا در عین ناباوری حذف شد/ ژاپن و برزیل به یک چهارم نهایی صعود کردند


تیم فوتبال المپیک اسپانیا یکی از مدعیان کسب مدال طلای مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک 2012 لندن با قبول دومین شکست متوالی خود در این رقابت‌ها در عین ناباوری از دور مسابقات حذف شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال المپیک اسپانیا که در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب ژاپن شده بود در دومین دیدارش نیز با همین نتیجه مقابل هندوراس تن به شکست داد تا پس از دو بازی بدون گل‌زده در همان مرحله گروهی از دور رقابت‌های فوتبال المپیک 2012 حذف شود.
ماتادورها که در سال‌های اخیر تقریبا در تمامی رده‌های سنی موفق ظاهر شده و جام جهانی 2010 و یورو 2012 را فتح کرده بودند یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلای المپیک به شمار می‌رفتند. بسیاری از کارشناسان معتقدند فشار برای موفقیت تیم المپیک اسپانیا باعث شد این تیم نتواند نتیجه قابل قبولی کسب کند.
در دیگر رقابت‌های گروه‌های چهارگانه ژاپن یک بر صفر از سد مراکش گذشت و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد. برزیل نیز با درخشش نیمار که دو گل ساخت و یک گل به ثمر رساند با نتیجه 3 بر یک از سد بلاروس گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
- نتایج کامل روز دوم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال المپیک به شرح زیر است:
گروه a:
* سنگال 2 - اروگوئه صفر
گل‌ها: موسی کونیت (10 و 37)
* بریتانیا 3 - امارات یک
گل‌ها:
رایان گیگز (16)، اسکات سینکلر (73) و دانیل استوریج (76) برای بریتانیا و راشد عیسی (60) برای امارات
جدول رده بندی:
1- بریتانیا 4 امتیاز - تفاضل گل 2+، 4 گل‌زده، 2- سنگال 4 امتیاز - تفاضل گل 2+، 3 گل‌زده، 3- اروگوئه 3 امتیاز، 4- امارات بدون امتیاز
گروه b:
* کره جنوبی 2 - سوئیس یک
گل‌ها:
پارک چو یانگ (57) و کیم دونگ جین (64) برای کره جنوبی و اینوسنت امگارا (60) برای سوئیس
* مکزیک 2 - گابن صفر
گل‌ها:
جیوانی دوس سانتوس (63 و 90)
جدول رده بندی:
1- مکزیک 4 امتیاز - تفاضل گل 2+، 2- کره جنوبی 4 امتیاز - تفاضل گل 1+، 3- سوئیس یک امتیاز - تفاضل گل 1-، 4- گابن یک امتیاز - تفاضل گل 2-
گروه c:
* مصر یک - نیوزلند یک
گل‌ها:
محمد صلاح (40) برای مصر و کریس وود (17) برای نیوزلند
* برزیل 3 - بلاروس یک
گل‌ها:
الکساندر پاتو (15)، نیمار (65) و اسکار (90) برای برزیل و رنان برسان (8) برای بلاروس
جدول رده بندی:
1- برزیل 6 امتیاز، 2- بلاروس 3 امتیاز، 3- مصر یک امتیاز - تفاضل گل 1-، 3 گل‌زده، 4- نیوزلند یک امتیاز - تفاضل گل 1-، یک گل‌زده
گروه d:
* ژاپن یک - مراکش صفر
گل:
کنسوکه ناگای (84)
* اسپانیا صفر - هندوراس یک
گل:
جری بنگتسون (7)
جدول رده بندی:
1- ژاپن 6 امتیاز، 2- هندوراس 4 امتیاز، 3- مراکش یک امتیاز، 4- اسپانیا بدون امتیاز
 
  • Like
واکنش ها: Mute

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تخریب بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده آسیا + تصاویر

تخریب بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده آسیا + تصاویر

[h=1][/h]
بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده آسیا در "شنیانگ" و در سال 2003 و با نام مرکز ورزشی جزیره سبز ساخته شد.

بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده آسیا در "شنیانگ" و در سال 2003 و با نام مرکز ورزشی جزیره سبز ساخته شد.

دولت چین قصد دارد با تخریب کامل این ورزشگاه، مجموعه‌ای جدید برای برپایی یک مرکز نمایشگاهی احداث کند. برای "تخریب کامل و مسطح‌کردن" این مجموعه ماه‌ها وقت نیاز است.


در تخریب این مجموعه تعداد بسیاری از مردم برای وداع حضور داشتند و بیش از 5 ساعت منتظر تخریب بودند.

از این استادیوم 455 هزار متر مربعی به عنوان افتخار مردم این شهر یاد می‌شد. این اولین استادیومی بود که از فیفا برای فوتبال داخل سالن مجوز گرفت.

خبرگزاری فارس
 

old friend

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هفته اول لیگ شروع شد و مشخص شد که یووه مدعی اصلی قهرمانیه Juventus+v+Parma+FC+Serie+A+YS756wTFsxDx_1200x829.jpg
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اورپا انجام شد

قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اورپا انجام شد

قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اورپا انجام شد


قرعه‌کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد.

به نظر مي‌رسد گروه D جذاب‌ترين گروه باشد که در آن رئال مادريد و منچسترسيتي بايد با هم بازي کنند. با توجه به حضور من‌سيتي در سيد 2، احتمال تشکيل گروه سختي مي‌رفت و اين گروه با حضور رئال مادريد تشکيل شد. بروسيا دورتموند، قهرمان بوندس ليگا و آژاکس هم در اين گروه حضور دارند. اين گروه تشکيل شده از چهار تيم قهرمان اسپانيا، انگليس، آلمان و هلند!

چلسي، مدافع عنوان قهرماني هم با تيم يوونتوس هم‌گروه شد. يوونتوس هم در سيد 3 بود و انتظار مي‌رفت در گروه نه‌چندان آساني بيفتد. آنها همچنين بايد با شاختار دونتسک بازي کنند. نبرد يوونتوس و چلسي يادآور بازي دو تيم در مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان چهار فصل پيش خواهد بود که در آن چلسي پيروز شد.

بارسلونا هم به بنفيکا برخورد کرده که رقيب ناآشنايي براي اين تيم نيست و البته آنها باز هم با تيمي از شوروي سابق هم‌گروه شدند؛ اين بار اسپارتاک مسکو. سلتيک، ديگر تيمي که در سال‌هاي گذشته با بارسلونا روبرو شده هم در اين گروه است.

منچستريونايتد هم که خاطرات چندان خوبي از تيم‌هاي پرتغالي ندارد اين بار با براگا هم‌گروه شده، تيمي که اودينزه را برد و به مرحله گروهي رسيد. گالاتاسراي هم در اين گروه حضور دارد. منچستريونايتد با رقيبان ترکيه‌اي هم ناآشنا نيست.

بايرن مونيخ هم دو رقيب سرسخت پيش رو دارد: نماينده‌هاي اسپانيا و فرانسه، يعني والنسيا و ليل.

تيم پرخرج پاري سن ژرمن اما در گروه نسبتا آساني قرار گرفته. آنها از تيم‌هايي مانند ميلان و آرسنال گريختند و در گروهي قرار گرفتند که پورتو سرگروهش است و دينامو کيف و دينامو زاگرب ديگر گروه‌هايش هستند.

قهرمان فرانسه، يعني مون‌پليه در سيد 4 بود اما آنها هم در گروه نسبتا مناسبي قرار گرفتند.

نتيجه نهايي قرعه‌کشي به اين ترتيب است:

گروه A: پورتو، دينامو کيف، پاري سن ژرمن، دينامو زاگرب

گروه B: آرسنال، شالکه، المپياکوس، مون‌پليه

گروه C: ميلان، زنيت، اندرلشت، مالاگا

گروه D: رئال مادريد، منچسترسيتي، آژاکس، بروسيا دورتموند

گروه E: چلسي، شاختار دونتسک، يوونتوس، نوردسيلاند

گروه F: بايرن مونيخ، والنسيا، ليل، باته بوريسوف

گروه G: بارسلونا، بنفيکا، اسپارتاک مسکو، سلتيک

گروه H: منچستريونايتد، براگا، گالاتاسراي، کلوژ


_______________________________________________________________________________________
به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ اروپا میشود؟؟!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
*اینیستا مرد سال فوتبال اروپا شد...*

*اینیستا مرد سال فوتبال اروپا شد...*

هافبک میانی تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا به عنوان مرد سال فوتبال اروپا انتخاب شد.






مراسم رای گیری برای انتخاب مرد سال فوتبال اروپا(2011-2012) امروز در موناکو برگزار شد و آندریاس اینیستا، هافبک میانی تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا بالاتر از مسی و رونالدو قرار گرفت و عنوان مرد سال قاره سبز را به خود اختصاص داد.

اینیستا که در جام ملت های 2012 اروپا کمک زیادی به تیم ملی اسپانیا کرد تا این تیم عنوان قهرمانی را کسب کند، در این رای گیری اکثریت آراء را به خود اختصاص داد تا در سن 28 سالگی عنوان مرد سال اروپا را به خود اختصاص دهد.
میشل پلاتینی، رئیس یوفا در این زمینه اعلام کرد که اینیستا در مسابقات اخیر ملی و باشگاهی عملکرد خوبی از خود نشان داده و به همین دلیل وی در این رای گیری بیشترین آراء را تصاحب کرد.
منبع
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تازه‌ترين رده‌بندي برترين تيم‌هاي ملي فوتبال دنيا

تازه‌ترين رده‌بندي برترين تيم‌هاي ملي فوتبال دنيا

ايران 6 پله سقوط كرد؛ لبنان 3 پله صعود




» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 91061509121
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲




تيم ملي فوتبال ايران در تازه ترين رده بندي اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني فوتبال با شش پله سقوط نسبت به ماه قبل در مكان 54 تيم‌هاي دنيا قرار گرفت، اما همچنان در رده چهارم آسيا ايستاده است.

به گزارش ايسنا، در رده بندي ماه سپتامبر فدراسيون جهاني فوتبال، تيم ملي فوتبال اسپانيا قهرمان جام ملت‌هاي اروپا با 1617 امتياز همچنان برترين تيم فوتبال دنيا است.

پس از اين تيم، آلمان، انگليس و پرتغال در مكان‌هاي بعدي جاي گرفته‌اند. در ميان تيم‌هاي آسيايي ژاپن، استراليا و كره جنوبي بالاتر از ايران ايستاده‌اند. لبنان حريف هفته‌ آينده تيم ملي فوتبال ايران در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل سه پله صعود داشت و با 271 امتياز در مكان شانزدهم تيم‌هاي آسيايي و يكصد و بيست و چهارم جهان قرار دارد.

**‌ رده بندي 10 تيم برتر فوتبال جهان:

1ـ اسپانيا 1617 امتياز

2ـ آلمان 1437 امتياز

3ـ انگليس 1274 امتياز

4ـ پرتغال 1232 امتياز

5ـ اروگوئه 1217 امتياز

6ـ ايتاليا 1174 امتياز

7ـ آرژانتين 1121 امتياز

8ـ هلند 1044 امتياز

9 ـ كرواسي 1020 امتياز

10 ـ دانمارك 1006 امتياز


** همچنين رده بندي تيم‌هاي برتر آسيايي در ماه سپتامبر به شرح زير است:

1ـ ژاپن 793 امتياز

2ـ استراليا 778 امتياز

3ـ كره جنوبي 763 امتياز

4ـ ايران 573 امتياز


5ـ ازبكستان 470 امتياز

6ـ چين 437 امتياز


7ـ عراق 437 امتياز

8ـ كره شمالي 429 امتياز

9ـ اردن 402 امتياز

10 ـ قطر 380 امتياز
 

old friend

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من دوست دارم هواداران کونته را آقای خاص ایتالیا صدا بزنند

سرمربی تیم رئال مادرید در سخنانی گفت: "من دوست دارم هواداران کونته را آقای خاص ایتالیا صدا بزنند. این باعث افتخار من خواهد بود. من به کونته به عنوان یک مربی بسیار علاقه دارم."

"او شباهت کمی به من داشته و می داند که چه می خواهد، او یک برنده واقعی است. کونته کاریزمای بسیار زیادی دارد."

"یوونتوس در اروپا تیم بسیار بزرگی است و اگر در این رقابت ها تا مراحل پایانی پیش بروند قطعا این اتفاق طبیعی خواهد بود. شگفتی واقعی زمانی خواهد بود که آنها به عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا دست پیدا کنند آن هم به این دلیل که فصل گذشته در اروپا نبوده اند. اما برای من شخصا اصلا چیز عجیبی نیست که تا مراحل یک چهارم یا نیمه نهایی پیش بروند."
 

old friend

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دستمزد 10 میلیون یورویی برای دروگبا
18 شهریور 1391
فرانس فوتبال روز گذشته خبر از پیشنهاد سران یوونتوس برای به خدمت گیری دیدیه دروگبا مهاجم اسبق باشگاه چلسی داد و اعلام کرد سران یووه برای جذب وی پیشنهاد 10 میلیون یورویی ارائه کرده اند.

بر این اساس یوونتوسی ها یک قرارداد دو ساله به ارزش 10 میلیون و هر سال 5 میلیون یورو آماده کرده اند تا در اختیار دروگبا قرار دهند و او به لیست بازیکنان یووه اضافه شود.

بازار نقل و انتقالات اروپا بسته شده اما با توجه به قوانین یوفا دروگبا به دلیل آزاد بودن می تواند قرارداد جدید خود را با ثبت کند و مشکلی در این رابطه نخواهد داشت اما مدیر برنامه های این بازیکن هنوز در این باره نظری نداده است.

گفتنی است دروگبا که در لیگ چین فوتبال خود را دنبال می کرد، 10 روز پیش با توافق طرفین قرارداد خود را فسخ و هم اکنون بدون تیم می باشد.
منبع: persian.juventus.ir
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برزيل چين را هشت‌تايي كرد!

برزيل چين را هشت‌تايي كرد!

برزيل چين را هشت‌تايي كرد!

» سرویس: ورزشي - جهان ورزش
کد خبر: 91062213028
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰



تيم ملي فوتبال برزيل در ديداري دوستانه با نتيجه 8 بر صفر چين را شكست داد. آفريقاي جنوبي هم با دو گل از سد موزامبيك گذشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) سه شنبه شب در حاليكه تيم هاي ملي فوتبال در اكثر نقاط جهان در حال برگزاري بازيهاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل بودند چند ديدار دوستانه هم برگزار شد كه در مهمترين آنها تيم ملي فوتبال برزيل جشنواره گل به راه انداخت و با نتيجه 8 بر صفر چين را شكست داد تا به نوعي به اعتراض هواداران خود در بازي جمعه شب مقابل آفريقاي جنوبي پاسخ داده باشد.

طلايي‌پوشان در شب درخشش "نيمار" توانستند حريف ناتوان آسيايي خود را درهم بكوبند. در كنار 3 گل دقيقه‌هاي 25، 53 و 59 نيمار، راميرس (22)، لوكاس (48)، هالك (51) و اسكار (74، پنالتي) ديگر گل‌هاي برزيل را در ديدار دوستانه در "رسيف" به ثمر رساندند. ليو ژيانيه نيز در دقيقه 69 دروازه تيم خودي را به اشتباه باز كرد.

در ديگر ديدارهاي برگزار شده چك با يك گل مقابل فنلاند تن به شكست داد اما آفريقاي جنوبي با دو گل از سد موزامبيك گذشت.

نتايج كامل بازيهاي برگزار شده

برزيل 8-چين صفر

آفريقاي جنوبي 2- موزامبيك صفر

چك صفر- فنلاند 1

گابن يك – عربستان صفر

امارات 3- كويت يك

ايرلند 4- عمان يك
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
انتخابي جام جهاني 2014 / توقف انگليس، پيروزي هلند،آلمان و اسپانيا

انتخابي جام جهاني 2014 / توقف انگليس، پيروزي هلند،آلمان و اسپانيا

[h=1] انتخابي جام جهاني 2014 / توقف انگليس، پيروزي هلند،آلمان و اسپانيا

[/h]
» سرویس: ورزشي - جهان ورزش

کد خبر: 91062213009
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵



تيم ملي فوتبال انگليس در دومين بازي خود در انتخابي جام جهاني در ومبلي با تساوي يك بر يك مقابل اوكراين متوقف شد اما اسپانيا با گل دقايق پاياني سولدادو گرجستان را شكست داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در هفته دوم رقابت هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در قاره اروپا 24 ديدار برگزار شد كه در مهمترين آنها دو تيم انگليس و اوكراين به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

در اين ديدار كه در ورزشگاه ومبلي لندن برگزار شد اين بازيكنان اوكراين بودند كه در مقابل تماشاگران پرشور انگليسي بازي را بهتر آغاز كردند و در دقيقه 39 توسط كونو پلانكا به گل رسيدند.

با شروع نيمه دوم شاگردان روي هاجسون كه چيزي را براي از دست دادن نداشتند به بازي هجومي روي آوردند و حملاتي را بر روي دروازه حريف خلق كردند، البته در اين ميان بازيكنان اوكراين هم به لاك دفاعي فرو نرفتند و با استفاده از سرعت بال‌هاي چپ و راست خود دروزاه حريف صاحب نامشان را چند بار تهديد كردند اما در حالي كه پايان بازي با همين نتيجه پيش بيني مي شد فرانك لمپارد در دقيقه 87 از روي نقطه پنالتي گل تساوي را براي تيمش به ثمر رساند و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

در دقيقه 88 اين ديدار هم استيون جرارد كاپيتان انگليس با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد. دو تيم يك بار در رقابت‌هاي يورو 2012 نيز با يكديگر روبرو شده بودند كه نتيجه‌ي آن ديدار يك بر صفر به سود انگليس رقم خورد.

در ديگر ديدار حساس اسپانيا با يك گل از سد حريف نه چندان مطرح خود گرجستان گذشت.تك گل اسپانيا را در اين ديدار كه در ورزشگاه خانگي گرجستان برگزار شد روبرتو سولدادو در دقيقه 86 به ثمر رساند.

اما تيم متحول شده هلند كه لوئيس فان خال را بر روي نيمكت دارد با نتيجه قاطع 4 بر يك مجارستان را در هم كوبيد و نشان داد كه از كابوس يورو 2012 خارج شده است.

گل هاي هلند را در اين ديدار كه در مجارستان برگزار شد، جرمن لينس(3و53)، رولاندو مارتينس(19) و هونتلار(74) به ثمر رساندند.




نتايج ديگر بازيها



* قبرس يك ـ ايسلند صفر

* روماني 4ـ آندورا صفر

* گرجستان صفرـ اسپانيا يك

* نروژ 2ـ اسلووني يك

* تركيه 3ـ استوني صفر

* بلغارستان يك ـ ارمنستان صفر

* اسلواكي 2ـ ليختن‌اشتاين صفر

* بوسني و هرزگوين 4ـ لتوني يك

* صربستان 6ـ ولز يك

* سوئيس 2ـ آلباني صفر

* مجارستان 1ـ هلند 4

* سوئد 2ـ كازاخستان صفر

* اتريش 1 ـ آلمان 2

* سن مارينو صفر ـ مونته نگرو6

* بلژيك 1ـ كرواسي يك

* ايتاليا 2ـ مالت صفر

* يونان 2ـ ليتواني صفر

* لهستان 2ـ مولداوي صفر

* ايرلند شمالي 1ـ لوگزامبورگ 1

* اسكاتلند 1ـ مقدوني 1

* انگليس 1ـ اوكراين 1

* فرانسه 3ـ بلاروس يك

* پرتغال 3ـ آذربايجان صفر
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
10 ستاره‌ای که به‌ اروپا هیجان‌ می‌دهند

10 ستاره‌ای که به‌ اروپا هیجان‌ می‌دهند

[h=2]10 ستاره‌ای که به‌ اروپا هیجان‌ می‌دهند[/h]
به گزارش مشرق، حضور زلاتان ایبراهیموویچ در پاریسن ژرمن، فان پرسی در یونایتد، لوکا مودریچ در رئال و خاوی مارتینز در بایرن مونیخ مطمئنا لیگ قهرمانان این فصل را به یکی از پرهیجان‌ترین و با کیفیت‌ترین تورنمنت‌های تاریخ این رقابت‌های اروپایی تبدیل خواهد کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ - پاریسن ژرمن

مهاجم اسبق میلان به خوبی با شرایط جدید خود در "پارک دو پرنس" کنار آمده است. او بعد از انتقال 20 میلیون یوروی‌اش از میلان به پاریسن ژرمن در چهار بازی نخست خود در لوشمپیونه پنج گل به ثمر رسانده است. با توجه به اینکه پاریسن ژرمن برای نخستین بار از فصل 05 - 2004 در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کند و قصد دارد نتیجه سرمایه گذاری خود را ببیند، انتظار می‌رود مهاجم سوئدی نیز آمادگی خود را در این رقابت‌ها نشان دهد.

سرخیو آگوئرو - منچسترسیتی
"سرخیو آگوئرو" بعد از اینکه در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته تنها یک گل برای سیتی به ثمر رساند در این فصل تلاش می‌کند آمار ضعیف خود را بهبود بخشد. مصدومیت زانو او را برای مدتی از میادین و رقابت‌های لیگ برتر دور کرده بود اما بازگشت او می‌تواند نقطه قوت تیم "روبرتو مانچینی" باشد. اگر موتور گلزنی آگوئرو روشن شود سیتی می‌تواند از گروهی که شامل رئال مادرید، دورتموند و آژاکس است و کارشناسان آن را گروه مرگ می‌نامند، صعود کند.


رابین فان پرسی - منچستریونایتد
مهاجم هلندی بعد از انتقال 30 میلیون یوروی و جنجالی‌اش از آرسنال به یونایتد شروع فوق العاده‌ای داشته و یکبار هم با هت تریک خود شاگردان فرگوسن را نجات داده است. فان پرسی که در هفت دیدار لیگ قهرمانان فصل گذشته موفق شد چهار گل به ثمر برساند در این فصل در کنار "وین رونی"، "دنی ولبک" و "خاویر هرناندز" می‌تواند شیاطین سرخ را به مراحل پایانی بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در اروپا برساند.


لوکا مودریچ - رئال مادرید
خرید 33 میلیون یورویی از تاتنهام می‌تواند رئال را در این فصل لیگ قهرمانان به موفقیت‌های قابل توجهی برساند. توانایی حمل توپ فوق العاده، پاس‌های استثنایی و پیدا کردن هم‌تیمی‌ها در اوج ترافیک بازیکنان مودریچ را به مهره‌ای تبدیل کرده که می‌تواند به انتظار 10 ساله رئال مادرید برای قهرمانی در اروپا پایان دهد.


ماریو گوتزه - دورتموند
نمایش ضعیف دورتموند در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان باعث شده همه طرفداران این تیم انتظار دیگری از تیم‌شان داشته باشند. دورتموند در این فصل با درخشش "ماریو گوتزه" باید ناکامی سال گذشته را جبران کند. گوتزه فصل گذشته دو پاس گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان در کارنامه خود ثبت کرد اما اگر دورتموند می‌خواهد به مراحل بالا برسد گوتزه باید در اوج باشد. او این توانایی را دارد و اکنون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت نشانه‌هایی را از درخشش در تیم "یورگن کلوپ" به نمایش گذاشته است.


سانتی کازورلا - آرسنال
هافبک خلاق آرسنال که تابستان امسال از مالاگا به جمع توپچی‌ها اضافه شد خود را کاملا با لیگ برتر وفق داده و اکنون انتظار می‌رود یکی از عوامل اصلی موفقیت آرسنال در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان باشد. شالکه، المپیاکوس و مون‌پولیه اگر به فکر صعود از این گروه هستند باید حسابی مواظب شوت‌های سنگین راه دور و پاس‌های در عمق خطرناک ستاره جدید آرسنال باشند.


خوردی آلبا - بارسلونا
در دیدار مقابل بارسلونا همه تیم‌ها به فکر مهار بازیکنانی مثل "لیونل مسی"، "ژاوی هرناندز"، آندرس اینیستا" و "سسک فابرگاس" هستند اما فراموش کردن "خوردی آلبا" می‌تواند برای آنها گران تمام شود. او در یورو 2012 نشان داد چگونه می‌تواند از کناره‌ها نفوذ کند و دفاع حریف را به هم بریزد. خرید تابستانی بارسلونا از والنسیا هنوز نتوانسته در یک بازی بزرگ برای آبی و اناری‌ها توانایی‌هایش را نشان دهد اما بدون شک باید منتظر درخشش او در لیگ قهرمانان این فصل باشیم.


خاوی مارتینز - بایرن مونیخ
بایرن شاید هنوز به فکر این باشد در فصل گذشته در ورزشگاه خانگی خود نتوانست لیگ قهرمانان را فتح کند اما آنها در این فصل با خریدهای خوبی که در تابستان انجام داده‌اند و با تقویت ترکیب خود به فکر این هستند که بار دیگر به فینال رسیده اما این بار آن را فتح کنند. گل سرسبد خریدهای بایرن مونیخ در تابستان "خاوی مارتینز"، مدافع یا هافبک دفاعی اسبق آتلتیک بیلبائو است. خرید 40 میلیون یورویی بایرن می‌تواند قدرت تدافعی این تیم را بسیار تقویت کند و حلال مشکلات باواریایی‌ها باشد.


میرکو ووچینیچ - یوونتوس
مهاجم مونته نگرویی یووه در تمام باز‌های این تیم در ترکیب ثابت به میدان نمی‌رود اما مهارت و حضور او برای رسیدن یوونتوس به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا نیاز است. خط دفاع قدرتمند یووه یکی از نقاط قوت این تیم محسوب می‌شود اما برای برقراری تناسب بین این دفاع و خط حمله حضور مهره‌هایی مثل "ووچینیچ" کاملا لازم است.


ادن ازر - چلسی
هافبک بلژیکی چلسی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر اروپاست و برای دفاع چلسی از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان مهره‌ای لازم است. ازر بعد از انتقال هنگفت از لیل به چلسی در رقابت‌های لیگ برتر خوش درخشیده و یکی از مهره‌های کلیدی چلسی برای بازکردن قفل دروازه حریفان محسوب می‌شود. سرعت، تکنیک فوق العاده و شم گلزنی بالای این ستاره 21 ساله مطمئنا جذابیت رقابت‌های امسال را دو چندان می‌کند.


منبع: مهر
 
بالا