کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عدم حضور ژوزه روی نیمکت / جلال حسینی در بازی اول کاپیتان شد!



مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی لیگ برتر دوازدهم بدون سرمربی برابر نفت آبادان به میدان رفت.


مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس امشب روی نیمکت این تیم حضور ندارد و از جایگاه ویژه تماشاگر بازی با نفت آبادان است.

ژوزه هنوز قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت نکرده و به نظر می*رسد به همین دلیل روی نیمکت حضور ندارد. در غیاب وی محسن عاشوری در کنار زمین توصیه*های لازم را به بازیکنان انجام می*دهد.

* سید جلال حسینی مدافع ملی*پوشی که اولین بازی رسمی*اش را برای پرسپولیس انجام می*دهد بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بسته است. این اتفاق در نوع خود بسیار جالب است که یک بازیکن در اولین بازی*اش برای پرسپولیس کاپیتان می*شود. علی کریمی کاپیتان اول و مهدوی*کیا کاپیتان دوم پرسپولیس روی نیمکت هستند. کریمی پیش از آغاز بازی به سمت جانبازان رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

* کریم انصاری فرد پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت صنعت نفت رفت و با حبیب دهقان همبازی سابقش در سایپا خوش و بش کرد.

*بلیت فروشی برای این مسابقه از ساعت 9 صبح در آبادان آغاز شد و ظرفیت ورزشگاه تختی آبادان تکمیل است.

*دوربین برنامه 90 قصد مصاحبه با جلال مرادی ناظر مسابقه را داشت که مرادی حاضر به گفت و گو نشد.

*برخی از تماشاگران آبادانی با پرچم برزیل در ورزشگاه حضور دارند. تماشاگران نفت در نیمه اول علی دایی سرمربی پیشین پرسپولیس را تشویق کردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پایان نیمه اول مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت با تساوی

مرجع خبري پرسپوليس : نیمه اول مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران با تساوی دو تیم به پایان رسید.
تیم های فوتبال نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت 20 و 43 دقیقه امشب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان 45 دقیقه نخست به تساوی بدون گل دست یافتند.
دو تیم در این نیمه بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند و میل به حمله نشان ندادند. محسن قهرمانی در این نیمه به قاضی از پرسپولیس و الهایی از نفت کارت زرد نشان داد
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نورمحمدى: مقابل صنعت نفت محكوم به برد هستيم


ارتش سرخ دات كام: عليرضا نورمحمدى مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از بازى اول شخصيت قهرمانى پرسپوليس را نشان مى دهيم.وى اظهار داشت: ليگ بسيار سختى پيش رو داريم اما انگيزه بچه ها خيلى بالا است و از همين شروع ليگ شخصيت قهرمانى پرسپوليس را نشان مى دهيم.آقاى رويانيان در فصل نقل و انتقالات زحمات زيادى كشيد و تيم بسيار خوبى بست اما همين مسأله باعث شده تا توقعات از پرسپوليس بالا برود، ما هم تلاش مى كنيم از همين شروع ليگ محكم و پرقدرت ظاهر شويم تا شخصيت قهرمانى امان را نشان دهيم.وى افزود: بازى اول ما سخت ترين بازى مان است چون در گرماى شديد آبادان بايد به مصاف صنعت نفت برويم، شناخت چندانى از صنعت نفت نداريم چون اين تيم هم مثل بقيه تيم ها تغييراتى داشته و با چهره اى جديد وارد ليگ مى شود.در هر صورت ما بايد با تمام مشكلاتى كه داريم به آبادان برويم و محكوم به برد هستيم تا ليگ را با قدرت شروع كنيم.وى در ادامه گفت : صنعت نفت در زمين خودش حريف سرسختى است و به راحتى شكست نمى خورد، ضمن اينكه هواداران اين تيم هم بسيار پرشور هستند و با حرارت و هيجان خاصى تيم شهرشان را تشويق مى كنند اما چنين جوهايى براى ما مشكل ساز نمى شود چون تمام بچه هاى تيم ما با تجربه اند و به راحتى مى توانند در چنين شرايطى بازى كنند.مدافع تيم پرسپوليس اظهار داشت: خط دفاع پرسپوليس شرايط بسيار خوبى دارد و تلاش مى كنيم با هماهنگى كامل در مسابقات شركت كنيم تا دروازه پرسپوليس را بيمه كنيم.قصد داريم بهترين خط دفاع ليگ را تشكيل دهيم تا خاطرات بد فصل گذشته را از ذهن هواداران پاك كنيم.وى افزود: پرسپوليس با تمام قوا و انگيزه بالا به آبادان مى رود و قصد داريم با ارايه يك بازى خوب، دست پر از آبادان برگرديم، البته كارمان خيلى سخت است اما چاره اى نداريم چون توقعات از پرسپوليس بالا است و بايد ليگ را با قدرت شروع كنيم.نورمحمدى در پايان گفت: هر چند هواداران فصل بدى از پرسپوليس ديدند اما از شروع تمرينات براى فصل جديد براى ما سنگ تمام گذاشتند و كنار ما بودند.قصد داريم بهترين عملكرد را داشته باشيم تا هم فصل قبل را از ذهن هواداران پاك كنيم و هم با قهرمانى در ليگ جديد دل آنها را شاد كنيم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
صنعت نفت آبادان - پرسپوليس / به رنگ پرتغال!


ارتش سرخ دات كام: صنعت نفت آبادان در گام اول خود در ليگ دوازدهم، ميزبان تيم پرسپوليس است تا منتظران فوتبال زيبا سرانجام پس از مدت ها تعطيلى ليگ، يك بار ديگر مردم ايران با تماشاى بازى هاى آن به نوعى سرگرم شوند.نفتى ها از اينكه بايد در نخستين بازى خود ميزبان پرسپوليس باشند راضى به نظر مى رسند و اين در حالى است كه سرخ پوشان چندان تمايلى به سفر به آبادان نداشتند. سرخ پوشان كه دير سرمربى خود را شناختند و به لحاظ تمرينى چنين به نظر مى رسد كه هنوز به مرز آمادگى مطلوب نرسيده اند، چندان بدشان نمى آمد كه زمان اين بازى ها به بعد از رقابت هاى المپيك لندن و ماه مبارك رمضان موكول مى شد، چيزى كه مورد موافقت مسئولان امر قرار نگرفت تا پرسپوليس هم مثل تيم هاى ديگر باوجود ميل باطنى اش به بازى هاى ليگ دوازدهم ورود كند. صنعت نفت اگر هنوز اسكلت بندى فصل گذشته خود را حفظ كرده است اما درعوض سرخ پوشان تغييرات بسيارى را در تركيب خود داشته اند. شهاب گردان، سيدجلال حسينى، محسن بنگر، حسين ماهينى، محمد قاضى، كريم انصارى فرد و ... بازيكنان جديدى هستند كه در ليگ دوازدهم قرار است براى نخستين بار پيراهن پرسپوليس را بر تن كنند كه همين مسأله انتظارات طرفداران اين تيم را نيز دوچندان مى كند. انتظارات از تيم كهكشانى پرسپوليس بسيار زياد است و آنها براى آنكه ديگر اسير مسائلى مانند اتفاقاتى كه در ليگ يازدهم بر سر آنها نازل آمد نشوند، مجبورند كه از همان ابتدا براى گرفتن امتياز و ارائه فوتبال زيبا به ديدار حريفان خود بروند، هرچند كه به نظر مى رسد، انتظارات از اين پرسپوليس در يكى ، دو هفته آغازين ليگ تا حدود زيادى غيرمنطقى باشد.شايد يكى از مهمترين نكته هاى بازى ، جدال مربيان پرتغالى باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فشنگچى: در پرسپوليس نماندم كه ذخيره باشم


ارتش سرخ دات كام: اميرحسين فشنگچى هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در پرسپوليس نماندم كه روى نيمكت ذخيره ها بنشينم.وى اظهار داشت: پرسپوليس براى فصل جديد بازيكنان ملى پوش زيادى جذب كرده و تيم خوبى بسته اما قرار نيست بين اين ستاره ها نيمكت نشين شوم، با هدف حضور در تيم ملى قراردادم را با پرسپوليس تمديد كردم و در پرسپوليس نماندم كه نيمكت نشين شوم، البته كار سختى براى حضور در تركيب اصلىپرسپوليس دارم اما هميشه اهل رقابت بوده ام و الان هم تلاش مى كنم تا در تركيب اصلى تيم قرار بگيرم.او افزود: حضور مانوئل خوزه در پرسپوليس باعث شده رقابت زيادى در تيم ما ايجاد شود چرا كه همه بچه ها تلاش مى كنند تا خودشان را به سرمربى جديد تيم تحميل كنند و بتوانند در تركيب تيم قرار بگيرند.در حال حاضر جو بسيار خوبى در تيم ما وجود دارد و بچه ها با انگيزه اى بالا تمرين مى كنند.وى در ادامه گفت: مانوئل ژوزه مربى بزرگ و با تجربه اى است و نيازى به تعريف و تمجيد من ندار در اين مدت مانوئل نشان داده كه در كارش كاملا جدى است و به نظم و انضباط خيلى اهميت مى دهد.او شخصيت خاصى دارد و همه بازيكنان را به يك چشم نگاه مى كند و هر كسى آماده تر باشد در تركيب او قرار مى گيرد.هافبك پرسپوليس ى اظهار داشت: در اين گرماى وحشتناك بايد اولين بازى مان در ليگ را مقابل صنعت نفت در آبادان برگزار كنيم.كار سختى در شروع ليگ داريم چون صنعت نفت در خانه اش امتياز نمى دهد اما تلاش مى كنيم تا با ارائه يك بازى خوب، با ۳ امتياز به تهران برگرديم و نشان بدهيم كه مدعى اصلى قهرمانى هستيم.وى ادامه داد: امسال تمام نگاه ها به پرسپوليس است چون تيم بسيار خوبى داريم و ستاره هاى ملى پوش جذب تيم ما شده اند همه نگاه ها روى پرسپوليس زوم است و همين مسأله فشار روانى زيادى براى بازيكنان ما ايجاد مى كند اما بچه هاى ما تجربه بالايى دارند و مى توانند با ارايه بازى خوب نتايج لازم را بگيرند.
فشنگچى گفت: امسال انگيزه زيادى دارم و بهترين نمايش ممكن را خواهم داشت تا به تيم ملى دعوت شوم، تيم ملى بازى هاى بسيار مهمى را در مقدماتى جام جهانى پيش رو دارد و دوست دارم در اين مسابقات كنار ملى پوشان باشم و به تيم ملى كشورم در راه صعود به جام جهانى كمك كنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی عسگری: تلاش می کنم به تیم ملی برگردم/ مدعی اصلی قهرمانی هستیم



مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شروع لیگ نشان می دهیم که مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

حمیدرضا عسگری اظهار داشت: تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می برد و به آمادگی نسبی برای شروع لیگ رسیده ایم، سرمربی پرسپولیس کمی دیر معرفی شد و کارش را شروع کرد.
اما تیم ما با توجه به بدنسازی خوبی که انجام داده آماده حضور در فصل جدید است و از همین بازی اول ثابت می کنیم و نشان می دهیم که مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
وی افزود: پرسپولیس فصل بدی را پشت سر گذاشته اما باید انتفاقات لیگ گذشته را فراموش کنیم و به فکر فصل جدید باشیم تا لیگ امسال را از دست ندهیم هواداران پرسپولیس فصل گذشته خیلی اذیت شدند و حق دارند در لیگ جدید هم بازی های خوبی از ما ببینند و هم نتایج مطلوبی کسب کنیم تا دل آنها شاد شود.
او در ادامه گفت: اولین بازی ما با صنعت نفت آبادان در خانه حریف است قطعاً این دیدار برای هر 2 تیم سخت است چون اول فصل است و تیم ها شناخت چندانی از یکدیگر ندارند اما تلاش می کنیم تا با ارائه یک بازی خوب، نتیجه بگیریم و دست پر به تهران برگردیم.
بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: در این گرمای وحشتناک بازی کردن در آبادان خیلی سخت است اما چاره ای نداریم و باید در آبادان مقابل صنعت نفت بازی کنیم به هر حال قرعه ما در شروع فصل اینطوری بوده و محبوریم در چنین شرایطی مقابل حریف بازی کنیم اما تلاش می کنیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.
وی افزود: جو ورزشگاه تختی آبادان برای ما مشکل ساز نخواهد شد هرچند هواداران فوتبال در آبادان بسیار پرشور هستند و تیم شان را با تمام وجود تشویق می کنند اما بازیکنان ما با تجربه اند و توانایی بازی در چنین شرایطی را دارند تنها مشکل ما در آبادان گرمای هوا است.
وي در ادامه گفت: مانوئل خوزه مربی کاملاً حرفه ای و بزرگی است او دیسیپلین خاصی دارد و با جدیت خاصی کارش را دنبال کرده و تلاش می کند تا تیم ما هر روز پیشرفت کند خوزه مربی بزرگی است و اگر بتوانیم با افکار او آشنا شویم و او هم پتانسیل واقعی بازیکنان و تیم را بشناسد، قطعاً نتایج خوبی خواهیم گرفت.
علی عسگری در پایان اظهار داشت: فصل گذشته مصدومیت های طولانی مدتی داشتیم و نتوانستیم آنطور که می خواهیم کار کنم و تیم ملی را هم از دست دادم در حال حاضر انگیزه بالایی دارم تا هم برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم و تیمم نتیجه بگیرد و هم دوباره به تیم ملی دعوت شوم در حال حاضر شرایط ایده آلی به لحاظ بدنی دارم و تلاش می کنم خودم را به مانوئل تحمیل کنم تا در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنم و به تیم ملی برسم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژوزه آمد / تصاویر قطع شد پرسپولیس گل زد

تا دقیقه 88 پرسپولیس 1-0 نفت

مرجع خبری پرسپولیس : پخش مستقیم مسابقه تیم های پرسپولیس و صنعت نفت به دلایل فنی قطع شد!


در این فاصله جواد کاظمیان روی پاس علی کریمی گل اول پرسپولیس را زد.
دقیقه 88 : گل جواد کاطمیان
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
استارت قهرمانی پرسپولیس با برد در مقابل صنعت نفت


ارتش سرخ دات كام: تيم فوتبال پرسپوليس نخستين ديدار خود در فصل جديد ليگ برتر را با پيروزي پشت سر گذاشت. از ساعت 20:45 پنجشنبه شب و در يكي از مهم ترين بازي هاي هفته نخست ليگ برتر، پرسپوليس به مصاف نفت آبادان رفت و در نهايت با يك گل ميزبانش را شكست داد تا نخستين پيروزي خود را با مانوئل ژوزه به دست بياورد.

پرسپوليس در اين بازي با تركيب شهاب گردان، محسن بنگر، سيد جلال حسيني ، حسين ماهيني، اميرحسين فشنگچي، مهرداد پولادي، افشين اسماعيل زاده، سامان آقازماني، روبرتو سوسا، كريم انصاري فرد و محمد قاضي به ميدان رفته است.

نكته جالب در اين بازي غيبت علي كريمي، محمد نوري و مهدي مهدوي كيا در تركيب اصلي پرسپوليس است ضمن اينكه بازوبند كاپيتاني پرسپوليس در اين نيمه بر بازوي سيد جلال حسيني بسته شده بود.

نيمه نخست اين بازي از كيفيت بالايي برخوردار نبود و دو تيم نتوانستند موقعيت هاي خطرناك زيادي روي دروازه يكديگر خلق كنند.

تركيب پرسپوليس كه كاملا متفاوت از تركيب اين تيم در بازي هاي دوستانه بود، آنچنان موفق كار نكرد و سرخ پوشان نتوانستند فرصت خطرناكي براي خود در اين نيمه به وجود بياورند. با اين حال مهدي دغاغله در دقيقه 39 يك ضربه آزاد خطرناك را از فاصله دور شليك كرد كه شوت او با فاصله كم از كنار دروازه گردان به بيرون رفت.

نيمه نخست اين بازي در نهايت بدون گل مساوي به پايان رسيد.

* نيمه دوم

در آغاز نيمه دوم حميدرضا علي عسگر به جاي افشين اسماعيل زاده براي پرسپوليس وارد زمين شد با اين حال در اين نيمه آباداني ها بازي را بهتر آغاز كردند و در دقايق 55 و 60 به وسيله مهاجم تازه وارد خود يعني روح الله عرب صاحب دو موقعيت خوب گلزني شدند اما هر دو فرصت از دست رفت.

در دقيقه 65 علي كريمي به جاي محمد قاضي وارد زمين شد و از اين دقيقه به بعد جريان بازي كمي به سود پرسپوليس تغيير كرد به طوري كه در دقيقه 70 كريم انصاري فرد مي توانست با يك ضربه سر پرسپوليس از حريف پيش بيندازد اما ضربه خوب او را دروازه بان كروات نفت مهار كرد.

5 دقيقه بعد انصاري فرد باز هم در محوطه جريمه ميزبان صاحب توپ شد كه ضربه زميني او را دروازه بان نفت با پا به كرنر فرستاد.

جواد كاظميان آخرين تعويض پرسپوليس بود كه در دقيقه 85 به جاي انصاري فرد وارد زمين شد.

در دقيقه 89 بازيكن تعويضي پرسپوليس جواب اعتماد سرمربي اش را داد و جواد كاظميان توانست روي پاس علي كريمي گل پيروزي بخش سرخپوشان را به ثمر برساند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ژوزه: این 40 درصد توانایی پرسپولیس بود/برای قهرمانی باید خودمان را بکشیم



با تيم ايده*آل خيلي فاصله داريم/مغرور نمي*شويم
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با نفت آبادان فقط شاهد 40 درصد توانایی پرسپولیس بودید.

مانوئل ژوزه پس از پیروزی یک بر صفر خارج از خانه برابر نفت آبادان گفت: ابتدا باید به خاطر غیبتم در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی کنم.


این مسئله به دلیل شرایط پروازی بود وگرنه دوست دارم همیشه جوابگوی خبرنگاران باشم. بازی سختی برای هر دو تیم بود بخصوص پرسپولیس که فقط 15 روز است تمرینات خود را شروع کرده است. از شرایط ایده آل دور هستیم و این برد نتیجه خواستن بچه*ها بود. نفت آبادان هم شرایط ایده*آلی داشت.
تيم ما هنوز از چيزي كه مد نظرمان است خيلي فاصله دارد و چند هفته زمان مي*برد تا بتوانيم به شرايط ايده*آل برسيم. حريف در نيمه دوم شانس بيشتري براي گلزني داشت ولي ما از موقعيت*هاي خود بهتر استفاده كرديم. تيم ما با اين پيروزي مغرور نمي*شود چون راه دشواري را در پيش دارد. اكنون در مسير خوبي قرار گرفته*ايم و با ادامه اين روند مي*توانيم به موفقيت*هاي بيشتري دست پيدا كنيم.وی ادامه داد: نفت یک مربی خوب پرتغالی که خوشفکر است، دارد. آنها سه شانس گلزنی داشتند و ما فقط دو بار این شانس را داشتیم اما این قاعده فوتبال است. هر کسی نکشد، می*میرد. ما شانس داشتیم و این پیروزی برای ما و هوادارانمان خیلی مهم بود. این فقط 40 درصد توانایی پرسپولیس بود که ما به نمایش گذاشتیم. راه طولانی در پیش داشتیم اما سه امتیاز بازی اول برای ما مهم بود. در راه درستی حرکت می*کنیم و به نفت هم تبریک می*گویم زیرا آنها بازی خوبی انجام دادند.وی اظهار كرد: اين بازي براي هر دو تيم به دليل شرايط آب و هوايي آبادان خيلي دشوار بود. تيم ما به دليل عادت نداشتن به چنين شرايط آب و هوايي در اين بازي به سختي كار كرد.ژوزه با اشاره به شرایط آبادان گفت: تاکید می*کنم تیم*های کمی می*توانند در آبادان به پیروزی برسند. من به کادر بندی تیم خیلی اهمیت می*دهم و کادر بندی تیم ما خیلی خوب بود. پرسپولیس هماهنگ نیست با این حال ما از خستگی بازیکنان نفت و آوردن جواد کاظمیان حداکثر استفاده را کردیم. ما باید خودمان را بکشیم تا قهرمان شویم. همه تیم*ها با سرمایه*گذاری هدف*شان قهرمانی است و ما هم قهرمانی می*خواهیم. من تجربه زیادی در جام گرفتن دارم و باید جام قهرمانی را کسب کنیم.وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه آيا تيم پرسپوليس در اين بازي مستحق برد بود يا نه گفت: در فوتبال چنين چيزي وجود ندارد چون يا تيمي مي*برد يا مساوي مي*كند يا شكست مي*خورد. بعضي وقت*ها يك تيم بازي خوبي ارائه مي*دهد ولي نمي*تواند به سه امتياز دست يابد. پيش آمدن چنين شرايطي در بازي امري طبيعي است. بازيكنان ما هنوز به هماهنگي لازم نرسيده*اند ولي ما سعي كرديم در دقايق آخر با آوردن بازيكنان تازه*نفس بازي را در دست بگيريم كه همين تاكتيك نيز باعث به گل رسيدن*مان شد.سرمربی پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: داوران قضاوت خوبی داشتند و به آنها تبریک می*گویم.سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا شما با داشتن چنين تيمي با اين همه مهره*هاي گران*قيمت كار آساني براي قهرمان شدن داريد يا نه گفت: هميشه زياد خرج كردن دليلي براي رسيدن به قهرماني نيست چون خيلي از تيم*ها بوده*اند كه هزينه*هاي زيادي را متحمل شده*اند ولي جايگاه پاييني را در جدول به خود اختصاص دادند. ولي نبايد از اين نكته غافل شد براي درست كردن يك تيم بزرگ و قهرمان هزينه كردن لازم است و از آنجا كه من تجربه زيادي در كسب جام دارم، آينده خوبي را براي تيم پيش*بيني مي*كنم.

 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خوب نمیشه جواب نداد نصف این افتخاراتی که نوشتی واسه علی داییه که حتی خودتونم قبولش ندارید حرکاتش بعد از گلهای راه آهن چه حسی بهتون میداد ؟؟ در مورد 6 تایی ها همون حسی که در مورد 4 تایی ها دارید ، اینقدر سخته که بخاطرش خواهر و مادر مجیدی و شریفات رو طرفدارای پرسپولیس آوردن جلوی چشمشون بازیکن با غیرت زیاد داشتیم و داریم ، نمونه فعلیش که الانم تو تیم هست پژمان منتظری در مورد زاید همون نظری رو دارم که شما در مورد مجیدی ،علیرضا اکبرپور ، برهانی و ... دارید شاید برای تولد بازیکنمون فیفا تبریک نگفته باشه اما برای فوت حجازی پیامی که داد خودش نشون دهنده خیلی چیزها بود در مورد کدوم پاس داری صحبت میکنی؟؟ پاس تهران دیگه نیست که بخواد ستاره ای داشته باشه یا نه اون موقع که فرهاد مجیدی عضو تیم ملی بود علی کریمی تو فتح تهران فوتسال بازی میکرد 7 ثانیه 3 گل ؟؟ آمار اختراع میکنید ؟؟ همون حسی که علی سامره و عباس سرخاب بهتون دادن ، علی 30 ثانیه و سرخاب 30 ثانیه قبل از گل اصلا توپ به پاشون نخورده بود پس میشه 0 ثانیه یه گل میتونید طعم برد با گل دقیقه 94 تو داربی رو بگید ؟ یا فقط میتوید طعم فرار از باخت تو این دقایق رو بیان کنید؟ مگه کریمی مربیای پرسپولیس رو نشسته؟؟ دنیزلی آخریشون بود ، کلی حاشیه ساخت ، یادتون رفته؟ نوبت مانوئل هم میرسه قبل از عابدزاده که حجازی عقاب بود و بهترین دروازه بان تاریخ ایران . چه حسی داره؟ عابدزاده هم که از استقلال شد عقاب و نه از پرسپولیس راستی استقلال با مربی گری پورحیدری قهرمان آسیا شد ، قبل از اونم با رایکوف ، نه با حجازی . اما مگه پرسپولیسیا به اسطوره قدیمشون ( پروین ) حیا کن رها کن نگفتن ؟ استیلی که اسطوره نبود؟ نه ؟ اما مگه به علی دایی هم حیا کن و رها کن نگفتید ؟ کی 8 بار پشت سر هم استقلال رو بردید؟ در مورد گل 40 متری کریم هم همون حسی رو داریم که در مورد گل 40 متری محمود فکری دارید یادم میاد یه زمانی بود که امثال شیث رضایی و محمد رضا مامانی هم برای بازوبند کاپیتانی پرسپولیس ادعا داشتن فراموش کردید ؟، وقتی کریم باقری رفت بزرگترین معضل پرسپولیس پیدا کردن یکی بود که 3 سال پرسپولیسی بوده باشه و روشون بشه بازوبند رو بهش بدن و آخرش کی شد کاپیتان ، سپهر حیدری پارسال یادتون رفته که میشد تماشاگراتون رو تو لیگ شمرد ؟؟ هزار نفر هم نبودن ، سال قبلش چی؟ بارها و بارها با علی دایی زیر 5000 نفر تماشاگر داشتید وقتی زرینچه بازوبند تیم ملی رو میبست فراموش کردید؟؟ بازار نقل و انتقالات با اعراب خوبه ، مثل همون سالهایی که اسطوره هاتون اونجا بازی میکردن، کریمی ، کاویانپور ، دایی گفتم کاویانپور یهو یاد دوپینگ افتادم ببخشید که تو تاپیکتون نظر دادم
چرا علی دایی رو قبولش نداریم ؟ علی دایی هر چی باشه پرسپولیسیه و پرسپولیسی خواهد ماند.... اما بعضی کاراش هوادارا رو ناراحت کرد مثل همون شادی هاش ......هر چند خودش اومد گفت تیمم برای بقا میجنگید و ...... تو همین نظرسنجی های انتخاب سرمربی هم تو هر سایت آمارش خیلی بالا بود...من دوست ندارم دایی برگرده پرسپولیس اما دایی یه پرسپولیسیه همین چند روز پیش تو مصاحبه ش گفت اسم من برای پرسپولیس حاشیه درست میکنه اسم منو نیارید ...

مجیدی اون 4 رو نشون داد بعد از اون همتون 4 رو به ما نشون میدین ...بنظر من که خیلی مسخره س ...مجیدی بی جنبه 4 تا گل زده به پرسپولیس ما سابقه 4 تا گل تو یه بازی به استقلال زدن رو هم داریم ....تازه بازیکن هم داشتیم که 7 تا گل به استقلال زده پس ما هم باید 7 رو نشون بدیم ....

خب قبول دارم که منتظری نسبت به بقیه بهتره اما ما بیشتر منظورمون از غیرت یکی مثل کریمیه که پیشنهاد 3 برابر بیشتر از پرسپولیس رو رد میکنه و میاد پرسپولیس سفید امضا میکنه ....اما بازیکنای استقلال تا روزی که پول نداشتن خبری از ثبت نبود یکی میگفت میرم ترکیه یکی داشت میرفت مس یکی ......اما همینکه پول اومد فرداش همه ریختن تو هیئت فوتبال

ما که هیچ نظری درباره اکپرپور و مجیدی و ..... نداریم چون هیچ کار خاصی نکردند که نظر خاصی روشون داشته باشیم .... اما زاید بیخود نیست که لقب قاتل استقلال رو بهش دادند ..حتی سایت خودتون هم که اعتراف کردو خبرشو با عنوان قاتل استقلال زده بود ...

درسته حجازی آدم بزرگی بوده .. اما وقتی رفت اسطوره شد تا وقتی بود که نه هوادار نه باشگاه احترامی براش قائل نبودن .... یادمه یه بار 90 یه گزارش ازش پخش کرد بعد از مدتها که هیچ خبری ازش نبود اومد تو صفحه تلویزیون گفت هیچکدوم از مسئولین استقلال به فکرم نبودند ..حتی خرج دوادرمونم رو هم ندارم... قبول کنید حجازی وقتی رفت همتون فهمیدن اسطوره بوده تا زنده بود کسی نگفت حجازی هم هست

متوجه منظورتون نشدم ..چرا نیست ؟ پاس همون پاسه که یه بار قهرمان آسیا شده ولی خودشون میدونند که ستاره شون الکیه مثل ستاره استقلال اینه که نزدن رو پیرهنشون اما شماها در جواب افتخارات ما فقط ستاره هاتون رو دارین ..

اون موقع که کریمی تو لیگ قهرمانان آسیا با بایرن بازی میکرد و گل میزد مجیدی داشت روپایی رو تمرین میکرد ...واقعا نمیدونم این دو تا رو با چه رویی با هم مقایسه میکنین از هیچ لحاظ از هیچ جنبه ای قابل مقایسه نیستن ...ببخشیدا ولی این مقایسه یه توهین به علی کریمیه...علی کریمی الان بهترین بازیکن ایرانه کسی که کی روش میگه اگه کریمی نباشه پامو تو ایران نمیزارم ...کریمی افتخار ایرانه همه دوستش دارن .....استقالی و پرسپولیسی و سپاهانی نمیشناسه ...درضمن یادتون نرفته که به محض اینکه گفت دیگه پرسپولیس نمیمونم چقد هواداراتون دعا میکردن بیاد استقلال ...سپاهانی ها همینطور ...کریمی محبوبترین و بهترین بازیکن ایرانه ..

اووووووه بابا کی یادشه ثانیه 3 ولی 3تای ایمون زاید تا ابد تو تاریخ ثبت میشه .....شعار امسال هوادارا هم تو همین زمینه هستش ...تو استادیوم منتظرش باشید ...

کریمی از سر دلسوزی چون پرسپولیس نتایج بدی گرفته بود و واقعا هم دنیزلی نباید یه عده از بازیکنا رو بازی میداد مصاحبه کرد ....خداییش کجای کریمی قابل قیاس با جباریه ؟؟؟؟؟؟؟جباری هر سال و با هر مربی استقلال مشکل داره نصف بیشتر فصلو مصدومه آخر فصل هم برای پول تمرین رو تعطیل میکنه .....کریمی چی ؟ با وجود اینکه سرمربی به بازیکنای تیم ملی 10 روز استراحت داده میاد سر تمرین و ظهر هم خونه نمیره ...قرارداد سفید میبنده یعنی پول هیچی نیست براش .... حداقل کریمی سر اون مصاحبه بازی بعد نیمکت نشین شد اونم ت فصلی که پرسپولیس اصلا بازیکن نداشت اما استقلال چی ؟ هر بار جباری یه جنجال راه میندازه و در نهایت سرمربی و مدیر عامل ازش عذرخواهی میکنن و میگن حق داشت ..... خداییش این بازیکن سالاریتون حال آدمو بد میکنه ..هنوز برام سواله شاگرد مکتب حجازی که عمراً بیاد با این بی اخلاقهای بانباز کار نمیکنه چطور شد یهو تصمیم گرفت با اون بی اخلاقهای ضدحجازی کار کنه ...

پروین رو من هنوزم از کاراش خوشم نمیاد ....اما مگه استقلالی ها هم به ناصر حجازی حیا کن رها کن نگفتن ؟ چطور شده که اسطوره شده ....

من هر کی یک ماه خوب برای پرسپولیس بازی کنه برام اسطوره س ..حتی یکی مثل زاید که 10 دقیقه خوب بود و بعدش برام اسطوره شد ..دیگه سپهر سرطلایی جای خود داره ... بعدشم ما که بازیکنای استقلال عقده کاپیتانی نداریم ..افتخارمون اینکه کاپیتانای اول و دوممون سر نخواستن کاپیتانی با هم دعوا دارن نه مث استقلالی ها که 1 هفته س درگیر کاپیتانی ان ...

دیگه خواهشا درمورد تماشاگرو هوادار با ما کل کل نکنید عالم و آدم میدونند پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست ...

بازار اعراب رو که بازیکنای شما داغ کردند ....کریمی تو الاهلی به جایی رسید که بایرن بخوادش و رفت بایرن و با بایرن قهرمان شد ...... مجیدی چی؟اصلا میدونه آلمان تو کدوم قاره س ؟

بابا شما دیگه چرا از دوپینگ حرف میزنید ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
این پست واقعا جالبه !!!

این پست واقعا جالبه !!!

روایت مصور / پایان داستان پرسپولیس و اس تق لال در جنگ نقل و انتقالات!

مرجع خبری پرسپولیس : با پایان یافتن نقل و انتقالات لیگ برتر ، ساعاتی دیگر سوت آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر به صدا در خواهد آمد.
نگاهی می اندازیم به جدال دو رقیب دیرینه در این فصل از زاویه ای دیگر!
در روز های اول نقل و انتقالات همه منتظر بمب های حاجی بودند اما این خریدهای رویانیان بود که نگاه ها را به سمت مدیر قرمزها چرخاند.​
******
سرانجام بعد از تلاش های فراوان حاجی به صندلی خود برگشت و همه منتظر شروع ترکیدن بمب های او بودند که...​
پولادی گردان و قاضی سه تا از ملی پوشای لیگ پرسپولیسی شدن​
******​

طی اقدامی تلافی جویانه حاجی هم بی کار ننشست و با جذب فوق ستاره سابق پرسپولیس بمب اول را رو کرد اما...! مدیر روستا با ادعاهایش خیلی زود بمب حاجی را خنثی کرد!​
******​
نیمه اول نقل و انتقالات با برتری پرسپولیس به پایان رسید و حاجی که چیزی در بازار دستش را نگرفته بود در اظهاراتی تامل برانگیز گفت: فوتبال دو نیمه است و در نیمه دوم نشان می دهیم برنده کیست! رویانیان که تا به حال کار خاصی نکرده...​
******​
اولای نیمه دوم فتح ا.. زاده گفت: انصاری فرد رو 80% استقلالی بدونید. قلعه نویی و هوادارای اس اس هم سیدجلال رو کشف امیر و استقلالی میدونستن...​
و البته طبق معمول کامنت های احساسی:​
اما در عمل اتفاقات دیگه ای افتاد... آندارنیک تیموریان به خریطیات قطر پیوست و در یک روز پنجشنبه ماهینی ، بنگر و حسینی همزمان با پرسپولیس قرارداد امضا کردن. خریدها به قدری غافل گیر کننده بود که حتی کیروش اجازه گرفتن عکس از خریدهای پرسپولیس رو نداد و همه مجبور به استفاده از عکس های آرشیوی شدند!​
******​
اما فتح الله زاده در واکنش به پیوستن جلال حسینی، حسین ماهینی و محسن بنگر به پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد آرش برهانی با استقلال هم بمب بود!
رسولی نژاد هم گفت: جلال حسینی مبارکه پرسپولیسی ها!

******​
اما بمب اصلی در دفتر سردار منفجر شد و خبر رسید: کریم انصاری فرد با امضای قراردادی 3 ساله به پرسپولیس پیوست!

فتح ا.. زاده در جمعی خصوصی گفت: انصاری فرد مبارک پرسپولیسی ها...​
******​

خلعتبری یکی دیگه از بمب های نقل و انتقالات بود و پرسپولیسی ها که با جذب مهاجان متعدد از خریدش صرف نظر کردن میدان رو برای استقلال و سپاهان خالی کردن. خلعتبری هم در نهایت راهی اصفهان شد تا فتح ا.. زاده یک بار دیگه بگه: خلعتبری مبارک سپاهانی ها...​
******​
استقلالی ها هم که دیگر بازیکنی در بازار برای خریدن باقی نمانده بود به دنبال مهره دیپورتی خود از قطر رفتند که گفته بود: اگر بمیرم هم با این بی اخلاق ها کار نمی کنم!​
******​
با تکمیل شدن ترکیب بازیکنان تمرینات تیم ها رسما آغاز شد. پرسپولیسی طی مراسمی رسمی وارد درفشی فر شدند اما کمپ استقلالی ها چندان آماده نبود و در روز بازگشت امیر چاقوکشی شد....​

******​
بمب حاجی قدر خودش رو ندونست و در برخورد با موانع تمرینی استقلال مصدوم و خنثی شد!​

******​
شوخی با عکاسان تفریح جدید سرخابی ها در روزهای خسته کننده بدنسازی بود. جادوگر در این زمینه هم مهارت خاص خود را به نمایش گذاشت!​

اما تقلید ناشیانه رحمتی که پس از تمدید قرارداد زاید با پرسپولیس حال و روز خوشی نداشت تبعات ناگواری به همراه داشت...​
******​
در آخرین روزهای نقل و انتقالات دو تیم برخی بازیکنان سابق خود را به تیم بازگرداندند. پرسپولیس با معدنچی قرارداد بست تا همه به یاد اهمیت نقطه کرنر بیفتند و استقلال مبعلی را از امارات دوباره به استقلال آورد اما بدون یک دقیقه بازی از لیست خود خارج کرد!​

******​
و سرانجام در یکی از روزهای تابستانی یکی از هواداران پرسپولیس در ساختمان مجاور زمین تمرین استقلال ، پرچم پرسپولیس را مثل جاهای دیگر جهان بالا برد...​
تا ثابت کند...​

 

red-girl

عضو جدید
تبریک میگم برد امروز رو .واقعا عالی بود . چقدر بد بود این پخش تلوزیونیشون همش پیام بازرگانی پخش میکردن بعد وسطاش کمی فوتبال نشون میداد.البته مسئله اصلی کسب 3 امتیاز بازی بود که خدارو شکر بدست اوردیم .مطمئنم هفته به هفته بهتر میشیم وااقعا بازیهای پرسپولیس امسال دیدن داره
به امید موفقیت تیم محبوبمون
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
آره پخش تلویزیونیش بد بود .. اصلا تصویرش کیفیت نداشت هر دقیقه هم قطع میشد .وقتی گل رو زدن که کلا قطع بود بعد که اومد متوجه شدم گل زدن ...گزارشگر هم که افتضاح ...اما واقعا برد تو اون هوا و تو خونه حریف و با توجه به اینکه تازه فصل بدنسازی رو پشت سر گذاشتیم کار کوچیکی نیست ..
دیدین سوسا چقدر خوب بازی کرد ..واقعا محشره الان میفهمیم هافبک دفاعی یعنی چی ..... تازه هنوز کاملا آماده نیست ...خط دفاعمون عالی بود مخصوصا سیدجلال .....واقعا بازیکنه .... وقتی کریمی اومد بازی یه جورایی خیالم راحت شد اونوقت حس کردم میبریم تا قبل اینکه بیاد هیچ توپی به مهاجما نمیرسید واقعا پاس گلش عالی بود عالی ......تعویض های ژوزه هم حرف نداشت فرق یه مربی حرفه ایی با بقیه از اینجا مشخص میشه ....در کل برد دلچسبی بود اگه تو آزادی 3 صفر میبردیم اینقد کیف نمیکردیم
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره پخش تلویزیونیش بد بود .. اصلا تصویرش کیفیت نداشت هر دقیقه هم قطع میشد .وقتی گل رو زدن که کلا قطع بود بعد که اومد متوجه شدم گل زدن ...گزارشگر هم که افتضاح ...اما واقعا برد تو اون هوا و تو خونه حریف و با توجه به اینکه تازه فصل بدنسازی رو پشت سر گذاشتیم کار کوچیکی نیست ..
دیدین سوسا چقدر خوب بازی کرد ..واقعا محشره الان میفهمیم هافبک دفاعی یعنی چی ..... تازه هنوز کاملا آماده نیست ...خط دفاعمون عالی بود مخصوصا سیدجلال .....واقعا بازیکنه .... وقتی کریمی اومد بازی یه جورایی خیالم راحت شد اونوقت حس کردم میبریم تا قبل اینکه بیاد هیچ توپی به مهاجما نمیرسید واقعا پاس گلش عالی بود عالی ......تعویض های ژوزه هم حرف نداشت فرق یه مربی حرفه ایی با بقیه از اینجا مشخص میشه ....در کل برد دلچسبی بود اگه تو آزادی 3 صفر میبردیم اینقد کیف نمیکردیم

اره خیلی حالمونو گرفت تصویر بد، تاریک، گزارشگره هم ک اصلا بازیکنای پرسپولیس رو نمیشناخت!! فقط اول بازی از روی کاغذ معرفیشون کرد !!
ازنظر دفاعی و هجومی بازیکنامون عالین ولی هافبکامون اونجور ک باید باشن نیستن تا قبل کریمی اصلا خوب نبودن وسط زمین صنعتیا هرکاری میخواستن میکردن کسی نبود توپو بگیره البته بازی ب بازی بهتر میشن شکی توش نیست ولی خب...............
بنظرم فشنگچی و آقا زمانی نباید میموندن تو تیم.......
 

MEHRDAD.RAPID

عضو جدید
تبریک میگم برد امروز رو .واقعا عالی بود . چقدر بد بود این پخش تلوزیونیشون همش پیام بازرگانی پخش میکردن بعد وسطاش کمی فوتبال نشون میداد.البته مسئله اصلی کسب 3 امتیاز بازی بود که خدارو شکر بدست اوردیم .مطمئنم هفته به هفته بهتر میشیم وااقعا بازیهای پرسپولیس امسال دیدن داره
به امید موفقیت تیم محبوبمون

اره مهم موفقیت وکسب سه امتیاز بود
بازیکنها وقت میخوان تا باهم هماهنگ بشن که تو بازی های بعداینو میبینیم
بازی باکلاسی بود صنعت نفتتحت تاثیر اسم پرسپولیس قرار گرفته بود وخوب بازی میکرد.البته اسم پرسپولیس کلا انگیزه دهندس.
این تازه اول راه قهرمانیه...........
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
شوخي علي كريمي با بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس
خدا كند ژوزه مرا بازي ندهد!


علي كريمي به شوخي خطاب به ساير بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس مي گفت:« اين ديگر چه هوايي است. در اين گرما نمي شود راه رفت چه برسد به بازي و دويدن. خدا كند ژوزه در اين گرما مرا بازي ندهد.»


به گزارش زندگي - مانوئل ژوزه، سرمربي پرتغالي پرسپوليس در بازي حساس اين تيم مقابل نفت آبادان ترجيح داد به برخي بازيكنان اصلي خود نظير علي كريمي و محمد نوري از ابتدا بازي ندهد. همين نكته و البته گرماي وحشتناك آبادان بساط شوخي را روي نيمكت پرسپوليس به راه كرده بود. علي كريمي به شوخي خطاب به ساير بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس مي گفت:« اين ديگر چه هوايي است. در اين گرما نمي شود راه رفت چه برسد به بازي و دويدن. خدا كند ژوزه در اين گرما مرا بازي ندهد و داخل زمين نبرد. »


وقتي ژوزه، كريمي را از روي نيمكت بلند كرد تا خود را آماده حضور در زمين كند جادوگر رو به بازيكنان نيمكت نشين پرسپوليس كرد و با خنده گفت:« شما دعا كرديد بروم داخل و در اين گرما بازي كنم. به موقع جوابتان را مي دهم!»




 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری: نفت آبادان 0-1 پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین گام از لیگ برتر دوازدهم موفق شد با تک گل جواد کاظمیان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را از پیش روی بردارد. گزارش این مسابقه به روایت عکس:












عکس ها: مهدی ریاضتی _ سایت باشگاه
 

jigsaw

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی دیشب بد بازی کرد ... خیلی بد
شانس اورد که دقیقه ی 89 گل زد ...
با این همه بازیکن ...
امیدوارم که جوگیر نباشن و درست بازی کنن!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته/بازیکنان شنبه استراحت می*کنند
خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام کادر فنی امروز پشت درهای بسته برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، پس از پیروزی قرمزپوشان مقابل صنعت نفت در آبادان مانوئل ژوزه اعلام کرد که تمرین پرسپولیس امروز ساعت 18 پشت در*های بسته پیگیری خواهد شد. همچنین قرمزپوشان فردا تمرین ندارند و به استراحت می*پردازند.ژوزه دستور داده 7 بازیکن پرسپولیس که همراه این تیم به آبادان نرفته بودند مانند زاید، معدنچی و نوروزی تمرینات خود را بدون هیچگونه وقفه زیرنظر بدنساز پرسپولیس دنبال کند.این بازیکنان روز گذشته در تهران تمرین کردند و امروز و فردا نیز زیر نظر بدنساز پرسپولیس تمرینات خود را ادامه می*دهند.تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف فجر سپاسی خواهد رفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گردان: امیدوارم انتظارات را برآورده کرده باشم/تازه اول راه هستم
خبرگزاری فارس: دروازه*بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در اولین بازی، انتظارات را برآورده کرده باشم.


شهاب گردان در گفت*وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: باید اولین بازی خودمان را در آبادان مقابل تیم خوب صنعت نفت طبق قرعه*کشی که انجام شده بود، برگزار می*کردیم. شرایط در آبادان همیشه خاص است، گرمای هوا و هواداران پرشور جذابیت و سختی بازی را بیشتر کرده بود.گردان ادامه داد: در ابتدای بازی کمی ناهماهنگ بودیم اما خوشبختانه به مرور زمان بهتر و روان*تر بازی کردیم. البته قبول دارم صنعت نفت نیز فرصت*های خوبی داشت ولی ما هم چند فرصت خوب داشتیم.وی درباره عملکرد خوبش در این بازی گفت: امیدوارم که انتظارات را در اولین گام برآورده کرده باشم. البته هنوز کار من تمام نشده و تازه اول راه هستم.دروازه بان پرسپولیس خاطرنشان کرد:* قطعا در بازی*های آینده سعی خواهیم کرد عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم. گرفتن 3 امتیاز در آبادان هرگز کار ساده*ای نبود اما از لحاظ روحی و روانی این برد برای ما بسیار اهمیت داشت.وی در پایان در پاسخ سؤالی که عملکرد خط دفاعی را چگونه دیدید، گفت: اگر ما این بازی را برده*ایم همه در آن دخیل بوده*اند. ما یک تیم هستیم و انشاءالله بتوانیم انتظارات زیادی که از ما دارند را برآورده کنیم.
 

Similar threads

بالا