مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
ليورپول براي کرول 20 ميليون مي‌خواهد

ليورپول براي کرول 20 ميليون مي‌خواهد

زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 09:19


[h=1]ليورپول براي کرول 20 ميليون مي‌خواهد[/h]
[h=2]باشگاه ليورپول اعلام کرد هر تيمي قصد جذب مهاجم تيمش را دارد بايد 20 ميليون پوند بپردازد.[/h]


به نقل از گاردين، اندي کرول که زمستان 2011 با رکورد 35 ميليون پوند از نيوکاسل به ليورپول پيوست، مورد توجه سرمربي جديد اين تيم نيست.

پيش از اين رسانه‌هاي مختلف از ابراز علاقه باشگاه‌هايي مانند ميلان، وستهام و نيوکاسل براي جذب وي به صورت قرضي خبر داده بودند ولي به نظر مي‌رسد سران اين باشگاه قصد دارند کرول را به فروش برسانند.

برندن راجرز سرمربي ليورپول قصد دارد با فروش کرول بازيکناني مانند کلينت دمپسي، مهاجم فولام و جو الن، هافبک سوانسي را به خدمت بگيرد. بر اين اساس مبلغ درخواستي ليورپول براي کرول 20 ميليون پوند است تا بتواند با پول حاصل از فروش وي بتواند بازيکنان مورد علاقه خود را به آنفيلد بياورد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 09:33


[h=1]فان پرسي: از آرسنال مي روم[/h]
[h=2]رابين فان پرسي ضمن حضور در تمرين روز گذشته تيم فوتبال آرسنال گفت تصميم خود مبني بر جدايي از اين تيم را گرفته است.[/h]


مهاجم ملي پوش هلندي که آرسنال روي وي 30 ميليون پوند قيمت گذاشت قصد دارد تا قبل از سفر شنبه توپچي‌ها به شرق دور، تکليف خود را با آنها مشخص کند.



سخنگوي آرسنال اظهار داشت: رابين روز دوشنبه به تمرين بازگشت و همانگونه که انتظار مي‌رفت گفت مي‌خواهد بنشيند و در خصوص آينده‌اش با مسئولان باشگاه صحبت کند. البته زمان دقيقي براي انجام مذاکره تعيين نشد.

اين در حالي است که يک سال از قرارداد فان پرسي با آرسنال باقي مانده است و تيم‌هاي منچسترسيتي، منچستريونايتد، يوونتوس و رئال مادريد خواهان به خدمت گرفتن اين بازيکن هلندي هستند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 10:21


[h=1]ميلان بزرگ است حتي بدون سيلوا[/h]
[h=2]مدير برنامه هاي سيلوا در صحبت هايي تاکيد کرد ميلان حتي بدون تياگو سيلوا همچنان باشگاه بزرگي است.[/h]


سران روسونري در نهايت تصميم گرفتند تا ستاره قلب دفاعي خود را با دريافت مبلغ 42 ميليون يورو به پاري سن ژرمن بفروشند اين در حالي است که پس از انتقال سيلوا به پاريس ,زلاتان نيز در آستانه ترک ميلان به مقصد پاري سن ژرمن است.



مدير برنامه هاي سيلوا در تازه ترين صحبت هايش گفت :"ميلان همچنان بزرگ است,چه با سيلوا يا بدون او. باشگاه بزرگي مانند ميلان هزگر متوقف نخواهد شد چرا که هواداراني بي شمار و مديران عالي دارد.از همين جا از طرف خودم و سيلوا از ميلاني ها تشکر مي کنم و آنها هميشه در قلب ما باقي خواهند ماند.در باشگاه پاري سن ژرمن پروژه بزرگي در حال اجرا است تا در ليگ فرانسه و بخصوص در اروپا عملکرد خوبي را به نمايش بگذارد"



مدير برنامه هاي تياگو سيلوا در رابطه با احتمال بازگشت سيلوا به سن سيرو هم گفت:" تياگو قصد دارد تا فصل آخر دوران حرفه اي گري خود را در فلومينزه برزيل سپري کند و حتي ممکن است او روزي دوباره روسونري پوش شود و او با اين مسئله هيچ مشکلي ندارد هر چند که زمان بسياري تا آن روز باقي مانده است."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 10:49

فوتبال مقدماتي زير 22 سال آسيا
[h=1]استراليا 5 گل خورد و صعود کرد[/h]
[h=2]دور مقدماتي رقابتهاي فوتبال قهرماني زير 22 سال آسيا با برگزاري چند ديدار از گروه 5 مسابقات در پکانبارو اندونزي به پايان رسيد.[/h]


به گزارش پايگاه اي اف سي، نتايج اين رقابتها به شرح زير است :

ماکائو 1 - 4 تيمور شرقي

استراليا 0 - 5 ژاپن

اندونزي 2 - 0 سنگاپور

در اين گروه ژاپن با 15 امتياز از قبل به دور نهايي صعود کرده بود و استراليا با 10 امتياز به عنوان تيم دوم صعود کرد.تيمهاي اندونزي با 9 سنگاپور با 7 تيمور شرقي با 3 و ماکائو بدون امتياز حذف شدند.

پيش از اين تيمهاي عراق ، امارات ، عربستان ، سوريه ، ايران ، کويت ، اردن ، ازبکستان ، کره شمالي ، چين ، کره جنوبي و ميانمار به دور نهايي اين رقابتها که 11 تا 26 ژانويه 2014 برگزار مي شود ، راه يافته اند.

با توجه به نتايج و امتيازها گروهها 7 گانه تيم عمان که در گروه يک با 10 امتياز سوم شده بود به عنوان بهترين تيم سوم گروهها مجوز صعود را کسب کرد.

در پايان دور مقدماتي رضيمي عبدالرحمان از مالزي با 10 گل برترين گلزن اين مرحله معرفي شد.

دو کشور عمان و تايلند براي ميزباني نامزد شده اند و ميزبان که مستقيما به دور نهايي صعود مي کند ميزبان روز پنج شنبه 29 تير از ميان اين دو کشور معرفي مي شود.در صورتيکه تيم عمان به عنوان ميزبان رقابتها انتخاب شود، تيم يمن به عنوان بهترين تيم سوم راهي دور نهايي خواهد شد. يمن در گروه سوم با 7 امتياز سوم شده بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 11:37

با بازيکنان بايد شفاف باشيم
[h=1]لاباديا: کاکائو در اشتوتگارت مي‌ماند[/h]
[h=2]سرمربي اشتوتگارت آلمان اطمينان دارد مهاجم دورگه تيمش فصل آينده عضو سفيد‌پوشان خواهد بود.[/h]


به نقل از خبرگزاري ورزش آلمان، در چند هفته گذشته در مورد کاکائو شايعاتي در رسانه‌ها شنيده شد مبني بر اين که قصد ترک اشتوتگارت را دارد. در اخباري که به همين منظور انتشار يافت، عنوان شد چون اشتوتگارتي‌ها بخت ناچيزي براي قهرماني ليگ دارند، کاکائو به فکر بازي در تيمي ديگر افتاده است.

دراين مورد «برونو لاباديا» مسئول فني تيم رده ششم فصل گذشته ليگ ژرمن‌ها نظر متفاوتي دارد.

وي معتقد است گلزن متولد برزيل که تابعيت آلماني دارد به هيچ تيمي نخواهد رفت.

او گفت: کاکائو فصلي سخت را پشت سر‌گذاشت. ما گفت‌وگويي خوب و مفيدي با يکديگر داشتيم. بايد با اينگونه بازيکنان با تجربه شفاف حرف زد. واقعيت اين است که او را لازم داريم. چون نمي‌توانيم برويم و بازيکني با کيفيت مشابه‌اش را خريداري کنيم. البته او مي‌خواهد در اين مورد فکر کند. اما تلاش و خواسته ما اين است که گلزن‌مان را حفظ کنيم. اطمينان دارم او در اشتوتگارت خواهد ماند.

کاکائو 31 ساله که متولد سانته‌آندره برزيل است، در تمام دوران ورزشي خود در آلمان براي تيم‌هاي اين کشور بازي کرده است. وي از سال 2003 تاکنون در 237 بازي براي اشتوتگارت، 78 گل زده است.

او در يورو 2012 نيز در تمرينات ژرمن‌ها حضور داشت و در مدت 3 سال حضورش در تيم تحت رهبري يواخيم لو، 23 بازي کرد و 6 گل به ثمر رسانده است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 11:53


[h=1]کاسياس:دروازه بان هم بايد بتواند توپ طلا ببرد[/h]
[h=2]ايکر کاسياس، دروازه بان رئال و تيم ملي اسپانيا، در مورد شانس هايش براي توپ طلا صحبت کرد.[/h]


به نقل از مرجع خبري رئال، کاسياس در کاراکاس درباره توپ طلا واقع بينانه حرف زد و افراد ديگري را نامزد دريافت اين جايز مهم ساليانه ارزيابي کرد:" در حال حاضر مسي ، ژاوي ، اينيستا و کريستيانو بخت هاي اصلي هستند. پس کار من خيلي مشکل است. البته دروازه بان ها هم بايد شانس اين جايزه را داشته باشند چرا که آنها هم بخش مهمي از فوتبال را تشکيل مي دهند. افراد زيادي هستند که مي توانند از يک شيرجه يا يک توپگيري خوب يک دروازه بان لذت بببرند. "

کاسياس که در يک حرکت انساندوستانه به ونزوئلا رفته درباره اينکه خودش به کدام بازيکن راي خواهد داد، گفت:" نمي دانم خودم به چه کسي راي مي دهم، بايد بررسي کنم. راي دادن کار مشکلي است چرا که بازيکنان بسيار خوبي وجود دارند. "

ايکر در پاسخ به خبرنگاران محلي گفت :" فعلا زمان هست تا کمي فکر کنم. چرا که از حالا تا دسامبر، زمان راي گيري است و فکر مي کنم بهترين تصميم را بگيرم. "

ايکر هم چنين در مورد موفقيت تيم ملي اسپانيا گفت:" ما به کشوري نشاط بخشيديم که شرايط بدي دارد. اسپانيايي ها از شکست هايشان درس گرفتند و در سال 2008 تاريخ را عوض کردند. "

وي افزود:" افراد زيادي پشت موفقيت تيم ملي اسپانيا پس از 40 سال هستند. ما به طور فردي کار کرديم اما افراد ديگري هم بودند. " ايکر در پايان گفت:" اين کار چهار سال اخير نيست . ما 13 سال برايش تلاش کرديم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 13:43


[h=1]دروازه بان پيشين بايرن مونيخ دستکش ها را آويخت[/h]
[h=2]"استفان وسلز"، دروازه بان پيشين تيم بايرن مونيخ، از فوتبال کناره گيري کرد.[/h]


اين دروازه بان 33 ساله که سابقه حضور در تيم فوتبال اورتون در ليگ برتر را هم دارد فصل گذشته را در تيم فوتبال "اودنسه بولد کلوب" دانمارک سپري کرد.

وي اکنون به آلمان بازگشته و در نظر دارد در کنار خانواده اش باشد. وسلز به "بيلد" گفت: در فوتبال شما هرگز نمي دانيد چه اتفاقي روي مي دهد. اما من به خوبي به نتايج تصميمي که گرفته ام آگاهم و مي دانم که اين به معناي پايان دوران بازيگري ام است. من بودن در کنار خانواده ام را انتخاب کردم.

"استفان وسلز" 33 ساله سابقه عضويت در تيم زير 21 سال آلمان را هم در کارنامه دارد و حد فاصل سال هاي 1998 تا 2002، شش بازي هم براي تيم بايرن مونيخ انجام داده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 14:05


[h=1]لوانته اسپانيا 5 بازيکن جديد به خدمت گرفت[/h]
[h=2]تيم فوتبال لوانته اسپانيا براي فصل جديد ليگا 5 بازيکن جديد به خدمت گرفت.[/h]


به گزارش يوفا، اين تيم که فصل آينده براي اولين بار با حضور در ليگ اروپا، رقابتهاي قاره اي را تجربه خواهد کرد، با آرونا کانه، داويد ناوارو و کيلور ناواس که به صورت قرضي در اين تيم توپ مي زدند قرارداد دائمي امضا کرد و دو هافبک به نامهاي پدرو ريوس و ميگل هره رو را به خدمت گرفت.

کانه مهاجم ساحل عاجي در فصل قبل در 28 بازي 15 گل براي لوانته به ثمر رساند. وي پس از اتمام قراردادش با باشگاه سويا با قراردادي يک ساله که قابل تمديد است در لوانته ماندني شد.

ناوارو 32 ساله که در دفاع مياني بازي مي کند با قرارداد قرضي از تيم نوشاتل زاماکس سوئيس قبلا 6 ماه در لوانته بازي کرده بود.

ناواس دروازه بان ملي پوش و 25 ساله کاستاريکايي نيز که تا سال 2015 با آلباسته اسپانيا

قرارداد داشت از اين تيم خريداري شد.

ريوس 30 ساله از تيم ختافه و ميگل هره را که به ميشل شهرت دارد از تيم والنسيا خريداري شدند.

هره را فصل قبل را به صورت قرضي در تيم ارکولس اسپانيا خوش درخشيد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 14:07


[h=1]لورکوزن پيشنهادفروش شورل به چلسي را ردکرد[/h]
[h=2]مدير باشگاه فوتبال بايرلورکوزن آلمان اعلام کرد مذاکرات در مورد انتقال مدافع ملي پوش آلماني به چلسي به پايان رسيده و او شرايط باشگاه انگليسي را نپذيرفته است.[/h]


وولفگانگ هولزهاوسر گفت اين باشگاه قصد فروش آندره شورل 21 ساله را ندارد و پاسخ منفي به باشگاه چلسي در اين مورد اعلام شد.

شورل که در يورو 2012 تيم آلمان را همراهي کرده با پيشنهاد انتقال به لندن در ازاي 16 ميليون يورو روبرو شده بود.هولز هاوسر اوفزود :« شورل قطعا فصل آينده را در لورکوزن توپ خواهد زد.او بازيکن گرانقيمتي در بازار نقل و انتقالات است و اگر او برود ما ناچاريم يک بازيکن ضعيف را که بسيار ارزانتر است خريداري کنيم.تصميم ما تغيير ناپذير است زيرا براي شورل جايگزيني يافت نمي شود.ما کمتر از مبلغ 20 ميليون پوند شورل را نمي فروشيم.»

پيشنهاد چلسي ديروز به 18 ميليون يورو افزايش يافت اما لورکوزن بازهم اين مبلغ را نپذيرفت.

بدين ترتيب باشگاه چلسي فعلا تمام تلاش خود را صرف خريد هالک گلزن تيم پورتو پرتغال مي کند و گفته مي شود در مورد انتقال اين بازيکن برزيلي با مبلغ 38 ميليون پوند توافق صورت گرفته است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 14:10


[h=1]منچستر يونايتد به اردوي افريقاي جنوبي رفت[/h]
[h=2]تيم فوتبال منچستر يونايتد انگليس براي برگزاري تمرين هاي آماده سازي و برگزاري دو ديدار دوستانه وارد افريقاي جنوبي شد.[/h]


با اين حال عدم حضور بيشتر ستاره هاي اين تيم موجب نارضايتي مسئولان فوتبال افريقاي جنوبي شده است اما جالب اينکه آنها با مشکل فروش بليطهاي گران اين دو مسابقه روبرو نشده اند. تيم منچستر يونايتد دوشنبه شب بدون وين روني مهاجم برجسته اين تيم وارد بندر دربان شده است و با دو تيم امازورو و آژاکس کيپ تاون ديدار دوستانه برگزار خواهد کرد.

روني، فيل جونز، اشلي يانگ، دني ول بک، پاتريس اورا و ناني که به علت حضور در مسابقات يورو دو هزارو دوازده اکنون در حال استراحت هستند، منچستر يونايتد را در اين سفر همراهي نمي کنند. رايان گيگز ، تام کليورلي و ديويد دخه آ اسپانيايي نيز به علت حضور در المپيک در اردوي تيم منچستر در افريقاي جنوبي حضور ندارند. همچنين نمانيا ويديچ، کريس اسمالينگ و دارن فلچر موجب شده است سر آلکس فرگوسن تنها به نامهاي شناخته شده اي چون فرديناند، پل اسکولز و خاويره هرناندز دل خوش کند.

با اين حال نبود بيشتر بازيکنان شناخته شده منچستر يونايتد هيچ تاثيري بر فروش بليط هاي اين دو مسابقه نگذاشته است و به گفته مسئولان فوتبال افريقاي جنوبي تنها چند بليط از چند هزار بليط مسابقه منچستر با آمازولو باقيمانده است که روز چهارشنبه در ورزشگاه موسس مابيدا برگزار خواهد شد.

سخنگوي فدراسيون فوتبال افريقاي جنوبي همچنين گفت همه يازده هزار بليط جلسه تمرين روز سه شنبه نيز فروخته شده است زيرا مردم افريقاي جنوبي به علت پخش زنده مسابقات ليگ برتر انگليس علاقه زيادي به تيم منچستر يونايتد دارند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 14:25


[h=1]والدس: گوارديولا مي تواند بازگردد[/h]
[h=2]ويکتور والدس، دروازه بان بارسلونا و سنگربان ذخيره تيم ملي اسپانيا، در صحبتهايي از جر و بحث هاي موجود ميان بازيکنان رئال مادريد و بارسلوناگفته و در مورد نيمار و گوارديولا هم صحبت کرد.[/h]


والدس در صحبتهايي به روزنامه ورزشي برزيلي لانس درمورد موفقيت تيم ملي اسپانيا که به دومين قهرماني متوالي اش در اروپا دست يافت،به اين نکته اشاره کرد که اين موفقيت، نتيجه تلاشهاي پايه اي نسلي از بازيکناني است که دائما: «قوي و قوي تر مي شوند.» البته والدس ترجيح مي دهد که از «انقلاب» در تيم اسپانيا صحبت نکند.


والدس اميدوار است که تيم المپيک اسپانيا بتواند مدال طلاي بازيهاي لندن را کسب کند.

دروازه بان بارسآ، درمورد گوارديولا،مربي سابق تيمش هم صحبت کرد و گفت:« پپ گوارديولا، به خاطر خستگي از بارسا رفت. البته کاريزما و شخصيتي که او از خود در تيم کاتالان به جاي گذاشته، به او اجازه خواهد داد تا بازگردد و حتي مي تواند رئيس باشگاه باشد. سخت است بخواهيم بگوئيم که آيا پپ مي تواند رئيس باشگاه باشد يا خير ولي او در سمت مربي تيم، رد پاي خوبي از خود به جاي گذاشت و دراينجا زندگي کرد. البته او مي تواند در تيمي ديگر هم اينده داشته باشد. سبک کاري او به او اجازه مي دهد که تا اين حد موفق باشد. او در بارسلونا واقعا محبوب است و او اسطوره بزرگي براي هواداران است.»

ويکتور والدس با اشاره به مهارتهاي نيمار،يکي از بازيکناني که بارسا چند ماهي است که او را زير نظر دارد، گفت:« نيمار بازيکني است که مي توانددر هر تيمي در دنيا توپ بزند.هر تيمي هم روياي دراختيار داشتن بازيکني مثل او و با مهارت هاي او را دارد. نيمار مي تواند کارهاي زيادي در زمين چمن انجام دهد و بايد منتظر بمانيم و ببينم که او به چه تيمي خواهد رفت؛ چون در دنياي فوتبال هر اتفاقي ممکن است رخ دهد.»

او در بخش پاياني صحبتهايش درمورد رابطه صميمانه موجود در اردوي تيم ملي اسپانيا گفت:«کاسياس، کاپيتان ماست و رابطه من با او فوق العاده است. او همان طوري که بايد، هست..به همين خاطر، رابطه ما، 4 دروازه بان، با هم خيلي خوب است. ما احترام زيادي براي او قائليم. ما کار کردن تيمي را دوست داريم و به عنوان هم تيمي ها، اصل اساسي ما، کار کردن براي منافع تيم ملي است.»
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
ناراحتي بونوچي در زمان خروج از دادگاه رم

ناراحتي بونوچي در زمان خروج از دادگاه رم

زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 15:21


[h=1]ناراحتي بونوچي در زمان خروج از دادگاه رم[/h]
[h=2]طبق گزارش منتشره وب سايت يوونتوس اف سي دات آي آر، ديروز، روز مهمي براي کالچيو اسکومسه بود، بونوچي و کريسيتو و رانوکيا و جيانلو براي حضور در دادگاه و پاسخگويي به سوالات دادستان امروز در شهر رم حاضر شدند.[/h]


لئوناردو بونوچي مدافع ملي پوش يوونتوس ديروز ساعت 9:25 دقيقه در دادگاه مرکزي شهر رم حاضر شد و براي پاسخگويي به سوالات دادستان پالتزي آماده شد.

آندره آ رانوکيا، بازيکن اينتر، پس از 45 دقيقه حضور در دادگاه ساعت 11:30 از دادگاه خارج شد. کرسپو نيز براي ساعت 13 بعدازظهر بايد در دادگاه حاضر مي شد.

لئوناردو بونوچي براي ساعت 16:00 از سوي دادستان فرا خوانده شد و وارد دادگاه شد، لوئيجي کياپرو، وکيل شخصي خانواده آنيلي و باشگاه يوونتوس نيز او را همراهي مي کرد.

پس از حدود 2 ساعت بازجويي از لئوناردو بونوچي اين بازيکن ساعت 18:25 دقيقه از دادگاه خارج شد و در حالي که بسيار ناراحت به نظر مي رسيد حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

او پس از روبرو شدن با خبرنگاران گفت: «حرفي براي گفتن ندارم و سپس محل را ترک کرد.» کياپرو نيز در اين حين به خبرنگاران گفت:« لئو را رها کنيد، هيچ مشکلي نيست همه چيز به خوبي دنبال مي شود.»

لئوناردو بونوچي براي پاسخگويي به مسائل شرط بندي و اسکومسه در بازي باري و اودينزه در سال 2010 که با تساوي 3-3 به پايان رسيد به دادگاه فراخوانده شده بود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 07:46


[h=1]تيتو ويلانوا:بارسا ديگربه جذب مهاجم جديد نيازندارد[/h]
[h=2]تيتو ويلانوا سرمربي تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا گفت تيمش با وجود بهبود ديويد ويا ديگر نيازي به جذب مهاجم جديد ندارد.[/h]


ويلانوا در کنفرانسي خبري در بارسلونا گفت: ما ديگر نيازي به مهاجم جديد در حط حمله تيم نداريم زيرا تيم ما در حال حاضر از بهترين مهاجمان حال حاضر جهان بهره مي برد و از طرف ديگر داويد ويا هم در حال بهبود است و به زودي به تيم باز مي گردد و او يکي از مهاجمان خوب تيم ما محسوب مي شود و در نتيجه ما به دنبال بازيکن جديدي در تيم نيستيم و به نظر من تيم ما بايد بيشتر پول خود را در جهت به خدمت گرفتن يک مدافع خرج کند تا يک مهاجم.

وي افزود:ما علاقه زيادي به بازگشت داويد ويا به تيم را داريم زيرا او يکي از بازيکنان مهم ما است و او مي توند حتي به عنوان بازيکن سال فوتبال اسپانيا انتخاب شود و ما نمي خواهيم به او فشار زيادي وارد آوريم اما او بايد از اين فرصت براي بازگشت به ميادين فوتبال استفاده کند و حضور او پس از ماهها آسيب ديدگي در ميادين فوتبال براي ما جالب توجه خواهد بود.

گفتني است تيم فوتبال بارسلونا در نخستين ديدار تدارکاتي پيش فصل خود روي بيست و چهارم ماه جولاي در برابر تيم هامبورگ آلمان به ميدان مي رود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 07:49

بلاتر:
[h=1]از رشوه‌هاي پرداخت شده به فيفا اطلاعي ندارم[/h]
[h=2][/h]



رئيس فدراسيون جهاني فوتبال(فيفا) گفت که درباره رشوه‌هاي پرداخت شده توسط شرکت بازاريابي ورشکسته «آي اس ال» به ديگر مقامات هيئت رئيسه فيفا هيچ اطلاعي ندارد.

سپ بلاتر 76 ساله در زوريخ گفت: من از افراد ديگر هيچ اطلاعي ندارم و نداشته‌ام.

اسنادي که اين هفته در سوئيس منتشر شد، حاکي از اينست که ژائو هاوه لانژ رئيس سابق فيفا در مارس 1997 دستکم 1.5 ميليون فرانک سوئيس(يک ميليون و 530 هزار دلار) در ارتباط با قراردادهاي جام جهاني از شرکت آي اس ال رشوه گرفته است.

به گزارش خبرگزاري آلمان، همچنين اين اسناد نشان مي‌دهد: ريکاردو تکسيرا، عضو سابق کميته اجرايي فيفا و رئيس سابق فدراسيون فوتبال برزيل در سال‌هاي 1974 تا 1998 بيش از 12 ميليون فرانک سوئيس رشوه گرفته است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 07:52


[h=1]مدافع برزيلي وردربرمن به ولفسبورگ پيوست[/h]
[h=2]مدافع برزيلي تيم فوتبال وردربرمن آلمان با ولفسبورگ قرارداد بست.[/h]


نالدو مدافع مياني قرار است روز چهارشنبه قرارداد خود را امضا کند.

اين دو باشگاه به مبلغ و مدت زمان اين قرارداد هيچ اشاره‌اي نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، اين مدافع بلندقد بيست و نه ساله برزيلي در سال دو هزار و پنج ميلادي به وردربرمن پيوست. وي در صد و هفتاد و سه بازي براي وردربرمن بيست و دو گل به‌ويژه با ضربات آزاد به ثمر رسانده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 08:15


[h=1]کاسياس از بلاتر دفاع کرد[/h]
[h=2]ايکر کاسياس دروازه بان تيم ملي فوتبال اسپانيا و کاپيتان اين تيم از سپ بلاتر رئيس فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا )در برابر اتهامات مربوط به دريافت رشوه دفاع کرد.[/h]


کاسياس در کنفرانسي خبري گفت: به نظر، وجود هرگونه فساد در ورزش بايد محو شود اما من در اينجا حمايت خود را از بلاتر اعلام مي کنم زيرا او يکي از بهترين روساي فيفا است و او براي فوتبال جهان مناسبترين فرد ممکن است.

وي که از يک مرکز آموزش فوتبال براي کودکان و نوجوان بازديد کرده بود افزود:به نظر وقتي که ما به نوجوانان ورزشي چون فوتبال را آموزش مي دهيم بايد علاوه بر آن خود را متعهد بدانيم تا ارزش هاي اين ورزش را به آنها منتقل کنيم زيرا اين ورزش در آينده به عنوان يک رويه در زندگي آنها بدل مي شود.

گفتني است گيدو تونيوني از مديران سابق فيفا بلاتر را به فساد مالي و دريافت رشوه متهم کرده و گفته وي امتياز برگزاري رقابتهاي فوتبال جام جهاني دو هزار و شش را با دريافت رشوه به آلمان واگذار کرده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 10:10

بازگشت احتمالي لژيونر ايراني ولفسبورگ به خانه سابق
[h=1]هرتابرلين شايد مقصد بعدي اشکان دژاگه باشد[/h]
[h=2]کارشناسان فوتبال آلمان احتمال مي‌دهند لژيونر ملي‌پوش و ايراني تيم ولفسبورگ بخاطر ورود چند تازه‌وارد هم‌پستي در جمع گرگ‌ها، به تيم سابقش هرتابرلين بازگردد.[/h]


در چند روز گذشته برخي نشريات معتبر آلماني همچون کيکر گزارش‌هايي از وضعيت اشکان دژاگه منتشر کردند.

در اين گزارش‌ها عنوان شد ستاره 25 ساله متولد ايران قراردادي تا سال 2013 با «گر‌گ‌ها» دارد که احتمال دارد قراردادش به خاطر حضور چند خريد جديد همچون ايويتسيا اوليچ و واکلاو پيلار تمديد نشود.

در همين ارتباط رسانه‌هاي محلي خبرهاي تازه‌اي را منتشر کرده‌اند. به عنوان نمونه ديويد يزرسکي، يکي از گزارشگران فوتبال آلمان در سايت خود عنوان کرده بخاطر فشردگي رقابت در پستي که ملي‌پوش ايراني در آن بازي مي‌کند، احتمال دارد وي اقدام به ترک تيم چند سال گذشته‌اش کند.

اين کارشناس عنوان کرد دژاگه که در سال‌هاي 2004 تا 2007 براي تيم‌هاي آماتور و حرفه‌اي‌هاي هرتابرلين در مجموع 82 بازي کرد و 22 گل زد، رابطه خوبي با تيم سابقش دارد. از اين رو امکان بازگشتش به تيمي که در ابتداي دهه گذشته به مدت 3 فصل علي دايي، ستاره پيشين ايران را در اختيار داشت، ‌وجود دارد.

شاگرد تازه‌وارد کارلوس کي‌روش در تيم ملي ايران ، از 5 فصل قبل در ولفسبورگ حضور داشته و در 130 بازي 18 گل زده است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 10:17


[h=1]تصميم سران ميلان:روبينيو فروشي نيست[/h]
[h=2]گزارشات رسيده از ايتاليا حاکي از آن است که سران ميلان به پيشنهاد سانتوس جواب منفي داده اند و روبينيو را غير قابل فروش اعلام کرده اند.[/h]


بازيکن 28 ساله ميلان مورد توجه باشگاه سابقش قرار گرفته است و سران سانتوس قصد تا با پيشنهاد انتقال رافائل کابرال به ميلان، آن ها را متقاعد کنند تا با 15 ميليون يورو مجوز خروج روبينيو را صادر کنند.

با وجود تکذيب سران سانتوس نسبت به تمايلشان براي جذب روبينيو و نيز اعلام مدير برنامه هاي او مبني بر تمايل ادامه ي حضور در سن سيرو، گزارشات رسيده از ايتاليا حاکي از ان است که ديروز جلسه ي يک ساعته ميان اي سران سانتوس، آريدو برايدا و آدريانو گالياني برگزار شد.

با اين حال به نظر مي رسد آخرين نتيجه ي حاصله آن بود که سران سانتوس بايد آرزوي حضور روبينيو را با خود نگه دارند و سران ميلان نيز اين بازيکن خود را غير قابل فروش اعلام کرده اند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 10:28


[h=1]رکورد سود حاصل از فروش بليت هاي يورو 2012[/h]
[h=2]مسابقات فوتبال يورو 2012 به ميزباني مشترک دو کشور لهستان و اوکراين از نظر فروش بليت ها رکورد بي سابقه اي را از خود بر جاي گذاشت و سود حاصل از آن توانست از دوره قبل رقابت ها در سال 2008 پيشي بگيرد.[/h]


به گزارش خبرگزاري ها، اين در حاليست که تا قبل از شروع مسابقات نگراني هاي زيادي در مورد هزينه بالاي برگزاري بازي ها در اوکراين و همچنين مشکلات مربوط به حمل و نقل وجود داشت.

اين نگراني ها پس از آنکه هواداران پر و پا قرص انگليسي فقط نيمي از بليت هايي که براي هر يک از مسابقات مرحله گروهي به آنها اختصاص داده شده بود را خريدند بيشتر هم شد.

اما آمارهاي نهايي نتيجه کاملا متفاوتي را نشان داد.

''مارتين کالن'' مدير اجرايي اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) در اين باره به خبرنگاران گفت: 1.44 ميليون نفر مسابقات را از نزديک تماشا کردند و براي اولين بار 100 درصد بليت ها فروخته شد.

وي افزود: پرتماشاگرترين بازي در کي يف ديدار تيم هاي سوئد و انگليس با 64 هزار 640 هزار نفر بود و در ورشو لهستان بازي افتتاحيه بين دو تيم لهستان و يونان با 59 هزار و 70 نفر بيشترين تماشاگر را داشت. اما متوسط تماشاگران در کل مسابقات 46 هزار و 450 نفر بود که بيشتر از متوسط تماشاگران در مسابقات يورو 2008 به ميزباني دو کشور سوييس و اتريش است. در آن رقابت ها ورزشگاه ها هم کوچکتر بودند.

کالن ادامه داد: البته در برخي از مسابقات جايگاه هاي خالي از تماشاگر ديده مي شد چون گرچه همه بليت ها فروخته شد اما برخي از تماشاگراني که بليت خريده بودند به برخي مسابقات نيامدند. بنابراين حضور تماشاگران در مسابقات 98.6 درصد بود. که همچنان رقم بالا و دستاورد فوق العاده اي در زمينه فروش بليت است.

يوفا علاوه بر تماشاگران در هشت ورزشگاه لهستان و اوکراين، تعداد تماشاگراني که از دو کشور مسابقات را زنده تماشا کردند را هفت ميليون نفر اعلام کرده است. اين تعداد در يورو 2008 در دو کشور سوييس و اتريش 4.2 ميليون نفر بود.

بنابر همين گزارش مجموع درآمد يوفا از برگزاري يورو 2012 مبلغ 1.383 ميليارد يورو برآورد شده است. در حالي که درآمد ناشي از برگزاري رقابت هاي يورو 2008 مبلغ 1.351 ميليارد يورو بود.

درآمد حاصل از پخش تلويزيوني مسابقات نيز به رقم 815 ميليون يورو رسيد. اين درآمد براي يورو 2008 عدد 780 ميليون يورو بود.

کالن اظهار داشت: اگرچه هزينه ها نسبت به دوره قبل بالاتر رفته بود اما اين تفاوت به قدري نبود که روي افزايش درآمدها تأثير بگذارد.

يوفا اعلام کرده است 16 تيم شرکت کننده در مسابقات يورو 2012 در مجموع 200 ميليون يورو بابت حضور در اين مسابقات دريافت خواهند کرد. 100 ميليون يورو نيز به باشگاه هايي پرداخت مي شود که بازيکنانشان در مسابقات حضور داشتند و 500 ميليون يورو سهم يوفا براي سرمايه گذاري روي فوتبال اروپا خواهد بود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 10:36


[h=1]روبن: در بايرن بايد براي قهرماني بازي کني[/h]
[h=2]آرين روبن، ستاره هلندي باشگاه بايرن مونيخ چشم به سه جام قهرماني در فصل 3-2012 دوخته است.[/h]


باواريايي ها فصل گذشته در رقابتهاي بوندس ليگا، جام حذفي آلمان و ليگ قهرمانان اروپا به عنوان نايب قهرماني رسيدند و دو جام قهرماني محلي را به بوروسيا دورتموند و جام اروپايي را به چلسي واگذار کردند.

باواريايي ها الان اردوي تابستاني شان را آغاز کرده اند و آرين روبن در صحبتهايي اعلام کرد که بعد از سپري کردن روزهاي تعطيلات به اوج آمادگي فيزيکي رسيده و به اين نکته اشاره کرد که رختکن باشگاه الماني مثل هميشه پراز انگيزه و هيجان است.

روبن در صحبتهايي گفت:« تمام ما به اين فکر کرده ايم که چطور مي توان فصل را با آماده ترين حالت ممکن شروع کرد. من کاملا بهبود يافته ام. سرحال و قبراق، منتظر شروع فصل جديد هستم. به نظر من وقتي در سه تورنمنت حاضر هستي، بايد براي قهرماني بازي کرد. »

روبن ادامه داد:« ذهنيت همه بايد همين طور باشد. در بايرن بايد براي قهرماني بازي کني.»
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 10:40


[h=1]تمايل فان پرسي به بازي کردن در ترکيه[/h]
[h=2]درک کوئيت، فوروارد باشگاه فنرباغچه اعلام کرد که روبين فان پرسي، مهاجم آرسنال از تمايلش براي انتقال به ليگ ترکيه با او صحبت کرده است.[/h]


اين درحالي است که آينده فان پرسي بعد از امتناع از تمديد قراردادش با آرسنال در پس پرده اي از ابهام است. قرارداد کنوني او با آرسنال در تابستان سال آينده به اتمام مي رسد.

اين روزها صحبتهاي متعددي در مورد احتمال پيوستن او به تيمهايي مثل منچسترسيتي، يونايتد و يوونتوس به گوش مي رسد و در اين ميان کوئيت اعلام کرده که فان پرسي تمايل زيادي دارد تا روزي فوتبالش را درترکيه دنبال کند.

درک کوئيت در کنفرانسي خبري گفت:« فان پرسي به من گفته که دوست دارد روزي براي فنرباغچه بازي کند. در حال حاضر هيچ چيزي مشخص نيست و او تنها از احساسات دروني اش براي من صحبت کرده.»

اين ستاره هلندي درادامه با تمجيد ازتيم جديدش گفت:« شهرت فنرباغچه در ترکيه، مثل شهرت ليورپول است.من يک بازيکن بامهارت نيستم ولي به شدت تلاش مي کنم. وقتي در ليورپول بازي مي کردم، مقابل منچستريونايتد گلزني کرده بودم. پس اينجا مي توانم به همان ترتيب، مقابل گالاتاسراي گلزني کنم.»

گفتني است، سران آرسنال اعلام به فان پرسي اعلام کرده اند که نمي تواند درتابستان امسال، رختکن اين تيم را ترک کند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 11:03


[h=1]گالياني: روبينيو در سن‌سيرو مي‌ماند[/h]
[h=2]نايب رئيس ميلان پس از فروش زلاتان ايبراهيموويچ گفت: قول مي‌دهم بازيکني بزرگ در زمان نقل و انتقالات جايگزين ايبرا شود.[/h]


تيم فوتبال ميلان با از دست دادن تياگو سيلوا و زلاتان ايبراهيموويچ بيش از پيش فشار هواداران و رسانه‌هاي ايتاليايي را حس مي‌کند.

مديران اين تيم براي رهايي از انتقادات اعلام کردند که براي جايگزيني بازيکنان جدا شده از روسونري، ستارگان فوتبال را به سن‌سيرو خواهند آورد.

بر اين اساس آدريانو گالياني نايب رئيس ميلان قول داده که بازيکن بزرگي راهي ميلان خواهد شد.

وي به اسکاي اسپورت 24 گفت: براي جانشيني ايبراهيموويچ، بازيکني ارزشمند را در فرصت باقي مانده فصل نقل و انتقالات به سن‌سيرو مي‌آوريم. خوشبختانه تا 31 آگوست فرصت داريم.

شايعاتي هم درباره خروج روبينيو مهاجم برزيلي ميلان و بازگشت اين ستاره به کشورش و تيم فوتبال سانتوس وجود دارد که در اين‌رابطه نايب رئيس ميلان اعلام کرد که روبينيو در ميلان خواهد ماند و به هيچ تيمي نخواهد رفت.

گالياني در اين‌باره خاطرنشان کرد: من به مديران سانتوس مي‌گويم که ما روبينيو را نخواهيم فروخت و او در ميلان باقي خواهد ماند.

پيش از اين تياگو سيلوا اوايل هفته به سن‌ژرمن نقل مکان کرد و روز گذشته نيز زلاتان ايبراهيموويچ با مسئولان اين تيم پاريسي به توافق رسيد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 11:09

رسانه‌هاي انگليسي گمانه‌زني کردند
[h=1]برباتف جانشين احتمالي ايبراهيموويچ در ميلان[/h]
[h=2]رسانه‌هاي انگليسي احتمال مي‌دهند مهاجم بلغاري منچستريونايتد جانشين زلاتان ايبراهيموويچ در آ.ث‌.ميلان شود.[/h]


سه‌شنبه شب هنوز لحظاتي از مصاحبه لئوناردو، مدير ورزشي پاري‌سن‌ژرمن در مورد تاييد خبر جذب مهاجم سوئدي روسونري‌ها به تيمش نگذشته بود که مطبوعات بريتانيايي شروع به گمانه‌زني در مورد مهاجم آينده تيم ايتاليايي کردند.

در همين ارتباط روزنامه‌هايي همچون ديلي‌ميل، سان و گاردين عنوان کردند در روزهاي آينده مسئولان ميلان باب مذاکره را با ديميتار برباتف خواهند گشود تا وي را جايگزين «ايبرا» کنند.

روزنامه گاردين حتي به کنايه نوشت: روسونري‌ها مهاجم 30 ساله من‌يونايتد (برباتف) را جانشين مهاجم 30 ساله و فروخته‌شده خود به سن‌ژرمن (زلاتان) خواهند کرد.

اين نشريه همچنين عنوان کرد: ميلان 6 ميليون يورو از 23 ميليوني که از راه فروش لژيونر سوئدي‌اش به پاريسي‌ها کسب کرده، براي برباتف خرج خواهند کرد.

گلزن بلغاري که سابقه حضور در تيم‌هاي بايرلورکوزن آلمان و تاتنهام انگليس را دارد، از سال 2008 عضو شياطين سرخ است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 12:27


[h=1]پتر چک: چلسي مي تواند تاريخ ساز شود[/h]
[h=2]دروازه بان چلسي گفت اين تيم در وضعيت خوبي قرار دارد تا به عنوان اولين تيمي باشد که دو بار متوالي قهرمان رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا مي شود.[/h]


"پتر چک" 30 ساله با درخششي که در ضربات پنالتي فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابل بايرن مونيخ داشت، موجبات قهرماني چلسي را فراهم آورد. وي که همواره پيشنهادهاي خوبي را دريافت کرده ابراز اميدواري کرده تا در "استمفوردبريج" بماند و با اين تيم تاريخ ساز شود.

"پتر چک" گفت: بايد سعي کنيم اولين تيمي در جهان باشيم که دو بار پياپي به عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا مي‌رسد. ما به عنوان يک تيم باشگاهي هرآنچه بوده را برده ايم و اکنون بايد يک گام بزرگ ديگر برداريم.

چک به تازگي قرارداد خود را به مدت چهار سال ديگر با چلسي تمديد کرده بدين معني که تا سال 2016 در اين تيم مي ماند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:07


[h=1]فيليپو اينزاگي مي‌تواند راهي اسپانيا شود[/h]
[h=2]مهاجم باسابقه ايتاليايي که از سوي سران ميلان به عنوان بازيکن آزاد معرفي شده با پيشنهاد جديدي از فوتبال اسپانيا مواجه شده است.[/h]


فيليپو اينزاگي که توسط باشگاه ميلان به عنوان بازيکن آزاد معرفي شده است مي‌تواند براي فصل آينده راهي اسپانيا شود و در اين کشور به دليل ارائه پيشنهاد از تيم فوتبال گرانادا به ادامه بازي بپردازد.

مهاجم 38 ساله ايتاليايي از تيم فوتبال آتالانتا که پيش از اين در سال 7-1996 در آن حضور داشت، پيشنهاد دارد. همچنين تيم‌هاي فوتبال واتفورد و ردينگ انگليس هم به عنوان رقيب جدي براي گرانادا به شمار مي‌روند.

اينزاگي از سال 1991 در فوتبال ايتاليا به بازي پرداخته است و سابقه حضور در تيم‌هاي پياچنزا، پارما، آتالانتا، يوونتوس و ميلان را دارد. سوپر پيپو در سال 2001 از يووه راهي ميلان شد و تا فصل اخير در جمع روسونري‌ها حضور داشته است.

وي درتيم ملي ايتاليا 57 بازي انجام داده و 25 گل هم به ثمر رسانده است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:09


[h=1]فان‌پرسي و 5 مهاجم بزرگ در فهرست بانوي پير[/h]
[h=2]يوونتوس در کنار روبين فان‌پرسي به دنبال 5 مهاجم بزرگ از تيم‌هاي ناپولي، فيورنتينا،اتلتيکو مادريد، بيلبائو و دورتموند است.[/h]


آنتونيو کونته که فصل گذشته با «بيانکونري‌ها» به مقام قهرماني سري A کالچو رسيد، اکنون در انديشه تقويت خطوط سه گانه تيمش، بخصوص خط حمله براي حضوري بهتر در فصل جديد است.

وي در تعطيلات فرصت کافي داشت تا براساس بودجه‌اي که باشگاه براي نقل و انتقالات در نظر گرفته، فهرستي از بازيکنان مورد نظرش را تهيه کند.

در همين ارتباط روزنامه توتو اسپرت در شماره روز چهارشنبه (امروز) خود فهرستي از 6 مهاجم مورد نظر مسئول فني «بانوي پير»(يووه) را منتشر کرده است.

بر اين اساس اولويت اول توريني‌ها، همچنان روبين فان پرسي، مهاجم هلندي آرسنال است. آنها ماه‌‌‌ها تلاش مي‌کنند شرايطي براي انتقال آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر انگليس را فراهم کنند. در کنار او نام 5 مهاجم ديگر همچون ادينسون کاواني (ناپولي)، استيوان جووتيچ (فيورنتينا)، فرناندو ليورنته (اتلتيک بيلبائو) و رادامال فالکائو (اتلتيکومادريد)، روبرت لوواندوسکي (بورسيادورتموند) به چشم مي‌خورد.

اين گزارش همچنين عنوان مي‌کند با خريد سباستين جيووينکو(11 ميليون يورو از پارما)، قهرمان فصل گذشته اولين قدم در مسير تقويت خط آتش تيمش را برداشته است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:10


[h=1]درخواست کاواني از چلسي[/h]
[h=2]ادينسون کاواني ستاره اروگوئه اي باشگاه ناپولي مدتهاست که مورد توجه سران چلسي قرار دارد و سران تيم لندني فصل گذشته هم تمايلشان را براي جذب او ابراز کرده بودند که درنهايت اين ابراز تمايل به امضاي قرارداد منجر نشد.[/h]


اما حالا و با جدايي ديديه دروگبا و نيکلا آنلکا از چلسي،سران استمفورد بريج بيش از هر زمان ديگري نياز تيمشان به جذب يک مهاجم تمام و کمال را احساس مي کنندو حالا چه کسي بهتر از ادينسون کاواني.

ستاره اروگوئه اي هم که از نياز سران چلسي مطلع است، حالا قيمت را بالا برده و به سران باشگاه لندني اطلاع داده که مي خواهد جزو پردرآمدترين بازيکنان اين تيم باشد.

مديربرنامه هاي کاواني در صحبتهايي به مسئولان چلسي اعلام کرده که او براي انتقال به چلسي دستمزد هفتگي 150 هزار پوندي مي خواهد؛ يعني دستمزدي برابر با جان تري، فرانک لمپارد و فرناندو تورس که ستاره هاي اصلي و سنگ بناهاي استمفورد بريج هستند. و هنوز مشخص نيست که واکنش سران چلسي به رقم دستمزد پيشنهادي کاواني چه خواهد بود.

از سوي ديگر و با جدايي اسکيل لاوتزي از ناپولي، سران اين باشگاه ايتاليايي بيش از هرزمان ديگري، کار را براي جدايي کاواني سخت خواهند کرد؛ چرا که بيش از پيش به بازيکن اروگوئه اي شان نياز خواهند داشت.

سران چلسي براي جذب کاواني بايد دست کم مبلغ 35 ميليون پوند بپردازند ولي تمايل فراوان دي متئو براي در اختيار داشتن اين مهاجم اروگوئه اي، به احتمال زياد، آبراموويچ را مجبور به پرداخت اين پول خواهد کرد؛ چرا که اين مالک روسي به خوبي مي داند که براي کسب جامهاي قهرماني، فرناندوتورس به تنهايي قابل اتکا نيست و بايد يک مهاجم تراز اول و بزرگ ديگر را به استمفورد بريج بياورد.

البته سران چلسي اخيرا پروسه جذب يک هافبک هجومي به نام اسکار، را نهايي کرده اند و البته به دنبال دو خريد ديگر هستند؛ يک فوروارد مياني و يک مدافع راست.

دراين ميان، چلسي تنها مشتري کاواني 25 ساله نيست و سران يوونتوس هم براي جذب او دندان تيز کرده اند. سران باشگاه چلسي، علاوه بر کاواني، گزينه هاي ديگري مانند رادامل فالکائو (مهاجم کلمبيايي اتلتيکومادريد) و گونسالو ايگواين (فوروارد آرژانتيني رئال) را هم زير ذره بين دارند تا در صورت ناکامي در جذب کاواني، به سراغ گزينه هاي بعدي بروند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 13:39


[h=1]بازگشت آبيدال به کمپ تمريني بارسا[/h]
[h=2]اريک ابيدال با حضور در کمپ تمريني بارسا با دوستان و مربيان تيمش ديدار کرد.[/h]


اريک آبيدال، ستاره فرانسوي باشگاه بارسلونا روز گذشته به کمپ تمريني اين تيم در شهرک ورزشي سنت خوان دسپي رفت. او که بعد ازانجام عمل پيوند کبد، هنوز نمي داند که آيا قادر به بازگشت به زمين چمن خواهد بود يا خير براي بازديد از دوستان و هم تيمي هايش به کمپ تمريني بارسا رفت و با آنها خوش و بش کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 14:09


[h=1]مانچيني به شاگردانش هشدار داد[/h]
[h=2]سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي گفت: از نظر 19 تيم ديگر انگليسي ما دشمن آنها هستيم.[/h]


به نقل از سان، روبرتو مانچيني مثل عمده مربيان فوتبال جهان بر اين باور است که حفظ قهرماني سخت‌تر از کسب آن است. از اين رو در اردوگاه زه‌فلد اتريش به شاگردانش در اين مورد هشدار داده است.

وي روز گذشته خطاب به بازيکناني که فصل قبل تا لحظه آخر براي کسب فتح ليگ برتر تلاش کردند و قهرماني را پس از 44 سال به نام «آبي‌هاي آسماني» شهر منچستر ثبت کردند، گفت: ما اجازه نداريم دست از تلاش برداريم و غرق در گذشته شويم. نبايد فکر کنيم چون فصل قبل تيم اول ليگ شديم، پس بهترين هستيم. اين فکر، باوري کاملاً اشتباه است.

سرمربي من‌سيتي ادامه داد: به جاي چنين ذهنيتي، بايد در نظر بگيريم فصل آينده به مراتب با دشواري بيشتري در کار خود مواجه خواهيم شد. اين خاصيت همه تيم‌هاي است که به مقام قهرماني مي‌رسند و بعد بايد با شايستگي از مقام خويش دفاع کنند.

مانچو افزود: بايد فکر کنيم فصل قبل به هيچ دستاوردي نرسيديم و قهرمان نشديم. يعني از صفر کار را شروع کنيم. بايد به کلي قصه قهرماني‌مان را از ذهن خارج کنيم. بايد درک کنيم 19 تيم ديگر ليگ برتر انگيزه شکست ما را دارند. آنها اکنون به چشم دشمن به ما مي‌نگرند. مي‌آيند که اين دشمن را نابود کنند. در اين حال بايد با قدرت از مقام خود دفاع کنيم. بلکه حتي بهتر از قبل در زمين باشيم.

به اعتقاد مربي 2 سال گذشته من‌سيتي چند تيم قابليت رقابت تنگاتنگ با شاگردانش در مسير قهرماني خواهند داشت. او اظهار داشت: جدا از اين بحث که همه براي شکست ما تلاش خواهند کرد، بايد در نظر گرفت 4 ، 5 تيم حتي مي‌آيند که با ما بر سر قهرماني ليگ، رقابت کنند. پس بايد آنقدر آماده باشيم که همچنان بالاتر از اين مدعيان قرار بگيريم.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 14:14


[h=1]مسي: دوست دارم توپ طلا به بارسا برسد[/h]
[h=2]ليونل مسي، ستاره جوان و تواناي باشگاه بارسلونا دقايقي پيش در کنفرانسي خبري شرکت کرد.[/h]


اين اولين باري بود که مسي در سالن جديد شهرک ورزشي بارسلونا پشت ميکروفن ها قرار گرفت و پاسخ سوالات خبرنگاران را داد. در اينجا مي توانيد متن کامل صحبتهاي مسي را مطالعه کنيد:

* تعداد گلها: من به دنبال آن نيستم که تعداد گلهايم را افزايش دهم. اين اصلا هدف من نيست. هدف من رسيدن به جامهاي قهرماني است و اين براي ما نکته اي اساسي و پايه اي است. با شروع فصل به اين فکر نمي کنم که بيشتر از فصل قبل گلزني کنم و فقط به قهرماني فکر مي کنم.

* تمرينات بارسا زيرنظر تيتو : کاري که تيتو به عنوان مربي جديد بارسا، در اين دو جلسه تمريني برگزار شده انجام داد، دقيقا همان کارهايي است که گوارديولا در طول 4 سال حضورش در بارسا انجام مي داد. اوضاع دقيقا مثل قبل است و تمرينات هم مثل قبل دنبال مي شود. ما با شيوه اي مشابه با فصول قبل کارمان را شروع کرده ايم.

*فصل جديد لاليگا: هر سال، رقابت ها سخت تر و سخت تر مي شود. رئال، قهرمان فصل قبل لاليگا شد و امسال هم رقابت خيلي سختي را پيش رو داريم. هميشه، هدف ما مبارزه براي فتح جامهاي قهرماني، تا آخرين بازي فصل بوده و امسال هم همين کار را انجام خواهيم داد.

*قهرماني رئال درفصل گذشته لاليگا: پارسال رئال قهرمان لاليگا شد و الان بايد هرآنچه اتفاق افتاده را پشت سربگذاريم و رو به جلو نگاه کنيم. ليگ جديد از صفر شروع مي شود و بايد تلاش کنيم تا به بهترين نحو ممکن خودمان راآماده اين رقابتها کنيم تا در طول فصل پيش رو عملکرد خوبي را داشته باشيم.

*پيشرفت و رشد هرساله: من هرسال تلاش مي کنم که بهتر از قبل باشم. همان سطح هميشگي ام را حفظ کنم و با تيمم و درکنار هم تيمي هايم رشد کنم. هميشه سعي مي کنم که از لحظات بهترين استفاده را ببرم و اميدوارم که امسال هم همين طور باشد و هيچ بازي اي را از دست ندهم.

* کاسياس، نامزد دريافت توپ طلا: هنوز زمان زيادي تا اعلام برنده توپ طلاي امسال باقي مانده. هنوز نامزدهاي نهايي مشخص نشده است. درمورد کاسياس هم بايد بگويم که اين من نيستم که برنده اين جايزه را مشخص مي کنم و افراد ديگري دراين باره تصميم گيري مي کنند. کاسياس هم مي تواند توپ طلا را ببرد. او هم يکي از نامزدهاي دريافت اين جايزه است.

* فريادهاي مسي،مسي دريورو و خطاب به رونالدو و صحبتهاي رونالدو که گفته بود مسي پارسال در اين زمان از کوپا آمه ريکا کنار رفته بود: چيزي براي گفتن ندارم. اين چيزي نيست که بتوان آن را کنترل کرد و اين کارهايي است که از سوي هواداران انجام مي شود.

*توپ طلا براي يک بارسايي: اميدوارم که يکي از هم تيمي هايم در بارسلونا بتواند توپ طلا را ببرد. هرچند که هنوز زمان زيادي براي اعلام نام برنده توپ طلا باقي است. نمي دانم که کساني که براي انتخاب برنده توپ طلا راي مي دهند، چه ملاک هايي را درنظر مي گيرند، ولي کسي که اين عنوان را کسب کند، قطعا قدرت زيادي داشته است.

*تعطيلات تابستاني: من انگيزه هاي زيادي براي بازگشت به تمرينات تيم داشتم. تعطيلات تابستاني خوبي را پشت سرگذاشتم ولي انگيزه هاي زيادي داشتم تا به تمرينات تيم برگردم و کار را شروع کنم.

*نقل و انتقالات: با توجه به بازيکناني که داريم، نيازي به خريد يک مهاجم ديگر احساس نمي شود. ويا به خوبي روند بهبودش را طي مي کند و اميدواريم که به روزهاي اوجش بازگردد. او بازيکن خيلي مهمي براي ماست.

*ميزان آمادگي در فصل جديد: من هم اميدوارم که بتوانم در فصل پيش رو، بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم. نمي دانم ولي اميدوارم که بتوانم همان سطح هميشگي ام را حفظ کنم. 500 بار گفته ام. سعي مي کنم که در همين سطح بمانم (مي خندد).

*اوضاع رختکن بارسلونا: در رختکن بارسلونا افراد خيلي خوبي را مي بيني. همه مي دانند که دقيقا در داخل زمين چه کاري بايد انجام دهند. بارسا همان تيمي خواهد بود که با گوارديولا بوده است.

*هدف بارسا در فصل جديد: اميدواريم که بتوانيم تمام جامها را کسب کنيم. اين هدفي است که در ابتداي فصل، براي خودمان تعريف مي کنيم. من هنوز هم آن پنالتي اي که درمرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا از دست دادم را فراموش نکرده ام.

*تمديد قرارداد ماسچرانو: ماسچرانو مبدل به بازيکني کليدي براي بارسا شده است. از زماني که پپ او را در ميانه ميدان به کار گرفت، او حتي يک بازي بد هم انجام نداده و روز به روز بهتر شده و مبدل به مهره اي کليدي براي تيم گرديده است. اميدوارم که او بتواند سالهاي سال اينجا بماند.

 
بالا