مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 02:34


[h=1]برلوسکوني: زلاتان و تياگو سيلوا را فروختيم[/h]
[h=2]رييس باشگاه روسونري اشاره کرده که اوضاع مالي ميلان با فروش اين دو بازيکن به پاري سن ژرمن دارد بسيار بهبود مي‌يابد.[/h]


سيلويو برلوسکوني، رييس باشگاه ميلان به فروش تياگو سيلوا و زلاتان ايبراهيموويچ به پاري سن ژرمن اشاره کرده است.

گفته مي‌شد که پيشنهاد 60 ميليون يورويي براي ترغيب ميلان به فروش دو ستاره بزرگش کافي است و تنها مانده دو بازيکن با باشگاه فرانسوي به توافق برسند.

برلوسکوني گفته است: «بله، حقيقت دارد که اين دو نفر را به پاري سن ژرمن فروختيم. با رفتن آنها 150 ميليون يورو سود کرديم.»

با وجود اين حرف، هنوز نه باشگاه ميلان و نه باشگاه پاري سن ژرمن خبر انتقال را تايدي نکرده‌اند.

تياگو سيلوا در اوايل تابستان داشت با مبلغ 46 ميليون يورو به پاريس مي‌رفت که برلوسکوني در آخرين لحظه مانع عقد قرارداد شد و پيشنهاد قراردادي بهتر به اين مدافع برزيلي داد.

اما ميلان مشکلات مالي فراواني دارد و پس از اين که قهرماني در سري آ را به يوونتوس واگذار کرد خريد بزرگي انجام نداده. آنها تنها 4 ميليون يورو در مجموع براي خريد فرانچسکو آچربي، گابريل، باکايه ترائوره، ريکاردو مونتوليوو و کوين کنستان پرداخته‌اند

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 11:19

وزيرسابق ايتاليا:
[h=1]ناپولي تنها گزينه بازگشت کاکا به ايتالياست[/h]
[h=2]يکي از سياستمداران ايتاليايي معتقد است که کاکا ديگر درميان تيمهاي بزرگ سري آ جايي ندارد و تنها مي تواند به عنوان جانشين لاوتزي به ناپولي برود .[/h]


کلمنته ماستلا، يکي از سياستمداران ايتاليا معتقد است که ناپولي تنها گزينه واقع بينانه پيش روي کاکا براي بازگشت به سري آ است.

اين بازيکن برزيلي بعد از انتقال به رئال مادريد هرگز نتوانست دراين تيم جابيفتد و اکنون صحبتهايي درمورد احتمال جدايي او از رئال به گوش مي رسد و از همين رو گمانه زني ها از احتمال بازگشت او به ليگ ايتاليا خبر مي دهد.

ماستلا که در دولت برلوسکوني از مي 1994 تا ژانويه 1995 يکي از وزيران دولت بود، معتقد است که شرايط بازار نقل و انتقالات در ايتاليا به نحوي است که ناپولي،تنها مشتري واقع بينانه کاکا است.

ماستلا به يک شبکه راديويي گفت:« اين امکان وجود دارد که کاکا به ناپولي برود. سران ناپولي هنوز با رئال مذاکره نکرده اند ولي کاکا اگر مي خواهد به ايتاليا بازگردد،اين بهترين گزينه پيش روي اوست. ميلان پول کافي براي خريد او را ندارد. انتقال به يووه غيرممکن است و انتقال به اينتر هم عملي نخواهد بود.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 11:09


[h=1]مسي تمريناتش را شروع کرد[/h]
[h=2]مسي:تمريناتم را شروع کرده ام تا براي شروع اردوها در اوج باشم .[/h]


ليونل مسي در صفحه شخصي اش در ويبو که نسخه چيني توئيتر است، هوادارانش را در جريان روند پيشروي تعطيلاتش قرار داده است. مسي دراين باره نوشته:« من حرکات و تمرينات را شروع کرده ام تا براي هفته آينده به اوج برسم.»

اين درحالي است که طبق برنامه هاي از پيش تعيين شده، قرار است اردوي پيش فصل بارسلونا در روز دوشنبه 16 جولاي آغاز شود.

جالب اينجاست که ليونل مسي در جريان تعطيلات تابستاني اش توپ را کنار نگذاشته و در جريان اين تعطيلات دائما به ورزشهاي مختلف مي پرداخت. اين ستاره آرژانتيني روزهاي آخر تعطيلاتش را براي قدم زدن در سواحل کاستيدفلس انتخاب کرده و دراين منطقه از اسپانيا روزهاي پاياني تعطيلات را سپري مي کند. مسي با آغاز تعطيلات تابستاني به روساريو، سرزمين مادري اش رفت و بعد از آن هم بخشي از تعطيلاتش را درکانکن مکزيک وميامي آمريکا سپري کرد. ودر برخي مراسم خيريه شرکت نمود و درنهايت به ايبيساي اسپانيا رفت.

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتيوو،لئو درمورد تعطيلات تابستاني اش گفت:« خاطرات خوبي از اين تابستان دارم. در نهايت همراه با نامزدم در جشن عروسي آندرس اينيستا شرکت کردم. از شرکت دراين جشن واقعا خوشحالم. بهترين ها را براي اينيستا آرزو مي کنم و اميدوارم که هميشه خوشبخت باشد.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 15:45


[h=1]رئال در آستانه خريد مودريچ[/h]
[h=2]سران باشگاه رئال مادريد در يک قدمي خريد ستاره کروات تاتنهام هستند.[/h]


سران باشگاه رئال مادريد اميدوارند تا بتوانند با پيشنهادي 44.4 ميليون يورويي (35 ميليون پوندي) لوکا مودريچ را خريداري کنند ولي سران تاتنهام در يافتن جانشيني براي مودريچ به مشکل برخورده اند.

اين درحالي است که گمانه زني ها درمورد احتمال جدايي مودريچ از تاتنهام از مدتها پيش شروع شده و درخواست ابتدايي 35.5 ميليون يورويي رئال با پاسخ منفي تاتنهام مواجه شد و از همين رو سران اين باشگاه الان پيشنهاد بهتري را ارائه کرده اند.

درپيشنهاد جديد رئال که ارزش آن حدود 44.4 ميليون يورو برآورده شده، احتمال مبادله بازيکنان ميان دو تيم هم ديده مي شود. يکي از گزينه هايي که ممکن است در پرونده انتقال مودريچ به رئال نقش موثري داشته باشد، ريکاردو کارواليو، مدافع سابق چلسي است که به شدت مورد اعتماد ويلاس بواس، مربي جوان تاتنهام است و احتمال انتقال نوري شاهين به وايت هارت لين ، البته به صورت قرضي هم وجود دارد.

اين درحالي است که خود شاهين تمايل زيادي براي ماندن در برنابئو دارد ولي به نظر مي رسد که فرصت محدودي براي حضور دراين تيم داشته باشد ،به ويژه درصورتي که مودريچ هم به رئال منتقل شود و از همين رو سران رئال و در راس آنها مورينيو، درهاي خروجي را به شاهين نشان مي دهند.

از سوي ديگر علاوه بررئال، سران پاري سن ژرمن و چلسي هم براي جذب مودريچ با دانيل لوي، رئيس تاتنهام تماس گرفته اند ولي گويا اين ستاره کروات به سران تيمش گفته که هدف اصلي او انتقال به رئال است.

گزارشهاي منتشره درر سانه هاي اسپانيايي حکايت از آن دارد که اين ستاره کروات با امضاي قراردادي 4 ساله با دستمزد هفتگي 152 هزار يورو موافقت کرده است .

دراين ميان سران تاتنهام براي يافتن جانشين مناسبي براي مودريچ به مشکل برخورده اند. ژائو موتينيو، بازيساز پورتو ، هدف اصلي سران تاتنهام است.اين درحالي است که ويلاس بواس در کورس خريدن اسکار از اينترناسيونال، مغلوب چلسي شد و الان بهترين گزينه پيش رو، موتينيو است.

گويا خود موتينيو هم به سران پورتو اعلام کرده که مي خواهد زير نظر ويلاس بواس فوتبالش را ادامه دهد ولي سران اين باشگاه پرتغالي حاضر به فروش او با قيمتي کمتر از 38 ميليون يورو نيستند. اين درحالي است که سران تاتنهام فقط 25 ميليون يورو براي خريد او آماده کرده اند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 20:47

شجاعي راهي آلمان شد؛
[h=1]مسعود در اوساسونا مي ماند[/h]
[h=2]مسعود شجاعي که چند ماه پيش از بند مصدوميت رهايي پيدا کرد و عصاهاي خود را کنار گذاشت راهي آلمان شده است تا آخرين معاينات پزشکي را انجام بدهد.[/h]


او که هنوز نتوانسته در تمرينات اوساسونا شرکت کند،روز چهارشنبه با لباس شخصي نظاره گر تمرين ساير هم تيمي هايش بود.مسعود در حال حاضر در آلمان به سر مي برد و پس از انجام دادن تست هاي نهايي به اسپانيا بر خواهد گشت. شجاعي اين فصل را هم در تيم اوساسونا توپ خواهد زد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
مسعود در اوساسونا مي ماند

مسعود در اوساسونا مي ماند

زمان ارسال : جمعه 1391/04/23 20:47

شجاعي راهي آلمان شد؛
مسعود در اوساسونا مي ماند


مسعود شجاعي که چند ماه پيش از بند مصدوميت رهايي پيدا کرد و عصاهاي خود را کنار گذاشت راهي آلمان شده است تا آخرين معاينات پزشکي را انجام بدهد.

او که هنوز نتوانسته در تمرينات اوساسونا شرکت کند،روز چهارشنبه با لباس شخصي نظاره گر تمرين ساير هم تيمي هايش بود.مسعود در حال حاضر در آلمان به سر مي برد و پس از انجام دادن تست هاي نهايي به اسپانيا بر خواهد گشت. شجاعي اين فصل را هم در تيم اوساسونا توپ خواهد زد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 17:06


[h=1]بکن باوئر: بايرن به بازيکني مانند خديرا نياز دارد[/h]
[h=2]بکن باوئر معتقد است خديرا دقيقا از همان گروه بازيکناني است که بايرني ها براي پايان دادن به طلسم عدم قهرماني شان به آن نياز دارند.[/h]


فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، با ستايش از سامي خديرا، اعلام کرد که اين ستاره خط مياني رئال مي تواند خريد خوبي براي بايرن مونيخ باشد.

خديرا در يکي دو سال اخير پيشرفت قابل ملاحظه اي داشت و به بازيکني کليدي براي رئال و تيم ملي آلمان تبديل شد و نمايش هاي خوبش در ترکيب آلمان در رقابت هاي يورو 2012 توجهات زيادي را به همراه داشت.

بکن باوئر معتقد است خديرا دقيقا از همان گروه بازيکناني است که بايرني ها براي پايان دادن به طلسم عدم قهرماني شان به آن نياز دارند.

او در گفتگو با تي زد گفت:" او بازيکني است که بايرن به آن نياز دارد.

او بازيکني در کلاس جهاني است و اين را در ترکيب آلمان در يورو 2012 نشان داد. او در رئال به يک رهبر واقعي تبديل شد. در حال حاضر بازيکني با ويژگي هاي او بسيار کم است.

بايرن بازيکنان باکيفيتي دارد اما در زمين تنها 70 يا 80 درصد توان شان را به نمايش مي گذارند و اين کافي نيست.

هواداران مي خواهند که بازيکنان با 100 درصد توان بازي کنند. خديرا يکي از بازيکناني است که چنين ويژگي اي دارد. او بازيکني است که به بايرن به آن بسيار نياز دارد؛ نمي توان بازيکني مانند خديرا را به سادگي پيدا کرد.

هواداران از بازيکنان مي خواهند که مانند مسي بازي کنند اما تنها يک مسي وجود دارد. خديرا در دسته بازيکناني است که حاضرند خود را براي تيم قرباني کنند.

چند بازيکن حاضرند چنين کاري براي تيم شان انجام دهند؟ چه کسي حاضر است بدون خودخواهي براي موفقيت تيم بجنگد؟ اين سوال هايي است که بايد به آن پاسخ داده شود."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
پيپو اينزاگي بر سر سه راهي

پيپو اينزاگي بر سر سه راهي

زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 18:31


[h=1]پيپو اينزاگي بر سر سه راهي[/h]
[h=2]مهاجم باتجربه روسونري بايد در چند روز آينده در مورد ادامه دوران حرفه اي اش يا وارد شدن به دنياي مربيگري تصميم گيري کند .[/h]


بنا به گزارشات منتشره دررسانه هاي دنيا، دو تيم خواهان سوپر پيپو هستند و او بايد بايد به پيشنهاديکي از اين دو تيم پاسخ مثبت داده و يا مسئوليت در ميلان را بپذيرد.

اين بازيکن 38 ساله پس از اتمام قراردادش با ميلان به عنوان بازيکن آزاد معرفي شده است.

در روز هاي نخستين جدايي از ميلان به نظر مي رسيد که سوپر پيپو علاقه ي زيادي به ادامه ي فعاليت ورزشي اش به عنوان يک فوتباليست داشته باشد.بنابر اين انتظار مي رود او يکي از دو باشگاه را برگزيند.

اولين گزينه پيش روي او ، آتلانتا است تيمي که او فصل 1996-97 را در آن سپري کرد. گزينه ي دوم نيز تيم واتفورد انگلستان است.تيمي که به تازگي جان فرانکو زولا را به عنوان سرمربي خود اعلام کرده است.

هرچند که او اين روزها علاقه دارد تا در ميلان بماند و به عنوان دستيار در تيم جوانان ميلان به همکاري با روسونري ادامه دهد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 19:08

در صورت پيوستن به پاري سن ژرمن
[h=1]زلاتان، دومين بازيکن پردرآمد دنيا[/h]
[h=2]گفته مي شود پاريسي ها حاضرند دستمزدي 14.5 ميليون يورويي براي هر فصل به زلاتان بپردازند .[/h]


به گزارش رسانه هاي فرانسوي، باشگاه پاري سن ژرمن آماده است تا زلاتان ابراهيموويچ را به دومين بازيکن پردرآمد دنيا تبديل کند.

براساس گزارش ها، باشگاه هاي ميلان و پاري سن ژرمن براي انتقال تياگو سيلوا و زلاتان ابراهيموويچ به مبلغ 60 ميليون يورو به توافق رسيدند و در حال حاضر مذاکرات بر سر جزئيات شخصي قرارداد اين دو ستاره در جريان است.

امروز صبح لئوناردو، مدير ورزشي پي اس جي، اعلام کرد ممکن است اين انتقال ها به اين زودي نهايي نشود و بايد کار بيشتري در رابطه با آنها صورت بگيرد.

گفته مي شود پاريسي ها حاضرند دستمزدي 14.5 ميليون يورويي براي هر فصل به زلاتان بپردازند؛ دستمزدي که مي تواند زلاتان را در رده بندي دستمزدها بعد از اتوئو قرار دهد که براي هر فصل 20 ميليون يورو از آنژي ماخاچ قلعه دريافت مي کند. بعد از اين دو، وين روني و يحيي توره قرار دارند که از منچستريونايتد و منچسترسيتي در هر فصل 13.8 ميليون يورو دستمزد مي گيرند

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 16:44

يک سايت خارجي خبر داد:
[h=1]اوساسونا با جدايي جواد نکونام موافقت کرد[/h]
[h=2]مسئولان اوساسونا در ملاقاتي که با مدير برنامه‌هاي جواد نکونام داشتند با جدايي اين بازيکن از تيم اسپانيايي موافقت کردند. اين در حالي است که گفته شده براي صدور رضايت نامه او هم نيازي به پرداخت پول نيست.[/h]


در گفتگويي که روز گذشته بين "آنخل مارتين گونزالس"، مدير ورزشي باشگاه اوساسونا، و رضا فاضلي در مادريد برگزار شد، مقرر شد تا باشگاه اسپانيايي با جدايي نکونام موافقت کند.

به گزارش مهر ،بر پايه گزارش سايت نوتيسيا دي ناوارا، باشگاه اوساسونا که قرارداد نکونام را تا سال 2013 تمديد کرده در قرارداد اين بازيکن بندي را گنجانده مبني بر اينکه باشگاهي که بخواهد وي را به خدمت بگيرد بايد 5/2 ميليون يورو به اوساسونا بپردازد.

بر پايه گزارش اين سايت، نکونام براي جدايي از اوساسونا بابت بندي که پيش تر در قرارداد وي گنجانده شده بهايي نخواهد پرداخت. اين در حالي است که باشگاه اوساسونا براي ادامه حضور نکونام در اين تيم با وي مشکلي نخواهد داشت منوط به اينکه اين بازيکن از ميزان دستمزد خود بکاهد.

وي قرار است روز يکشنبه (فردا) با استقلال قرارداد منعقد کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 21:31


[h=1]مسي:هم تيمي‌هايم فکر مي‌کردند من لال هستم[/h]
[h=2]ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسا، فاش کرد که هم تيمي هايش در لاماسيا، آکادمي جوانان بارسا، فکر مي کردند که او احمق است.[/h]


ستاره آبي و اناري ها در اين فصل در 60 ديداري که براي اين تيم انجام داد، 73 گل به ثمر رساند و با اين تيم به چهار جام دست پيدا کرد اما اکنون فاش کرد که هم تيمي هايش زماني به توانايي هاي او شک داشتند.

او در گفتگو با مجله مجارستاني کپس اسپورت گفت:" فابرگاس به من گفت که وقتي کوچک بودم، در رختکن خيلي ساکت بودم و آنها فکر مي کردند من لال هستم.

اگر با بقيه راحت تر هستم و در رختکن به اندازه زمان بازي در لا ماسيا،خجالت نمي کشم."

مسي همچنين اعلام کرد که هيچ يک از بازي هاي يورو 2012 را تماشا نکرده است و همچنين از صحبت هاي نيمار در مورد خودش ابراز خشنودي کرد. ستاره جوان سانتوس مسي را بهترين بازيکن دنيا توصيف کرده بود.

" از نيمار به خاطر صحبت هايش در مورد من تشکر مي کنم. وقتي يک بازيکن ديگر چنين تعريفي از شما بکند، بسيار لذت بخش است."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 21:39

استيوارت پيرس:
[h=1]گيگز از حمايت کامل اعضاي تيم برخوردار است[/h]
[h=2]گيگز که بين سال هاي 2004 تا 2007 کاپيتان تيم ملي ولز نيز بود، يکي از بازيکنان بالاي 23 سال تيم بريتانيا براي رقابت هاي المپيک لندن محسوب مي شود.[/h]


استيوارت پيرس، سرمربي تيم المپيک بريتانيا، با ستايش از رايان گيگز، کاپيتان باتجربه تيمش، تاکيد کرد که اين بازيکن از حمايت کامل تمام اعضاي تيم برخوردار است.

گيگز که بين سال هاي 2004 تا 2007 کاپيتان تيم ملي ولز نيز بود، يکي از بازيکنان بالاي 23 سال تيم بريتانيا براي رقابت هاي المپيک لندن محسوب مي شود.

پيرس در گفتگو با راديو منچستر گفت:" او از همه ويژگي هاي لازم برخوردار است و واقعا فوق العاده است.

ما 6-5 روز در اسپانيا بوديم و همه هم تيمي هايش احترام زيادي براي او قائل بودند. ضمن اينکه او فصل گذشته بازي هاي بسيار خوبي براي منچستريونايتد انجام داد."

ملي پوش سابق انگليسي همچنين از قدرت رهبري گيگز تعريف کرد و تاکيد کرد که همه بازيکنان بايد به کاپيتان شان اطمينان داشته باشند.

" دانستن اينکه بازيکنان چه احساسي دارند، بسيار مهم است."

تيم بريتانيا در آخرين ديدار دوستانه اش قبل از رقابت هاي المپيک با برزيل روبرو خواهد شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 22:29


[h=1]لمپارد: نمي‌خواهيم در باد قهرماني بخوابيم[/h]
[h=2]فرانک لمپارد، ستاره باتجربه چلسي، تاکيد کرد رسيدن دوباره به دستاوردهاي فصل گذشته دشوار است اما اعلام کرد او و هم تيمي هايش نمي خواهند در باد اين قهرماني بخوابند.[/h]


علي رغم قهرماني در چمپيونزليگ، چلسي در ليگ برتر در رتبه ششم جاي گرفت و دوران سختي را زير نظر ويلاس بواس سپري کردند.

لمپارد در گفتگو با سايت اختصاصي باشگاه باشگاه لندني گفت:" مطمئنا وقتي براي خوابيدن در باد قهرماني هاي مان نداريم. نتايج ما در ليگ برتر فصل گذشته چندان خوب نبود. از تداوم لازم برخوردار نبوديم و اين چيزي است که بايد روي آن کار کنيم.

ما بايد از قهرماني در چمپيونزليگ و جام حذفي به عنوان الگو استفاده نکنيم و تيم را به جلو ببريم.

مطمئنم با بازيکناني که در اختيار داريم و همچنين خريدهاي جديد، مي توانيم به موفقيت هاي بيشتر دست پيدا کنيم."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 23:17


[h=1]مهاجم فصل گذشته رم رسما به ليورپول پيوست[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال رم ايتاليا به طور رسمي به ليورپول انگليس پيوست.[/h]


فابيو بوريني بازيکن 21 ساله رم سرانجام به طور رسمي راهي آنفيلد شد تا فصل آينده براي قرمزپوشان ليورپول به ميدان برود.

بازيکن تيم ملي فوتبال ايتاليا که در يورو 2012 توسط چزاره پرندلي مورد استفاده قرار نگرفت با پيشنهاد 14 ميليون يورويي به بندرنشينان پيوسته است.

خبر حضور بوريني در ليورپول توسط سايت اين باشگاه مورد تاييد قرار گرفته و اين بازيکن 21 ساله ايتاليايي از حضور در اين تيم ابراز خوشحالي کرده است.

بوريني در اين‌باره عنوان کرد: واقعا از حضور در ليورپول و بازي مجدد در ليگ برتر انگليس احساس خوبي دارم. آنها در گذشته موفقيت بسياري را به دست آورده‌اند و اميدوارم که در آينده نيز بتوانيم موفق باشيم. از اعتماد مديران و مسئولان ليورپول نيز تشکر مي‌کنم.

فابيو بوريني قرار است در فصل آينده پيراهن شماره 29 قرمز پوشان آنفيلد را بر تن کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 07:44


[h=1]رئيس فدراسيون فوتبال آلمان از بلاتر انتقاد کرد[/h]
[h=2]رئيس فدراسيون فوتبال آلمان روز شنبه اعلام کرد از توضيحات سپ بلاتر رئيس کنوني فدراسيون بين‌المللي فوتبال درباره ژائو هاوه‌لانژ رئيس پيشين اين فدراسيون، شوکه شده است.[/h]


بلاتر پيشتر در واکنش به انتشار نام رئيس سابق فدراسيون بين المللي فوتبال در پرونده رشوه گيري شرکت آ اس ال گفت نمي تواند او را مجازات کند.

دادگاه سوئيس مدارکي را منتشر کرد که نشان مي دهد ژائو هاوه لانژ 96 ساله در سال 1998 از شرکت آي اس ال که شريک مالي فيفا بوده در دوران رياست خود 1.5 ميليون فرانک سوئيس (986 هزار پوند) رشوه دريافت کرده است اما سپ بلاتر سوئيسي که خود دبيرکل فيفا در زمان رياست هاوه لانژ برزيلي بود گفت قدرتي براي مجازات او ندارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، ولفگانگ نيرسباخ رئيس فدراسيون فوتبال آلمان در واکنش به اين موضوع گفت: واکنش رئيس فيفا مرا شوکه کرد. اگر کساني در فيفا کوچکترين رشوه‌اي دريافت کرده باشند و پاسخ اين باشد که در آن دوران چنين کارهايي ممنوعيت نداشته، پس ما به عنوان فدراسيون فوتبال آلمان بايد از چنين کساني فاصله بگيريم.

بلاتر گفته بود: من قدرت اجرايي بازخواست از هاوه لانژ را ندارم و اين کنگره فيفا است که بايد در اين مورد تصميم گيري کند.البته بر طبق قوانين قبلي سوئيس دريافت اين مبلغ غيرقانوني نبوده است و حق کميسيون از دريافت ماليات معاف است.اما اکنون اين کار مجازات دارد.بر اساس قانون کسي را نمي توان به خاطر کاري که قبل از وضع آن مرتکب شده مجازات کرد.من اعتقاد دارم بهتر است به جاي قسمتي از اين پرونده ، تمام آن منتشر شود تا به شايعات خاتمه داده شود.البته دادگاه تصميم گرفته تا نام افراد درجه سه پرونده منتشر نشود اما من در ميان آنها قرار ندارم.

فيفا گزارش دادگاه را در پايگاه خود نيز منتشر کرده است.اما در اين گزارش نامي از بلاتر به چشم نمي خورد.

هاوه لانژ از 1963 تا سال قبل عضو کميته بين المللي المپيک بوده و از 1974 تا 1998 رياست فيفا را بر عهده داشته است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 07:46


[h=1]تياگو سيلوا به پاري سن ژرمن پيوست[/h]
[h=2]تياگو سيلوا مدافع برزيلي تيم فوتبال ميلان ايتاليا روز شنبه به پاري سن ژرمن فرانسه پيوست.[/h]


باشگاه پاري سن ژرمن با اعلام اين خبر افزود سيلوا که يکي از بهترين مدافعان حال حاضر جهان به شمار مي‌رود، قراردادي پنج ساله با اين تيم امضا کرده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، مبلغ قرارداد تياگو سيلوا اعلام نشده اما منابع نزديک گفته‌اند احتمالاً وي در ازاي دريافت چهل ميليون يورو به پاري سن ژرمن پيوسته است.

کارلو آنچلوتي مربي پاري سن ژرمن که تيمش روز شنبه در ديداري دوستانه مقابل زسکا مسکو با نتيجه مساوي دو بر دو متوقف شد گفت: تياگو سيلوا بازيکني فوق العاده است. همه مي‌دانند که او يکي از بهترين مدافعان جهان است و من از جذب اين بازيکن ملي‌پوش برزيلي بسيار خوشحالم.

وي افزود سيلوا قرار است بعد از بازي‌هاي المپيک به تيم پاري سن ژرمن بپيوندد.

سيلوا قرار است همراه با تيم ملي المپيک برزيل در اين ديدارها حضور داشته باشد.

پاري سن ژرمن براي جذب زلاتان ابراهيموويچ مهاجم ملي‌پوش سوئدي تيم ميلان نيز مشغول مذاکره با مسئولان اين باشگاه است.

نينو رايولا مدير برنامه‌هاي ابراهيموويچ گفت: هنوز توافق نهايي صورت نگرفته و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 08:51


[h=1]مدافع برزيلي در بارسا مي‌ماند[/h]
[h=2]مدير برنامه‌هاي بازيکن برزيلي تيم فوتبال بارسا اعلام کرد که وي فصل آينده نيز در جمع آبي و اناري‌پوشان باقي خواهد ماند.[/h]


آدريانو مدافع 27 ساله و برزيلي بارسا که توانايي بازي کردن در چند پست مختلف را دارد، فصل گذشته براي آبي و اناري‌پوشان 13 بازي انجام داد و به نظر مي‌رسيد که فصل بعد از بارسا جدا خواهد شد.

با اين حال پائولو آلفونسو مدير برنامه‌هاي آدريانو به سرعت به تکذيب شايعات پرداخت و اعلام کرد که با مقامات بارسا بر سر تمديد قرارداد آدريانو مذاکره خواهد کرد.

وي در اين‌باره گفت: آدريانو بسيار خوشحال است که در بارسا حضور دارد. جدايي از اين تيم براي وي بسيار سخت خواهد بود.

آلفونسو افزود: از مدت قرارداد آدريانو دو سال ديگر باقي است و قطعا براي تمديد اين قرارداد مذاکره خواهيم کرد. اما در شرايط فعلي هيچ عجله‌اي نداريم. فعلا وي در تعطيلات حضور دارد و در چند روز آينده ملاقاتي را با هم خواهيم داشت.

آدريانو جولاي سال 2010 از سويا به جمع کاتالان‌ها ملحق شد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 10:22


[h=1]هدف بايرن فتح جامهاي قهرماني است[/h]
[h=2]مدير اجرايي باواريايي ها در صحبتهايي اعلام کرد تيمش مي خواهد به روند بي جامي پايان دهد.[/h]


کارل هاينتس رومنيگه، مدير اجرايي باشگاه بايرن مونيخ در صحبتهايي اعلام کرد باواريايي ها به دنبال آن هستند که به روزهاي بي جامي پايان دهند و به اولين جام قهرماني شان بعد از سال 2010 دست يابند.



باواريايي ها رقابتهاي فصل 2-2011 را بدون جام و دست خالي به پايان بردند و در بوندس ليگا، جام حذفي و ليگ قهرمانان اروپا دوم شدند.



دراين ميان، رومنيگه در صحبتهايي اعلام کرد هدف باواريايي ها پايان دادن به دوسال ناکامي است و به اين نکته اشاره کرد که ماتياس سامر، به عنوان مدير ورزشي جديد تيم، او از حمايت تمام و کمال سران باواريايي بهره مند است



رومنيگه به بيلد گفت:«هدف ما روشن است: ما مي خواهيم جامهاي قهرماني به دست بياوريم. ماتياس سامر از حمايت کامل ما بهره مند است. او در قلبش، جاي ويژه اي براي بايرن دارد و واقعا مسئول است.»



رومنيگه در ادامه به اين نکته اشاره کرد اين امکان وجود دارد که تا قبل از پايان يافتن بازار نقل و انتقالات، تيمش خريد ديگري داشته باشد:« بازار نقل و انتقالات تابستاني تا 31 آگوست برقرار است. اگر يوپ هاينکس و ماتياس سامر فکر کنند که ما به بازيکنان بيشتري نياز داريم، دست به کار خواهيم شد.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 10:41

آنتونيني:
[h=1]جدايي سيلوا، ضربه بزرگي براي ميلان است[/h]
[h=2]لوکا آنتونيني، مدافع ايتاليايي ميلان در صحبتهايي اعلام کرد که فروش تياگو سيلوا به پاري سن ژرمن، ضربه بزرگي به روسونري است.[/h]


بازيکن برزيلي ميلان با امضاي قراردادي 42 ميليون يورويي به باشگاه فرانسوي منتقل شد تا دومين مدافع گران قيمت تاريخ دنياي فوتبال لقب گيرد.(عنوان گران قيمت ترين بازيکن دنياي فوتبال، مربوط به انتقال ريو فرديناند از ليدز يونايتد به منچستريونايتد در سال 2002 بود.)

آنتونيني مي داند که جدايي تياگو سيلوا از ميلان، ضربه بزرگي به اميدهاي قهرماني اين تيم وارد کرده ولي اميدوار است که آدريانو گالياني بتواند جانشين ايده آلي براي تياگو سيلوا خريداري کند.

آنتونيني در کمپ ميلانلو به خبرنگاران گفت:« تياگو قدرتمندترين مدافع دنياست. ميلان با رفتن او ضربه بزرگي خواهد خورد. من متاسفم که او درحال رفتن است. او دوست خوبي است. ما براي 4 سال در روسونري با هم بوديم. سران باشگاه اين تصميم را گرفتند و ما بايد آن را بپذيريم. ما نگران نيستيم. گالياني معمولا خريدهاي بزرگي انجام مي دهد .»

تياگو سيلوا، در سال 2009 از فلومينزه به ميلان پيوست و در سن سيرو مبدل به بازيکني کليدي و سرنوشت ساز شد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 12:29

از بالوتلي تا زيدان
[h=1]10 انتقال بزرگ در سري A[/h]
[h=2]به بهانه انتقال تياگو سيلوا به پارک دو پرنس با مبلغ 42 ميليون يورو، به 10 انتقال گران قيمت در ليگ ايتاليا اشاره خواهيم کرد.[/h]





در سال‌هاي اخير بيشتر ستاره‌هاي فوتبال ليگ ايتاليا را با مبالغ هنگفتي ترک کرده‌اند. تياگو سيلوا آخرين بازيکني است که اين ليگ را به مقصد لوشامپيونه ترک کرده و ممکن است به زودي زلاتان ايبراهيموويچ نيز راه او را در پيش بگيرد.

مدافع برزيلي ميلان با رقم هنگفتي راهي پاري سن ژرمن شد تا يکي از گران‌ترين نقل و انتقال‌هاي ليگ ايتاليا رقم بخورد.


در اين گزارش به 10 انتقال گران قيمت در سري A ايتاليا اشاره خواهيم کرد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
10. ماريو بالوتلي از اينترميلان به منچسترسيتي، 28 ميليون يورو
پس از آنکه اينترميلان در سال 2010 توانست 3 گانه خود را بدست آورد، بازيکني مانند ماريو بالوتلي اعلام کرد قصد دارد راهي تيم و ليگ ديگري شده و چالش جديدي در زندگي خود را آغاز کند. او در اينترميلان رابطه خوبي با ساير بازيکنان و هواداران باشگاه نداشت. بدين ترتيب ماسيمو موراتي، مالک نرآتزوري چاره‌اي جز فروش يکي از با استعدادترين بازيکنان سري A را نداشت. در اين زمان باشگاه منچسترسيتي از ليگ برتر انگليس براي جذب او 28 ميليون يورو پيشنهاد کرد و توانست با سوپر ماريو قرارداد ببندد. بالوتلي بلافاصله با اينتري‌ها خداحافظي کرد و به سرمربي پيشين خود يعني روبرتو مانچيني در من‌سيتي پيوست. البته مانچيني نيز در قبال اين بازيکن بارها عصبانيت خود را نشان داده ولي قهرماني فصل پيش با سيتي توانسته تمامي مشکل‌هاي وي با مهاجم جوان خود را از ياد ببرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
9. ازکوئل لاوتزي از ناپولي به پاري سن ژرمن، 31 ميليون يورو​
پاريسي‌ها پس از آنکه در ليگ فرانسه عنوان دوم را بدست آوردند و نمايش خوبي نيز در ليگ اروپا نداشتند، شيخ تميم بن حمد آل ثاني، مالک پاري سن ژرمن تصميم گرفت براي تقويت تيمش پول فراواني خرج کند. نخستين بازيکني که به فهرست پاري سن ژرمن اضافه شد، ازکوئل لاوتزي از ناپولي بود. اينترميلان نيز يکي از تيم‌هايي بود که قصد جذب اين بازيکن را داشت ولي فرانسوي‌ها بدون هيچ مشکلي 31 ميليون يورو پرداختند و وي را جلوتر از نرآتزوري به تيم خود بردند. اين مهاجم آرژانتيني قراردادي 4 ساله بسته و سالي 4 ميليون يورو نيز درآمد خواهد داشت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
8. خاوير پاستوره از پالرمو به پاري سن ژرمن، 42 ميليون يورو​
نخستين خريد شيخ تميم بن حمد آل ثاني در تابستان 2011 و چند روز پس از خريد باشگاه پاري سن ژرمن. 42 ميليون يورو براي خريد بازي‌ ساز آرژانتيني کافي بود تا وي را به گران‌ترين بازيکن پاري سن ژرمن تبديل کند. در هر حال، با توجه به پرداخت پول‌‌هاي فراوان اين تيم نتوانست سال گذشته در ليگ فرانسه عنوان قهرماني را بدست آورد. ممکن است آنها در فصل پيش رو و با جذب تياگو سيلوا و حضور احتمالي زلاتان ايبراهيموويچ شانس بيشتري براي قهرماني داشته باشند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
7. تياگو سيلوا از ميلان به پاري سن ژرمن، 42 ميليون يورو​
تصور مي‌شد اين مدافع برزيلي چند هفته پيش راهي پاري سن ژرمن شود ولي او روز گذشته به غول فرانسوي پيوست. تياگو سيلوا با انتقالش به پارک دو پرنس تبديل به دومين مدافع گران قيمت تاريخ فوتبال شد. او 3 فصل فوق‌العاده را در ميلان سپري کرد، سران ميلان تصميم به فروش اين بازيکن گرفتند زيرا رقم پيشنهادي پاري سن ژرمن آنقدر خوب بود که نمي‌شد آن را رد کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
1

1

6. خوان سباستين ورون از لاتزيو به منچستريونايتد، 42.6 ميليون يورو پس از سپري کردن 5 سال در ايتاليا و فتح اسکودتو با لاتزيو، خوان ورون تصميم گرفت بيانکو چلستي را ترک کرده و شانس خود را در ليگ برتر انگليس امتحان کند. هافبک آرژانتيني به وسيله سر الکس فرگوسن و با مبلغ قابل توجه 42.6 ميليون يورو به منچستريونايتد پيوست تا به گران‌ترين بازيکن ليگ برتر تبديل شود. او نتوانست خود را در يونايتد پيدا کند. سران يونايتد پس از 2 سال تصميم گرفتند تا از زيان بيشتر خود جلوگيري کنند و وي را به چلسي فروختند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
5. رونالدو از اينترميلان به رئال مادريد، 45 ميليون يورو​
بدون شک تابستان 2002 يکي از سخت‌ترين تابستان‌ها براي هواداران اينترميلان بود. آنها در روز پاياني ليگ با شکست برابر لاتزيو قهرماني را به يوونتوس تقديم کردند. زخم اين ناکامي هنوز التيام نيافته بود که بازيکن مورد علاقه آنها با 45 ميليون يورو آنها را ترک کرد و به رئال مادريد پيوست. ماسيمو موراتي، مالک اينترميلان برنامه‌هاي فروش اين بازيکن را ريخت و با پيگيري آن وي را به فروش رساند. زيرا رونالدو اعلام کرده بود هکتور کوپر، سرمربي ناکام اين تيم بايد اخراج شود. با اينکه موراتي در دوران حضور رونالدو در اين تيم با وي مانند فرزندش رفتار کرده بود ولي در آن شرايط رونالدو که قهرمان جام جهاني بود را فروخت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
4. آندري شوچنکو از ميلان به چلسي، 46 ميليون يورو​
پس از آنکه رومن آبراموويچ، مالک چلسي چندين بار براي خريد اين بازيکن تلاش کرده بود، سرانجام توانست دوست خود را در تابستان 2006 براي پيوستن به چلسي اغوا کند. تيم انگليسي براي جذب مهاجم اوکرايني که 7 سال بسيار موفق را در روسونري سپري کرده بود 46 ميليون يورو پرداخت. دلايل خانوادگي بزرگترين عذري بود که او براي هواداران ميلان آورده بود ولي اين انتقال به هيچ وجه براي شوا موفقيت آميز نبود. او پس از پشت سر گذاشتن 2 فصل بسيار سخت در استمفورد بريج، با قراردادي قرضي به مدت يک سال به ميلان بازگشت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
3. ريکاردو کاکا از ميلان به رئال مادريد، 65 ميليون يورو​
در همان تابستاني که سري A بازيکني مانند زلاتان ايبراهيموويچ را از دست داد، ستاره بزرگ ديگري ليگ ايتاليا را ترک کرد. بحران اقتصادي که سراسر جهان را فرا گرفته بود، در دنياي فوتبال نيز تاثير زيادي داشت. اين موضوع در تيم‌هاي ايتاليايي که بالاترين دستمزدها را در فوتبال مي‌پرداختند، گران‌تر تمام شد. درست 6 ماه پس از آنکه پيشنهاد هنگفت منچسترسيتي براي خريد کاکا که چيزي حدود 120 ميليون يورو بود رد شد، او با نصف آن مبلغ در تابستان 2009 راهي رئال شد. هواداران فروش کاکا را به شدت مورد انتقاد قرار دادند ولي سران ميلان با خوشحالي 65 ميليون يورو را به حساب بانکي خود اضافه کردند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
2. زلاتان ايبراهيموويچ از اينترميلان به بارسلونا، 69.5 ميليون يورو​
آيا ممکن است شما بهترين بازيکن خود را به فروش برسانيد و بتوانيد در همان فصل به يک 3 گانه‌ دست پيدا کنيد؟ اين همان کاري است که ژوزه مورينيو آن را در سال 2010 انجام داد. ماسيمو موراتي در تابستان 2009 زلاتان را با 46 ميليون يورو به علاوه ساموئل اتوئو که در آن زمان 20 ميليون يورو ارزش داشت، به علاوه الکساندر هلب به صورت قرضي به بارسلونا واگذار کرد. هلب اين قرارداد را نپذيرفت و بارسا را مجبور کرد تا 3.5 ميليون يورو ديگر نيز به اين قرارداد اضافه کند. زلاتان بسيار بدشانس بود که نتوانست با بارسلونا به قهرماني در ليگ قهرمانان برسد زيرا به وسيله تيم پيشين خود يعني اينترميلان از اين بازي‌ها کنار رفت. اينتر در آن فصل علاوه بر قهرماني در اروپا، اسکودتو و کوپا ايتاليا را نيز بدست آورد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
1. زين الدين زيدان از يوونتوس به رئال مادريد، 73.5 ميليون يورو​
تابستان 2001 لوچيانو موجي در آستانه امضاي يکي از بزرگترين قراردادهاي عمر ورزشي خود قرار داشت. زيدان تابستان 1996 با رقم ناچيزي به يوونتوس پيوسته بود ولي 5 فصل بعد با رقم 73.5 ميليون يورو، رقمي که 15 برابر رقم خريد او بود به رئال منتقل شد. انتقال زيدان به ليگ اسپانيا تا سال 2010 گران‌ترين انتقال در تاريخ فوتبال باقي ماند ولي در آن سال رئال مادريد بازهم رکورد خود را جابه‌جا کرد. آنها براي خريد کريستيانو رونالدو از منچستريونايتد 94 ميليون يورو پرداخت کردند. فروش زيدان به رئال و پولي که باشگاه از اين راه بدست آورد موجب شد تا بانوي پير بازيکناني مانند پاول ندود، جيان لوئيجي بوفون و ليليان تورام را به دل آلپي بياورد. اين بازيکنان در کنار هم توانستند موفقيت‌هاي بسياري را در سال‌هاي بعد از آن بدست آورند.

 
بالا