مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 16:54


[h=1]ابرازتمايل اسپالتي براي هدايت تيم ملي روسيه[/h]
[h=2]سرمربي ايتاليايي تيم زينت سن‌پترزبورگ براي حضور در راس کادر فني روسيه و جانشيني ديک ادووکات اعلام آمادگي کرد.[/h]


به نقل از گازتااکسپرس، در شرايطي که پس از حضور در يورو 2012 ، ادووکات خارج شد و تصميم به هدايت آيندهوون کشورش در فصل بعد گرفت، اخبار زيادي در مورد گزينه‌هاي جانشيني اين مربي هلند انتشار يافته است.

در اين ارتباط اواخر هفته گذشته رسانه‌هاي روسي از مذاکره مقامات مسئول با فابيو کاپلو، سرمربي اسبق تيم ملي انگليس و پپ گوارديولا، مسئول فني سابق بارسلونا خبر دادند.

روز گذشته «لوچيانو اسپالتي»‌در مصاحبه‌اي تلويزيوني براي کمک به تيم کشوري که در آن کار مي کند، ابراز آمادگي کرد.

مربي 53 ساله عنوان کرد پس از سه سال کار در ليگ اين کشور اروپاي‌شرقي با فضاي کار آشنا است و مي تواند منشا يکسري تحولات در آينده شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 23:15


[h=1]سيلوا:هرگز نخواستم ميلان را ترک کنم[/h]
[h=2]بعد از هفته ها بحث و شايعه در مورد فروش احتمالي تياگو سيلوا به پاري سن ژرمن، و تصميم سران ميلان مبني بر حفظ اين مدافع برزيلي، تياگو سيلوا سرانجام سکوت خود را شکست و از ماجراهاي پيش آمده تعريف کرد.[/h]



تياگو سيلوا به موفقيت ميلان در فصل پيش رو بسيار خوشبين است و اعلام ميکند که وي تمايلي براي ترک ميلان به سوي پاري سن ژرمن نداشته است. سيلوا در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت از ماجراهاي پيش آمده ميگويد: هر آنچه در نشريات و روزنامه ها مطرح شد، واقعيت داشت. اما من هرگز به ترک ميلان فکر نکرده ام، طبيعي است که پيشنهاداتي از سوي باشگاه هاي مختلف دريافت شده است. من با لئوناردو صحبت کردم، و او به من از پروژه جديد در پاري سن ژرمن گفت.

من از او چيزهاي زيادي فرا گرفته ام، همان طور که به تازگي از آلگري نکات بسياري ياد گرفتم. من همچنين با کارلو آنجلوتي، سرمربي پاري سن ژرمن نيز، وارد مذاکره شدم و او به من گفت که اين باشگاه در مسير قرار گرفتن در رده بزرگترين باشگاه هاي اروپا قرار دارد. من همچنين در اين مورد با آدريانو گالياني نيز صحبت کردم، و از اطميناني که به من داشته اند، از وي تشکر کردم.

بازيکناني مانند زلاتان ابراهيموويچ، روبينيو، آنتونيو کاسانو، الکساندر پاتو، و ماريو يپس، بازيکناني که به آنها احساس نزديکي بيشتري ميکنم، نيز به من توصيه کردند تا در ميلان بمانم. من به قدرت ميلان در فصل پيش رو کاملا اطمينان دارم، تغييرات زيادي در تيم به وجود نيامده است، اما اين مساله باعث ميشود تا ما هماهنگي بهتري با يکديگر داشته باشيم.

تياگو سيلوا به تازگي قرارداد خود را با ميلان تمديد کرد. پيش از اين قرارداد اين مدافع برزيلي تا سال 2016 اعتبار داشت. که در قرارداد جديد حضور او در ميلان تا سال 2017 تمديد شده است، و همچنين دستمزد وي از 4 ميليون يورو به 6 ميليون يورو در سال افزايش يافته است.



 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 07:35


[h=1]سيدو کيتا از بارسلونا جدا مي شود[/h]
[h=2]سيدو کيتا بازيکن خط مياني تيم ملي فوتبال مالي و بارسلوناي اسپانيا اعلام کرد قصد دارد از بارسلونا جدا شود.[/h]


باشگاه فوتبال بارسلونا در پايگاه اينترنتي خود با اعلام اين خبر افزود :« سيدو کيتا شامگاه شنبه اعلام کرد براي فصل آينده نمي تواند در بارسلونا بازي کند.»

کيتاي سي و دو ساله همزمان با آغاز سرمربي گري پپ گوارديولا در بارسلونا به اين تيم پيوست.

کيتا روابط بسيار خوبي با گوارديولا داشت و شايد کناره گيري بازيکن سابق بارسلونا و تيم ملي اسپانيا از سرمربي گري بارسلونا بر تصميم کيتا براي جدا شدن از اين باشگاه موثر بوده است.

به گزارش خبرگزاري رويترز از بارسلون، گوارديولا در بيشتر بازيها از کيتا به عنوان بازيکن جانشين استفاده مي کرد.

اين بازيکن ماليايي به همراه بارسلونا سه بار عنوان قهرماني در ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا (لاليگا)، دو بار قهرماني در جام قهرمانان اروپا و دو بار قهرماني در جام حذفي اسپانيا را به دست آورد.

رسانه هاي اسپانيا اعلام کردند در قرارداد کيتا که تا سال دو هزار و چهارده با بارسلونا اعتبار دارد پيش بيني شده است درصورتي که وي در کمتر از نيمي از بازيهاي فصل بازي کرده باشد مي تواند بدون پرداخت خسارت قرارداد خود را فسخ کند.

گزارشها نشان مي دهد کيتا احتمالا به باشگاه داليان اربين چين خواهد پيوست.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 08:00


[h=1]جيان‌فرانکو زولا مربي واتفورد شد[/h]
[h=2]جيان‌فرانکو زولا، ستاره سابق چلسي مربي واتفورد شد. او قراردادي دوساله با اين باشگاه امضا کرده است.[/h]


اين تيم که در چمپيونشيپ (دسته دوم فوتبال انگليس) حضور دارد روز دوشنبه همکاري‌اش با شان ديچ را قطع کرد. اين در حالي بود که ديچ آنها را فصل پيش به بالاترين رتبه‌شان در طول پنج فصل گذشته رسانده بود.

جيامپائولو پوتزو، مالک جديد باشگاه اعلام کرده که با اين مربي 46 ساله ايتاليايي به توافق لفظي رسيده و او هدايت اين تيم را بر عهده مي‌گيرد.

در وب‌سايت رسمي باشگاه از قول جيان‌لوکا ناني، مدير فني باشگاه آمده: «همه مي‌دانند جيان‌فرانکو زولا چگونه فوتبالي را دوست دارد که انجام شود. به نظرم هواداران واتفورد مي‌توانند انتظار فوتبالي تهاجمي را داشته باشند. جيان‌فرانکو نماينده‌اي کامل از پروژه باشگاه است.»

وستهم در سال 2010 زولا را اخراج کرد. آنها در آن فصل تنها پنج امتياز بالاتر از منطقه سقوط قرار گرفتند.

پوتزو به جز واتفورد مالک اودينزه و گرانادا است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 09:23


[h=1]الغرافه قطر با نکونام وارد مذاکره شد[/h]
[h=2]تيم فوتبال الغرافه قطر با هافبک تيم ملي ايران وارد مذاکره شد.[/h]


به نقل از پايگاه خبري الکاس، جواد نکونام اعلام کرد مذاکرات خوبي با باشگاه الغرافه قطر داشته است.

کاپيتان تيم ملي ايران که از سال 2006 در اوساسونا توپ زده در اين زمينه گفت که هر چند پيشنهادهايي از باشگاه‌هاي قطري و ترکيه دارد اما تمايل دارد کارش را در ليگ اسپانيا ادامه دهد به خصوص اينکه سال‌هاي خوبي را با اوساسونا پشت سر گذاشته‌ است.

الکاس همچنين نوشت: الغرافه پيشنهاد 2 ميليون يورويي به باشگاه اوساسونا ارائه داده است.

جواد نکونام گفته دوستانش به او توصيه کرده‌اند کار خود را در اسپانيا ادامه دهد اما به نظر مي‌رسد اين بازيکن هنوز تصميم قطعي خود را نگرفته است.

گفتني است، ميگل آرچانو که به تازگي به عنوان رئيس باشگاه اوساسونا انتخاب شده از جدايي قطعي نکونام خبر داده و مبلغ رضايت‌نامه او را 2.5 ميليون يورو اعلام کرده است.


اين در حالي است که باشگاه استقلال نيز مدت‌ها از مذاکره با نکونام صحبت مي‌کرد اما با توجه به مبلغ بالاي رضايت‌نامه مشخص بود که اين مذاکرات سرانجامي نخواهد داشت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
شاف:فريتس کاپيتان فصل آينده وردربرمن است

شاف:فريتس کاپيتان فصل آينده وردربرمن است

زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 09:55

تصميمي که دشوار نبود
[h=1]شاف:فريتس کاپيتان فصل آينده وردربرمن است[/h]
[h=2]ستاره با سابقه وردربرمن در تيم ملي آلمان فرمانده سفيد و سبزپوشان در مستطيل سبز در فصل آينده بوندس‌ليگا است.[/h]


به نقل از کيکر، در شرايطي که تيم آلماني همچون ساير رقباي بوندس‌ليگا اکنون وارد فاز آماده‌سازي قبل از شروع فصل جديد شده، توماس شاف، سرمربي آن يکسري تصميمات گرفته است.

اين مربي با تجربه در اردوگاه «نوردوني» عنوان کرد «کلمنس فريتس» مدافع 31 ساله‌اش بازوبند کاپيتاني را بازو خواهد بست و فرمانده اصلي تيم خواهد بود.

شاف اظهار داشت: فريتس فصل قبل در ديدارهاي بازوبند کاپيتاني بست. پس تصميم در اين مورد،‌موضوع پيچيده اي نبود.

فريتس که سابقه 22 بازي براي تيم ملي آلمان دارد، اواسط آوريل گذشته قراردادش را با بندرنشينان تا سال 2014 تمديد کرد.فصل جديد باشگاهي آلمان از اوايل شهريورماه سال جاري آغاز خواهد شد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
لمپارد حضور در گالکسي را رد کرد

لمپارد حضور در گالکسي را رد کرد

زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 09:57


[h=1]لمپارد حضور در گالکسي را رد کرد[/h]
[h=2]هافبک کهنه کار چلسي که اين روزها در لس آنجلس به سر مي‌برد، خبرهاي حضور در ليگ اين کشور را رد کرد.[/h]


به نقل از ساکرنت، فرانک لمپارد به زودي فصل آخر قراردادش با چلسي فرا خواهد رسيد، در همين ارتباط خبرهاي بسياري در مورد خروج اين بازيکن از ترکيب آبي‌هاي لندن به گوش رسيده که هافبک پيشين وستهام را وادار به واکنش کرد.

او که دوران آسيب ديدگي خود را سپري مي‌کند، براي گذراندن تعطيلات به لس آنجلس سفر کرده و در کنار ديويد بکام، هم‌تيمي پيشين خود در تيم ملي روزهاي خوبي را پشت سر مي‌گذارد. خبرهاي بسياري در مورد حضور او در ليگ حرفه‌اي آمريکا و پيوستن به لس آنجلس گالکسي به گوش رسيده است.

گفته مي‌شود يکي از باشگاه‌هاي چيني به وي پيشنهاد دستمزد هفتگي 200 هزار پوند داده و خواستار حضور او در سوپر ليگ چين شده است.

فرانک لمپارد در اين مورد گفت: هيچ گفت‌وگويي با تيم‌هاي ديگر نداشته‌ام. از حضور در اينجا لذت مي‌بريم. همه در مورد فوتبال صحبت مي‌کنند. فرصت اين را داشتم که براي تماشاي فوتبال در ورزشگاه حضور پيدا کنيم. ديويد به دليل محروميت نمي‌توانست تيمش را همراهي کند. به همين دليل روي سکوها کنار هم نشستيم و کلي خنديديم، همين.

لمپارد پيش از يورو 2012 دچار آسيب ديدگي شد و نتوانست تيم ملي انگليس را همراهي کند. او دوران ريکاوري خود را پشت سر مي‌گذارد و آماده حضور در ترکيب چلسي است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 10:34

والدس:
[h=1]رونالدينيو بزرگترين بازيکني است که ديده ام[/h]
[h=2]ويکتور والدس دروازه بان باتجربه بارسلونا در صحبتهايي به تمجيد از رونالدينيو پرداخت و او را بامهارت ترين بازيکني ناميد که در طول عمر ورزشي اش ديده است.[/h]


رونالدينيوي 32 ساله که اين روزها در تيم اتلتيکومينه يرو توپ مي زند در سال 2003 به بارسلونا پيوست و با اين تيم به دو قهرماني در لاليگا و يک قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دست يافت و در طول دوران حضورش در تيم کاتالان به دو عنوان بهترين بازيکن دنيا و يک توپ طلا رسيد.

اين درحالي است که اين روزها ليونل مسي را طلايي ترين بازيکن نسل کنوني فوتبال دنيا مي دانند و خيلي ها او را يکي از بهترين بازيکنان تاريخ فوتبال عنوان مي کنند ولي والدس، رونالدينيو را بالاتر از مسي مي بيند.


والدس در صحبتهايي گفت:« من هميشه گفته ام که رونالدينيو وقتي در بارسا بازي مي کرد، تاريخ باشگاه را عوض کرد. او رهبر و ليدر تيمي بود که تاريخ را براي ما عوض کرد. ما سالها بود که به هيچ جامي نرسيده بوديم. رونالدينيو آمد و بارسلونا را قدرتمند نمود تا مبدل به تيمي شود که در تمام دنيا شناخته شده است و اين به تنهايي دليلي است که من از او تشکر کنم.»

والدس ادامه داد:« من مي توانم بگويم که او بامهارت ترين بازيکني است که در رختکن بارسا ديده ام. او هميشه کارهاي جديدي انجام مي داد.»

رونالدينيو در سال 2008 از بارسا جدا شد و به ميلان پيوست. اکنون و يک ماه بعد از لغو قرارداد او با فلامنگو، تيم اتلتيکومينه يرو اين ستاره برزيلي را به خدمت گرفته است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 10:31


[h=1]همه درهاي رختکن روسونري بسته است[/h]
[h=2]ميلان فصل نقل و انتقالات را بسته اعلام کرده است و به اين اميد نشسته است تا فصل خوبي را در سري آ داشته باشد.[/h]


پس از اينکه رئيس باشگاه ميلان دست به کار و مانع فروش سيلوا شد ، نائب رئيس باشگاه ميلان آدريانو گالياني آن را " يک حرکت جسورانه " خواند و اين را يک خريد بزرگ براي ميلان معرفي کرد و از انجام اين حرکت به شدت احساس رضايت کرد.

بله به درستي که اين يک حرکت بزرگ براي حفظ قدرت ميلان بود و آن ها يکي از بزرگترين مدافعين حال حاضر جهان را در تيم خود نگه داشتند. اما معرفي آن به عنوان يک خريد بزرگ مي تواند سرپوشي باشد براي همه ي مشکلاتي که ميلان دارد و نمي تواند در فصل نقل و انتقالات آن ها را پوشش دهد.

فصل گذشته مردان ماکس آلگري اسکودتو را چه از لحاظ کيفيت و چه کميت به يوونتوس واگذار کردند. پس از آنکه آن ها در ده بازي آخر ليگ با بحران مصدوميت روبرو شدند، ديگر ميلان قدرت هميشگي را نداشت و خوب هم بازي نمي کرد تا سرانجام قهرماني را به مردان کنته واگذار کردند.

و تاکنون ميلان نيمي از فرصت نقل و انتقالات را از دست داده است و به نظر مي رسد که يوونتوس يک گام جلو تر از ميلان است. اما با اين حال آدريانو گالياني اعلام کرده است که پنجره ي نقل و انتقالات ميلان بسته شده است.

بدون شک اينطور نيست.



براي شروع بايد ديد نظر زلاتان ايبراهيمويچ در رابطه با نقل و انتقالات ميلان چيست؟! به نظر مي رسد اين بازيکن به شدت چشم انتظار تصميم سران ميلان براي فروش تياگو سيلوا به اعراب ثروت مند بود و البته حال بايد ايبراهيمويچ از ممانعت سران ميلان رضايت کافي داشته باشد. او مي خواهد ميلان تيمي باشد که براي پيروزي در سري آ و درخشش در اروپا مي جنگد.

او در جريان مسابقات يورو بسيار با انگيزه نشان مي داد و حس تمايل به پيروزي و در هم شکستن حريفان را مي شد در چشمان او ديد ؛ با اين حال به نظر مي رسد اگر سران ميلان کوتاهي کنند اين حس نيز از ميان مي رود. با اين حال چندي پيش مدير برنامه هاي ايبرا به نحوي سخن به ميان آورد که از ماندن موکلش در ميلان اطمينان ندارد.

با اين حال آيا زلاتان از ورودي ها و خروجي ها راضي است؟! و آيا مي توان به اين ترکيب شياطين سرخ اطمينان کافي داشت که نوزدهمين اسکودتو را براي ميلان به ارمغان خواهد آورد ؟! با وجودي که مردان بزرگي همچون نستا ، سيدورف ، گتوسو ، بومل و اينزاگي ميلان را ترک کرده اند و پر کردن جاي خالي آن ها دشوار است.؟

اکنون بايد يک سوال ديگر را پرسيد آيا بازيکن جديد ميلان مانند مونتوليوو ، ترائوره ، کنستانت و آچربي مي توانند جانشين ستاره هاي سابق ميلان شوند و آيا ان ها ستاره هاي آينده ي ميلان هستند يا فصل آينده نيز قصه ي فصل گذشته تکرار مي شود؟!

اکنون به نظر مي رسد که حس رقابت با بزرگان در ميلان بدست فراموشي سپرده شده است و تجربه ي بالاي بازيکنان ميلان از بين رفته است و بايد منتظر درخشش ريکاردو مونتوليوو در ميلان بود و البته به نظر مي رسد که ريکاردو هنوز براي تبديل شدن به يک رهبر خام است و تجربه ي کافي راندارد.



ماندن سيلوا در ميلان ،يک اتفاق بزرگ است. اين يک اتفاق بزرگ است که ايبرا در ميلان مي ماند. اما ايا اين کافي است؟! آن ها بازيکنان با تجربه ي زيادي را از دست دادند همانگونه که چند بازيکن مهم ديگر مانند ماکسي لوپز و آلبرتو آکوئيلاني نيز از ميلان جدا شده اند. به نظر مي رسد ميلان با تعداد بازيکنان کمتر قادر به رقابت با يوونتوسي که انتقالات بهتري داشته است را نخواهد داشت.

هواداران ميلان بايد دست به دعا بردارند تا آدريانو گالياني مجددا کارت هاي شعبده بازيش را در روز هاي پاياني از جيب خارج کند.

کيفيت و کميت هنوز براي ميلان مهم است و با اين ترکيب ميلان توانايي فصل سري آ و ليگ قهرمانان را نخواهد داشت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 10:46


[h=1]دي ماتئو: تضميني براي تورس نيست[/h]
[h=2]' روبرتو دي ماتئو' سرمربي چلسي به ' فرناندو تورس'‌هشدار داد که به رغم رفتن '‌ديديه دروگبا' هيچ تضميني براي قرار گرفتن او در ترکيب ثابت اين تيم نيست.[/h]


به گزارش گاردين، اين بازيکن 28 ساله در ژانويه سال 2011 در ازاي 50 ميليون پوند به چلسي پيوست. او به رغم افول در تمامي فصل گذشته ليگ برتربه آبي پوشان براي پيروزي در ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا کمک کرد. تورس مي گويد مي خواهد رويايش را براي درخشش در استمفورد بريج محقق سازد.

دي ماتئو در اين باره گفت هيچ تضميني براي اين که اين مهاجم اسپانيايي که سه گل مهم براي تيم ملي اسپانيا در رقابت هاي يورو 2012 به ثمر رساند در ترکيب ثابت چلسي قرار گيرد وجود ندارد. وي گفت نبايد تورس انتظار داشته باشد با رفتن دروگبا نخستين گزينه براي خط حمله چلسي باشد.

وي درعين حال گفت که نگران وضعيت تورس نيست و افزود: بعد از فينال جام ملت هاي اروپا با او صحبت کردم و مشکلي وجود ندارد. به هر حال ياس و نااميدي هميشه در او بوده ولي من با همه بازيکنان صحبت مي کنم و انتظار دارم او را با روحيه اي خوب در اينجا ببينم و فصلي خوب را با هم شروع کنيم.

سرمربي چلسي اضافه کرد: آقاي گل شدن در رقابت هاي يورو 2012 و قهرماني همراه با تيم ملي احتمالا اعتماد به نفس را در او زنده کرده است. انتظار دارم فصل آينده بازيکني عالي براي چلسي باشد.

وي گفت: ما در حال حاضر سه مهاجم در تيم خود داريم و نمي توانم بگويم کداميک بازي خواهد کرد. آنها بايد براي تصاحب اين پست مبارزه کنند و البته رقابتي سالم داشته باشند. آن که در بهترين شرايط باشد مي تواند براي تيم بازي کند.

دي ماتئو در عين حال نسبت به اين که '' فرانک لمپارد'' بتواند فصل آينده کمکي بزرگ براي تيم باشد؛ ابراز اطمينان کرد و گفت: فرانک آماده است و مي تواند سالها فوتبال بازي کند. نقش او در هفته هاي پاياني فصل گذشته کليدي و موثر بود. پاس هايي کليدي مي داد و بسيار خوب بازي کرد. من از بازي او بسيار خرسند بودم. البته بازي او در فصل آينده به اين بستگي دارد که خودش چه فکر کند ولي من هيچ مشکلي در او نمي بينم.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 11:30


[h=1]پيشنهاد هنگفت روس ها به مانچيني[/h]
[h=2]روسيه پيشنهادي 35 ميليون پوندي براي مربيگري تيم ملي اين کشور به 'روبرتو مانچيني' سرمربي منچسترسيتي انگليس داد.[/h]


منابع خبري در روسيه مدعي شده اند که مانچيني با مربيگري تيم ملي اين کشور موافقت کرده است.

گفته مي شود روسيه قصد دارد قراردادي شش ساله با مانچيني امضا کند تا او را تا زمان برگزاري مسابقات جام جهاني 2018 به ميزباني همين کشور نگه دارد.

اما مقامات باشگاه منچسترسيتي چنين ماجرايي را تکذيب کرده و مي گويند که اين مربي ايتاليايي قرار است امروز (يکشنبه) در اردوي تدارکاتي پيش از فصل سيتي در اتريش به بازيکنان بپيوندد و به زودي نيز قراردادش را تمديد خواهد کرد.

مانچيني در فصل گذشته موفق شد منچسترسيتي را براي اولين بار از سال 1968 تا کنون به قهرماني در مسابقات ليگ برتر انگليس برساند اما فقط يک سال ديگر از قراردادش باقي مانده است.

يکي از وب سايت هاي ورزشي روسيه ادعا کرده است که مانچيني پيشنهاد 6 ميليون پوند در سال فدراسيون روسيه را پذيرفته و قرار است در چند روز آينده قرارداد خود را نهايي کند.

روسيه در اين صورت بايد مبلغ حدود 16 ميليون پوند را نيز به عنوان غرامت به سيتي پرداخت کند.

اين در حاليست که سيتي قراردادي سه ساله به مبلغ 5 ميليون پوند در سال به اين مربي پيشنهاد کرده است اما ظاهرا مانچيني قراردادي طولاني مدت تر و در عين حال کنترل نقل و انتقالات باشگاه را هم مي خواهد.

گرچه مانچيني توانسته در دو فصل پياپي قهرماني در جام حذفي و همچنين ليگ برتر را براي سيتي به ارمغان ببرد اما در درون باشگاه اختلاف نظرهايي در مورد او به خاطر افزايش قدرتي که پيدا کرده است وجود دارد. برخي نيز از مخالفت او با طولاني شدن تور پيش از فصل تيم به آسيا که منجر به افزايش شهرت جهاني سيتي مي شود، ناراضي هستند.

بنابراين گزارش، يکي ديگر از گزينه هاي روسيه براي مربيگري تيم ملي اين کشور ''پپ گوارديولا'' سرمربي خوشنام و سابق بارسلونا است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 12:47


[h=1]مهاجم مونشن گلادباخ زير تيغ جراحان رفت[/h]
[h=2]مهاجم مطرح تيم فوتبال بوروسيا مونشن گلادباخ به علت مصدوميت و عمل جراحي به احتمال فراوان ابتداي فصل جديد بوندسليگاي آلمان را از دست مي دهد.[/h]


به گزارش آسوشيتدپرس، ميکه هانکه از ناحيه عضله ران تحت عمل جراحي قرار گرفت. مسئولان گلادباخ اعلام کردند هانکه 28 ساله در تمرينات آسيب ديده ولي اميد بازگشت ملي پوش سابق آلمان به ميادين در ابتداي فصل وجود دارد. هانکه فصل قبل 8 گل براي گلادباخ به ثمر رساند.

فصل جديد بوندسليگا از 25 اوت آغاز مي شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 13:45


[h=1]تلاش مورينيوبراي ساختن بازيکني باکلاس جهاني[/h]
[h=2]به اعتقاد سرمربي پرتغالي تيم رئال مادريد مسعود اوزيل در کنار قابليت خلق موقعيت گل، خود مي تواند همچون گلزني توانمند و حرفه‌اي ظهور کند.[/h]


به نقل از سايت اخبار فوتبال جهان، مسعود اوزيل در 2سال گذشته که پيراهن کهکشاني‌ها را به تن کرده، گل‌هاي بي‌شمار زيادي زده و حتي تا رده بهترين پاسور گل لاليگا و اروپا خود را مطرح کرده است.

در مقابل گل‌هاي کمي به ثمر رسانده که نمونه بارز آن پيکارهاي يورو 2012 به همراه تيم ملي آلمان بود که تنها يک گل زد. به باور خوزه مورينيو، لژيونر 22 ساله آلماني در 2 فصل حضور در مادريد 16 گل به ثمر رساند که اين رقم از نظر او آمار چشمگيري نيست.

در اين ارتباط مسئول فني تيم اسپانيايي گفت: در فصل جاري اوزيل را بيشتر به گلزني براي تيم وادار خواهم کرد. مسعود را مي‌شناسم. قابليت‌هاي بسيار زيادي دارد. دايره قدرتش فقط در ساختن گل محدود نمي شود.

آقاي خاص مادريدي‌ها افزود: او مي‌تواند هم زياد گل بزند و هم فراوان موقعيت خلق کند. تنها به اين شکل است که بازيکني جهاني خواهد شد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 13:43


[h=1]مخالفت مردم آلمان با حضور اوليورکان[/h]
[h=2]نتايج يک نظرخواهي منتشرشده مشخص مي کند مردم آلمان چندان موافق حضور اوليورکان به عنوان مدير فني فدراسيون فوتبال اين کشور اروپايي نيستند.[/h]


سه روز پس از آنکه ماتياس سامر از جمع فدراسيوني‌ها خارج و به عنوان مدير ورزشي جديد تيم بايرن‌مونيخ برگزيده شد، روزنامه بيلد آلمان اقدام به نظرخواهي از فوتبال‌دوستان کرد.

در اين راي‌گيري بيلد نقطه نظر مخاطبين خود را در مورد جدي ترين گزينه جانشيني سامر يعني دروازه‌‌بان پيشين تيم ملي جويا شد.

از اين رو تنها 43 درصد راي‌‌دهندگان به حضور مثبت دروازه‌بان تيم ملي آلمان در جام جهاني 2002 باور و اعتقاد داشته و 57 در صد راي مخالف دادند.

کان 43 ساله که در مسابقات يورو 2012 به عنوان کارشناس با شبکه تلويزيوني س.د.اف همکاري کرد، به تازگي مدرک درجه يک مربيگري را دريافت کرده و علاقمند است در صورت توافق با فدراسيون بتواند در نقش مدير ورزشي ايده‌هايش را براي پيشرفت فوتبال کشورش به اجرا در‌آورد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 13:16


[h=1]استيوونس:در بوندس‌ليگا مدعي جدي هستيم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال شالکه گفت: در بوندس ليگا مدعي جدي هستيم و در سطح قاره نيز همچنان حفظ سهميه در ليگ قهرمانان اروپا را ‌دنبال مي‌کنيم.[/h]


به نقل از کيکر، تمرينات آماده سازي تيم آبي‌پوش بوندس‌ليگا براي فصل آينده از روز قبل آغاز شد. در اين جلسه تمريني همه نفرات به جز 5 نفر در محل تمرين حضور داشتند. بازيکناني که در شروع فعاليت براي فصل جديد غيبت داشتند، يان کلاس هونتلار، بنديکت هوودس و کرياگوس پاپولودوس ، ستارگان ملي‌پوش هلندي، آلماني و يوناني بودند که به علت حضور در يورو 2012 اکنون در تعطيلات بسر مي برند.

همچنين جرمين جونز، ملي پوش آمريکايي به علت فعاليت همراه تيم کشورش در دو، سه هفته گذشته به استراحت پرداخت. چيندو اوباسي، مهاجم تکنيکي تيم نيز به علت انجام عمل جراحي زانو، تا مدت سه هفته آينده قادر به حضور در تمرينات نخواهد بود.

در پايان اولين جلسه تمريني تيم شهر گيلزن‌کرشن، «هوب استيوونس» اظهار داشت: تمرينات از امروز آغاز شد. به آينده بسيار خوشحاليم. تلاش مي کنيم به تدريج مطابق برنامه بازيکنان را به آمادگي صد‌در‌صد برسانيم. هدف ما اين است در فصل آينده در بوندس‌ليگا مدعي درجه يک باقي بمانيم. همچنين خواهان آن هستيم که همچنان يکي از سهميه‌هاي آلمان در ليگ قهرمانان اروپا را حفظ کنيم.

در فصل گذشته شالکه با 64 امتياز پس از بورسيادورتموند(قهرمان) و بايرن‌مونيخ (نايب قهرمان) به مقام سوم رسيد. اين تيم در فصل جاري در ليگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 11:12


[h=1]زانتي شايد پايان فصل از فوتبال خداحافظي کند[/h]
[h=2]کاپيتان کهنه کار اينترميلان ممکن است در پايان فصل جاري از فوتبال خداحافظي کند.[/h]


به نقل از اسکاي اسپورت ايتاليا، خاوير زانتي که آگوست جاري (مرداد) 39 ساله خواهد شد، تنها يک سال از قراردادش با نرآتزوري باقي مانده است.

وي در اين زمينه گفت: نمي‌دانم که اين آخرين فصل من در اينترميلان است يا نه. بر اساس قراردادم اين فصل پاياني من در نرآتزوري است ولي در پايان فصل بايد ببينم از نظر بدني در چه شرايطي قرار دارم.

زانتي که توانايي بازي در خط دفاع و هافبک را دارد، سال 1995 به اينترميلان پيوست و تاکنون يکي از بازيکنان تاثيرگذار و ثابت در ترکيب بوده است.

وي افزود: من همواره براي کمک به تيم و باشگاه اينجا بوده‌ام. اکنون نيز در تمرين‌هاي پيش فصل هستيم. اين تمرين‌ها هر سال به شکلي متفاوت انجام مي‌شوند. امسال نيز احساس متفاوتي نسبت به گذشته دارم. تعدادي از بازيکنان بسيار خوب اينتر را ترک کرده‌اند ولي بازيکنان خوب ديگري نيز به ترکيب اضافه شده‌اند. عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات را تحسين مي‌کنم.

اينتري‌ها پس از آنکه کلوديو رانيري را در ماه مارس گذشته (فروردين) اخراج کردند، تصميم گرفتند آندره استراماچوني، مربي تيم جوانان باشگاه را به شکل موقت جانشين وي کنند. او چندي پيش به عنوان مربي دائم اين تيم انتخاب شد.

زانتي در اين مورد نيز گفت: استرا داراي شخصيت بالايي است و ايده‌هاي روشني در مورد فوتبال دارد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 12:43


[h=1]رييس باشگاه پالرمو از تصميمات فيفا انتقاد کرد[/h]
[h=2]رييس باشگاه پالرمو معتقد است تصميم فيفا در مورد استفاده از پنج داور در حالي که فناوري خط دروازه نيز بکار گرفته مي شود، هدر دادن پول است.[/h]


به گزارش منابع اينترنتي، زامپاريني از اين تصميم فيفا که استفاده از پنج داور را مورد تاييد قرار داده،در حالي که فناوري خط دروازه نيز قرار است به اجرا گذاشته شود، انتقاد کرد.

رييس باشگاه پالرمو ايتاليا گفت:تازه ترين تصميم فيفا در مورد اجراي فناوري خط دروازه و پنج داور هدر دادن پول و بي ارزش است.

اتحاديه بين الملي فوتبال در اجلاس روز پنجشنبه خود، فناوري خط دروازه را در فوتبال به منظور کمک به داوران براي تعيين دقيق تر عبور توپ از خط دروازه تاييد کرد.

در اجلاس نهاد قانونگذاري فيفا ، همچنين استفاده از داوران چهارم و پنجم براي انجام همين وظيفه پشت دروازه ها تاييد شد. اين شيوه در رقابتهاي يورو 2012 بکار گرفته شد.

براساس تصميم نهاد حاکم بر فوتبال جهان، پنج داور براي قضاوت در مورد اينکه توپ از خط دروازه عبور کرده مورد استفاده قرار مي گيرد. سامانه هاي رايانه اي و دوربين نيز هم زمان نصب خواهد شد.

وي گفت: استفاده از هر دو اين روشها با هم تناقض دارد.

زامپاريني در گفت و گو با خبرگزاري ايتاليايي آنسا گفت: اين کار فقط هزينه کردن پول است؛ نه تعيين نتيجه براساس اداره بهتر بازي.

وي گفت:ايجاد يک سيستم الکترونيکي کافي است و افزايش تعداد داوران به بهتر شدن بازي کمکي نمي کند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 18:52

آرسن ونگر:
[h=1]تيمهاي ديگربازيکنان آرسنال رادراوج بخدمت مي‌گيرند[/h]
[h=2]سرمربي آرسنال تاکيد کرد همچنان به فلسفه خود مبني بر کار کردن با جوانان پايبند است و قصد ندارد دست به هزينه‌هاي گزاف بزند حتي اگر بازيکنان تيمش را در اوج به يغما ببرند.[/h]



همين طرز تفکر ونگر است که باعث شده "رابين فن پرسي" باب مذاکره با يوونتوس را باز کند. يکي از اصلي‌‎ترين دلايل اين بازيکن هلندي براي ترک آرسنال اين است که توپچي‌ها آنقدر در بازار نقل و انتقالات ضعيف عمل مي‌کنند که در نهايت نمي‌توانند جامي را بالاي سر ببرند.به همين خاطر آرسن ونگر در لفافه به تيم‌هايي که قصد دارند بازيکنان تيمش را به خدمت بگيرند حمله کرده است.

سرمربي فرانسوي آرسنال در گفتگو با "سان" اظهار داشت: من کاملا با يوهان کرايف موافقم و آن را تغيير نخواهم داد. تنها ناراحتي من اين است که ديگران کار شما را خراب مي‌کنند. شما مي‌خواهيد وقتي بازيکني به کمال رسيد براي باشگاه شما به ميدان برود اما اين روش جواب نمي‌دهد.

وي افزود: من يک قرباني هستم. بازيکناني مثل "سمير نصري"، "گائل کليشي" و "سسک فابرگاس" در سني هستند که بايد بهترين بازي خود را براي تيم آرسنال انجام دهند. اما من هرگز اين باشگاه را ترک نکردم. تا به حال 10 بار اين امکان پيش آمده که به تيم ديگري بروم اما اين کار را نکردم زيرا من با اين ديدگاه و فلسفه طي 16 سال گذشته در آرسنال کار کرده‌ام. هرگز در شرايطي که مي‌توانستم، باشگاه را ترک نکردم.

آرسن ونگر در پايان گفت: علاوه بر اين، پول هرگز انگيزه‌اي براي من نبوده است. آدم‌هايي شبيه کرايف نمي‌توانند فقط به خاطر پول با جوانان کار کنند. همه ما با جوانان کار مي‌کنيم چون مي‌خواهيم از فوتبال حمايت کنيم.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 14:13


[h=1]هلد: نيروهاي مازاد شالکه واگذار مي‌شوند[/h]
[h=2]باشگاه فوتبال شالکه تصميم گرفته است تا قبل از شروع فصل جديد بوندس‌ليگا کادر بازيکنانش را کاهش دهد.[/h]


به نقل از بيلد، «هورست هلد» مدير ورزشي آبي‌‌پوشان گفت: هدف ما اين است که کادر بازيکنان را تقليل دهيم. مي توانيم نفراتي که مازاد هستند به تيم‌هاي ديگر واگذار کرده و با کادري کوچکتر نتيجه خوب بگيريم.

اين مقام افزود: در اختيار داشتن کادر بازيکني بزرگ، مشکلات زيادي را در خلال فصل ايجاد مي کند. با اين مشکل در فصل گذشته روبه‌رو شديم. فکر مي کنم هنوز هم مي توانيم بازيکناني که در اصل راهي به ترکيب تيم پيدا نمي کنند، از کادر خارج کرده و به تيم‌هاي ديگر که امکان فعاليت در آن را دارند، واگذار کنيم.

به اعتقاد اين مقام شالکه با در اختيار داشتن 34 تا 35 بازيکن مي‌تواند نتيجه مورد نظرش را بگيرد.

فصل گذشته تيم شهر گيلزن‌کرشن با 38بازيکن راهي رقابت‌هاي باشگاهي شد و در پايان مقام سوم جدول بوندس‌ليگا را از آن خود کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 19:30

فرگوسن:
[h=1]جدايي دروگبا به سود رقباي چلسي است[/h]
[h=2]سرالکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد، معتقد است جدايي دروگبا از چلسي، يک امتياز براي ساير مدعيان قهرماني در ليگ برتر است.[/h]



اين ستاره ساحل عاجي بعد از 8 سال در اين تابستان استمفوردبريج را ترک کرد و به باشگاه چيني شانگهاي شنهوا پيوست.

دروگبا يکي از عوامل اصلي قهرماني چلسي در جام حذفي و چمپيونزليگ در فصل گذشته بود و فرگوسن معتقد است غيبت اين بازيکن مي تواند خبر خوبي براي ساير رقباي ليگ برتري باشد.



او در گفتگو با نشريه پيپل گفت:" وقتي به فصلي که او پشت سر گذاشت، فکر مي کنيم به اين نتيجه مي رسيم که جدايي دروگبا خبر خوبي براي ما بود.



او آن گل فوق العاده را در فاصله دو دقيقه به پايان فينال چمپيونزليگ به ثمر رساند و رکورد فوق العاده اي در گلزني در بازي هاي مهم و فينال ها دارد."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/18 19:48

دي متئو:
[h=1]تورس يکي ازبازيکنان کليدي مادر فصل آينده است[/h]
[h=2]روبرتو دي متئو، سرمربي چلسي، معتقد است فرناندو تورس مي تواند بازي هاي خوبش در يورو 2012 را در رقابت هاي فصل آينده ليگ برتر ادامه بدهد.[/h]



تورس در رقابت هاي يورو با به ثمر رساندن 3 گل عنوان آقاي گلي را به دست آورد و دي متئو معتقد است او در بازگشت به تمرينات چلسي هم با تعهد کامل بازي خواهد کرد.



او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هيچ نگراني اي در مورد تورس وجود ندارد. من يک روز بعد از فينال چمپيونزليگ با او صحبت کردم و از آن زمان با او در تماس هستم.



او آن زمان ناراحت بود (به خاطر قرار نگرفتن در ترکيب اصلي چلسي در فينال) اما من به صحبت کردن با بازيکنان ادامه خواهم داد.



انتظار دارم او با شرايط خوبي به تمرينات برگردد و نمايش هاي خوبي در فصل آينده داشته باشد.



مطمئنا بردن کفش طلا و قهرماني در يورو، در کنار قهرماني هايي که با چلسي به دست آورد، اعتماد به نفس زيادي به او داد.انتظار دارم او فصل آينده بازيکن فوق العاده اي براي ما باشد."



سرمربي ايتاليايي همچنين در مورد شرايط فرانک لمپارد گفت:" فرانک خيلي آماده است و مي توان براي سال ها در چلسي بازي کند.



او در هفته هاي پاياني فصل قبل يک بازيکن کليدي براي ما بود و با پاس خوبش، نقش کليدي در تيم ما داشت. من خيلي خوشحال بودم.



همه چيز به شرايط فيزيکي و ذهني او بستگي دارد و فکر نمي کنم مشکلي براي او وجود داشته باشد."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/19 21:53

مدير فني‌ باشگاه اوساسونا :
[h=1]درموردوضعيت نکونام تصميمي گرفته نشده است[/h]
[h=2]مدير فني‌تيم فوتبال' اوساسونا' اسپانيا تاکيد کرد که اين باشگاه تاکنون هيچ تصميمي درباره اينکه 'جواد نکونام' به حضورش در تيم ادامه خواهد داد يا نه اتخاذ نکرده و حتي اين بازيکن نيز در خصوص ترک از اين تيم اقدامي صورت نداده است.[/h]



''''آنخل مارتين گونزالس'''' روز دوشنبه در آيين معرفي‌ ''''نانو'''' و ''''آريباس'''' دو بازيکن جديد اوساسونا با اشاره به سخنان ''''ميگل آرچانکو'''' رئيس باشگاه مبني بر اينکه نکونام به طور حتمي از تيم خارج مي‌ شود، گفت :وي از تيم قرار خارج نشده و عضو باشگاه اوساسونا مي‌ باشد

مدير فني‌ اوساسونا با اشاره به عملکرد خوب نکونام ، ادامه داد : نکونام بازيکني است که حتي اگر انتظارات را برآورده نکند، عملکردخوبي‌ را به تيم ارائه مي‌ دهد او بازيکني است که اهميت بسياري دارد و پاسها و ضربات سر او عالي‌ است .



مارتين گونزالس تصريح نمود :اگر نکونام خواهان ماندن در تيم باشد ما با آغوش باز از او استقبال مي‌ کنيم و اگر نمي‌ خواهد در تيم بماند تلاش مي‌ کنيم که به خروجش سهولت بخشيم .



وي در پايان گفت : در حال حاضر باشگاه اوساسونا و خود بازيکن تصميمي در اين مورد نگرفته ا‌ند .

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/20 10:16


[h=1]آلبا: خوش‌‌شانسم که به بارسا بازگشتم[/h]
[h=2]ستاره جوان و تازه‌وارد تيم بارسلونا اسپانيا گفت: مي خواهم با کاتالان‌ها صاحب جام هاي زيادي شوم.[/h]


به نقل از آس، يوردي آلبا که در پايان فصل گذشته لاليگا درازاي 14 ميليون يورو از والنسيا جدا شد و با کاتالان‌ها قرارداد بست، اظهار داشت: مي خواهم همراه با بارسلونا صاحب جام‌هاي زيادي شوم. فکر مي کنم بازيکن خوش‌اقبالي هستم که به تيم بارسلونا که فوتبالي چشم‌نواز بازي مي کند، وارد شده‌ام.

وي ادامه داد: يک سال قبل نمي توانستم در ذهن تصور کنم به عنوان مدافع چپ وارد پيکارهاي باشگاهي اروپا شوم. اما اوناي امري،‌ مربي سابقم از من حمايت کرد و تصميم گرفت در اين پست کار کنم. به من فرصت داد در بازي‌هاي اروپايي بازي کنم و بتوانم به بارسا بازگردم.

اين اظهارات از طرف ستاره 23 ساله در حالي عنوان شد که او کارش را به عنوان بازيکني حرفه‌اي به عنوان هافبک آغاز کرد، اما در فصل 2011-2010 مربي‌اش از او خواست وظايف دفاعي برعهده گيرد. موفقيت در اجرا اين خواسته باعث شد به پست دفاع انتقال داده شده و اکنون در نقش مدافعي توانمند فعاليت کند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/20 12:47


[h=1]رئال مادريد کاکا را 35 ميليون يورو مي‌فروشد[/h]
[h=2]بنا به نوشته يک روزنامه ورزشي معتبر اسپانيا، رئال مادريد در ازاي 35 ميليون يورو هافبک برزيلي‌اش را به فروش خواهد رساند.[/h]


به نقل از آس، مديران رئال مادريد به فکر فروش کاکا افتاده‌اند. براين اساس شنيده مي شود اين بازيکن که در دو فصل اخير با حضور مسعود اوزيل آلماني، به بازيکني نيمکت نشين تبديل شده، به تيمي که خواهان وي باشد، واگذار خواهد شد. در شرايط کنوني آ.ث‌ميلان تلاش زيادي براي جذب ستاره سابق خود دارد. اين در حالي است که قيمت کاکا 35 ميليون يورو اعلام شده است.

مطابق اين گزارش در روزهاي آينده جلسه مهمي ميان کاکا و خوزه مورينيو برگزار مي شود تا تکليف ماندن يا و رفتن وي مشخص شود.
 
آخرین ویرایش:

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
رقباي جديد اشکان دژاگه در ولفسبورگ

رقباي جديد اشکان دژاگه در ولفسبورگ

زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/20 11:34


[h=1]رقباي جديد اشکان دژاگه در ولفسبورگ[/h]
[h=2]لژيونر ايراني تيم فوتبال ولفسبورگ در فصل آينده رقابت‌هاي بوندس‌ليگا براي حضور در ترکيب اصلي «گرگ‌ها» مجبور به رقابت با 3 رقيب جدي است.[/h]


در شرايطي که اکنون اشکان دژاگه و چند بازيکن ملي‌پوش «سفيد و سبزپوشان» ولفسبورگي آخرين روزهاي تعطيلات تابستاني را پشت سر مي‌گذارند، ساير نفرات اين تيم زير نظر فليکس ماگات سرگرم آماده سازي خود در تمرينات قبل از شروع فصل هستند.

مطابق گزارشي که سايت بونته منتشرکرده، لژيونر ايراني پس از بازگشت به تيم، مجبور است سخت خود را آماده کند. چرا که در پست هافبک نفوذي پس از خريد ايويتسيا اوليچ از بايرن مونيخ، مربي 58 ساله تيم امکان استفاده از واکلاو پيلار تازه وارد در کنار ويرهينيا پرتغالي را نيز دارد.

از اين رو در پست مذکور ملي‌پوش ايراني مجبور به رقابت با سه رقيب جدي است تا بتواند در ترکيب اصلي تيم جاي گيرد.

طبق اعلام ولفسبورگ ملي‌پوشان تيم هفته آينده در تمرينات حاضر خواهند شد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/20 18:14


[h=1]مورينيو شکل رئال را با 10 بازيکن مي‌بندد[/h]
[h=2]سرمربي پرتغالي رئال مادريد تيمش را در فصل 2013 ـ2012 بر پايه حضور 10 بازيکن توانمند طرح‌ريزي مي‌کند.[/h]


خوزه مورينيو ‌در تعطيلات تابستاني فرصت کافي داشت تا در مورد يکسري موضوع‌ها از جمله بنيان تيم فصل آينده خود فکر کند.

براساس اخباري که خبرنگاران مارکا کسب کردند، آقاي خاص تصميم دارد تيم کهکشاني‌ را بر پايه ايکر کاسياس، سرخيو راموس، په‌‌په، مارسلو، سامي خديرا، ژابي آلونسو، مسعود اوزيل، آنخل دي‌ماريا، کريس رونالدو و کريم بن‌زما آرايش دهد.

به اعتقاد اين مربي رئال مادريد اين ستاره‌ها از ثبات کافي در بازي برخوردار بوده و مي‌توانند در پيکارهاي بي‌شمار باشگاهي به تيم کمک شاياني کنند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/20 16:28

شرط 40 ميليون يورويي براي کاتالان‌ها
[h=1]مارتينز جانشين احتمالي کيتا در بارسا[/h]
[h=2]تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در تلاش است جانشين سيدو کيتا را از تيم آتلتيک بيلبائو جذب کند.[/h]


به نقل از مارکا، مديران کاتالاني پس از آنکه تلاش زيادي براي حفظ مدافع اهل مالي کردند، اما در نهايت به خاطر يکسري موانع وي را به خاطر انتقال به تيم چيني داليان از دست دادند، اکنون نگاه خود را معطوف "ژاوي مارتينز"‌ کرده اند.

در اين ارتباط آندوني زوبي‌زار‌ه‌تا، مدير ورزشي آبي و اناري پوشان گفت‌وگو‌هاي با همتايان بيلبائويي انجام داده است.

اين گزارش مي‌افزايد مسئولان بيلبائو عنوان کرده‌اند بخاطر کم‌کاري کاتالان‌ها در قضيه «کيتا» به خاطر مارتينز تحت فشار قرار نمي‌گيرند. حتي آمادگي انجام رايزني‌هاي جدي‌تر و انجام معامله بر سر اين بازيکن را نيز دارند به شرطي که طرف کاتالاني‌ حاضر به پذيرش شرط خريد 40 ميليون يورويي آنان شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/20 16:40


[h=1]قرعه کشي فصل جديد لاليگا[/h]
[h=2]ديدارهاي رفت و برگشت بارسا و رئال نيز 7 اکتبر (16 مهر) در نوکمپ و 3 مارس (13 اسفند) در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد.[/h]


قرعه کشي رقابت هاي فصل جديد لاليگا دقايقي پيش انجام شد و در اولين هفته رئال مادريد، قهرمان فصل گذشته، مقابل والنسيا، تيم سوم فصل قبل، قرار خواهد گرفت.

رقابت هاي فصل جديد لاليگا از روز 18 آگوست (28 مرداد) آغاز خواهد شد و 1 ژوئن 2013 به پايان مي رسد. البته در صورتي که يکي از نمايندگان اسپانيا در چمپيونزليگ (رئال، بارسا، والنسيا يا مالاگا) به فينال چمپيونزليگ برسد، برنامه هفته آخر نيز تغيير خواهد کرد.

ديدارهاي رفت و برگشت بارسا و رئال نيز 7 اکتبر (16 مهر) در نوکمپ و 3 مارس (13 اسفند) در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد.



برنامه کامل هفته اول:

بارسا- سوسيه داد

رئال- والنسيا

بيلبائو، بتيس

سويا، ختافه

لوانته- اتلتيکو مادريد

ساراگوسا- وايادوليد

سلتا- مالاگا

مايورکا-اسپانيول

رايو- گرانادا

دپورتيوو لاکرونيا- اوساسونا

 
بالا