کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مدیر برنامه های زاید: مشکل خاصی نیست، او می ماند
ارتش سرخ دات كام:تکلیف ایمون زاید تا دیشب با پرسپولیس مشخص نشده بود و همین مسئله باعث شد برخی سایت های خبری از جدایی این مهاجم از جمع سرخپوشان خبر دهند. این خبر را نه مسئولان باشگاه پرسپولیس و نه مدیر برنامه های زاید تأیید نکردند اما با توجه به طولانی شدن مذاکرات بین آن ها امکان هر اتفاقی ممکن است. کامران گروهی در خصوص اخبار ضد و نقیض درباره زاید توضیح داد: «واقعیت این است که زاید به خاطر کم توجهی مسئولان باشگاه پرسپولیس به خودش، دلخور است اما من او را توجیه کردم که باشگاه در دو، سه هفته اخیر درگیر انتخاب سرمربی بود و از این رو فرصت نکرده به جذب بازیکن و تمدید قرار داد نفرات تیم فکر کند.» او ادامه داد: «یک سری مشکلات شخصی هم در این میان وجود دارد که قابل حل شدن است. با توجه به انتخاب سرمربی تیم آخرین مذاکره باشگاه با ایمون زاید و در آخرین ساعات دیشب انجام شد و امروز تکلیف نهایی او مشخص خواهد شد.» مدیر برنامه های زاید متذکر شد: «در روزهای اخیر مدام تأکید کرده ام باشگاه پرسپولیس علاقه مند به حفظ زاید است و مشکل چندانی برای تمدید قرار داد او وجود ندارد. در حال حاضر هم همین عقیده را دارم و به هواداران پرسپولیس اطمینان می دهم زاید در این تیم می ماند مگر اینکه مشکل خاصی رخ دهد.»​
امیدوارم برگرده ...ما خلعت رو لازم نداریم اما شدیدا ایمون زاید رو لازم داریم ...من مطمئنم برگرده آقای گل میشه نمیدونم چرا باشگاه برای یه همچین بازیکنی تلاش نمیکنه
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
نکونام:دوست دارم در اوساسونا بمانم

الغرافه برای رضایت نامه ام 2 میلیون یورو می دهد!

کانون هواداران پرسپولیس : جواد نکونام در گفت و گو با سایت «دی ناوارا» درباره وضعیت فعلی و آینده اش حرف هایی زده است.

متن این پرسش و پاسخ به شرح ذیل می باشد:

مندلیبار سرمربی تیم به احتمال زیاد از تیم جدا خواهد شد. نظر تو در این باره چیست؟

- من علاقه زیادی به سبک کار او دارم. او با شیوه‌ای بازی می‌کند که ما در زمان حمله بسیار آسان به دروازه حریف نزدیک می‌شویم. با همین شیوه‌ها می‌توانیم روی دروازه حریف فشار زیادی ایجاد کنیم. دوست دارم او همچنان کنار تیم باشد چراکه مطمئنم اوساسونا در فصل آینده با این مربی موفق‌تر خواهد بود.

فصل گذشته برای تو خوب بود؟ خودت راضی هستی؟

- به طور کلی می‌توانم بگویم یک فصل خوب برای من و تیم بود اما می‌توانستیم وضعیت خود را بهتر کنیم. با بدشانسی چند مسابقه را از دست دادیم، البته اعتراف می‌کنم گاهی هم خوش‌شانس بودیم. درباره خودم نیز باید بگویم دوست دارم همچنان در اروپا و به ویژه اسپانیا بازی کنم. تا زمانی که قدرتش را داشته باشم، می‌مانم.

تو در اوساسونا با پارگی رباط صلیبی نیز روبه‌رو شدی. بی‌شک خاطره بدی برایت بود.

- وقتی من به اینجا آمدم شناخت زیادی از طرفداران و تیم نداشتم. آن‌ها نیز از من شناختی نداشتند ولی وقتی بازی کردم، متوجه شدم که آدم‌های زیادی در پامپلونا درباره «نکو» حرف می‌زنند و مدام اسم مرا به زبان می‌آورند. وقتی آسیب دیدم یکسال دور بودم. هرگز خاطره آن مصدومیت از یادم نمی‌رود. من مدت زیادی با تیم ملی ایران بودم و وقتی برگشتم در جریان یک بازی دوستانه مقابل ویارئال رباط پاره کردم. آن فصل بدترین فصل زندگی من در اوساسونا بود. سال سومی بود که برای تیم بازی می‌کردم ولی در پایان فصل، همه چیز از خاطرم رفت. در ترکیب اوساسونا بودم و موفق شدیم رئال را در پامپلونا شکست دهیم و در لیگ بمانیم.

سال‌ها در اوساسونا و پامپلونا زندگی کرده‌ای. به طور کامل با شرایط کنار آمده‌ای؟

- برای من بسیار دشوار بود که در یک کشور دیگر بتوانم زندگی کنم. من هیچ چیز از اینجا نمی‌دانستم. نه بازیکنان، نه تیم، نه مردم و نه زبان. فوتبال ایران یکی از کندترین فوتبال‌هاست ولی اینجا فوتبال سرعت زیادی دارد. برای این که بتوانم خودم را با این شرایط وفق دهم کار سختی داشتم ولی هم ‌بازیانم کمک زیادی کردند. آرامش پامپلونا نیز به من کمک زیادی کرد.

چه شد که به اسپانیا و اوساسونا آمدی؟

- زمانی که در ایران بازی می‌کردم همیشه می‌گفتم دوست دارم به اسپانیا بیایم و این تجربه را به دست بیاورم. وقتی اولین‌بار مدیر برنامه‌هایم گفت که از اوساسونا پیشنهاد داری با خنده گفتم من اصلا نمی‌دانم اوساسونا کجاست؟ واقعا چیزی نمی‌دانستم. قبل از جام جهانی پیشنهاد بسیار خوبی از آلمان به دستم رسید ولی گفتم می‌خواهم به جام جهانی بروم و شانسم را برای حضور در اسپانیا امتحان کنم. کمی بعد پیشنهاد اوساسونا رسید و من سریعا آن را قبول کردم. حالا در ایران همه اوساسونا را می‌شناسند و از این باشگاه بسیار ممنون هستم که باعث شد فصل‌های بزرگی در زندگی‌ام رقم بخورد.

تو در حال حاضر کاپیتان تیم ملی ایران هستی. آیا به دومین حضورت در جام جهانی فکر می‌کنی؟

- من 13 سال است در تیم ملی ایران بازی می‌کنم و برایم افتخار است که بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندم. برای من بسیار مهم است که دومین جام جهانی‌ام را تجربه کنم. ما تیم جوان و بسیار خوبی داریم. ولی صعود به جام جهانی برای ما بسیار سخت است. ایران استحقاق رسیدن به جام جهانی را دارد. فعلا در گروه خودمان شرایط خوبی داریم و فکر می‌کنم پتانسیل حضور در این جام را داریم.

مسعود شجاعی هم از ابتدای فصل آینده در کنار تیم خواهد بود؟

- بله، شرایط او این روزها خیلی خوب است و تمرینات خود را شروع کرده. او قطعا از ابتدای فصل آینده در کنار تیم خواهد بود. مسعود بازیکنی است که کیفیت بالایی دارد و می‌تواند خیلی به اوساسونا کمک کند.

تو پیشنهادهای مختلفی از ترکیه، قطر و امارات داری. آیا می‌خواهی اوساسونا را ترک کنی؟

- با وجود این که پیشنهادهای بسیار خوبی از ترکیه و قطر دریافت کرده‌ام، به احتمال فراوان دوباره در اوساسونا خواهم ماند. من سال‌های بسیار خوبی را در این تیم سپری کرده‌ام. زندگی بسیار خوبی نیز در اینجا دارم. دوست دارم با اوساسونا بار دیگر بازی در اروپا را تجربه کنم. افسوس می‌خورم که امسال با اختلافی بسیار کم، حضور در یورو لیگ را از دست دادیم.

میاتوویچ بازیکن سابق اوساسونا با دو میلیون یورو به قطر رفت. ظاهرا آن‌ها پول‌های زیادی به بازیکنان می‌دهند.

- این خبر خوبی بود! قطری‌ها دنبال من هم هستند. من از ترکیه نیز پیشنهاد داشتم و دارم. در برهه‌ای از فصل من به مدت چهار روز با باشگاه بر سر پیشنهادی که ترکیه‌ای‌ها داده بودند، مذاکره کردم. سال گذشته نیز باشگاه الریان به من پیشنهاد داد. در حال حاضر نیز الغرافه خواهان ثبت قرارداد با من است. موضع من مثل سال قبل است. دوست ندارم اوساسونا را ترک کنم. فعلا به پول فکر نمی‌کنم و گرنه الان در لیگ ترکیه یا قطر بودم. دوست دارم جایی باشم که زندگی برایم راضی‌کننده باشد نه این که روزهایی تکراری داشته باشم. (خنده) الغرافه قبول کرده که پول رضایت‌نامه دو میلیون یورویی مرا پرداخت کند و دو میلیون یورو نیز به خودم بدهد. پیشنهاد مالی این باشگاه فوق‌العاده است ولی همان‌طور که گفتم من به هیچ وجه به پول فکر نمی‌کنم. بنابراین فصل آینده نیز در اوساسونا خواهم بود.

آیا فوتبالت را در اوساسونا تمام می‌کنی؟

- در ایران همه به من می‌گویند در اوساسونا بمان و همان‌جا از فوتبال خداحافظی کن ولی من قطعا برای خداحافظی به تهران خواهم آمد. ما در تهران دو تیم پرطرفدار داریم که برای بازی‌شان 110 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. آن‌ها آبی و قرمز هستند. من به یکی از این دو تیم می‌روم و آنجا از فوتبال خداحافظی می‌کنم. در هنگام برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی در تهران بسیار پرتماشاچی‌تر از نیوکمپ می‌شود. به خاطر همین دوست دارم به تهران برگردم و آنجا از فوتبال خداحافظی کنم. از طرفی خانواده من در تهران هستند. من باید برای ادامه زندگی کنارشان باشم. ارتباط عاطفی زیادی بین ما وجود دارد ولی هر زمانی که بتوانم دوست دارم به اوساسونا برگردم و در آکادمی فوتبال باشگاه کار کنم.

رابطه خوبی هم بین تو و طرفداران اوساسونا شکل گرفته است.

- از آن‌ها همیشه خاطرات خوبی خواهم داشت و برای همیشه نیز طرفدار اوساسونا باقی خواهم ماند. از همین جا دوست دارم از طرفداران اوساسونا تشکر کنم. آن‌ها همیشه به من لطف داشتند و نمی‌توانم فراموششان کنم. حتی در لحظات سخت کنار من بودند. طرفداران اوساسونا استثنایی هستند.

بازی در اینجا تو را به کاپیتانی تیم هم نزدیک کرده است.

- وقتی بازوبند این تیم را می‌بندم احساس افتخار و غرور دارم. در ایران مردم به این مسئله اهمیت زیادی می​دهند. ولی هنوز بستن بازوبند کاپیتانی اوساسونا دشوار است چراکه فلانو و ریچارد در تیم حضور دارند.

شنیده‌ایم به خرید هم علاقه زیادی داری.

- من همیشه دوست دارم به خرید بروم. در پامپلونا هم مارک‌های بسیار گرانی وجود دارد چون من پول زیادی بابت لباس‌هایشان داده‌ام! همان‌طور که گفتید من عاشق بیرون رفتن و خرید کردن هستم.

آیا تا به حال رفتار نژادپرستانه‌ای با تو و مسعود شجاعی نشده است؟

-هرگز
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 18:39


[h=1]خوزه و رويانيان درتمرين پرسپوليس حاضرشدند[/h]
[h=2]سرمربي جديد پرسپوليس به همراه محمد رويانيان در تمرين قرمزپوشان حضور پيدا کرد.[/h]


خوزه مانوئل سرمربي جديد پرسپوليس به همراه محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه دقايقي قبل در ميان تشويق شديد هواداران در ورزشگاه درفشي فر حضور پيدا کردند.

آنها ابتدا از امکانات درفشي فر ديدن کردند و سپس نظاره گر تمرين شدند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 19:35


[h=1]جلسه پروين، خوزه و رويانيان[/h]
[h=2]تمرين امروز بعدازظهر پرسپوليس با حضور مانوئل خوزه، رويانيان و علي پروين برگزار شد.[/h]


تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18 بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.در اين تمرين بازيکنان ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ با توپ‌هاي هندبالي، شوت به دروازه و سانتر از جناحين و ضربه به گل پرداختند.

* حدود 250 هوادار در تمرين امروز حضور پيدا کردند. وقتي که از حضورشان در ورزشگاه جلوگيري به عمل آمد، عليه عاشوري شعارهايي سر داده و شمارش معکوس را براي خداحافظي او اعلام کردند اما بعد از گذشت ساعاتي از تمرين به داخل ورزشگاه آمدند.

* مانوئل خوزه به همراه محمد رويانيان پس از گذشت 25 دقيقه از تمرين در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کرد. آنها ابتدا از قسمت‌هاي مختلف ورزشگاه به صورت دقيق بازديد کردند و سپس در کنار زمين عملکرد قرمزپوشان را زيرنظر گرفتند.

در همين هنگام بود که علي پروين نيز در ورزشگاه حضور پيدا کرد. او ابتدا با ناراحتي هواداران که چرا اجازه نمي‌دهند به داخل ورزشگاه بيايند، مواجه شد ولي به آنها قول داد که اين مشکل را به زودي حل مي‌کند.

* پس از گذشت 40 دقيقه از تمرين جلسه‌اي در کنار زمين ميان رويانيان، خوزه و علي پروين انجام شد.

*يادداشت‌برداري‌هاي مانوئل در زمين در نوع خود جالب بود.

* خبرنگاران ابتدا در کانکس مخصوص خود نشسته بودند اما با حضور مانوئل بر روي سکوها منتقل شدند.

* مربي پرتغالي در حاشيه تمرين امروز به شدت تشويق شد.

*باقري در تمرين امروز در نقش يک دروازه‌بان به تمرين پرداخت.

* به غير از مانوئل دو دستيار خارجي وي نيز در تمرين امروز حضور داشتند. قرار است به زودي دستيار ديگر سرمربي پرتغالي پرسپوليس به ايران بيايد.

* خوزه مانوئل بعد از 65 دقيقه و ديدار با بازيکنان ورزشگاه درفشي‌فر را ترک کرد. رويانيان نيز پس از 70 دقيقه از درفشي فر خارج شد.

* قرار است در جلسه امشب قرارداد مانوئل خوزه با باشگاه پرسپوليس رسما امضا شود و وي از فردا کار خود را با پرسپوليسي‌ها آغاز کند.

* در پايان تمرين پرسپوليسي‌ها در قالب دو تيم به فوتبال دستگرمي پرداختند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 19:54

محمد رويانيان:
زايد 600 ميليون تومان مي‌خواهد


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ‌ايمون زايد براي حضور در پرسپوليس 600 ميليون تومان مي‌خواهد.

محمد رويانيان در هنگام ترک ورزشگاه درفشي‌فر در جمع هواداران در خصوص سؤال‌هاي متعدد درباره وضعيت 2 بازيکن اين تيم اظهار داشت: ايمون زايد در پيشنهادي 600 ميليون تومان از ما براي امضاي قرارداد خواسته و به همين دليل درحال بررسي موضوع هستيم.

وي افزود: همچنين
در صورتي که خلعتبري بخواهد به پرسپوليس بيايد حدود 2 ميليارد تومان براي ما خرج دارد که با توجه به وضعيت پرسپوليس درحال بررسي همه موضوعات هستيم.


رويانيان تاکيد کرد: خوشبختانه توانستيم خوزه را به ايران بياوريم و انشاءالله ايشان با قدرت کار خود را رو به جلو مي‌برد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 20:08


[h=1]فردا اولين کنفرانس مطبوعاتي مانوئل خوزه[/h]
[h=2]مانوئل خوزه فردا براي اولين بار رودرروي خبرنگاران ايراني مي‌نشيند.[/h]


پس از حضور مانوئل خوزه در ايران پيشنهادهاي زيادي براي مصاحبه با اين سرمربي به باشگاه پرسپوليس ارائه شد. از همين رو قرار است مانوئل خوزه فردا صبح در ورزشگاه درفشي‌فر و يا يکي از هتل‌هاي تهران رو در روي خبرنگاران ايراني بنشيند و به سؤال‌هاي آنها پاسخ دهد.

هماهنگي‌هاي لازم در اين خصوص انجام شده و ساعت اين نشست به احتمال فراوان 11 صبح است اما اين موضوع قرار است به صورت رسمي تا آخرين ساعات امشب اعلام شود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
600 میلیون زیادههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟600 تا که پولی نیست برای قاتل اس قت لال .................بخدا میلیارد هم بگیره حقشه .......سردار تروخدا برش گردون
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 20:15


[h=1]بازي تدارکاتي پرسپوليس لغو شد[/h]
[h=2]دومين بازي تدارکاتي تيم فوتبال پرسپوليس که قرار بود فردا برگزار شود لغو شد.[/h]


تيم فوتبال پرسپوليس قرار بود بعدازظهر فردا پنجشنبه در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم «ب» پرسپوليس برود.پس از بازديد خوزه از تمرين تيم فوتبال پرسپوليس اين بازي لغو شد.

پرسپوليسي‌ها قرار بود فردا در ديداري تدارکاتي پس از شکست در بازي اول مقابل صباي قم با نتيجه 2 بر صفر به مصاف تيم «ب» پرسپوليس بروند. خوزه فردا قرار است در تمرينات پرسپوليس رسما حضور پيدا کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برخي هواداران در تمرينات شيطنت مي*کنند

عاشوري:بازيکنان فهميدند اسم*ها بازي نمي*کنند


مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ماندن هواداران امروز پشت در ورزشگاه خواسته من نبود.


محسن عاشوري در گفت*وگو با خبرگزاري فارس، پس از اتفاقات تمرين امروز اظهار داشت: ابتدا بايد بگويم من در اين مدت هر کاري را که انجام دادم به خاطر پرسپوليس و هوادارانش با همکارانم درباره آن مشورت کردم اما متأسفانه در اين وسط شيطنت*هايي هم بود.

وي افزود: قبل از بازي دوستانه با صبا چندين نفر به من زنگ زدند و گفتند بازي کنسل شده اين در شرايطي بود که اين خبر اصلاً درست نبود و نمي*دانم برخي*ها دنبال چه اهدافي بودند به نظر من بازيکنان پرسپوليس در بازي برابر صبا متوجه شدند که اسم*ها بازي نمي*کنند و هر کسي که تلاش و زحمت بکشد مزد آن را خواهد گرفت.

عاشوري ادامه داد*: در بازي برابر صبا قرار بود هواداران داخل ورزشگاه نشوند اما با خواست پروين از طريق سرپرست تيم اين اتفاق افتاد من هيچ وقت به هواداران بي*احترامي نمي*کنم اما هواداران از لحاظ فني داخل تيم نيستند که اطلاعات کامل داشته باشند. بازيکنان ما در شرايطي که تخليه انرژي شدند در برابر صبا به ميدان رفتند اما متأسفانه برخي از هواداران با تيکه به بازيکنان در تمرينات شينطت مي*کنند اگر من خواستم هواداران نباشند تأييد بازيکنان نيز پشت سر اين موضوع بود تا به پرسپوليس کمک شود.

عاشوري خاطرنشان کرد: من برنامه*هايم را تا اولين بازي ليگ برتر نوشتم و آن را به مسئولان باشگاه دادم من گفتم هر هفته دو بار هواداران بيايند و بازيکنان محبوب خود را ببينند اتفاقي بود که زمان دنيزلي هم افتاد اما آن وقت هيچ*کس حرفي نزد و الان خيلي*ها مي*گويند اين تصميم عاشوري حرف و حديث روي آن زياد است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: از فردا ديگر تصميم*گيرنده تيم کس ديگري است و حتي بايد اين را به هواداران بگويم که من به بازيکنان گفته*ام که آنها حق دارند در جاروجنجال جذب بازيکنان پرسپوليس چهره*هاي محبوب خود را ببينند من امروز هم مانع حضور هواداران در ورزشگاه درفشي*فر نشدم و فقط برنامه*هايم را به باشگاه دادم
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 22:34


[h=1]مهدوي کيا: ژوزه کارنامه خوبي دارد[/h]
[h=2]هافبک پرسپوليس مي‌گويد مانوئل ژوزه کارنامه خوبي دارد و بايد براي موفقيتش در پرسپوليس به او کمک کرد.[/h]


مهدي مهدوي کيا در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، پس از شکست پرسپوليس مقابل صبا در ديداري دوستانه گفت: بازي بدي نبود. براي ما که هنوز در زمان بدنسازي هستيم اين نتيجه چندان غير عادي نبود. ما در چند هفته گذشته تمرين‌هاي سختي را پشت سر گذاشتيم و خستگي هنوز به تن بازيکنان مانده است.

وي ادامه داد: در بازي دوستانه مقابل صبا فشار ناشي از تمرين‌هاي سنگين بدنسازي روي بازيکنان تاثير گذاشته بود. صبا هم تيم جوان و دونده‌اي بود که به اعتقاد من در اين بازي خوب کار کرد. با اين حال ما بايد در بازي‌هاي دوستانه بعدي کم کم به آن سطح از آمادگي که مي‌خواهيم برسيم.

هافبک پرسپوليس درباره انتخاب سرمربي اين تيم هم گفت: به هر حال همه ما منتظر بوديم که اين اتفاق بيفتد و خوشبختانه الان سرمربي انتخاب شده است. اميدوارم که ژوزه در پرسپوليس موفق باشد. به نظر من او مربي‌اي است که کارنامه خوبي دارد و بايد به او کمک کنيم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
بنگر: پرسپوليس مدعي اول قهرماني است

بنگر: پرسپوليس مدعي اول قهرماني است

زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 22:41


[h=1]بنگر: پرسپوليس مدعي اول قهرماني است[/h]
[h=2]مدافع پرسپوليس مي‌گويد اين تيم مدعي نخست قهرماني در ليگ برتر است.[/h]


محسن بنگر در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شکست پرسپوليس برابر صبا در ديداري تدارکاتي گفت: بدن بازيکنان هنوز تحت فشار تمرين‌هاي سنگين بدنسازي است و فکر نمي‌کنم شکست در يک بازي تدارکاتي آن هم در دوران بدنسازي چندان مهم باشد.

وي ادامه داد: طبيعي بود که نتوانيم با آمادگي کامل مقابل صبا به ميدان برويم اما فکر مي‌کنم کم کم فشار بدنسازي از روي بدن‌هاي ما برداشته خواهد شد و مي‌توانيم تا پيش از آغاز ليگ به بهترين شرايط بدني برسيم.

بنگر درباره انتخاب ژوزه به عنوان سرمربي پرسپوليس هم گفت: درست است که انتخاب مربي کمي طولاني شده بود اما به هر حال اين کار ا نجام شد و همه ما منتظر هستيم که بهترين نتايج را با اين مربي بگيريم. شک نکنيد که پرسپوليس در اين فصل مدعي اول قهرماني است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 23:02


[h=1]قانون جديد براي بازيکنان پرسپوليس[/h]
[h=2]مانوئل خوزه براي بازيکنان پرسپوليس در تمرينات اين تيم قانون‌هاي جديد گذاشت.[/h]


مانوئل خوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس روز پنج‌شنبه با حضور در تمرينات اين تيم رسماً کار خود را با قرمزپوشان آغاز خواهد کرد.

وي در تمرينات روز چهارشنبه پرسپوليس دقايقي حضور پيدا کرد و در جلسه‌اي با کادر فني و بازيکنان اعلام کرد که از اين به بعد بازيکنان بايد يک ساعت زودتر قبل از تمرين در ورزشگاه درفشي‌فر باشند و 30 دقيقه قبل از شروع تمرين بايد با پوشيدن لباس‌هاي فرم آماده جلسه با کادر فني و مرور تمرينات روزانه باشند.

همچنين با توجه به آمدن مانوئل خوزه و دستيارانش امروز مشخص گرديد که چيذري بدنساز پرسپوليس در آستانه خداحافظي از قرمزپوشان قرار گرفت با توجه به اينکه خوزه اعتقاد ويژه به دستيارانش دارد رفتن مرتضي کرماني‌مقدم و باقري نيز از جمع کادر پزشکي قرمزپوشان پس از يک هفته قطعي شده است وضعيت عاشوري نيز به زودي قرار است بررسي شود.

همچنين مانوئل خوزه سرمربي پرسپوليس همراه با رويانيان امشب چهارشنبه در يکي از هتل‌هاي تهران جلسه‌اي را برگزار کردند. در اين جلسه مانوئل خوزه برنامه‌هاي ريز خود را در 6 ماه اول سال به مديرعامل باشگاه پرسپوليس داد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 01:02


[h=1]نشست خبري خوزه به زمان ديگري موکول شد[/h]
[h=2]کنفرانس مطبوعاتي سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس که قرار بود امروز برگزار شود به زمان ديگري موکول شد.[/h]


مانوئل خوزه از صبح امروز(پنجشنبه) به صورت رسمي کارش را در پرسپوليس آغاز خواهد کرد.

اين مربي پرتغالي که با قراردادي يک ساله هدايت سرخپوشان را برعهده گرفته از ساعت 9:30 صبح امروز و همزمان با آغاز تمرين پرسپوليس در ورزشگاه درفشي‌فر کارش را در اين تيم آغاز مي‌کند.

مسئولان اين باشگاه قصد داشتند امروز نشست خبري خوزه را برگزار کنند اما در آخرين تصميم‌گيري مقرر شد اين مربي در حاشيه تمرين روز پنجشنبه پاسخگوي خبرنگاران باشد و نشست خبري وي در روز ديگري برگزار شود.

تاريخ کنفرانس خبري خوزه هنوز مشخص نشده است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: چون واقعیت را می گویم مرا می کوبند/خوزه قرار است قهرمان بماند

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل پرسپولیس در جمع هواداران این تیم با بیان اینکه چون واقعیت را می گوید او را می کوبند گفت: راستش را می گویم حتی اگر این موضوع باعث شود بروم.

محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس و در حالی که هواداران این تیم همچنان از بابت منع حضور در تمرینات گلایه مند هستند در جمع آنها حاضر شد و با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان گفت: مربی جدیدی را آوردم که پیش از این 22 قهرمانی کسب کرده و قرار است باز هم قهرمانی آورده و قهرمان باقی بماند.

وی ادامه داد: خیلی حرف ها دارم. نمی دانم چرا آنهایی که دروغ می گویند را تأیید می کنند و کسانی که راست می گویند را می کوبند. خیلی ها زمانی که قرارداد امضا می شود، ماشین و زمین و خانه به بازیکنان می دهند و کسی به آنها کاری ندارد اما من راستش را می گویم حتی اگر این موضوع باعث شود که بروم.

رویانیان تأکید کرد: مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند و به این وسیله می خواهند پرسپولیس را بکوبند. یکی دیگر از مشکلات ما ورود هواداران به تمرینات است و این در حالی است که همسایه ها از این موضوع ناراحتند و خیلی ها مریض دارند. در فکر این هستم که هواداران بتوانند هفته ای دو روز سر تمرینات حاضر باشند. تا به حال هر کاری کردم به عشق آنها بوده است. من شغل های دیگری داشتم و فقط به عشق هواداران به پرسپولیس آمده ام.

وی با اشاره به اینکه قرار است کارت های هواداری بین هواداران صادر شود تا بتوانند به راحتی در تمرینات حضور پیدا کنند افزود: همه از جمله من کریمی را دوست داریم اما باید همه بازیکنان را تشویق کنید .

رویانیان تصریح کرد: دوست دارم هر روز شما را ببینم و جایتان روی سر من است اما باید همکاری کنید. در نهایت سرمربی تصمیم می گیرد که شما باشید یا نباشید. امروز هم تلاش می کنم در دقایق آخر تمرین، در کنار زمین حضور داشته باشید.

رویانیان در پاسخ به سؤال یکی از هواداران پرسپولیس در خصوص محرومیت دو هفته ابتدایی این تیم از حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: یکی دیگر از مشکلات این است که باید از چند جبهه بجنگم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: نکونام را می خواهیم/ همه چیز "خودجوش" علیه ما است!

ارتش سرخ دات كام: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تمایلش برای جذب هافبک تیم ملی خبر داد و گفت: به مدیر برنامه های نکونام گفتم این بازیکن را می خواهم.
محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت گفت: خوشحالم که در نیمه شعبان سرمربی و کادر جدید کار خود را آغاز کردند و امیدوارم موفق باشند.

وی در خصوص اتفاقات اخیر و این موضوع که پول هایی که می دهد از کجا می آید تاکید کرد: هرکس راست بگوید او را می کوبند اما اگر دروغ بگوییم و بگوییم پولی می دهیم که زیر سقف که هیچ؛ زیر زمین است، همه خوششان می آید. این چه دنیایی است؟ وقتی پشت پرده فوتبال را می گویی، می گویند چرا ریخت و پاش می کنی؟

رویانیان عنوان کرد: من ریخت و پاش نمی کنم و هرچه که خرج کردم را رسما به وزارت ورزش و هر مرجعی که لازم باشد اعلام می کنم. حتی اگر بان کی مون دبیرکل سازمان ملل بخواهد؛ اعلام خواهم کرد. همین جا هم می گویم متوسط 100 میلیون بیشتر از سقف به بازیکنان پرداخت کردم اما آنها چرا به دروغ می گویند زیر سقف پول دادند؟ من که راست می گویم باید کتک بخورم؟

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه آنها که رعایت نمی کنند و دروغ نمی گویند آدم های خوبی هستند اما من بچه مسلمان که ظاهرم اعتقادی است را می کوبند یادآور شد: در 11 ماهی که به پرسپولیس آمدم دولت در مجموع 4.5 میلیارد به ما داده اما تیم رقیب من 7 میلیارد پول گرفته است. به تیم وابسته به صنعت هم اپن پول را می دهند. متأسفم برای فوتبالی که وقتی راست می گویی تو را می کوبند.

وی در پاسخ به این سؤال که پول قرارداد خوزه از کجا آمده گفت: کدام مدیرعامل مبلغ قراردادش با مربی را اعلام می کند اما من می گویم این یک میلیون و 200 هزار دلار پول انتقال علیرضا حقیقی به روبین کازان است که آن را برای کادر فنی فصل جدید نگه داشتم.

رویانیان اضافه کرد: من دلار را گران نخریدم. برادر عزیز که در روزنامه پرتیراژ هر دلار را ضرب در 1900 تومان می کنی، این را بدان که من هر دلار را 1200 تومان خریدم و یک سال نگه داشتم. ضمن اینکه این پول را تنها به سرمربی ندادیم و کل کادر فنی این مبلغ را گرفته است. این در حالی است که در برخی تیم ها فقط به یک مربی این پول پرداخت می شود و کسی هم صدایش درنمی آید اما من که راست می گویم را زیر سؤال می برند.
رویانیان در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: بهترین بازیکن و مربی را آوردیم و به امید موفقیت تلاش می کنیم. مردم کارنامه این مربی را خوانده اند. خوزه 22 قهرمانی آورده و مربی موفقی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این مربی پرتغالی قول قهرمانی داده یادآور شد: هیچ کس قول قهرمانی نمی دهد.

در ادامه یکی از خبرنگاران در خصوص پاداشی که قرار است برای قهرمان شدن پرسپولیس به این مربی پرداخت شود گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ که این خبرنگار در پاسخ گفت روزنامه ها و رویانیان با عصبانیت پاسخ داد آنها دروغ می گویند و تو هم دروغ می گویی. آیا می دانی سایر مربیان و بازیکنان چقر پول گرفته اند؟ اگر راست می گویی بگو کدام مربی و بازیکن چقدر پول گرفته است؟ چیزی که اعتقاد دارید بگویید نه آن چیزی که به آن فکر می کنید. من هر بازیکنی که گرفتم با مبلغ واقعی اش به وزارت ورزش اعلام کردم.

خبرنگار دیگری در خصوص شفاف سازی باشگاه استقلال در مورد قرارداد با جواد نکونام از رویانیان سؤال کرد که وی در پاسخ گفت: در مورد استقلال حرف نمی زنم و درباره خودم حرف زدم. رویانیان ظاهر اسلامی دارد و راست می گوید و او را می کوبند اما سند دارم که بالای سقف پول می دهند. من راست می گویم و هزینه راست گفتنم را می دهم. ما هیچ هستیم و هیچ می مانیم. اصلا آبروی ما برود، مگر آبرو داریم؟ آبرو برای مردم است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص منع حضور هواداران در تمرینات اظهار داشت: خداوکیلی گناه می کنیم. مردم و همسایه ها اذیت می شوند. نمی دانم چه کاری انجام دهم و فعلا در حال برنامه ریزی هستم.

وی در خصوص لیدرهای پرسپولیس گفت: ما لیدر نداریم بلکه کمیته مشوقین را با حضور افراد متعهد درست کردیم. نمی دانم چرا یکسری افراد نوکر یکسری دیگر می شوند. آدم خوب نیست که نوکر بازیکن یا مربی شود. لیدر هم بنده خدا است.

رویانیان افزود: به تیمم اعتقاد دارم اما افرادی باید با مجموعه همکاری کنند که با اخلاق باشند و در عین حال به کسی هم وابسته نشوند. اگر کسی پول گرفت و تشویق کرد این یعنی فساد. شما لیدر هستید اما مگر شخصیت ندارید؟ چرا باید طوری رفتار شود که یک مربی یا بازیکن بالاتر از ما قرار گیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که منجر به عقد قرارداد با خوزه مانوئل شد گفت: نشست های مختلف و حرف های زیادی با خوزه زدم. اعتقادات و باورهایم را به او گفتم و انتظارات هواداران را به وی گوشزد کردم. او کاملا توجیه است. البته یکسری چیزها بین ما اختلاف بود که باعث شد زمان عقد قرارداد طول بکشد که این اختلافات امروز برطرف شدند. خوزه با تمام قوا می خواهد موفق شود. قول داده توانش را بگذارد و فقط از این موضوع ناراحت بود که چرا یک ماه به تمرینات دیر اضافه شده است.

رویانیان در خصوص خریدهای جدید این تیم تصریح کرد: یک دروازه بان می خواهیم و یک بازیکن دیگر در پست هافبک یا دفاع چپ جذب خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت انتقال خلعتبری به پرسپولیس عنوان کرد: اولین کسی که با وی صحبت کرد من بودم. با خانواده و پدرش هم صحبت کردم. خلعتبری به ما قول داد و یک مبلغی را هم مشخص کرد اما در حال حاضر این مبلغ بیشتر شده ضمن اینکه استقلال و ****ان هم او را می خواهند. البته خداوکیلی خانواده خلعتبری پرسپولیس ی هستند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال موفق به جذب نکونام نشود آیا وی برای خرید او اقدام خواهد کرد گفت: نکونام بازیکن بین المللی است و نباید از او استفاده ابزاری و خرابش کرد. به مدیر برنامه هایش در آلمان گفتم نکونام را می خواهم اما بدون حاشیه. البته خلعتبری را هم با شرایط خودم می خواهم همانطور که سایر بازیکنان را با شرایط خودم جذب کردم.

وی ادامه داد: من گفتم بالای سقف به بازیکنان پول دادم و این مبلغ هم متوسط 100 میلیون بیشتر است چراکه بیشتر آنها ملی پوش هستند. ما شرکت دولتی هستیم و سازمان لیگ خصوصی. باید بدانیم دولتی، خصوصی و قانون چیست.
رویانیان با انتقاد از قرعه کشی رقابت های لیگ برتر گفت: در یک قرعه کشی کاملا اتفاقی و "خودجوش" مثل دو سه سال اخیر ما در ردیف آخر قرار گرفتیم و یک تیم دیگر رو آمد. مثل همیشه باید بیرون از خانه کار را شروع کنیم و در فصل گرما جای گرم برویم و در فصل سرما جای سرد.

وی ادامه داد: به صورت "خودجوش" بازیکنان ما محروم می شوند. به صورت "خودجوش" سه امتیاز از ما کم می شود. خیلی "خودجوش" اولین بار داور بازی را قطع می کند و "خودجوش" خیلی اتفاقات می افتد. مسئولان فدراسیون ما را بزنید، ما در خدمت شما هستیم اما هواداران را نزنید و اجازه دهید تیمشان را تشویق کنند. همین جا هم از کمیته استیناف و غیره و ذلک خواهش می کنم به خاطر ایام مقدس نیمه شعبان بازیکنان ما را از تحریم خارج کنید.

رویانیان در پایان گفت: اجازه ورود هواداران به تمرینات دست من نیست و سرمربی باید در این مورد اظهارنظر کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین پرسپولیس/ نظارت خوزه و نقش کمرنگ عاشوی/ باقری و کرمانی مقدم نیامدند

ارتش سرخ دات كام: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار زیر نظر مانوئل خوزه برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 14 روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر از ساعت 9:30 امروز کار خود را با مانوئل خوزه در ورزشگاه درفشی فر آغاز کرد.
خوزه از ساعت 8 صبح برای آماده کردن مقدمات تمرین در درفشی فر حاضر شد و بازیکنان نیز از ساعت 9 با حضور در این ورزشگاه آماده تمرین کردن بودند. سپس جلسه نیم ساعته ای در رختکن برگزار شد و بازیکنان برای کار آماده شدند.
از ساعت 9:30 و پس از اینکه خوزه به مدت 5 دقیقه در وسط زمین با بازیکنان صحبت کرد کار این مربی رسما آغاز شد و پرسپولیس ی ها در دو گروه به مدت 15دقیقه به بازی آقاوسط مشغول شدند.
در ادامه استارت های کوتاه و بلند در دستور کار قرار گرفت و در مرحله بعدی بازیکنان به 5گروه چهارنفره تقسیم شده و به کار با توپ پرداختند .
قسمت بعدی تمرین فوتبال رو در روی دونفره بود که در این قسمت دریبل زنی در دستور کار قرار گرفت و در ادامه سرخپوشان به انجام کارهای ترکیبی مشغول شدند.
ساعت 10:30 بازیکنان پرسپولیس به منظور ریکاوری کوتاه مدت راهی رختکن شده و پس از دقایقی مرحله دوم تمرینات آغاز کردند. بازیکنان به دو گروه تقسیم و در بین 6 دروازه کوچک به بازی فوتبال مشغول شدند.
ساعت 11:10 و پس از اینکه خوزه باز هم برای پرسپولیس ی ها به صحبت کردن مشغول شد، بازیکنان با سرد کردن به کار خود پایان دادند.
* قبل از آغاز رسمی تمرین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت کنار بنری که به منظور تبریک ایام نیمه شعبان در محل تمرین نصب شده بود عکس یادگاری گرفتند.
* در تمرین امروز پرسپولیس محسن عاشوری که در چند هفته اخیر به عنوان نفر اول کادر فنی، تمرینات را بر عهده داشت به عنوان یکی از اعضای کادر فنی بیشتر تماشا و یکی از دستیاران خوزه مانوئل نقش زیادی در تمرین امروز ایفا کرد. خوزه نیز با پوشیدن لباس ورزشی نظارت خاصی روی تمرینات داشت. ضمن اینکه نادر باقری و مرتضی کرمانی مقدم که در چند روز اخیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شده بودند با آغاز کار خوزه مانوئل ، امروز در محل تمرین نبودند.
* در حالی که قرار بود در پایان تمرین امروز ، خوزه مانوئل در جمع خبرنگاران مصاحبه کند اما این اقدام صورت نگرفت و با اعلام روابط عمومی قرار شد وی روز شنبه در کنفرانس خبری، پاسخگوی اصحاب رسانه باشد.
* رویانیان پس از گفت و گو با خبرنگاران و زمانی که قصد داشت ورزشگاه درفشی فر را ترک کند پشت در های ورزشگاه با هواداران عکس یادگاری گرفت.
* حدود 100هوادار، 15دقیقه آخر تمرین را از نزدیک تماشا کردند و از روی سکوها به تشویق خوزه مانوئل و بازیکنان پرداختند .
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 11:13


[h=1]پرسپوليس دو بازيکن خارجي ديگر جذب مي کند[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جذب دو بازيکن خارجي براي تيم فوتبال اين باشگاه در پست‌هاي دروازه باني و خط مياني خبر داد.[/h]


تيم فوتبال پرسپوليس که خود را مهياي حضور در دوازدهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور مي‌کند تا به امروز تنها يک بازيکن خارجي به نام "روبرتو سوسا" را به خدمت درآورده است. اين بازيکن برزيلي توانايي بازي در خط مياني را دارد و براي رفع نقاط ضعف سرخپوشان در پست هافبک دفاعي به اين تيم پيوسته است.

به گزارش مهر با اين وجود محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس از تلاش اين باشگاه براي جذب دو بازيکن خارجي ديگر خبر داد و گفت: ما براي رفع نقاط ضعف خود دو بازيکن جديد جذب خواهيم کرد. قطعا يکي از دو بازيکن دروازه بان خواهد بود و بازيکن ديگر به احتمال فراوان قابليت بازي در پست هافبک دفاعي يا مدافع - هافبک چپ را خواهد داشت.

پرسپوليس در پست هافبک دفاعي به غير از روبرتو سوسا و سامان آقازماني بازيکن ديگري ندارد و نياز به جذب بازيکن جديد در اين پست احساس مي‌شود.

در عين حال تيم پرسپوليس مهرداد پولادي را در اختيار دارد که توانايي بازي در پست‌هاي هافبک دفاعي و مدافع - هافبک چپ را دارد که در صورت جذب بازيکن در يکي از اين دو پست، جايگاه مهرداد پولادي در ترکيب سرخپوشان تغيير خواهد کرد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 19:37


[h=1]نشست خبري مانوئل خوزه شنبه در آکادمي فوتبال[/h]
[h=2]نشست مطبوعاتي سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس روز شنبه در هتل آکادمي فوتبال برگزار مي شود.[/h]


مانوئل خوزه سرمربي جديد سرخپوشان پايتخت روز شنبه در سالن کنفرانس هتل آکادمي تيم هاي ملي فوتبال در جمع اصحاب رسانه حضور خواهد يافت و به سوالات آنها پاسخ مي دهد.

گفتني است؛ زمان اين کنفرانس متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 21:15


[h=1]پيرواني: سن مربي ملاک نيست[/h]
[h=2]عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: مانوئل خوزه مربي بزرگ و خوبي است.[/h]


افشين پيرواني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مانوئل خوزه مربي بزرگ و خوبي است و تجربيات زيادي دارد و گزينه بسيار خوبي براي هدايت پرسپوليس بود، او تجربه بالا و کارنامه بسيار خوبي دارد و انشاءالله به تيم بزرگ و پر هوادار پرسپوليس کمک کند تا در فصل جديد نتايج مطلوبي کسب کند.

وي افزود: عده اي انتقاد مي کنند که سن مانوئل خوزه بالا است و انگيزه لازم را ندارد اما مطئناً او مربي بزرگي است و سن اصلاً ملاک نيست. همين که او آمده و راضي به کار کردن در ايران شده، نشان مي دهد که اهداف بزرگي دارد و قطعاً با انگيزه اي بالا کار خواهد کرد تا به اهدافش برسند و با پرسپوليس موفق شود.

پيرواني اظهار داشت: متأسفانه پرسپوليس زمان زيادي را از دست داده است، اگر سرمربي تيم زودتر مشخص مي شد و مي آمد، خيلي بهتر بود، البته تيم در اين مدت تمرينات خوبي را انجام داده و با هماهنگي بيشتر، نتايج خوبي خواهد گرفت، چيذري، عاشوري، کرماني مقدم و باقري در اين مدت زحمات زيادي کشيده اند و انشاءالله تيم در فصل جديد نتايج خوبي خواهد گرفت.

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس ادامه داد: به عنوان عضو کميته فني در کنار باشگاه هستم، مهم اين است که براي پرسپوليس مؤثر باشيم، اينکه کميته فني دائمي باشد يا مقطعي به پيگيري مدير عامل و حضور اعضا بستگي دارد اما به هر اندازه اي که عضو کميته فني باشيم، بايد مفيد باشيم و تلاش کنيم تا پرسپوليس موفق باشد.

وي افزود: ما که آمده ايم و قبول کرديم در کميته فني باشگاه پرسپوليس باشيم، هدف مان کمک کردن به اين تيم بزرگ و مردمي است. ما با پرسپوليس به اوج رسيديم و امروز هم اگر کمکي از دستمان ساخته باشد، دريغ نمي کنيم و اگر هم نباشيم، براي موفقيت پرسپوليس دعا مي کنيم.

پيرواني در پايان گفت: اميدوارم پرسپوليس در فصل جديد موفق باشد، بازيکنان خوبي جذب شده اند و با هماهنگي بيشتر، مدعي اصلي قهرماني هستند، اميدوارم پرسپوليس قهرمان شود تا دل هواداران شاد شود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 09:44


[h=1]رويانيان: نکونام و خلعتبري را مي‌خواهيم[/h]
[h=2]محمد رويانيان مي‌گويد مانوئل ژوزه براي حضور در پرسپوليس قول قهرماني نداده است.[/h]


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين پنجشنبه اين تيم که با اولين حضور مانوئل ژوزه سرمربي سرخ‌پوشان همراه بود، اظهار کرد: خيلي خوشحالم که در اين روز عزيز سرمربي و کادر جديد کار خود را با تيم آغاز کردند واز اين بابت خدارا شکر مي‌کنم.

وي درباره موضوع پرداخت‌هاي ميلياردي پرسپوليس به مربيان و بازيکنان اين تيم گفت: متاسفانه در فوتبال هر کس راست مي‌گويد او را مي‌کوبند اما اگر دروغ بگويم و بگويم که زيرسقف و زير زمين پول داده‌ام همه خوششان مي‌آيد! برعکس اگر راست بگوييم همه ما را مي‌کوبند. من پشت صحنه فوتبال را مي گويم اما همه من را مي‌کوبند. نمي‌دانم اين چه دنيايي است. اگر راست بگويي مي‌گويند چرا ريخت و پاش مي کني. من تراز تمام پول‌هايي که خرج کرده‌ام را به همه از جمله وزير ورزش مي‌دهم. حتي اگر بان‌کي مون هم بخواهد تراز مخارج پرسپوليس را به او مي‌دهم.

رويانيان ادامه داد:‌ من از اول صادقانه اعلام کردم که بالاي سقف هم پول مي‌دهم اما مي‌گويند اين بچه مسلمان چرا قانون را رعايت نمي‌کند. در حالي که آن‌هايي که نه قانون را رعايت مي‌کنند و نه راستش را مي‌گويند مي‌شوند آدم‌ خوبه.



مدير عامل پرسپوليس با اشاره به اين‌که اين باشگاه کمتر از استقلال از دولت پول گرفته است، گفت: در اين 11 ماهي که به پرسپوليس آمده‌ام تا الان دولت به من 4.5 ميليارد داده اما به تيم رقيب من هفت ميليارد داده است. حتي يک تيم صنعتي را به صورت اوپن پول در اختيارش مي‌گذارند.

وي افزود: من از شما مي‌پرسم کدام مدير عامل مي‌گويد که به مربي‌اش چقدر پول داده است. همه پنهان مي‌کنند. من با افتخار مي گويم که يک ميليون و 200 هزار دلار پول قرارداد سرمربي جديد را از پول فروش عليرضا حقيقي به دست آورده‌ام. من پول حقيقي را در بانک براي امروز نگه داشته بودم تا به سرمربي و کادرش بدهم اما از يک روزنامه پرتيراژ ناراحتم و البته بايد بگويم آقاي روزنامه پر تيراژ شرمنده شما هستم. شما گفته‌ايد که رويانيان با دلار هزار و 900 توماني اين مربي را آورده. اما در زماني که حقيقي را فروختم دلار هزار و 200 تومان بود. يک تيم ديگر همين مقدار را به يک مربي داده است اما کسي صدايش را در نمي‌آورد. سوال من اين است که اين روزنامه چرا فقط به رويانيان گير مي‌دهد. من به اميد موفقيت در پرسپوليس تلاش مي‌کنم و بهترين بازيکنان و بهترين مربي را آورده‌ام که همه هواداران هم سابقه او را مي‌دانند. او 20 قهرماني بدست آورده اما ژوزه به باشگاه قول قهرماني نداده است.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره ناراحتي هواداران از ماندن پشت درهاي ورزشگاه درفشي فرد گفت: خدا وکيلي نمي‌دانم چه تصميمي در اين باره بگيرم. مي‌دانم که مردم اذيت مي‌شوند و دوست دارند تمرين را ببينند. ما هيچ ليدري در باشگاه نداريم، يک کميته مشوقان داريم که افراد متعهد زيادي در آن مشغول به کار هستند. اگر ليدري بگويد که من نوکر شما هستم اين خوب نيست و به فساد منجر مي‌شود. درست نيست که فردي نوکري يک مربي يا يک بازيکن يا هر کسي ديگري را بکند. همه ما نوکر امام زمان هستيم. ليدرها چون فکر مي‌کنند نوکرند آن‌ها را نمي‌خواهيم. اگر کسي واقعا بخواهد به پرسپوليس کمک کند او را حمايت مي‌کنم. اما اگر ليدري بخواهد به يک بازيکن يا مربي فحش بدهد اين فساد است.

رويانيان در ادامه درباره مانوئل ژوزه گفت: من نشست‌هاي مختلفي با مانوئل داشتم و عقايد و باورهاي خودم را به او گفتم. مانوئل ژوزه را خوب توجيه کردم و انتظارات هواداران را با او در ميان گذاشتم. در يک سري مسائل اختلاف نظر داشتيم که الان خيلي کمتر شده. مانوئل به من قول داد تمام توانش را بگذارد که پرسپوليس موفق باشد. اما ناراحت بود که چرا يک ماه زودتر او را به پرسپوليس نياورديم.



وي درباره بازيکنان جديدي که احتمالا به پرسپوليس اضافه خواهند شد،‌ گفت: ما دو بازيکن ديگر خواهيم گرفت. يک دروازه‌بان و يک مدافع چپ که احتمالا در زمين او را با پولادي عوض خواهيم کرد و پولادي هافبک دفاعي خواهد شد.



وي درباره آخرين وضعيت خلعتبري و نکونام هم گفت:‌ دارم روي خلعتبري فکر مي‌کنم. خانواده خلعتبري پرسپوليسي‌اند و من اولين کسي بودم که با او و خانواده‌اش صحبت کردم. استقلال و سپاهان هم اين بازيکن را مي‌خواهند. به نظر من نکونام يک بازيکن بين المللي است و نبايد او را تبديل به يک ابزار کنيم. خود من به مدير برنامه‌هاي نکونام که در ‌آلمان است زنگ زدم و به او گفتم نکونام را مي‌خواهيم. خلعتبري را هم مي‌خواهيم اما با شرايط خودمان. ما همه بازيکناني را که آورده‌ايم با شرايط خاص خودمان آورده‌ايم. حتي درباره قيمت بازيکنان به سازمان ليگ نامه‌يي کتبي نوشتم که من به اين بازيکنان صد ميليون بيشتر مي‌دهم چرا که ملي پوش هستند.



رويانيان در ادامه با درخواست از فدراسيون فوتبال براي بخشش محروميت پرسپوليس از دو بازي خانگي در آغاز فصل گفت: در يک قرعه کشي کاملا اتفاقي و به قول فردوسي پور خودجوش برنامه ليگ طوري شده که ما بايد در بيشتر بازي‌هاي اول خارج از خانه به ميدان برويم. هميشه پرسپوليس در فصل گرما به شهرهاي گرم رفته و در سرما هم به مناطق سرد. خيلي خودجوش سه امتياز از ما کم مي‌شود و خيلي خودجوش داور براي اولين بار در ايران بازي پرسپوليس را قطع مي‌کند. آقاي رياست فدراسيون و مسوولان فدراسيون فوتبال تا جايي که مي‌خواهيد ما را بزنيد. ما در خدمت شماييم. اما هواداران ما را محروم نکنيد. من از فدراسيون خواهش مي کنم و انتظار دارم که به خاطر اين روزهاي مقدس با ما همکاري کند و محروميت هواداران پرسپوليس را ببخشد.

 

jigsaw

عضو جدید
کاربر ممتاز
یعنی این رویانیان هرچی اراده میکنها باید به دست بیاره .... باید!
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 11:55


[h=1]فولادخوزستان و پرسپوليس در ديداري دوستانه[/h]
[h=2]تيم فولاد‌خوزستان و پرسپوليس بيست‌ودوم تير در ديدار تدارکاتي به مصاف هم مي‌روند.[/h]


تيم فولاد خوزستان در ادامه برنامه هاي آماده سازي خود به تهران آمده است. اين تيم در هتل المپيک مستقر است و سه بازي تدارکاتي در دستور کار خود دارد.اين تيم در روزهاي 19،20 و 22 تير به ترتيب با تيم هاي نفت تهران، ملوان و پرسپوليس بازي مي کند.

هر يک از اين مسابقات در زمين تمرين تيم‌هاي حريف برگزار مي شود.

فولادي ها در زمينه نقل و انتقالات نيز به دنبال بازيکن خارجي هستند. چندي روزي يک هافبک برزيلي به نام کارلوس مندز در تمرينات اين تيم شرکت کرده بود اما فرکي اين بازيکن را تاييد نکرد. قرار است يک بازيکن رومانيايي در تمرينات اين تيم شرکت کند.

مسئولان اين باشگاه همچنين يک جاي خالي براي رضا نوروزي مهاجم فصل پيش خود در نظر گرفته اند. اين بازيکن که مصدوم است از نيم فصل مي تواند به ميدان برود.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 20:18


[h=1]شيريني: سرپرستي پرسپوليس را تکذيب نمي‌کنم[/h]
[h=2]مدير اجرايي باشگاه پرسپوليس تهران خبرهايي مبني بر حضورش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس به گوش مي رسد اين موضوع را تکذيب نکرد.[/h]


سعيد شيريني که از افراد مورد اعتماد رويانيان است در پاسخ به اين شايعه گفت: هنوز که اتفاقي رخ نداده است و بنده مثل گذشته در پست معادل اجرايي به فعاليت خود ادامه مي دهم ولي هرگز مي توانم آينده را پيش بيني کنم و ممکن است هر اتفاقي بيفتد.

وي ادامه داد: موضوع اين که من سرپرست پرسپوليس شوم را تاييد نمي کنم ولي تکذيب هم نمي کنم.

شيريني در مورد اين که اگر چنين پيشنهاد به او داده شود مي پذيرد يا نه؟ عنوان داشت: خدمت به پرسپوليس افتخار است ولي چون پول پيشنهادي نشده نمي توانم حرفي بزنم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 20:35


[h=1]محرمي: سرپرستي در پرسپوليس حرمت دارد[/h]
[h=2]مدافع سال هاي نه چندان دور باشگاه پرسپوليس تهران که در دهه 70 يکي از بهترين هاي فوتبال ايران بود مثل ساير پيشکسوتان پرسپوليس در واکنش به شايعه انتخاب شيريني به عنوان سرپرست باشگاه دست به انتقاد زد.[/h]


مجتبي محرمي در اين رابطه گفت: سال هاست در پرسپوليس اشخاص را به عنوان سرپرست انتخاب مي کنند که شايسته انتخاب هستند و حرمت اين جايگاه را حفظ مي کنند مثل محمد خوردبين که از بزرگان پرسپوليس است و هواداران و قديمي هاي اين تيم احترام فراواني براي او قائل هستند.

وي ادامه داد: تعجب مي کنم از اين که رويانيان مي خواهد دست به چنين انتخابي بزند و از افرادي به عنوان سرپرستي نيمکت پرسپوليس استفاده کند که از فوتبال چيزي نمي دانند.

محرمي در پي شنيدن نام سعيد شيريني گفت: براي اين شخص احترام قائل هستم ولي او را نمي شناسم و واقعا نمي دانم از کجا آمده است استفاده از چنين افرادي توهين به پيشکسوتان پرسپوليس است و توصيه مي کنم رويانيان اگر هم چنين قصدي دارد هرچه سريعتر صرف نظر کند چون باعث ايجاد فاصله بين پيشکسوتان و پرسپوليس خواهد شد که به ضرر پرسپوليس است و بهتر است براي اين جايگاه از يک پيشکسوت خوشنام اهل فن استفاده شود که کمک حال سرمربي روي نيمکت باشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختلاف خوزه مانوئل و کی روش ارتباطی به بازیکنان ندارد / هیچ وقت با ایمون زاید اختلاف نداشتم


ارتش سرخ دات كام: هادی نوروزی امسال رقابت سختی با دیگر مهاجمان پرسپولیس خواهد داشت. او معتقد است تمامی فورورادهای پرسپولیس می خواهند در ترکیب ثابت قرار بگیرند و رقابت آنها به سود پرسپولیس است. نوروزی در خصوص شرایط این تیم، انتخاب مانوئل خوزه و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

* فکر می کنی مانوئل خوزه بتواند به پرسپولیس کمک کند؟
- آنطور که شنیده ام او کارنامه خوبی دارد ولی شناخت زیادی از این مربی ندارم. مطمئنا آقای رویانیان بررسی های لازم را انجام داده و این مربی را انتخاب کرده. امیدوارم او بتواند در پرسپولیس موفق باشد.


* قبول داری ماندن مصطفی دنیزلی به نفع پرسپولیس بود؟
- دنیزلی شناخت کاملی از پرسپولیس و فوتبال ایران داشت ولی به هر حال مشکلاتی به وجود آمد که او دیگر نمی توانست به ایران برگردد.

* شنیده ای که مانوئل و کی روش اختلاف شدیدی با یکدیگر دارند؟
- فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید. کی روش مربی تیم ملی است و مانوئل خوزه هم می خواهد در پرسپولیس کار کند. اگر اختلافی بین آنها وجود دارد این موضوع به بازیکنان مربوط نمی شود.

* مانوئل کمتر از 2 هفته برای شناخت بازیکنان پرسپولیس فرصت دارد. قبول داری این زمان خیلی کم است؟
- دقیقا همین طور است. ما مدتی است که تمرینات را شروع کردیم ولی مربی خیلی دیر به ما ملحق شد.


* باید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس در ابتدای فصل ناهماهنگ باشد؟
- امیدوارم که اینطور نباشد. ما بازیکنان بزرگی را در تیم خود داریم و قبل از شروع لیگ چند بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد تا به هماهنگی برسیم.


* قبول داری رقابت در خط حمله پرسپولیس سخت است؟
- واقعا همین طور است. پرسپولیس در خط حمله بازیکنان خوبی دارد و همه مهاجمان این تیم مدعی بازی کردن هستند. البته به نظر من رقابت مهاجمان به سود پرسپولیس است.


* فکر می کنی پس از چند سال این بار آقای گل لیگ پرسپولیس ی باشد؟
- امیدوارم که آقای گل امسال از بین مهاجمان پرسپولیس باشد. البته تیم ما مهاجمان خوبی دارد و شاید گل های زده پرسپولیس بین مهاجمان پخش شود. البته بعضی تیم ها فقط یک مهاجم نوک دارند و شاید هم این موضوع شانس آقای گلی دیگر مهاجمان را بیشتر کند.


* تو قرار است به عنوان مهاجم نوک بازی کنی یا مهاجم کنار؟
- هم می توانم مهاجم نوک باشم و هم مهاجم راست و چپ و باید دید سرمربی چه تصمیمی خواهد گرفت.


* در مورد احتمال جدایی ایمون زاید صحبت کن، آیا واقعا با او اختلاف داشتی؟
- متاسفانه بعضی ها شایعه و جنجال درست کردند ولی من هیچ وقت با ایمون مشکل نداشتم و اتفاقا رابطه بسیار خوبی با او داشتم. این را می توانید از خودش بپرسید.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عبدي:
رفتار پرسپوليس توهين به مربيان داخلي است

مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حدود يک سال و نيم دنبال طلبم از پرسپوليس بودم و در نهايت مجبور شدم از اين باشگاه شکايت کنم.

حسين عبدي مربي سابق پرسپوليس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود يک سال و نيم است که دنبال طلبم از باشگاه هستم اين طلب مربوط به دوران مديريت قبلي در باشگاه است و 10 بار پيگيري کردم در زمان مديريت فعلي مدير مالي باشگاه ما را سرکار گذاشته بود و با پيگيري هاي زيادي که داشتم، جوابي نداند و حتي مي گفتند اگر شکايت کنيد هم فايده اي ندارد ما دنبال اين بوديم که اين مشکل مسالمت آميز حل شود اما در نهايت چون جوابي ندادند، وکيل من از طريق فدراسيون فوتبال پيگيري کرد و کميته انضباطي اين راي را صادر کرد.

وي افزود: متاسفانه وقتي کار مربيان در يک تيم تمام مي شود، تصور بر اين است که همه چيز تمام است و احتياجي نيست که زحمات افراد را جبران کنند ما قهرمان جام حذفي شديم اما بعد از آن نه کسي تماس گرفت و نه جواب ما را دادند به نظر من اين رفتارها خوب نيست. در دوران مديريت فعلي کسي جواب ما را نمي داد و مي گفتند اين مطالبات مربوط به مديران قبلي است در هر صورت اين راي صادر شده وبايد ببينيم اجرا مي شود يا نه و آيا فدراسيون فوتبال ابزاري براي جبران کردن آن دارد؟

وي در ادامه گفت: اين رفتارها توهين به مربيان داخلي است الان با اين رقم سنگين و سلام و صلوات مربي خارجي را مي آورند اما پول مربي داخلي که براي پرسپوليس قهرماني آورده را نمي دهند که اين نوع برخورد توهين به ما است با مربي خارجي هيچ وقت چنين رفتاري نمي کنند همه شاهد بودند که وينگادا براي دريافت طلبش به فيفا شکايت کرد و حتي ضرر و زيانش را هم گرفت بايد بودجه را درست تعيين کنند تا کار به اينجا نکشد.

عبدي در پايان اظهار داشت: نگران جايگاهم بين هواداران نيستم چون اين مساله مالي بين ما و باشگاه است و ما دين خودمان را به پرسپوليس ادا کرده ايم، واقعيت اين است که هر کسي به پرسپوليس مي آيد و کار مي کند، فقط از طرف باشگاه به او اجحاف مي شود که اين مساله به خاطر تصميمات اشتباه باشگاه است. باشگاه بايد به تعهدات خودش متعهد باشد. الان ميلياردها تومان هزينه مي کنند اما پول ما را که قهرماني آورديم راندادند اين مساله کاملا اداري است و خدشه اي در روابط ما و هواداران ايجاد نمي کند. پرسپوليس اگر پول دارد، چرا بدهي هايش را نمي دهد و اگر ندارد، چطور اين خريدهاي ميلياردي را انجام داده است
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انتخاب سرپرست سرخپوشان در اختیار کمیته فنی





مرجع خبری پرسپولیس :
مسئولان باشگاه پرسپولیس انتخاب سرپرست این تیم را به اعضای کمیته فنی سپردند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ؛
اعضای کمیته فنی در هفته آینده از بین چند پیشکسوت و یکی دو گزینه دیگر، سرپرست تیم را معرفی خواهند کرد. درخشان، پروین، وطن*خواه، پیروانی و ابراهیم آشتیانی اعضای کمیته فنی پرسپولیس هستند.



در فصل گذشته ابتدا محمود خوردبین سرپرست تیم بود که پس از اختلاف با دنیزلی و رفتن از این تیم، محمد زادمهر این مسئولیت را برعهده گرفت.

 

Similar threads

بالا