► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اتفاقات استقلال باعث شد قهرمانی سپاهان فراموش شود!
کاپیتان تیم فوتبال استقلال تاکید کرد در تمرین روز شنبه این تیم اتفاقی نیفتاده و آنچه که اعتصاب و خودداری از تمرین عنوان شده است موردی است که از سوی خبرنگاران و رسانه ها به اصطلاح بزرگ شده!
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امیر آبادی در پایان تمرین عصر امروز یکشنبه استقلال با بیان این مطلب افزود: اتفاقاتی که عنون می شود در تمرین ما افتاده هیچ تاثیری در عملکرد تیم ما ندارد چرا که تمرین نکردن ما در روز شنبه را بعضی ها خیلی بزرگ کردند. ما در روز شنبه باید یک جلسه ریکاوری می کردیم که بازیکنان ترجیح دادند این تمرین را انجام دهند. خدا را شکر که این اتفاق افتاد تا شما خبرنگاران قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را فراموش کنید.خبرنگاری از امیرآبادی پرسید آیا شما از قهرمانی سپاهان ناراحت هستید گفت: نه، به هیچ عنوان ناراحت نیستم و از ته دل خوشحالم اما خوشحال تر می شدم اگر استقلال قهرمان می شد. خوشبختانه من از این قهرمانی ها زیاد دارم و قهرمان شدن یک تیم باعث نمی شود که ناراحت شوم.وی در واکنش به اظهارات حنیف عمران زاده که گفته بود بازیکنان استقلال روحیه ندارند گفت: به هیچ عنوان این طور نیست شاید چون حنیف در این بازی محروم است روحیه ندارد. تمامی بازیکنان از روحیه خوبی برخوردارند و آماده بازی مقابل نسف قارشی ازبکستان هستند.امیرآبادی تاکید کرد: به هیچ عنوان اعتصابی در کار نبوده و ما روز شنبه در جایی دیگر تمرینات خود را انجام می دادیم! جایی که من نمی توانم آن را به شما بگویم!کاپیتان تیم استقلال تاکید کرد: بازیکنان استقلال هیچ ناراحتی نداشتند و فقط منتظر بودند از باشگاه یک نفر بیاید و بعد از پایان فصل به آنها خسته نباشید بگوید.وی از خبرنگاران خواست که به آرامش این تیم کمک کنند تا بتوانند به تک امتیاز مورد نیاز در دیدار مقابل حریف ازبکستانی دست یابند.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم های صعود کرده به دور بعدی لیگ قهرمانان :

: Round of 16 teams

Australia(1/3): Adelaide United

China(1/3): Guangzhou Evergrande


Iran(3/3): Sepahan, Persepolis, Esteghlal


Japan(3/4): Kashiwa Reysol, FC Tokyo, Nagoya Grampus

Korea Republic(2/4): Ulsan Hyundai, Seongnam Ilhwa Chunma

(Qatar : (0/4

Saudi Arabia(3/3): Ittihad FC, Al-Hilal, Al-Ahli

(Thailand: (0/1

UAE(2/4): Al-Jazira, Bani Yas

Uzbekistan(1/3): Bunyodkor

فقط دو کشور ایران و عربستان تونستن صد در صد تیم هاشوون رو به مرحله ی بعد برسونن ... ( تو رو خدا ببینید از قطر 4 تیمی یک تیم هم بالا نیومده ) با این حساب فک کنم حتما ای اف سی سال بعد سه سهمیه ی مستقیم رو به ایران بده


 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم های صعود کرده به دور بعدی لیگ قهرمانان :

: Round of 16 teams

Australia(1/3): Adelaide United

China(1/3): Guangzhou Evergrande


Iran(3/3): Sepahan, Persepolis, Esteghlal


Japan(3/4): Kashiwa Reysol, FC Tokyo, Nagoya Grampus

Korea Republic(2/4): Ulsan Hyundai, Seongnam Ilhwa Chunma

(Qatar : (0/4

Saudi Arabia(3/3): Ittihad FC, Al-Hilal, Al-Ahli

(Thailand: (0/1

UAE(2/4): Al-Jazira, Bani Yas

Uzbekistan(1/3): Bunyodkor

فقط دو کشور ایران و عربستان تونستن صد در صد تیم هاشوون رو به مرحله ی بعد برسونن ... ( تو رو خدا ببینید از قطر 4 تیمی یک تیم هم بالا نیومده ) با این حساب فک کنم حتما ای اف سی سال بعد سه سهمیه ی مستقیم رو به ایران بده



چه فایده که دور بعد یکی از دوتیم خوبمون که شانسشون بیشتر از بقیه بود حذف میشه و 4پولیس هم احتمال حذف شدنش زیاده.
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ...

با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظي مي‌کنم ...


.
.
.




فرهاد مجيدي

قبل از ديدار بازي تيمهاي الغرافه قطر و الهلال عربستان در رياض و در جمع خبرنگاران عربستاني درباره ادامه همکاري و پيشنهاد جديد الغرافه

گفت :

هنوز تصميمي براي آينده نگرفته ام اما بنا به علاقه و احساس دين به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازي ام را در
استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .

مجيدي در اين مصاحبه از الهلال به دليل آبي پوش بودن آن و سامي جابر (بازيکن سابق و مديرتيم کنوني الهلال ) بعنوان تيم و بازيکن دوست داشتني عربستان ياد کرده بود که هواداران الهلال در جريان ديدار اين تيم با الغرافه قطر

فرهاد مجيدي را مورد تشويق قرار دادند ...




 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یرکوویچ: دوست دارم یک فصل دیگر در استقلال بازی کنم



یک مهاجم چپ پا و فرصت طلب. یک مهاجم کند اما چارچوب شناس. یک مهاجم به دنیا آمده در شهر لیون فرانسه اما با پدری صربستانی! خوب حدس زدید! او گوران یرکوویچ است.
مهاجم تیم استقلال. بازیکنی که در نیم فصل به جمع آبی ها پیوست. هم او که در تیم تائوراس لیتوانی توانست 17 گل بزند و مورد توجه استقلال قرار بگیرد.
گوران حالا به پایان قرارداد خود با استقلال رسیده است. عملکرد خوبش بی گمان پیشنهاد هایی را از داخل و خارج برایش فراهم خواهد کرد.
*با اینکه نیم فصل به استقلال پیوستی اما عملکرد مطلوبی داشتی. 5 گل در لیگ به علاوه گل هایی که در لیگ قهرمانان زدی.
** بعضی وقت ها که درخلوت با خودم فکر می کنم می گویم ای کاش از ابتدای فصل به استقلال می آمدم. واقعیت اینکه از خودم چندان هم راضی نبودم!
* پرویز مظلومی از عملکرد تو خیلی راضی بود. او چند روز پیش در مصاحبه ای به نبوغت در گلزنی اشاره کرد و اینکه توانستی جای مجیدی را پر کنی.
**آقای مظلومی شخصیت خاصی دارد. من تا حالا ندیدم با بازیکن بد حرف بزند. با متانت خاصی برخورد می کند اما گاهی وقت ها هم وقتی از بازیکن ناراحت است با کلامش سعی می کند بازیکن را تنبیه کند.
* یک بار با تو بر سر اینکه تمرین نمی کردی بلند حرف زد؛ یادت هست؟
**آن روز من پایم درد می کرد و روی نیمکت ورزشگاه دستگردی نشسته بودم. با دکتر و آقای فریبا هماهنگ کردم و بیرون رفتم اما آقای مظلومی چون طرف دیگری بود از ماجرا خبر نداشت. بعد آمد سمت من گفت ای پسر چرا داری روی نیمکت چرت می زنی. منم خنده ام گرفت و او گفت مگر برایت جک تعریف کردم. یک لحظه ناراحت شد و فکر کرد دارم از زیر تمرین فرار می کنم اما بعدش آقای هنکه آمد و توضیح داد و سوء تفاهم بر طرف شد. آخر تمرین هم با شوخی سعی می کرد ناراحتی را از دل من خارج کند. البته من ناراحت نبودم.
* مقابل الریان یک دقیقه هم بازی نکردی در حالی که به نظر می رسید خیلی آماده ای.
**آن روز انتظار داشتم بازی کنم. اما خوب بود که الریان را در تهران بردیم. بازی قشنگی شد و آرش آن روز توفان به پا کرد.
* رابطه ات با برهانی چه طور است؟
**آرش با همه خوب است من هم اصولا با کسی مشکل ندارم. ضمن اینکه میلاد را هم دوست دارم. ما 3 تا خیلی با هم جوریم و از اینکه دیگری بازی می کند ناراحت نمی شویم.
* ایرانی ها را چه طور توصیف می کنی؟
**تماشاگران با من رفتار خوبی داشتند. آن ها خیلی من را تشویق کردند. در ورزشگاه یا بیرون. هر وقت برای خرید به فروشگاه می رفتم استقلالی ها و پرسپولیس ها با من حرف می زدند. این جا فوتبال در خون مردم است.
*گفتی دوست داشتی زود تر به استقلال می آمدی ؛ اگر این انتقال اول فصل انجام می شد آقای گل می شدی؟
**نمی دانم شاید می شدم اما شما گلزن های خوبی دارید. بازی کریم انصاری فرد را می پسندم. او هم چپ پا است مثل خودم ضربه به توپ می زند.
* در این فصل اغلب گل هایت را از شش قدم زدی جریان چیست؟
**( می خنند) جریان خاصی ندارد. آن جا خیلی راحتم احساس می کنم تور دروازه جلوی صورتم است برای همین به سرعت توپ را وارد دروازه می کنم.
*اما نه سر خوب می زنی و نه خوب شوت و استارت می زنی.
**هربازیکنی یکسری خصوصیات دارد. فکر نمی کنم این قدرها که می گویید بد باشم.
* فکر می کنی فصل بعد هم مورد توجه استقلال قرار بگیری؟
**من دوست دارم بمانم چون این جا راحتم. استقلال تیم شناخته شده ای در قاره آسیا است و از اینکه این جا بازی کردم خیلی خوشحالم.
* شنیدیم تیم ذوب آهن تو را می خواهد این خبر صحت دارد؟
**اطلاعی از این خبر ندارم. تا حالا هیچ کس با من درباره رفتن به ذوب آهن حرف نزده است.
* تیم های خارجی چه طور؟
** فقط در قطر که بودیم صحبت هایی شد اما بعدش خبری ندادند./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنکه: تمدید قراردادم با استقلال منتفی است
مربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران به یک روزنامه آلمانی گفت: می خواهم هرچه زودتر به آلمان برگردم.
میشاییل هنکه که بعد از بازی استقلال با نفت تهران در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر،گفته بود یکسال دیگر از قراردادش باقی مانده است، به روزنامه "راینیشه پست" آلمان گفت: تمدید قراردادم با استقلال، تقریبا منتفی است و می خواهم در اولین فرصت به کشورم بازگردم.
وی بوجود آمدن مشکل برای خروج از ایران در یک مقطع بخاطر پرداخت نشدن مالیاتش از سوی باشگاه را یکی از اتفاقات ناخوشایند برای خود عنوان کرد و افزود: من از این موضوع خیلی عصبانی شدم و برایم قابل قبول نبود.
هنکه با بیان اینکه بدنبال تسویه حساب با باشگاه و انجام کارهای مالی خود است، گفت:تا زمانی که باقیمانده پولم را دریافت نکنم نمی توانم به آلمان بازگردم.
مربی استقلال تهران یکسال زندگی در ایران را بسیار خوب و خاطره انگیز توصیف کرد و گفت: من در تهران احساس خوبی دارم، از امنیت کامل برخوردارم، هیچ نگرانی و مشکل خاصی ندارم و همیشه به کافی شاپ محبوب خودم سر می زنم، زندگی من در تهران روال عادی و خوبی را طی می کند .
هنکه در رابطه با عملکرد استقلال در یکسال حضورش در این تیم، اظهارداشت: این فصل از نظر ورزشی سال موفقی برای من بود،تیم ما قهرمان جام حذفی شد و تا روز آخر برای کسب قهرمانی در لیگ برتر تلاش کردیم و در کورس قهرمانی بودیم.
هنکه در این گفت و گو از میزبانی مردم ایران و برخورد صمیمانه آنها با خودش سخن گفت و افزود: طرفداران فوتبال در ایران من را می شناسند و همه جا من را مورد لطف قرار می دهند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی : استقلال با تمام توان مقابل سپاهان بازی خواهد کرد

سرمربی تیم استقلال پس از پیروزی استقلال مقابل نسف قارشی اظهار داشت: نسف در این بازی خیلی خوب بازی کرد و به نظرم جایگاه این تیم چهارم جدول نبود. من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مظلومی ادامه داد: به نظرم ما بازی خیلی خوب و منطقی را ارائه دادیم مخصوصا در نیمه اول که با برنامه دقیق و استفاده از ضدحملات توانستیم به گل هم برسیم. نسف هم تیم شایسته‌ای بود ولی در گروه سختی قرار داشت.

مظلومی در خصوص رویارویی تیمش با سپاهان در مرحله بعدی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا افزود: متاسفم که یک تیم ایرانی باید از گردونه مسابقات حذف شود. البته فرصت کمی هم برای این بازی داریم ولی مطمئن باشید با تمام توان برای صعود تلاش خواهیم کرد.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص رویارویی تیم ملی ایران و ازبکستان نیز تصریح کرد: تیم ملی تدارک خوبی برای این بازی دیده و به نظرم ازبکستان بازی سختی مقابل ایران خواهد داشت. برای تیم ملی ایران هم آرزوی موفقیت دارم.


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پاداش 2500 دلاری فتح الله زاده به بازیکنان استقلال

علی فتح‌اله‌زاده در پایان بازی استقلال و نسف قارشی به دلیل صعود استقلالی‌ها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، از پاداش 2500 دلاری به هر یک از بازیکنان تیم خبر داد.
استقلال توانست برابر نسف قارشی 2 بر صفر به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سپاهان - استقلال : دوئل دیدنی مجتبی و محرم !
نبرد مجتبی جباری و محرم نوید‌کیا می‌تواند جذاب‌ترین اتفاق هفته آینده فوتبال ایران و حتی آسیا باشد. دو بازیکن جذاب، درخشان و خوش فکری که اگرچه در سطح ملی به دلیل مصدومیت‌های متوالی به حق خود نرسیدند، اما در رده باشگاهی، محبوب و دست‌نیافتنی باقی ماندند.
محرم نویدکیا با نام واقعی کوزلی، در کشف استانکو پوولکویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در سپاهان بود. او بعد از دور اول لیگ حرفه‌ای در تیم برانکو درخشید اما در شرایطی که آینده درخشانی برای متصور بودیم، آنقدر مصدوم شد تا هرگز در جایگاه واقعی‌اش قرار نگیرد. او البته در تمام قهرمانی‌های سپاهان در این 12 سال نقش خود را ایفا کرده است.
در این سو مجتبی جباری نیز مثل محرم هافبکی فکور، بازیساز و مدرن است که تماشای بازی‌اش مجالی برای علاقه‌مندان واقعی فوتبال است. بازیکنی اگر پارگی‌های رباط صلیبی به سراغش نمی‌آمد، می‌توانست بزرگترین ستاره دهه اخیر فوتبال ما باشد. جباری و محرم که استاد پاس‌های طلایی هستند، شم گلزنی خاصی دارند و البته وجه مشترک دیگرشان، زبان تند و تیزی است که دارند. آنها از گفت‌وگو با مطبوعات فرار می‌کنند اما هر گفت‌وگو با آنها فرصتی برای صفحات اول روزنامه‌های ورزشی و سایت‌هاست...
در پایان فصلی که نتیجه بازی هفته آینده سنگ محکی برای دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران خواهد بود، آرزوی ما این بود که کاش این جدال در مراحلی بالاتر رخ می‌داد. جایی در حوالی فینال آسیا.../

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سپاهان- استقلال؛ چند بلیت برای آبی‌ها؟

حساسیت از همین حالا در اوج است؛ استقلال ـ سپاهان در پلی آف آسیا هر دو تیم پیروزی به مرحله بعد را لازم دارند اما این یک بازی بین‌المللی است.
باشگاه سپاهان در صدد است طبق قوانین برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان تنها 8 تا 10 درصد از ظرفیت فولادشهر را به استقلالی‌ها بدهد این حد نصابی است که به دلیل هجوم طرفداران استقلال یا پرسپولیس هرگز در مسابقات داخلی لحاظ نشده است اما این‌بار ای اف سی و ناظرین‌اش پای این قضیه می‌ایستند. سپاهان با اتکا به این مساله برای بلیت ‌فروشی برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته به خصوص که طرفداران استقلال لزوما با صورت آبی به ورزشگاه نمی‌آیند!
سازماندهی کردن بلیت فروشی و استفاده از حداکثری از علاقه سپاهانی‌ها در دستور کار مدیران سپاهان است، به خصوص که با حرف‌های نویدکیا جو ضدتهرانی در اصفهان اوج گرفته است

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
صحبتهای فتح الله زاده درباره دیدار استقلال - سپاهان

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت که بازیکنان استقلال مانند همیشه با غیرت ایرانی توانستند پیروز شوند.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی فتح‌اله‌زاده پس از پیروزی استقلال در بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اظهار کرد: امروز بازیکنان مثل همیشه با غیرت ایرانی‌‌شان توانستند به پیروزی برسند. این خواست خدا بود که با تلاش آنها بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.
مدیرعامل استقلال درباره رویارویی استقلال و سپاهان در مرحله بعدی بازی‌ها اضافه کرد: معتقدم برای اولین بار سوپر جام ایرانی را خواهیم داشت که همه تلاش تیم استقلال برای پیروزی در این بازی مهم خواهد بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هافبک مس در لیست استقلال !
این هافبک تکنیکی به توصیه پرویز مظلومی در لیست استقلال قرارگرفته است .
سیفی دوسال در مس با مظلومی همکاری داشته است و فصل گذشته نیز مظلومی سعی زیادی برای جذب او کرد اما بدلیل قرارداد با مس نتوانست وی را جذب کند. سیفی سال خوبی در مس نداشت و در تلاش برای جدایی از جمع نارنجی پوشان است. این شاگرد سابق فیروز کریمی قطعا فصل آینده به تیم دیگری خواهد رفت. او قبل از مصدومیت در فهرست کی روش قرار داشت و در دو اردو با تیم ملی بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
توصیه اکید به گزینه مدیرعاملی استقلال:مصاحبه نکن!
در شرایطی که فردا علی فتح اله زاده جلسه مهمی با وزیر ورزش و جوانان دارد،از بهروز منتقمی به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی وی یاد می شود.

  • نیوز،این در شرایطی است که بهروز منتقمی نزدیک به 10 روز است که سکوت رسانه ای اتخاذ کرده و پس از چند مصاحبه که در آن تمایل خود را برای مدیریت در استقلال ابراز داشته بود،دیگر حرفی نزده است.
    در این باره خبر می رسد که وی با توصیه اکید مسوولان وزارت ورزش و جوانان سکوت اختیار کرده تا تکلیف مدیریت باشگاه استقلال مشخص شود./

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
چهره روز: گوران یرکوویچ، گلزن زیرپوستی!

گوران یرکوویچ -یکی از خریدهای استقلال در تعطیلات نیم‌فصل- خیلی بی سر و صدا به این تیم آمد و حالا خیلی بی سر و صدا به گلزنی‌هایش برای آبی‌پوشان ادامه می‌دهد.این مرد که امروز دهمین گلش را برای استقلال به ثمر رساند به اندازه گلزن‌های خارجی سپاهان و پرسپولیس سروصدا ندارد اما ارزشش کمتر از آن‌ها نیست
گوران نه به اندازه‌ای که سزار در سپاهان میدان دیده و در چشم‌ها بوده، نور پروژکتورها را بر روی صورتش احساس کرده و نه مثل ایمون زاید در یک بازی مهم و حساس موفق شده یک شگفتی تاریخی خلق کند. اما ارزش او برای استقلال کمتر از ارزشی نیست که ایمون زاید برای پرسپولیس داشته است. یرکوویچ گلزنی برای آبی‌پوشان را از همان دومین بازی دور برگشت در رشت آغاز کرد. جایی که استقلالی‌ها با تک گل او از سد داماش گذشتند و 3 امتیاز را به تهران آوردند.
در هفته‌های بعدی هم 6 گل در لیگ برتر ایران و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا آمار خوبی از این مهاجم برای استقلالی‌ها بر جای گذاشت. ضمن این‌که گوران در فینال جام حذفی هم آخرین پنالتی استقلالی‌ها را به تور دروازه طالب‌لو رساند تا جام حذفی با الهام از ضربه او به اردوی ابی‌پوشان بیاید.
یرکوویچ نه تکنیک چشم‌نوازی دارد و نه تا به حال برای استقلال هت‌تریک کرده اما اغلب در همان جایی ایستاده که باید ایستاده باشد. و اغلب با یک ضربه ساده همان کاری را برای تیمش می‌کند که بعضی‌ها با هزار و یک پیچیدگی از انجامش عاجز می‌مانند./ش

 

*دختر باران*

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم هستم، فقط آبیتههههههههههههههههههههه
سلام آبی دلان آبی پوش

رنگ فقط آبیییییییییییییییییی
تیم فقط استقلاللللللللللللل

مرسی از تاپیک آبیتون

:w32::w32:

موافقم
مرسی دختر آبی
به افتخارش همه دست .... دست....:w31::w33:
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اخبار کوتاه از استقلال
سرمربی استقلال تمرین امروز تیمش را تعطیل کرد اما برای سه بازیکن برنامه ریزی جداگانه انجام داد.
*تیم استقلال که بامداد پنجشنبه از ازبکستان به تهران برگشت از ساعت 18 دیروز در کمپ اختصاصی خود تمریناتش را پیگیری کرد.
*آرش برهانی و مهدی امیرآبادی در تمرین روز گذشته غایب بودند اما سایر بازیکنان این تیم ریکاوری کردند.
* غلامحسین فرزامی در تمرین روز گذشته آبی پوشان حاضر بود.
*کادر فنی استقلال تصمیم گرفت بازیکنان این تیم امروز را به استراحت بپردازد. از آنجا که استقلالی سفری بلند مدت را از ازبکستان به تهران داشتند از همین رو مظلومی تمرین امروز آبی‌پوشان را تعطیل کرد.
* با توجه به غیبت آندرانیک تیموریان، علی حمودی و حنیف عمران‌زاده در دیدار مقابل نماینده ازبکستان به دلیل محرومیت سرمربی استقلال برای این سه بازیکن برنامه ریزی کرد تا آنها امروز تمرینات اختصاصی انجام دهند. قرار است این سه نفر امروز در کمپ استقلال تمرینات خود را زیرنظر مولایی مربی بدنساز این تیم برگزار کنند.
* مهدی امیرآبادی که در دیدار مقابل نسب قارشی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شده بود با توجه به بازی‌ها و تمرینات بعد از بازی با سپاهان دیگر قراردادی با آبی‌پوشان ندارد و باید دید چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت. به این ترتیب فصل برای مهدی امیرآبادی به پایان رسید.
تیم استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر و از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میهمان سپاهان خواهد بود./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
باشگاه استقلال از شکایت از 90 انصراف داد
فتح الله زاده:به دلیل شرایط خاص قبل از بازی مقابل نسف کدورت ایجاد شد
علی فتح الله زاده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:همواره احترام زیادی برای برنامه 90 قائل بوده ام و معتقدم این برنامه نقش مهمی در فوتبال کشورمان ایفا می کند اما اتفاق اخیری که باعث کدورت شد به دلیل حساسیت و شرایط خاص باشگاه استقلال در آستانه مسابقه مقابل نسف قرشی که یکی از بازی های مهم ما در فصل جایر بود رخ داد و از آنجا که من در ایران نبودم،اسباب ناراحتی را فراهم کرد.
وی افزود:عادل فردوسی پور مختار است هر آیتمی را مدنظر دارد پخش کند و کسی نمی تواند به او بگوید چه تصویری را پخش کند ولی من فکر می کنم او می توانست آنجا که اظهارنظر شخصی یک هوادار را پخش کرد،تشویق آن همه هواداری را هم که در استادیوم بودند را روی آنتن می برد تا جانب انصاف رعایت می شد.با این وجود من خودم را از جنس رسانه و همکار دوستان عزیز در این عرصه می دانم و از مشکلات بر سر راه این کار باخبرم .بر این اساس اعلام می کنم که باشگاه استقلال از شکایت خود از برنامه 90 صرف نظر می کند و امیدوارم فضای رسانه ای به سمتی باشد که به رشد و پیشرفت فضای ورزش کشور کمک کند./

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حمایت بازیکنان استقلال از مجیدی : فرهاد آماده بازگشت !

فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال زمانی که از این تیم جدا شد حرف و حدیث های بسیاری را همراه خود داشت. چرا که هواداران و برخی اعضای تیم تنها علت جدایی او از استقلال را رسیدن به پول بیشتر می دانستند. حتی برخی اعضای استقلال مدعی شدند که فرهاد مجیدی به خاطر دریافت مبلغی هنگفت، نزدیک به سه میلیارد تومان، جمع آبی ها را ترک کرده و دخترش را بهانه قرار داده است.
اما اخیرا چند بازیکن تیم استقلال از این بازیکن حمایت کرده اند و از کادر فنی و مسئولین خواسته اند که برای بازگشت مجیدی به تیم تلاش کنند. خسرو حیدری که دوست صمیمی فرهاد مجیدی است از جمله این بازیکنان است. آنها به مربیان اعلام کرده اند که این مهاجم به خاطر پول از استقلال جدا نشده است و مشکلاتی وجود دارد که فرهاد مجیدی را ناچار به جدایی کرد.
گفتنی است، فرهاد مجیدی پس از دیدار الغرافه مقابل الهلال که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد اعلام کرد که قصد دارد به استقلال بازگردد. اما حرف و حدیث های مطرح شده در زمان جدایی او از استقلال عاملی شده که شرایط بازگشت وی به استقلال با مشکل روبرو شود.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیموریان : تقابل استقلال و سپاهان چندان هم بد نیست

به نظر من این بازی ربطی به قدرت، سرعت، هیکل یا مسائل دیگر ندارد و هر تیمی باهوش تر بازی کند برنده می شود. من معتقدم حساسیت این بازی باعث خواهد شد تا هر دو تیم محتاط و منطقی بازی کنند
استقلال و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار خواهند گرفت و اظهارنظرهای متفاوتی در مورد رویارویی این دو تیم وجود دارد. با این حال آندرانیک تیموریان معتقد است که رویارویی این دو تیم چندان هم بد نیست.
تیموریان در این خصوص حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:« شاید از نظر بعضی ها تقابل سپاهان و استقلال چندان خوب نبود چون به هر حال یکی از تیم های خوب ایران باید حذف شود و این برای فوتبال ما اتفاق بدی است ولی به نظر من تقابل دو تیم چندان هم بد نیست. اگر ما اول می شدیم باید به عربستان می رفتیم تا با الاهلی بازی کنیم ولی حالا این بازی در ایران برگزار می شود و البته هر دو تیم از حمایت تماشاگران خود هم بهره می برند.»
خیلی ها معتقدند استقلال به دلیل از دست دادن قهرمانی به نوعی دنبال انتقام گرفتن از قهرمان لیگ است و برای این بازی انگیزه زیادی دارد. آندو اما در این خصوص می گوید:« ما به هیچ وجه به انتقام فکر نمی کنیم و داستان آسیا با لیگ برتر فرق دارد. سپاهان قهرمان لیگ شد و باید به آنها تبریک گفت ولی این بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما فقط به دنبال برد هستیم تا به مرحله بعدی برویم.»
از آندرانیک در مورد سپاهان می پرسیم که او می گوید:« سپاهان تیم بسیار خوبی است و در تمامی خطوط قدرت بالایی دارد ولی استقلال هم تیم پرقدرتی است. به نظر من این بازی ربطی به قدرت، سرعت، هیکل یا مسائل دیگر ندارد و هر تیمی باهوش تر بازی کند برنده می شود. من معتقدم حساسیت این بازی باعث خواهد شد تا هر دو تیم محتاط و منطقی بازی کنند.»
در پایان از آندو که چند سال پیش در اروپا فوتبال بازی می کرد، در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا و اینکه چه تیمی قهرمان می شود سوال می کنیم و او می گوید:«من دوست داشتم بارسلونا قهرمان شود ولی حالا چلسی و بایرن به فینال رسیده اند. پیش بینی من این است که بایرن قهرمان می شود.»

 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
9 سپاهاني و 6 استقلالي در آستانه محروميت ...

9 سپاهاني و 6 استقلالي در آستانه محروميت ...

.
.
.

در چارچوب رقابت‌هاي مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز سه‌شنبه این هفته ديدار تمام‌ايراني سپاهان و استقلال در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد!!

در اين ديدار مهدي اميرآبادي به دليل اخراج در بازي برابر نسف‌قارشي محروم خواهد بود !!

ضمن اينکه 6 بازيکن اين تيم با نام‌هاي مهدي اميرآبادي - گوران يرکوويچ - اسماعيل شريفات - سيدمهدي رحمتي - فريدون زندي و جي‌لويد ساموئل يک‌اخطاره هستند و

اگر يک اخطار ديگر دريافت کنند ديدار بعدي تيم‌شان را از دست مي‌دهند!!:warn:

همچنين سپاهان نيز 9 بازيکن يک‌اخطاره به نام‌هاي حسن جعفري - اميد ابراهيمي - جواهير سوکاي - محسن بنگر - هاشم بيک‌زاده - رحمان احمدي - فابيو جان‌واريو - مهدي جعفرپور و سيدمهدي سيدصالحي

در ترکيب خود خواهد داشت ...:warn:


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌اله‌زاده:خوشحال هم می‌شوم آقای ساکت به استقلال بیاید

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر فتح‌اله‌زاده این روزها به شدت مشغول است. ایشان باشگاه استقلال را به سمت وحدتی بی‌نظیر سوق داده و با جلسات شبانه‌روزی سعی دارد 3 روز بی‌مثال در تاریخ این باشگاه را رقم بزند تا استقلال به رویای قدیمی‌اش پس از دو دهه نزدیک شود. برنامه فتح‌اله‌زاده سه‌ساله بود و در سال سوم حمله به قله آسیا اما به نظر می‌رسد تیم فتح‌‌اله‌زاده از برنامه تنظیمی و تقویم‌دار خود جلو زده و حالا در سال دوم به قله‌های آسیا فکر می‌کند.
چند کلامی با مدیرعامل باشگاه استقلال در میان مشغله‌های فراوانش صحبت کردیم. اولین حرف دکتر این بود: از قول من از آقای ساکت تشکر کنید که حمایت همه‌جانبه‌ای از بنده داشت. آقای ساکت مدیر ارزشمندی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود و اگر حتی با ایشان برای مدیرعاملی استقلال صحبت کنند، من نه تنها ناراحت نمی‌شوم، بلکه خوشحال هم می‌شوم که استقلال مدیری ارزشمند مثل ایشان داشته باشد. مدیری که حتی از دور هم می‌فهمد که مشکل استقلال بی‌ثباتی است، قطعا تجربه فوق‌العاده‌ای را طی ده سال مدیریت در سپاهان به دست آورده است. دکتر فتح‌اله‌زاده در ادامه صحبت‌هایش به نکته جالبی اشاره می‌کند: 3 روز تا دیدار با سپاهان دیگر نماینده کشورمان فاصله داریم. در این سه روز از همه آنها که داعیه استقلالی بودن دارند، استدعا دارم که به خاطر 30 میلیون هوادار استقلال با تمام وجودشان آرامش و تمرکز را به این تیم هدیه کنند.طرح شایعه‌ها یا حتی واقعیت‌ها در این سه روز به خاطر مردم هم که شده باید متوقف شود چرا که استقلال از این بابت پیش از این در آستانه قهرمانی لیگ‌برتر ضربه خورد و با یک امتیاز کمتر قهرمانی را از دست داد تا در سالی که می‌توانستیم دو جام بگیریم و رکورد بگذاریم، به یک جام بسنده کنیم که اگر چه خیلی‌ها آرزوی همین یک جام را هم داشته و دارند، اما استقلال امسال با یک جام سیر نشد و حالا چشم به فتح قله‌های آسیا دارد. فتح‌اله‌زاده در ادامه از همه مسئولان، پیشکسوتان، اهالی رسانه و فوتبالدوستان استقلالی دعوت به عمل آورد تا همگام با طرح وحدت آبی طی سه روز آینده دست به دست هم دهند تا فردا اتهام یا پشیمانی متوجه هیچ‌کس نباشد و افزود: هدف ما قهرمانی آسیاست و با وجود پیروزی‌های متعدد و قهرمانی و دربی‌ها و حفظ سهمیه ایران در پلی‌آف آسیا چشم از قهرمانی آسیا هم حتی برنمی‌داریم و با اتکا به خداوند متعال می‌خواهیم به بلندپروازی ادامه دهیم و در این راه به انرژی، حرف‌ها و دلگرمی‌های همه مسئولان، پیشکسوتان و هواداران و اهالی رسانه احتیاج داریم.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ابهران: استقلال 40درصد جایگاه را به تراکتورسازی داد، نه 10درصد
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد ابهران، مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی، در گفت‌وگو با سایت اوج‌نیوز گفته است: میان دو باشگاه استقلال و سپاهان بر سر درصد حضور تماشاگران در بازی روز سه‌شنبه این بحث‌ها نباید مطرح شود. معتقدم از آنجا که هر دو تیم ایرانی هستند، نباید چنین درگیری‌هایی به وجود بیاید. همین استقلال را مثال می‌زنم که در فصل گذشته در بازی رفت نهایت همکاری را با باشگاه تراکتور‌سازی و هوادارانش انجام داد. ابهران افزود: در جلسه هماهنگی پیش از آن بازی قرار گذاشته شد که هیچ هوادار تراکتورسازی پشت درب نماند و فکر می‌کنم به جای 10‌درصد حدود 40 درصد از هواداران ما آن روز در ورزشگاه حضور داشتند. همان روز ما از باشگاه استقلال و فتح‌اله‌زاده بابت این اتفاق تشکر کردیم که نهایت همکاری را با ما انجام دادند‌ و الان هم معتقدم همین اتفاق می‌تواند در بازی اصفهان رخ بدهد تا تماشاگران هر دو تیم با توجه به اینکه هر دو ایرانی و هموطن هستند بازی را از نزدیک تماشا کنند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ساکت: فتح‌اله‌زاده بهترین گزینه است
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان در پاسخ به پرسش خبرگزاری فارس که از او پرسیده بود، گفت: از نظر من کارآمدترین مدیر باشگاهی در کشور علی فتح‌اله‌زاده است.
او با توجه به توانایی‌ها و تجربه لازم بهترین فرد برای مدیریت باشگاه استقلال است. در این رابطه که شما پرسیدید، خبر رسمی و جدی مطرح نبوده و اگر هم چنین مسئله‌ای با من مطرح شود به‌ دوستان خواهم گفت که کامل‌ترین فرد برای مدیریت استقلال فتح‌اله‌زاده است.
هر چند که چنین پیشنهادی اصلاً واقعیت ندارد و من هم به هیچ وجه آمادگی و شرایط مدیریت در باشگاه استقلال را ندارم. برای فتح‌اله‌زاده در تمام دیدارها و عرصه‌ها به جز بازی پیش‌روی با سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
قراب: استقلال، سپاهان را بزند تا فینال آسیا می‌رود
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، جواد قراب، بازیکن پیشین تیم استقلال درخصوص بازی استقلال و نسف‌کارسی ازبکستان اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودم بچه‌ها فوق‌العاده ظاهر شدند. تیم نسف چیزی را برای از دست دادن نداشت و از وهله اول حمله را در دستور کار خود قرار داده بود و اولین خطر گل را آنها پدید آوردند. تیم استقلال با یک فوتبال دلنشین و منطقی، با درایت و تفکر عالی توانست برنده بازی باشد. خصوصا در نیمه اول که بازیکنان ما چیزی کم نگذاشتند. پیشکسوت پیشین تیم استقلال گل اول استقلال را یک شاهکار تلقی کرد و افزود: کافی است گل اول را یکبار دیگر مرور کنید. من شک ندارم که روی این گل به ظاهر ساده بسیار زیاد کار شده بود. گل فوق‌العاده ساده‌ای بود ولی دقیق و کاملا حساب شده. پاس در عمق خسرو حیدری و یک گل روان و راحت از سوی یرکویچ. کاش استقلال نظیر این بازی را چندین و چندبار در لیگ انجام می‌داد. فوتبال همین است. گاهی به همین راحتی به گل می‌رسی. قراب در‌خصوص بازی حساس و حذفی روز سه‌شنبه افزود: استقلال با این فوتبال زیبا می‌تواند سپاهان را خیلی راحت شکست دهد. خصوصا که در این بازی آندو و حنیف و حمودی نیز حضور دارند. استقلال و سپاهان تاکنون دو مرتبه در طول سال گذشته با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند و این بازی سوم است. استقلال شناخت خوبی روی سپاهان دارد و چه زیبا می‌شود که استقلال سپاهان را در فولادشهر و مقابل چشمان هواداران این تیم حذف کند. تیم‌های شهرستانی به خصوص اخیرا شهر اصفهان، در شرایطی هستند که جز کری‌خوانی چاره دیگری ندارند. استقلال یک تیم کامل است و به نظر من در همه خطوط بی‌نقص نشان می‌دهد. شاید تنها جای یک سرزن در این تیم خالی باشد که آن هم چندان به چشم نیامده و دیگر بازیکنان می‌توانند در این امر کمک‌حال تیم باشند. کری‌خوانی سپاهانی‌ها،‌ نشانه ترسیدن و برای پوشش گذاشتن بر ضعف‌شان است. استقلال با فوتبال خوبش در روز سه‌شنبه باید نشان دهد که از همه سرتر است و چه بسا که با برد سپاهان حتی می‌تواند به جمع چهار تیم برتر صعود کرد و حتی فینالیست هم شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
منتظری به تیم‌ملی دعوت شد
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال کارلوس کروش، سرمربی تیم‌ملی ایران، پژمان منتظری، مدافع باشگاه استقلال را به لیست دعوت‌شدگان به تیم‌ملی اضافه کرد. گفتنی‌ است، علاوه بر منتظری، سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، فریدون زندی پیش از این به اردوی تیم‌ملی دعوت شده بودند.تیم‌‌ملی فوتبال ایران صبح دوشنبه اول خردادماه برای برپایی اردوی 12 روزه عازم ترکیه می‌شود و در این اردو یک دیدار تدارکاتی با تیم‌ملی آلبانی برگزار خواهد کرد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
ساعت دیدار سپاهان و استقلال اعلام شد
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، برنامه زمانی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.بر این اساس، دیدار دو تیم استقلال و سپاهان، روز سه‌شنبه دوم خرداد 91، ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پاسخ تند مدیر عامل استقلال به کاپیتان سپاهان !

علی فتح الله زاده که هفته گذشته و هنگام پخش برنامه نود به همراه تیم استقلال در ازبکستان حضور داشت، پس از بازگشت نسبت به آنچه که در برنامه این هفته پخش شده بود واکنش نشان داد.
او ابتدا از عادل فردوسی پور شکایت کرد ولی بعد از یک روز این شکایت را پس گرفت. اما این پایان ماجراهای حاجی و برنامه نود نبود. چرا که او روز جمعه هم در گفتگو با خبرگزاری فارس، پاسخی تند و هشدار گونه به اظهارات محرم نوید کیا در برنامه نود داد.

فتح الله زاده که به نظر می رسد از شنیدن حرف های نوید کیا درباره دو تیم بزرگ پایتخت به شدت ناراحت است، درباره اینکه محرم در برنامه 90 از رعایت نشدن سقف قرارداد در تیم‌های تهرانی گلایه کرده بود، گفت: آدم که پول زیادی می‌گیرد، از سر شکم‌سیری خوب حرف می‌زند. همه می‌دانند استقلال و پرسپولیس با وجود هواداران میلیونی با امکانات کمتری نسبت به باشگاه سپاهان اداره می‌شوند. طبق صحبت‌های هیئت مدیره سپاهان این را می‌گویم. سال گذشته با 10 میلیارد تومان تیم خود را اداره کردیم اما سپاهان 17،18 میلیارد تومان خرج کرده بود.

وی ادامه داد: کُری را داخل زمین می‌خوانیم، حداقل دو سه بازیکن فصل گذشته سپاهان پیش ما هستند و اگر آنها نمی‌دانند که چقدر به بازیکنانشان پول داده‌اند، ما بخوبی می‌دانیم. این صحبت‌ها خوب نیست و نویدکیا نباید این حرف‌ها را بزند. این صحبت به خود نویدکیا لطمه می‌زند و من دوست ندارم او که بازیکن خوبی است به این راه کشیده شود.

به نظر می رسد آغاز جنگ لفظی بین مدیر عامل استقلال و کاپیتان سپاهان، فضا را برای پر حاشیه شدن دیدار دو تیم در مسابقات باشگاه های آسیا، فراهم کند.

 
Similar threads

Similar threads

بالا