► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حجازی: استقلال اکنون به حمایت هیئت مدیره نیاز دارد/استقلال نیازی به تغییرات ندارد

تیم فوتبال استقلال گفت: در شرایط کنونی استقلال به حمایت هیئت مدیره نیاز دارد.
آتیلا حجازی در مورد شرایط استقلال و رقابت حساس با سپاهان و تراکتورسازی برای رسیدن به قهرمانی و اینکه استقلال شانس بیشتری دارد یا خیر عنوان کرد: شانس اول قهرمانی معلوم نیست. اگر ما هر چهار بازی خود را ببریم قهرمان می شویم. ما اصلا نباید به دو رقیب خود فکر کنیم. از طرفی با تیم های شاهین، نفت آبادان و شهرداری تبریز بازی های سختی خواهیم داشت. اگر ما خودمان باشیم می توانیم یک امتیاز عقب افتاده را جبران کنیم به خصوص که با بازگشت تیموریان و جباری تیم روند بهتری خواهد داشت.
مربی استقلال در پاسخ به این سؤال که قبول دارد مسائل مالی در این شرایط می تواند به تیم ها کمک کند، گفت: به طور حتم شارژ مالی در روند تیم ها تاثیر گذار است و نمی توان گفت بازیکنان فقط به خاطر تعصبشان کار می کنند.
وی در این باره که گفته می شود بازیکنان استقلال از نگرفتن پاداش گلایه‌مند هستند، عنوان کرد: اکنون که تیم در شرایط حساسی است نیاز به حمایت دارد. هیئت مدیره باید کمک کند و پشت تیم باشد. این طور نباشد که فقط از دور نظارت کنند. اگر آنها در این هفته های آخر کنار تیم باشند و در تمرینات هم بیایند برای بازیکنان دل گرمی است. البته این را هم بگویم که بازیکنان و کادرفنی استقلال فکرشان معطوف به مسائل مالی نیست اما مشکلاتی هست.
حجازی در خصوص شایعاتی مبنی بر جدایی فتح الله زاده از استقلال و یا جدایی مظلومی از این تیم گفت: تا فصل تمام نشود چیزی مشخص نیست. هر کسی چیزی می گوید. مطرح کردن این صحبت ها الان درست نیست. تیم ما اکنون آرامش می خواهد.من فکر می کنم بهترین فرد برای مدیریت استقلال آقای فتح الله زاده است. او با توجه به نتایجی که تیم گرفته کارنامه خوبی دارد.لزومی برای تغییرات نیست. البته من چون نمی دانم پشت پرده چه خبر است نمی توانم حرفی هم بزنم. فقط می دانم اگر می خواهند استقلال موفق شود باید از این تیم حمایت کنند.
وی در مورد بازی با الجزیره که چهارشنبه هفته جاری در امارات برگزار می شود، اظهار داشت: وقتی فیلم بازی رفت را دیدیم بیشتر از قبل به این پی بردیم که مستحق این شکست نبودیم. روی اتفاقات ناشیانه گل خوردیم. به هر حال امیدوارم که بازی خوبی انجام دهیم.
حجازی در خصوص غیبت روز گذشته محسن یوسفی در تمرینات این تیم و گفته می شود از اینکه در ترکیب قرار نگرفته ناراحت است، گفت: بازیکن که نمی تواند برای مربی تعیین تکلیف کند که در ترکیب باشد یا نه اما یوسفی بازیکنی نیست که به خاطر چنین مسئله ای در تمرین شرکت نکند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خسرو حیدری: باید از کوچکترین لغزش سپاهان استفاده کنیم و خود را به صدر برسانیم

باید از بازیکنان پرسپولیس هم به خاطر بازی زیبایی که مقابل سپاهان انجام دادند، تشکر کنم. واقعا این 2 تیم بزرگ هستند
خسرو حیدری در گفت و گویی در خصوص پیروزی استقلال مقابل صبا اظهار داشت: این یکی از حساس ترین و مهمترین بازی های فصل استقلال بود. واقعا 3 امتیاز مقابل صبا اهمیت بسیار زیادی داشت چرا که باید از کوچکترین لغزش سپاهان استفاده می کردیم و خود را به آنها می رساندیم.

وی افزود: برای قهرمان شدن باید 4 بازی خود را ببریم و در این بین شرایط بازی ها و نتایج سپاهان هم موثر است. مطمئن باشید سپاهان هم امتیاز از دست می دهد. بالاخره همه بازی ها سخت است و باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم. تیم های مقابل ما هم دست و پا بسته نیستند و تا پایان بازی باید زحمت کشید.

مدافع هافبک استقلال تصریح کرد: صبا واقعا تیم خیلی خوبی بود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و مزد تلاش خود را گرفتیم اما دیدید که در نیمه دوم صبا خیلی ما را اذیت کرد و چند توپشان به تیر خورد. به ویسی به خاطر تیم خیلی خوبی که درست کرده، تبریک می گویم. واقعا آنها شایستگی کسب سهمیه آسیا را دارند.

حیدری در خصوص پست بازی خود گفت: برای من فرقی نمی کند کجا بازی کنم. هر پستی که مربی صلاح بداند بازی می کنم. هم می توانم دفاع راست باشم و هم هافبک راست. اگر هافبک بازی کنم به دفاع هم کمک می کنم با این حال اگر به دروازه نزدیک ترباشم خطرناکترم.

وی در خصوص برطرف شدن مصدومیت جباری و تیموریان تاکید کرد: برای ما خیلی مهم است که برای قهرمان شدن و در این کورس حساس بازیکنان تاثیرگذار خود را داشته باشیم. خوشحالم که آندو و جباری رسیده اند و می توانند به تیم کمک کنند. هرتیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد و امیدوارم بتوانیم به قهرمانی برسیم.

مدافع هافبک استقلال افزود: توقف سپاهان مقابل پرسپولیس خیلی به ما انگیزه داد تا صبا را ببریم. واقعا انتظار چنین بازی را از تیم ما داشتیم و خیلی خوب هم بازی کردیم. باید از بازیکنان پرسپولیس هم به خاطر بازی زیبایی که مقابل سپاهان انجام دادند، تشکر کنم. واقعا این 2 تیم بزرگ هستند و اگر یکی از این تیم ها بتواند قهرمان شود، به نفع فوتبال است.

حیدری با اشاره به بازی با الجزیره گفت: باید الجزیره را ببریم. می توانیم این کار بزرگ را انجام دهیم. در بازی رفت واقعا به حق خود نرسیدیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم. اگر الجزیره را ببریم حتی می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. البته آن طرف الریان در ازبکستان بازی سختی دارد. ما هم بازی سختی داریم ولی می توانیم الجزیره را شکست دهیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمود نوری رییس هیات مدیره کانون رسمی هواداران استقلال : اولین جلسه هیات مدیره در سال جدید در این هفته برگزار می شود

محمود نوری رییس هیات مدیره کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال ، ضمن تبریک موفقیتهای اخیر استقلال در گفتگویی اظهار داشت : بدون شک تداوم این روند موجب خوشحالی و شادی میلیونها هوادار استقلال خواهد شد و امیدواریم پس از کسب جام حذفی ، تیم استقلال در دو جام باقی مانده نیز نتیجه مطلوب را به دست آورد و ان شالله با کسب هر سه جام ، به یک افتخار بی نظیر دست یابد .

نوری ادامه داد : کانون رسمی هواداران استقلال به عنوان یار دوازدهم باشگاه استقلال از ابتدای شکل گیری همواره تلاش نموده در جهت اهداف و منافع باشگاه قدم بردارد و تنها کانونی می باشد که در سطح کشور دارای مجوز رسمی ، تشکیلات سازمانی منجسم ، وب سایت و پایگاه اطلاع رسانی ، فروشگاه ایننرنتی و خبرنگار و عکاس اختصاصی می باشد .
کانون هواداران استقلال بر اساس موازین و چارجوب نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک NGO فعالیت می نماید یک ارگان مردمی است که متعلق به خیل میلیونی هواداران استقلال است این کانون هیچ وابستگی به شخص یا اشخاصی خاصی ندارد و هویت و ماهیت کانون با تغییراتی که در سطح مدیریت باشگاه و یا کادر فنی تیم استقلال صورت می گیرد همواره ثابت بوده است .
نوری همچنین اشاره کرد : کانون و مجموعه آن جز به موفقیت استقلال به چیزی نمی اندیشد اهداف ما همسو با اهداف باشگاه است در این بین قطعا منافع و موفقیت استقلال بر منافع اشخاص مقدم است .برای ما هیچ نامی بالانر از استقلال نیست .
نوری در پایان از برگزاری اولین جلسه هیات مدیره کانون در سال جاری خبر داد و گفت : اولین جلسه هیات مدیره کانون هواداران استقلال در سال 1391 با حضور اعضا در هفته جاری برگزار خواهد در این جلسه عملکرد کانون در سال گذشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برنامه های سال جاری نیز در صورت موافقت اعضا به تصویب می رسد .
شایان ذکر است اعضای هیات مدیره کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال در حال حاضر متشکل از آقای محمود نوری ، سید محمد کاظم اولیایی ، حسن خوش اخلاق ، عباس نقدی زاده ، عزیز اله دباغ ، حسین وحیدی نیا و محمد رضا فروزش می باشد
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندی: فرمان قهرمانی استقلال دست ما نیست/باید گوش به زنگ نتایج سپاهان باشیم


هافبک استقلال گفت: متاسفانه فرمان قهرمانی استقلال دست خودمان نیست.
فریدون زندی در مورد شرایط استقلال و بازی این تیم مقابل الجزیره صحبت های زیر را مطرح کرده است:*استقلال با یک نتیجه پرگل صبا را شکست داد، در خصوص بازی صحبت کنید.
این مسابقه به لحاظ امتیازی برای ما ارزش زیادی داشت و می‌خواستیم که سه امتیاز آن را به دست بیاوریم تا از سپاهان دور نشویم. البته از نتایج بازی‌‌های سپاهان و تراکتورسازی هم اطلاع داشتیم و به خاطر همین انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی داشتیم. خدا را شکر که موفق به شکست صبا شدیم و فاصله‌مان با سپاهان یک امتیاز شد اگرچه که تلاش‌مان حالا بر این است تا در بازی‌های آینده این فاصله یک امتیازی را هم از بین ببریم.
*مقابل تیم خوب صبا شاهد فوتبال تهاجمی از استقلال بودیم که از همان دقایق ابتدایی منجر به برتری استقلال نسبت به صبا شده بود.
اول از همه اینکه ما برای این بازی خیلی انگیزه داشتیم، به خاطر همین همه تمرکزمان را به کار گرفتیم تا بتوانیم با یک فوتبال منسجم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و به خاطر همین شروع خوبی داشتیم. در چند بازی قبلی اول گل خورده بودیم و بعد جبران کردیم، اما وقتی انگیزه بالا باشد، دیگر حریف نمی‌تواند کاری از پیش ببرد اگرچه که خیلی از همان گل‌هایی هم که خوردیم به خاطر بدشانسی بود.

*در این بازی باز هم پاس گل دادی و البته شوتزنی هم کردی!
من دوست ندارم که از خودم تعریف کنم یا در مورد خودم حرف بزنم. همه هدف فریدون زندی این است که به تیم کمک کند و پاس گل یا شوتزنی هم کاری است که باید انجام بدهد و به خاطر همین سعی می‌کنم مهارت‌هایم را به بهترین نحو‌ انجام دهم.

*بازگشت جباری را به خط هافبک استقلال، پس از اضافه شدن آندرانیک تیموریان چطور دیدی؟
آندو که از هفته پیش به ما اضافه شد و خوب عمل کرد و حالا جباری رسیده. حضور این دو برای تیم خیلی مهم است، اما بعد از مصدومیت همیشه بازیکن به زمان و فرصت بیشتر نیاز دارد تا به ایده‌آل خود برسد که امیدوارم این دو هم خیلی زود به آن برسند.

*حالا به یک امتیازی سپاهان رسیدید. فکر می‌کنی سپاهان در 4 هفته باقی‌مانده امتیاز از دست بدهد تا استقلال بتواند در مجموع امتیازگیری‌اش به قهرمانی برسد؟
ما به یک امتیازی سپاهان رسیده‌ایم ولی متأسفانه "فرمان" قهرمانی دست ما نیست. تنها اهرمی که دست ماست این است که امتیاز 4 بازی پیش‌روی‌مان را بگیریم و گوش بزنگ باشیم تا سپاهان در ادامه بازی‌هایش امتیاز از دست بدهد.

*روز چهارشنبه هم رویاروی الجزیره امارات قرار می‌گیرید. ارزیابی‌ات از این بازی چیست؟
ما باید در امارات به آنها جوابی محکم بدهیم چرا که آنها حق ما را در آزادی گرفتند. آن روز ما خیلی خوب بازی کردیم، اما نتیجه به نفع الجزیره شد. متأسفانه فوتبال اینطوری است و به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند ولی ما 3 امتیاز بازی برگشت را می‌گیریم تا شرایط‌مان را هم در جدول بهتر کنیم.

*صحبت پایانی؟
ان‌شاء‌ا... در 4 بازی آخر هواداران حمایت کاملی از تیم داشته باشند. ما به 12 امتیاز پیش‌روی‌مان نیاز داریم و هواداران هم باید بدانند که حضورشان در این بازی‌ها اهمیت زیادی دارد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنایتی: پیشنهاد استقلال ویژه است

مهاجم تیم فوتبال صبای قم می‌گوید اگر استقلال به او پیشنهاد دهد به صورت ویژه آن را بررسی می‌کند.
غلامرضا عنایتی در رابطه با بازی تیمهای استقلال و صبا، اظهار کرد: جمعه تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی بازی خوبی دیدند. ضمن این که این بازی دو قسمت داشت. نیمه نخست متعلق به استقلال بود و آنها توانستند با موقعیت‌های 40 درصدی و با استفاده از تجربه‌شان سه گل را به ثمر برسانند. نیمه دوم همه در اختیار ما بود و اگر تیر دروازه‌ همکاری می‌کرد، حقمان باخت نبود. علاوه بر این که سه توپ ما به تیر دروازه‌ خورد چند توپ را هم رحمتی گرفت و این مساله نشان داد که بدشانس بودیم.
"مهاجم صبا قبل از بازی دچار مصدومیت بود". عنایتی در همین رابطه گفت: هنگام گرم کردن روی پایم کمی تیر کشید، حتی با کاپیتان تیم صحبت کردم تا بازی نکنم، اما مرتضی کاشی گفت که بازی کنم تا حرف و حدیثی پیش نیاید. این درد تا پایان بازی همراه من بود و حتی نمی‌توانستم به خوبی استارت بزنم. با همان مصدومیت بازی کردم تا حرف و حدیثی ایجاد نشود.
مهاجم صبای قم درباره شرایط صبا و این که آیا فکر می‌کرد چنین نتایجی توسط صبای رقم خورد، گفت: وقتی که به این تیم آمدم، مانند سایر افراد فکر می‌کردم و احساس می‌کردم که باید برای نیفتادن بجنگیم. به شجاعت ویسی باید آفرین گفت. معمولا یک فرد در اولین فصل سرمربیگری‌اش سعی می‌کند انتخابی کند که در سال آینده بتواند پیشنهادهای خوبی داشته باشد، اما ویسی این ریسک را کرد و از بازیکنان جوان استفاده کرد. او حتی از لیگ استانی بازیکن جذب کرد و با شناختی که از آن‌ها داشت می‌دانست که نتیجه‌ می‌گیرد.
وی افزود: در حال حاضر 30 هفته‌ است که از رده پنجم پایین‌تر نیامده‌یم و این مساله نشان می‌دهد که ویسی با برنامه کار کرده است. اگر کمی تجربه تیم ما بالا بود در حال حاضر باید برای قهرمانی می‌جنگیدیم. باید به شجاعت مثال زدنی ویسی تبریک گفت: او انرژی قابل توجهی برای تیم صرف می‌کند، امیدوارم پایان فصل با کسب سهمیه بتوانیم جواب زحمات او را بدهیم.
عنایتی درباره دیدار هفته آینده صبا برابر نفت تهران و رقابتی که با این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند گفت: این بازی فینالی برای کسب سهمیه است و در دیدار روز جمعه ما مقابل نفت تهران تا 90 درصد مشخص می‌شود که می توانیم سهمیه بگیریم یا خیر. اگر بتوانیم نفت را شکست دهیم، بخش زیادی از راه را طی می‌‌کنیم. باید این بازی را فراموش و خودمان را برای رویارویی با نفت تهران آماده کنیم.
بازیکن صبا درباره سرنوشت قهرمانی لیگ نیز گفت: بسیار سخت است. استقلال، سپاهان و تراکتورسازی سه ضلع مثلث قهرمانی هستند و هر سه تیم با انگیزه‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان می‌شود و هر کسی که لغزش داشته باشد، جام را از دست می‌دهد. امیدوارم که حق به حق‌دار برسد.
وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه تیمی قهرمان شود؟ گفت: من دوست دارم صبا قهرمان شود.
بازیکن اسبق استقلال درباره احتمال حضورش در فصل آینده‌ در استقلال بیان کرد: پیشنهاد استقلال ویژه است و اگر پیشنهاد بدهند، با دقت کامل بررسی می‌کنم. با توجه به حرکاتی که تماشاگران قبل از بازی داشتند و مرا شرمنده کردند، احساس کردم که هواداران مرا دوست دارند. من هم عاشق آن‌ها هستم. بنابراین خیلی ویژه روی این پیشنهاد فکر می‌کنم.
مهاجم صبای قم درباره علت استقبال نشدن از بازی‌های این تیم در قم نیز بیان کرد: علت این موضوع کاملا مشخص است. هواداران هنوز این تیم را نپذیرفتند و احساس می‌کنند که این تیم غریبه است که در تهران تمرین و در قم بازی می‌کند. امکانات استان قم در حد یک تیم لیگ برتری نیست و باید مردم قم قبول کنند که برای رسیدن به هدف‌شان باید صبوری کنند و تیم را مورد حمایت خود قرار دهند تا کم کم این تیم قوی می‌شود. اگر به یکباره بازیکنان بومی وارد این تیم شوند، مطمئنا به لیگ یک سقوط می‌کند و کار بدتر می‌شود.
وی ادامه داد: فعلا باید این تیم را قبول کنند و برای بعد آن برنامه‌ریزی کنند. در حال حاضر اگر بخواهیم در قم اردو برگزار کنیم، زمین مناسبی پیدا نمی‌شود و باید در زمین اصلی تمرین کنیم که کیفیت آن هم بسیار پایین است و با دو بار تمرین کردن غیر قابل استفاده می‌شود. صبا برای قم است، اما با وجود این که 30 دقیقه در رده‌های بالای جدول حضور داریم، اما حمایت نمی‌شویم و هنگامی که برای یک مسابقه به میدان می‌رویم به علت تعداد کم تماشاگران انگیزه‌مان را از دست می‌دهیم. حداکثر 200 تماشاگر در ورزشگاه حاضر می‌شود که 180 نفر آن‌ها از دوستان خودمان و 20 نفر دیگر هم از کارکنان ورزشگاه هستند. امیدوارم که مردم قم در این چهار بازی سرنوشت ساز حمایت کنند، سرنوشت خیلی از بازیکنان ما در گرو این چهار بازی است.
غلامرضا عنایتی در پاسخ به این سوال که شرایط صبا را در فصل آینده چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: اگر بخواهند مثل امسال حمایت کنند، شرایط سخت می‌شود. امسال قرارداد بسیاری از بازیکنان حدود 30 ـ 40 میلیون بود، اما با این حال مشکل مالی داریم. صبا اگر آسیایی شود و بخواهد نتیجه‌ بگیرد، باید 6 ـ 7 بازیکن خوب جذب کند تا بتواند از حیقیت فوتبال ایران دفاع کند. اگر برنامه‌ریزی خوبی باشد، اما بودجه مناسب وجود نداشته باشد، مشکل ایجاد می‌شود. امیدوارم مسئولان صبا و استاندار قم که ارادت خاصی نسبت به او دارم جدی‌تر به صبا توجه کنند تا هم در لیگ و همچنین به امید خدا در آسیا نتیجه‌ خوبی بگیرد. /ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورحیدری: فتح الله‌زاده از حضور در استقلال خسته شده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به تصمیم فتح الله‌زاده برای جدایی از استقلال تاکید کرد که مشکلات بسیار زیاد این باشگاه مدیرعامل استقلال را خسته کرده است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به تصمیم فتح الله‌زاده برای جدایی از استقلال تاکید کرد مشکلات بسیار زیاد این باشگاه مدیرعامل استقلال را خسته کرده است.
منصور پورحیدری با اشاره به دیدار روز گذشته استقلال مقابل صبای قم اظهارکرد: خوشبختانه از معدود روزهای بسیار خوب تیم ما در این فصل از لیگ بر‌تر بود. بازکنان ما در این دیدار از انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی برخوردار بودند و توانستند ضمن یک شروع خوب پایان بسیار زیبایی هم داشته باشند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه این تیم روز به روز شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد، گفت: ما در نیمه اول دیدار خود مقابل صبا بسیار هماهنگ و منسجم ظاهر شدیم و توانستیم ۳ گل را وارد دروازه حریف خود کنیم، اما در نیمه دوم با توجه به اینکه شاگردان ویسی تیم بسیار خوبی را تشکیل داده و همچنین خستگی زیاد بازیکنان ما، نتیجه در ‌‌نهایت با‌‌ همان ۳ گل خاتمه یافت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ بر‌تر یار دوازدهم استقلال بود، گفت: پرسپولیس در هر شرایطی تیم بزرگی است و توانایی شکست هر تیمی را دارد. این تیم در بازی مقابل سپاهان علی رغم اینکه بیش از نیمی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، بسیار خوب ظاهر و حتی می‌توانست حریف صدرنشین خود را از پیش رو بردارد. در کل توقف سپاهان در این هفته از رقابت‌ها تاثیر بسیار زیادی در آینده لیگ خواهد داشت.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه در رابطه با شانس این تیم برای قهرمانی هم گفت: در شرایط کنونی فشردگی بسیار زیادی در صدر جدول لیگ وجود دارد و علاوه بر ما سپاهان و تراکتورسازی هم با توان مضاعف خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کند. من مطمئن هستم در ادامه این رقابت‌ها صدر جدول دچار تغییرات زیادی خواهد شد و امیدوارم که این تغییرات در ‌‌نهایت منجر به قهرمانی استقلال شود.
پورحیدری در رابطه با شرایط مصدومان این تیم هم اظهارکرد: متاسفانه ما نیم فصل دوم لیگ بر‌تر را بعد از رفتن فرهاد مجیدی و جاسم کرار که البته به خاطر مشکلات اخلاقی جایی در تیم ما نداشت با مصدومیت تیموریان و مجتبی جباری آغاز کردیم و از ناحیه خط هافبک با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدیم. خوشبختانه هم اکنون جباری و اندو آماده بازی هستند و این می‌تواند در ادامه لیگ هارمونی بسیار خوبی را به تیم ما بدهد. هرچند که کیانوش رحمتی همچنان باید دروز از میادین باشد.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا کادر مدیریتی و فنی استقلال برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد بود، اظهار کرد: تا به اکنون چیز محرز نیست و باید دید استقلال لیگ را چگونه به پایان خواهد برد ضمن آنکه بقای مظلومی در این تیم بستگی به نظر خودش هم دارد.
وی افزود: در خصوص فتح اله‌زاده نیز وی در طول این فصل فشارهای بسیار زیادی را به عناوین مختلف متحمل شده و ماندن و یا نماندن او نیز بستگی به خودش دارد. مدیرعامل استقلال در این فصل مشکلات بسیارزیادی برای تامین بودجه این تیم داشت و شاید خسته شده باشد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در رابطه با شایعه بازگشت قریب به این باشگاه نیز گفت: من قریب را از گذشته می‌شناسم و وی نیز از مدیران محترم و باتجربه گذشته استقلال است. با این حال من شندیده‌ام خود فتح اله‌زاده برای فصل آینده محمدحسین قریب را برای مدیرعاملی استقلال به وزیر ورزش معرفی کرده است.
پورحیدری همچنین با انتقاد از فشردگی بازی‌های لیگ تصریح کرد: در ابتدای اعتراضات ما خیلی از بهانه‌گیری ما حرف می‌زدند اما امروز می‌بینید که بسیاری از تیم‌ها از این نحوه برنامه ریزی گله دارند. من مطمئن هستم این برنامه ریزی فدراسیون فوتبال در ادامه برنامه‌های تیم ملی را هم با چالش مواجه خواهد کرد.
وی همچنین با تاکید بر پیروزی استقلال در دیدار برگشت مقابل الجزیره امارات خاطرنشان کرد: این یکی از حساسترین دیدارهای ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آْسیاست که باید ۳ امتیاز آن را برای حفظ خود در جدول این رقابت‌ها به دست آوریم. البته ما در دیدار رفت هم می‌توانستیم این حریف را از پیش رو برداریم اما بازیکنانمان تمرکز و نظم کافی نداشته‌اند./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
باشگاه استقلال از حسن اشجاری شکایت کرد.سرشته داری:اشجاری می خواهددربی سنتی اصفهان راتحت تاثیر قرار دهد !

باشگاه استقلال به دلیل صحبت‌های حسن اشجاری بر علیه این باشگاه، از این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت کرد
باشگاه استقلال به دنبال صحبت‌های امروز حسن اشجاری که در آن به این باشگاه تهرانی اتهام‌هایی وارد کرده بود، از این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلالگفت: صحبت‌های اشجاری مصداق واقعی اتهام به باشگاه استقلال و نشان دهنده به هم ریختگی ذهنی وی است. ما به علت اتهاماتی که اشجاری به استقلال وارد کرده است به فدراسیون شکایت کرده‌ایم و بر این باوریم که این بازیکن با این اتهام‌ها سعی در ایجاد جوی برای خارج شدن تیمش از فشار تعقیب استقلال دارد.
سررشته‌داری ادامه داد: اگر آن طور که اشجاری در مصاحبه‌اش با یک خبرگزاری گفته است بازیکنان صبا برابر استقلال غیر عادی بازی کرده‌اند و شکست‌شان طبیعی نبوده است، پس باید بگوییم بازیکنان صبا از رونالدو و مسی هم بهتر هستند که توانسته‌اند در جریان بازی توپ را به جای تور دروازه با دقت زیاد سه مرتبه به تیر دروازه استقلال بزنند. ما تصور می‌کنیم که این حرف‌ها برای فرار از نگاه‌های تیزبین رسانه‌ها و مردم از شهرآورد سنتی اصفهان گفته شده و نوعی فرار به جلو است.
مدیر روابط عمومی استقلال همچنین گفت: چطور وقتی سپاهان در عرض چند دقیقه سه گل به ملوان می‌زند، هیچ کس صحبتی از تبانی و این گونه مسائل نمی‌کند اما وقتی اتفاق مشابهی در بازی استقلال و صبا رخ می‌دهد، این حرف‌ها مطرح می‌شود؟
سررشته‌داری در ادامه خطاب به مدیران باشگاه سپاهان گفت: از باشگاه سپاهان درخواست می‌کنیم که با بازیکن خاطی خود برخورد کند تا این بازیکن به جای رقابت سالم، به دیگران اتهام نزند. ما به سپاهان و ذوب آهن اطمینان کامل داریم ولی نگاه‌های زیادی به شهرآورد اصفهان معطوف شده و به همین دلیل هم است که این حرف‌ها از زبان بازیکن سپاهان مطرح شده است. به هر حال ما به فدراسیون شکایت کرده‌ایم و منتظریم که به این اتهام رسیدگی شود.
وی در پایان با بیان اینکه امیدوار است فضای فوتبال ایران در روزهای پایانی لیگ برتر جوانمردانه باشد و اتهام زدن دستمایه‌ای برای قهرمان شدن نباشد، گفت: از کسانی که از هم‌اکنون پیش‌بینی کرده‌اند ما قهرمان می‌شویم تشکر می‌کنیم اما استقلال هنوز قهرمان نشده است و ما منتظر لغزش رقبا هستیم. ما به تعصب و غیرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و چشم امیدمان به تلاش‌های آنان است.
حسن اشجاری امروز در گفت‌وگویی عنوان کرده بود: "واقعاً برایم جای سئوال دارد که چرا بازیکنان صبا مقابل استقلال اینگونه بازی کردند و امیدوارم بازیکنان صبا در مسابقه واقعاً بازی کرده باشند! بارها گفته‌ام که از این می‌ترسم در ۴ بازی آخر لیگ اتفاق خاصی صورت گیرد و امیدوارم قهرمانی به روز آخر کشیده نشود زیرا بازی قبلی استقلال نشان می‌دهد که اگر قهرمانی لیگ به روز آخر کشیده شود، نتیجه بازی استقلال در ورزشگاه آزادی واقعاً عجیب و غریب می‌شود!".
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال زخم‌خورده در اندیشه انتقام از الجزیره
دور برگشت مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه ادامه پیدا می کند و دو نماینده دیگر ایران یعنی استقلال و سپاهان به ترتیب به مصاف الجزیره امارات و لخویای قطر می روند. این دو تیم در این دیدارها با انگیزه های متفاوت به میدان خواهند رفت.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی در امارات به مصاف تیم الجزیره می رود که در بازی رفت غافلگیر شد و در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در آن مسابقه بازیکنان استقلال نتوانستند از موقعیت های زیادی که برای گلزنی به دست آوردند استفاده کنند. علاوه بر این ترکیب و سیستم بازی تیم استقلال در مسابقه رفت انتقاد بسیاری از کارشناسان را در پی داشت، کارشناسانی که معتقد بودند ترکیب پرویز مظلومی در این بازی خانگی محتاطانه بوده است. البته شرایط استقلال و مصدومیت بازیکنان این تیم هم یکی از دلایلی بود که شاگردان پرویز مظلومی نتوانستند مقابل الجزیره پیروز شوند. استقلال در حالی بازی برگشت را در امارات انجام می دهد که بازیکنان آسیب دیده هم به ترکیب تیم برگشته اند و دو بازیکن کلیدی یعنی آندارنیک تیموریان و مجتبی جباری می توانند برای استقلال به میدان بروند.
شانس صعود استقلال به عنوان سرگروه در حالی تحقق پیدا می کند که آنها بتوانند الجزیره را در خانه خود شکست بدهند. نماینده امارات در حال حاضر با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال با 4 امتیاز دوم است. پیروزی شاگردان مظلومی در این مسابقه که چندان دور از دسترس هم نیست می تواند خیال هواداران این تیم را برای زنده ماندن شانس صعود تا اندازه زیادی راحت کند. از طرف دیگر بازیکنان تیم استقلال به واسطه پیروزی در مسابقات لیگ برتر از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برند. آنها هفته گذشته توانست تیم صبای قم را با سه گل شکست بدهند تا همچنان در کورس قهرمانی لیگ هم باقی بمانند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیرآبادی: با غرور ایرانی در خاک امارات رکورد می‌زنیم

بازیکن با تجربه تیم فوتبال استقلال گفت: فردا با غرور ایرانی در خاک امارات رکورد خواهیم زد.
مهدی امیرآبادی که به عنوان کاپیتان استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره حاضر شده بود، گفت: بازی سختی پیش روی داریم، اما حریف اماراتی بداند که ما تنها برای برد به اینجا آمده‌ایم و حتی به مساوی نیز راضی نمی‌شویم. پیش از بازی رفت، آنها گفتند برای تساوی آمده‌اند، اما سه امتیاز را گرفتند حالا ما می‌گوییم که فقط سه امتیاز را می‌خواهیم که این مهم البته با ارائه یک بازی منطقی حاصل می‌شود. در تهران نیز ما نتیجه را به این دلیل واگذار کردیم که در برخی لحظات بازی احساسی از خود ارائه دادیم.وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی‌بر اینکه فکر می‌کنید، بتوانید الجزیره را در زمینش شکست دهید، اظهار داشت: ما ایرانی هستیم و به شما قول می‌دهم با غرور و غیرت ایرانی‌مان فردا رکورد زده و این تیم را در خاک خودش شکست ‌دهیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی: در زمین الجزیره طلسم‌شکنی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی بسیار حساسی را پیش رو داریم و می‌دانیم که نتیجه این بازی نقش مهمی در صعود ما خواهد داشت.
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الجزیره که ظهر امروز انجام گرفت، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را پیش رو داریم و می‌دانیم که نتیجه این بازی نقش مهمی در صعود ما خواهد داشت. الجزیره تیم خوبی است اما هنوز هم معتقدم که در تهران حق ما پیروزی بود و آنها با خوش‌شانسی سه امتیاز را از آن خود کردند. توپ‌های ما گل نشد تا همین موضوع سبب شود آنها از فرصت‌ به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.وی ادامه داد: در حال‌حاضر شناخت کاملی از تیم الجزیره داریم و روی نقاط ضعف و قوت آنها آنالیز دقیقی داشته‌ایم. مشکل ما در تهران این بود که نتوانستیم از نقاط ضعف آنها استفاده ببریم وگرنه به خوبی از این تیم شناخت داشتیم و می‌دانستیم که آنها در خط هافبک و حمله تیمی موفق محسوب می‌شوند.

مظلومی بازگشت آندرانیک تیموریان و جباری را اتفاقی مهم برای استقلال دانسته و اضافه کرد: برای این بازی دو تا از بهترین بازیکنان‌مان را که ملی‌پوش نیز هستند، در اختیار داریم و این نکته مثبتی برای تیم خواهد بود. معتقدم فرق این بازی با بازی که در تهران انجام شد، در استرسی است که تماشاگران به بازی می‌دهند و همین موضوع باعث شد ما در تهران از 12 موقعیتی که ایجاد کردیم، نتوانیم استفاده ببریم، اما آنها از سه موقعیت به دو گل رسیدند.
وی ادامه داد: یادم هست که پیش از بازی آنها گفته بودند برای تساوی به تهران آمده‌ایم، اما سه امتیاز را گرفتند با این حال، این‌بار شرایط ما به مراتب بهتر است، ضمن اینکه نشان داده‌ایم در بازی‌های خارج از خانه موفق‌تر عمل می‌کنیم و شکست الریان در زمین خودش نیز گواه این موضوع است.
مظلومی در پاسخ به اینکه اگر در این بازی نتیجه نگیرید شرایط‌تان برای صعود سخت می‌شود، گفت: ما حتی اگر خدای نکرده در این بازی نتیجه را واگذار کنیم، که با اطمینان می‌گویم این اتفاق نمی‌افتد، باز هم 6 امتیاز دیگر را پیش رو خواهیم داشت که با کسب آنها می‌توانیم صعودمان را قطعی کنیم.
سرمربی آبی‌پوشان در پایان در خصوص امکانات باشگاه اماراتی اظهار داشت: الجزیره یکی از تیم‌های خوب امارات است، اما امکانات این تیم با ما اصلا قابل مقایسه نیست. با این وجود تلاش ما تنها برای برد خواهد بود، آمار نشان می‌دهد که در 5 بازی که استقلال با این تیم داشته، سه بار به تساوی رسیده و دو باخت متحمل شده، اما قصد ما این است تا در بازی فردا این طلسم را شکسته و برای اولین بار آنها را در خاک خودشان شکست دهیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: فردا باید ببریم


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای آنکه بخواهیم به صدر جدول برسیم باید مقابل الجزیره 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

علی فتح‌الله‌زاده که به همراه تیم استقلال در امارات به سر می‌برد، در خصوص اتفاقات روز گذشته در فرودگاه امارات، آخرین وضعیت استقلال و بازی فردا با الجزیره صحبت‌هایی را انجام داده که متن این گفت‌وگو با در زیر می‌خوانید:
شرایط تیم‌تان چطور است؟
شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه محل اقامت خوبی در اختیار داریم. روز گذشته بازیکنان تمرین خوبی انجام دادند و مشکلی برای دیدار فردا مقابل نماینده امارات وجود ندارد.
چه اتفاقی در فرودگاه امارات رخ داده بود؟
متاسفانه چمدان تیموریان به پشت وسایل باربری افتاد و او رفت که چمدانش را بردارد اما پلیس اعلام کرد اجازه نداشته از آن سمت برود. متاسفانه یک سوء ‌تفاهم پیش آمد و هنگامی که به طبقه دوم رفتیم مامور حراست فرودگاه استقلالی بود و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد.
‌ اما گفته می‌شود تیم نزدیک به 3 ساعت در فرودگاه معطل بود.
اصلا بحث کارشکنی و این مسائل وجود نداشت و کل این ماجرا حتی 15 دقیقه هم طول نکشید. تیموریان قهر کرده بود و با آن مامور دست نمی‌داد که در نهایت بعد از چند دقیقه این مسئله حل شد. حتی از کاروان تیم استقلال انگشت‌نگاری و چشم‌نگاری هم به عمل نیامد و بلافاصله در هتل میلینیوم مستقر شدیم.
به شرایط تیم امیدوار هستید؟
بله، امشب هم در زمین اصلی تمرین می‌کنیم و برای بازی فردا آماده خواهیم شد. برای آنکه بخواهیم به صدر جدول برسیم باید مقابل الجزیره پیروز شویم و برنامه ما این است که پیروز شویم و حتی نباید امتیاز از دست دهیم.
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرده که حتی اگر بازی را ببازیم باز هم 6 امتیاز دیگر باقی می‌ماند.
مطمئن باشید ما نمی‌بازیم، چون نمی‌توانیم به آن 6 امتیاز باقی‌مانده اطمینان کنیم.
شایعه شده بود که می‌خواهید با فرهاد مجیدی صحبت کنید ولی با تیم امارات رفتید.
برای پرسپولیس در بازی امروز آرزوی موفقیت دارم و حتی از هواداران‌مان خواستیم برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بروند چون بحث ملی است. ضمن اینکه فرصت نکردم فرهاد مجیدی را ببینم.
اگر نتوانید از بازی با الجزیره امتیاز بگیرید اتفاقی نمی‌افتد؟
نه، چون مسئله‌ای نیست. همانطور که مظلومی اشاره کرد 6 امتیاز دیگر در پیش داریم و مطمئن باشید ما با امتیاز به تهران باز خواهیم گشت.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده :در استقلال بمانم فقط 5 بازیکن جدید می گیریم

اگر این جا باشم و از استقلال نروم اغلب بازیکنان حفظ خواهند شد. برنامه من حفظ 90 درصد از شاکله اصلی تیم است.
اغلب بازیکنان استقلال در پایان فصل یازدهم قراردادشان با این تیم به پایان می رسد و باشگاه استقلال بایستی بازیکنانی که می خواهد را دوباره سر میز مذاکره بنشاند. میان بازیکنانی که قراردادشان با استقلال تمام می شود مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان، میلادمیداودی، آرش برهانی و چند چهره شاخص دیگر هم وجود دارند. استقلال طی سال های اخیر همواره در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است. به خصوص در زمان هایی که علی فتح الله زاده بر مسند کار بوده. دوره ای که واعظ آشتیانی برای استقلال تیم بست آبی ها در طول فصل با مشکلاتی رو به رو شدند.
اتفاقا وقتی فتح الله زاده دوباره حکم گرفت اغلب بازیکنانی که زمان آشتیانی جذب شده بودند را از استقلال کنار گذاشت تا مشخص بشود وی خرید های جالبی در فصل نهم نداشته است. فتح الله زاده که در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات دهم به استقلال آمد در یک بازه زمانی کوتاه تلاش خود رابرای جذب بازیکنان خوب آغاز کرد. البته او در فصل دهم چندان موفق نبود. هرچند که تیمش نایب قهرمان هم شد اما یک سال بعد ؛ یعنی فصل یازدهم آبی ها در نقل و انتقالات موفق بودند و بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردند. حالا با پایان فصل یازدهم بسیاری از بازیکنان در خطر جدایی قرار دارند و این چالش بزرگی را برای مدیرعامل استقلال ایجاد خواهد کرد. اوضاع وقتی وخیم تر جلوه می کند که می بینیم زمزمه هایی مبنی بر رفتن خود فتح الله زاده هم شنیده می شود.
آیا مدیرعامل آبی ها هم در پایان فصل به جمع جدا شده ملحق خواهد شد؟ فتح الله زاده در این باره صحبت هایی کرده است. او می گوید:" برای ماندن در استقلال نیاز به بودجه کافی دارم. اگر این بودجه در اختیارم قرار بگیرد می مانم در غیر این صورت می روم تا دوستان دیگر بیایند و کار را جلو ببرند." فتح الله زاده درباره پایان قرارداد چند بازیکن این تیم هم حرف های مهمی زده است: می دانم در فصل نقل و انتقالات چه کار کنم! اگر این جا باشم و از استقلال نروم اغلب بازیکنان حفظ خواهند شد. برنامه من حفظ 90 درصد از شاکله اصلی تیم است.
فقط دنبال جذب 5 بازیکن جدید خواهیم بود. تعدادی اسم از سوی مظلومی به من داده شده و اگر خدا خواست و همچنان در استقلال بودم برای جذب این بازیکنان اقدام می کنم. نمی خواهم شاکله اصلی تیم را دستکاری کنم. چند بازیکن را زیر نظر گرفتیم و آن ها را به تیم اضافه می کنیم. ریزش آن چنانی نخواهیم داشت چون تیم بسیار خوبی داریم. حفظ این بازیکنان اولوین ما است و کمترین خرید ها را در فصل دوازدهم خواهیم داشت." در همین راستا فتح الله زاده از رحمتی به عنوان اولین کسی که قراردادش تمدید خواهد شد نام برده است. او حتی پرده از جذب رضا عنایتی نیز برداشته است./ش

 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
سقوط يک پله‌اي استقلال با توقف مقابل الجزيره ...

سقوط يک پله‌اي استقلال با توقف مقابل الجزيره ...

در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 دیشب الجزیره امارات در ورزشگاه خانگی خود پذیرای استقلال بود

که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.!!!

آرش برهانی در دقیقه 24 تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند و اولیویرا در دقیقه 64 گل تساوی را زد!!:(

داور ژاپنی این مسابقه به آندرانیک تیموریان از استقلال و عبدالله جمعه از الجزیره کارت زرد نشان داد!

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی 2 بر یک به سود الجزیره خاتمه یافته بود ...


،


در دیگر مسابقه این گروه الریان قطر در زمین نسف قارشی ازبکستان به برتری یک بر صفر رسید!!

الریان با این پیروزی 6 امتیازی شد و به رده دوم رسید و جای استقلال را گرفت!!!

استقلال نیز با تساوی در دیدار دیشب 5 امتیازی شد و با یک پله سقوط در جای سوم قرار گرفت!!

در این گروه الجزیره با 10 امتیاز صدرنشین است و نسف قارشی با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد ...
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
مظلومي: از نتيجه راضي نيستم ...

مظلومي: از نتيجه راضي نيستم ...


نقل از سایت باشگاه استقلال ، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره اظهار داشت:

ما برای کسب برد به میدان آمده بودیم.

نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گلی که زدیم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد:

از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم. د

ر نیمه اول بازیکنان ما به دلیل پرس زیادی که داشتیم خسته شدند و از همین رو نتوانستیم در نیمه دوم روند دلخواه‌ خود را ادامه دهیم و یک گل اتفاقی هم دریافت کردیم!!

اعتقاد دارم در فوتبال شانس هم دخیل است چون توپ به پشت کمر بازیکن الجزیره خورد و وارد دروازه ما شد، اگرچه که به بازیکنانم توصیه کرده بودم که تیم الجزیره روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند اما خستگی و شرایط بازی طوری بود که گل مساوی را دریافت کردیم!!


سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد:

به نظرم الجزیره از نتیجه تساوی راضی بود. در دیدار رفت هم 12 موقعیت گل داشتیم اما یک بار به گل رسیدیم. در این دیدار نیز می توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان اضافه کرد:

همان طور که قبلا گفتم هنوز 6 امتیاز باقی مانده و صعود الجزیره نیز به عنوان تیم اول هنوز قطعی نیست، چرا که ما به 2 بازی بعدی مان امید بسیاری داریم ...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تساوی ناامیدکننده استقلال برابر الجزیره امارات/ سقوط آبی‌ها به رده سوم
تیم فوتبال استقلال که امیدوار بود در هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شکست در تهران برابر الجزیره امارات را جبران و خود را به صدر جدول گروه اول نزدیک کند، برابر نماینده امارات به تساوی رسید تا با توجه به پیروزی الریان قطر به رده سوم سقوط کند.
به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 امروز چهارشنبه با دیدار تیم های فوتبال الجزیره امارات و استقلال تهران در ورزشگاه محمدبن زاید شهر ابوظبی آغاز شد که در پایان نیمه اول تیم استقلال با تنها گل دقیقه 24 آرش برهانی حریف خود را شکست داد. در نیمه دوم این دیدار که به قضاوت "ماساکی توما" از ژاپن برگزار شد این تیم الجزیره بود که موفق شد گل خورده را جبران کند. در دقیقه 63 این دیدار "ریکاردو الیویرا" برای تیم اماراتی گل زد تا کار استقلال برای حفظ رده دوم جدول سخت شود.
در دقایق باقیمانده شاگردان پرویز مظلومی با وجود تلاشی که کردند نتوانستند دروازه حریف اماراتی را باز کنند تا در نهایت با یک امتیاز از امارات برگردند. استقلال دیدار رفت را 2 بر یک در ورزشگاه آزادی به الجزیره باخته بود. تیم فوتبال استقلال با این تساوی 5 امتیازی شد و با توجه به پیروزی الریان قطر برابر نسف قارشی ازبکستان، شاگردان مظلومی به رده سوم جدول رده بندی سقوط کردند و الریان با 6 امتیاز به رده دوم صعود کرد. الجزیره امارات هم با 10 امتیاز در صدر جدول گروه اول قرار گرفت.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی الجزیره: استقلال احتمالا صعود می کند

کایو جونیور سرمربی الجزیره یک چهره باهوش و جذاب بود که به سنت اکثر مربیان برزیلی با یک مترجم پرتغالی وارد کنفرانس مطبوعاتی شد.

به نقل از سایت گل اودرباره تساوی مقابل استقلال گفت: ما برای بار اول به دور دوم صعود کرده و تاریخساز شده ایم. من ار این موفقیت به شدت راضی هستم و آن را به طرفداران الجزیره تقدیم می کنم.
این درباره احتمال جدایی اش از این باشگاه گفت: من از بودن در اینجا راضی هستم و مشکلی هم ندارم مگر آنکه باشگاه من را لازم نداشته باشد.

او درباره نگرانی استقلال از مدارای احتمالی این تیم بعد از صعود با حریفان گفت: به هیچ وجه این اتفاق نمی افتد چون قصد ما این است که صدرنشین گروه باقی بمانیم. با این وصف حتما مسابقات را با تمام قوا ادامه خواهیم داد و قصد داریم در 2 بازی باقی مانده به برد برسیم.

او در جواب سئوالی درباره احتمال صعود استقلال هم گفت: استقلال و الریان هم سطح هستند و نمی شود گفت یکی حتما صعود می کند با این حال با توحه به اینکه تیم شما بازی حانگی دارد احتمال صعودش بیشتر است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
با حضور سید محمد کاظم اولیایی اولین جلسه هیات مدیره کانون هواداران استقلال برگزار شد

در جلسه مذکور که با حضور اعضای هیات مدیره کانون مذکور از جمله سید کاظم اولیایی و عباس نقدی زاده برگزار شد عملکرد کانون در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال ، بر اساس دعوت محمود نوری رییس هیات مدیره کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال ، اولین جلسه هیات مدیره کانون در سال جاری برگزار شد . در جلسه مذکور که با حضور اعضای هیات مدیره کانون مذکور از جمله سید کاظم اولیایی و عباس نقدی زاده برگزار شد عملکرد کانون در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی نیز در ارتباط با برنامه های کانون در سالجاری ارایه گردید .
همچنین در جلسه مذکور ، فرهادی مدیر پایگاه اطلاع رسانی کانون هواداران استقلال ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با پایگاه اطلاع رسانی کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال ، فروشگاه اینترنی کانون ، همکاری با شرکت سروش همراه رسانه در زمینه اطلاع رسانی در قالب sms و mms برای دارندگان خطوط تلفن همراه ایرانسل و سایر برنامه های در دست اقدام این کانون ارایه کرد و مقرر شد کانون همچنان در زمینه اطلاع رسانی و ارایه خدمات متنوع به هواداران با جدیت تلاش نماید .
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سر تفنگ روى شقیقه استقلال


استقلال در فصلى که برنامه ریزى آن خیلى غلط بوده به یک جام حذفى رسیده است. در راه قهرمانى لیگ قرار دارد و در آسیا هم حتى اگر فردا ببازد شانس صعود دارد. اگر استقلال به دلیل برنامه ریزى هاى غلط فدراسیون این همه مصدوم نمى داد الان در حال تدارک جشن قهرمانى بود و صعودش هم از گروه آسیایى قطعى بود
بازدهى کار استقلال مثبت بوده است. اگر استقلال به دلیل برنامه ریزى هاى غلط فدراسیون این همه مصدوم نمى داد الان در حال تدارک جشن قهرمانى بود و صعودش هم از گروه آسیایى قطعى بود. بازیکنان استقلال اگر هم ماشین بودند تا الان از کار افتاده بودند. با تمام این تفاسیر مجموعه استقلال خوب کار کرده است.بارسلونا مثلث مرکزى دارد که ژاوى، بوسکتس و اینیستا اضلاع این مثلث هستند و مسى هم مقابل آنها بازى مى کند.
در استقلال هم کیانوش رحمتى در نقش بوسکتس، آندو در نقش ژاوى و جبارى در نقش اینیستا هستند. مجیدى هم که مقابل آنها بازى مى کرد نقش مسى را داشت. اگر گواردیولا این مثلث را در اختیار نداشته باشد آن وقت با مشکلات زیادى روبرو مى شود. در نبود مسى هم که بارسا تیم همیشگى نیست. حالا مى خواهم بگویم با رفتن مجیدى، استقلال مسى خود را از دست داد. با این تفاوت که مسى در بارسا قدرت رهبرى ندارد اما فرهاد در استقلال رهبر هم بود و جدایى او تاثر منفى روى این تیم گذاشت.
استقلال در مقطعى از فصل نه آن مثلث را داشت و نه مسى خودش را. از بارسا هم بازیکنان تاثیرگذارش را بگیرید نمى تواند کارى از پیش ببرد.با این تفاسیر صد در صد کارنامه مظلومى را مثبت ارزیابى مى کنم.برخى از رسانه ها مى خواهند براى استقلال سرمربى تعیین کنند. تا جایى که من مى دانم هزینه تعیین شده براى استقلال و پرسپولیس فصل آینده ۱۵ میلیارد تومان است. استقلال بیشتر از پرسولیس و حتى سپاهان و تراکتور مورد تهاجم است و این هم دلیل دارد. تیمى که بیشتر مى توان به آن دست زد و در کادر مدیریت، فنى و بازیکنان آن تغییر ایجاد کرد استقلال است.
از استقلال و بودجه اى که براى آن درنظر گرفته شده استفاده هاى زیادى مى شود کرد و به همین دلیل سر هفت تیر روى شقیقه استقلال است. یکى از دلایل عقب ماندگى فوتبال ما این است که هرسال تیمها تغییر مى کنند. همین تیم باید براى فصل آینده هم حفظ شود. به جاى آوردن بازیکنان پا به سن گذاشته هم باید بازیکنان جوان به استقلال بیایند تا تبدیل به ارزش افزوده شوند. در واقع فوتبال ما باید به سمت لژیونرسازى برود. بعد از بازى با الجزیره فتح الله زاده بهترین کار را کرد که کادرفنى را مورد انتقاد قرار داد. او با این کار تیغ رسانه ها را که همیشه براى برید استقلال تیز است کند کرد. اتفاقا این از هوشمندى مدیرعامل استقلال بود که از مظلومى انتقاد کرد و دیدید که این انتقادات موثر واقع شد. حتى انتقاد او از برهانى هم در آن مقطع درست بود و من اطمینان دارم آرش یک ریال هم جریمه نشده است. فتح الله زاده با این همه مشکل مالى و فشار در استقلال ، مدیریت خوبى داشته است./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
لحظه ای که فرهاد مجیدی آزادی را به آتش کشید + عکس

فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی الغرافه و کاپیتان سابق استقلال در دقیقه 74 و پس از اخراج از زمین ، با نشان دادن پیراهن آبی خود به تماشاگران پرسپولیس ، جو ورزشگاه را به طور وحشتناکی ملتهب کرد
..................
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خسرو حیدری:فقط به 6 امتیاز آینده فکر می کنیم

هافبک ملی پوش استقلال با اشاره به دو بازی مهم این تیم در لیگ قهرمانان گفت: به کسب امتیازات کامل در این دو دیدار فکر می کنیم.

  • خسروحیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با توجه به اینکه بازی آینده ها در چهارچوب جام قهرمانان آسیا پذیرای الریان در ورزشگاه آزادی خواهیم بود تنها به سه امتیاز این دیدار بسنده نخواهیم کرد و باید سنف قارشی را نیز در ازبکستان شکست دهیم تا 6 امتیاز این بازیها را کسب کنیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاهرخ بیانی : مجیدی به استقلال باز می‌گردد!

آنالیزور تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حرکت نشان دادن پیراهن آبی این است که مجیدی به استقلال باز می‌گردد
شاهرخ بیانی در گفتگو یی اظهار داشت: فرهاد مجیدی به خاطر یک سری موضوعات به تیم فوتبال الغرافه قطر پیوست و هر کجا که فرهاد درآنجا بازی کند دل تمام تمام هواداران استقلال برای آن می‌تپد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال و خود فرهاد مجیدی تمایل دارند که با یکدیگر همکاری کنند و فرهاد مجیدی با نشان دادن و بوسیدن پیراهن آبی علاقه شدیدش را به استقلال نشان داده است
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسین قریب به پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال پاسخ منفی داد.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در باشگاه استقلال و جدایی فتح‌الله‌زاده به گوش می‌رسد. در این میان محتمل‌ترین گزینه‌ای که برای مدیریت باشگاه استقلال مطرح شده حسین قریب است.

قریب که 3 سال مدیرعامل باشگاه استقلال بود از سوی وزارت ورزش به عنوان جانشین فتح‌الله‌زاده در نظر گرفته شده بود. وی در انتخابات فدراسیون فوتبال نتوانست آرای لازم را کسب کند و پس از این موضوع احتمال حضورش در باشگاه استقلال قوت گرفت.

فتح‌‌الله‌زاده نیز در این باره گفته بود: «نام دو نفر را به عنوان جانشینان خودم به هیئت مدیره اعلام کرده‌ام که یکی از آنها قریب است.»

با توجه به رابطه خوب قریب با مسئولان وزارت ورزش و با توجه به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حضور وی به عنوان مدیرعامل فصل آینده استقلال قوت گرفت. این در حالی بود که در کنار این موضوع برخی اعتقاد داشتند به همراه قریب، امیر قلعه‌نویی که 3 سال با این مدیر در استقلال کار کرده به این تیم بازخواهد گشت.

قریب اما در گفت‌وگو با ، احتمال حضورش در استقلال را رد کرد و گفت: از تمام دوستان به خصوص وزارت ورزش، باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده که در این مدت به من لطف داشتند تشکر می‌کنم اما با توجه به مشغله‌های کاری نمی‌توانم پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را بپذیریم و پاسخ من به این پیشنهاد منفی است.

با این شرایط و با توجه به پاسخ منفی قریب، باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و آیا فتح‌الله‌زاده در استقلال به کارش ادامه می‌دهد یا اینکه وزارت ورزش سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گلایه مدیر عامل استقلال از پرسپولیسها : نباید با مجیدی آنگونه برخورد می کردند

اول از همه بگویم که ما از طرفداران استقلال خواسته بودیم به ورزشگاه بروند و وقتی در مصاف با خارجی‌ها اولویت با نام ایران است. از آن سو فرهاد مجیدی هم وظیفه داشت که برای الغرافه تلاش کند.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو یی در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و الجزیره، شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد، وضعیت کادر فنی و شایعات کناره‌گیری‌اش از مدیرعاملی استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

بازی با الجزیره چطور بود؟

الجزیره همیشه در زمین خودش سرحال بازی می‌کند و حتی به الریان ۳ گل زده بود. ما برای برد آمده بودیم ولی یک گل دریافت کردیم. مطمئن هستم این یک امتیاز جایی به درد ما می‌خورد و اگر الریان قطر را شکست دهیم می‌توانیم صعود کنیم.

در ابتدای نیمه دوم استقلال واقعی را شاهد نبودیم، چرا؟

شرایط بازی روی بعضی از بازیکنان تیم ما تاثیر گذاشت اما با تعویض‌هایی که مظلومی انجام داد شرایط عوض شد و رفته رفته بهتر شدیم.

نگران بازی آخر این مرحله نیستید، جایی که ممکن است الریان و الجزیره کاری کنند تا استقلال حذف شود.

امکان همه چیز وجود دارد اما چیزی که مهم است اینکه ما باید الریان را حتما شکست دهیم.

ظاهرا مهدی رحمتی دوباره مصدوم شده، درست است؟

اینگونه نیست. رحمتی همیشه پس از بازی‌ها روی پایش یخ می‌گذارد و زانویش کمی ورم می‌کند اما مشکل خاصی نبود.

میزبانی اماراتی‌ها چطور بود؟

انصافا آن‌ها شرایط خوبی را مهیا کردند و چیز بدی از آن‌ها ندیدیم.

بازی پرسپولیس و الغرافه را تماشا کردید؟

کامل دیدم و فکر می‌کنم بعد از ۱۰ نفره شدن الغرافه آن‌ها بازی را در دست گرفتند و شاید اگر موقعیت دقیقه ۹۳ تبدیل به گل می‌شد کار پرسپولیس گره می‌خورد. فکر می‌کنم آن‌ها در آینده می‌توانند بهتر از این ظاهر شوند.

حتما دیدید که مجیدی پیراهنش را درآورد و آن اتفاقات افتاد.

اول از همه بگویم که ما از طرفداران استقلال خواسته بودیم به ورزشگاه بروند و وقتی در مصاف با خارجی‌ها اولویت با نام ایران است. از آن سو فرهاد مجیدی هم وظیفه داشت که برای الغرافه تلاش کند. شرایط برای مجیدی خیلی سخت بود ولی دوستان پرسپولیسی نباید با او اینگونه برخورد می‌‌کردند. آیا اگر ایمون زاید به کشور لیبی برود و با پرسپولیس در آنجا بازی داشته باشد به هموطنانش می‌‌گوید که بازی نمی‌کنم و یا باید کم‌کاری کند؟

برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند فرزامی به عنوان عضو هیئت مدیره مشغول مذاکره با مظلومی برای فصل بعد در امارات بوده است. شما از این موضوع خبر دارید؟

جلسه‌ای در آنجا برگزار نشد چون من خودم عضو هیئت مدیره هستم. این خبر‌ها حاشیه ایجاد می‌کند. انتخاب سرمربی برعهده مدیرعامل است همانطور که انتخاب مدیرعامل برعهده اعضای هیئت مدیره است و همه چیز روی سلسله مراتب انجام می‌شود. من از این موضوع خبر ندارم اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد کار درستی صورت نگرفته است.


شایعاتی پیرامون اینکه در آخر فصل از استقلال کناره‌گیری می‌کنید وجود دارد، این موضوع صحت دارد؟

هنوز در کوران مسابقات هستیم و صحبت در این مورد زود است. از قبل هم چنین مسائلی را گفته بودم و چیزی نیست که آن را بخواهم کتمان کنم اما اگر قرار باشد من به عنوان مدیرعامل کارم را در استقلال ادامه دهم به هیچ کس اجازه دخالت برای انتخاب سرمربی را نمی‌دهم.

مگر خبری هست؟

من پاسخ شما را دادم. همانطور که گفتم اگر من باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ کس نمی‌دهم چون این مسئله برعهده مدیرعامل است.

شما تا چه زمانی از پرویز مظلومی حمایت خواهید کرد؟

حمایت من از مظلومی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. وقتی مشکلی وجود ندارد نباید دست به تغییرات زد. ما در لیگ ۴ فینال در پیش داریم و باید به این مسابقات توجه کنیم.

از بین لیگ بر‌تر با این شرایط و لیگ قهرمانان کدام را اولویت‌بندی کرده‌اید؟

هر دو جام در شرایط حساسی است و بازیکنان باید همزمان شرایط خود را خوب نگه دارند. بازی‌های آسیایی برای ما بازی‌های ملی تلقی می‌شود و باید در لیگ هم به قهرمانی برسیم.

اختلاف بین دو باشگاه تراکتورسازی و راه‌آهن بر سر تغییر تاریخ بازی بالا گرفته و این در حالی است که دیدارهای استقلال و سپاهان دیگر مدعیان عنوان قهرمانی به یکشنبه موکول شد. نظر شما چیست؟

این مسئله با قرعه‌کشی انجام شده ولی ما هم دوست داشتیم بازی با شاهین را یک روز عقب بیندازند. ۱۰ بار به سازمان لیگ نامه نوشتیم اما هیچ کس جوابمان را نداد. این بازیکنان آهن نیستند و انسانند وقتی این مسائل را می‌بینند به این نتیجه‌ می‌رسم که خیلی‌ها دوست ندارند ما قهرمان لیگ شویم. به این مسئله و برنامه‌ریزی معترضیم و اعتراضمان به حق است. چگونه باید از یک کشور دیگر برگردیم و یکشنبه هم بازی کنیم؟ متاسفانه هیچ کس به اعتراض ما توجه نمی‌کند و فدراسیون باید در این زمینه رضایت باشگاه‌ها را هم جلب کند. این شرایط برای ما سنگین است ولی باید به ناچار در مسابقات به میدان برویم.

شما که در ایران نبودید کی‌روش اعلام کرد برنامه‌ریزی‌اش برای وضعیت تمرینات تیموریان درست بوده و او از جایی آمده که همه چیز حرفه‌ای است و وقتی چند نفر می‌گویند بازیکن نباید به میدان برود همه به حرف او احترام می‌گذارند...

ایشان فکر نکند که ما حرفه‌ای نیستیم. کی‌روش آدم بزرگی است و ما همیشه به او احترام گذاشته‌ایم. من یکی از موافقان حضور او در تیم ملی بودم و اعتقاد دارم فوتبال ما به چنین مربی در این سطح نیاز دارد اما کی‌روش یادش نرود که ما ۳ بار به جام جهانی رفتیم و پزشکان ایران جزو ۳ کشور اول دنیا هستند. ایشان یادش باشد که باشگاه برای بازیکن پول می‌دهد و خودش حق دارد که در مورد بازیکن تصمیم بگیرد و کادر پزشکی باشگاه نیز به او برنامه بدهد.

ستاد منشور اخلاقی به ۳ بازیکن استقلال درباره وضعیت ظاهریشان تذکر داده است. شما با بازیکنانتان صحبت نکردید؟

ما با بازیکنان حرف نزدیم اما به آن‌ها می‌گوییم که از این به بعد مو‌هایشان را باز کنند و نبندند.
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
قريب پيشنهادمديرعاملي استقلال را رد کرد ...

قريب پيشنهادمديرعاملي استقلال را رد کرد ...


مدتی است که شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در باشگاه استقلال و جدایی فتح‌الله‌زاده به گوش می‌رسد.

در این میان محتمل‌ترین گزینه‌ای که برای مدیریت باشگاه استقلال مطرح شده حسین قریب است.

قریب که 3 سال مدیرعامل باشگاه استقلال بود از سوی وزارت ورزش به عنوان جانشین فتح‌الله‌زاده در نظر گرفته شده بود.

وی در انتخابات فدراسیون فوتبال نتوانست آرای لازم را کسب کند و پس از این موضوع احتمال حضورش در باشگاه استقلال قوت گرفت.


فتح‌‌الله‌زاده نیز در این باره گفته بود:

«نام دو نفر را به عنوان جانشینان خودم به هیئت مدیره اعلام کرده‌ام که یکی از آنها قریب است.»

با توجه به رابطه خوب قریب با مسئولان وزارت ورزش و با توجه به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حضور وی به عنوان مدیرعامل فصل آینده استقلال قوت گرفت.

این در حالی بود که در کنار این موضوع برخی اعتقاد داشتند به همراه قریب، امیر قلعه‌نویی که 3 سال با این مدیر در استقلال کار کرده به این تیم بازخواهد گشت.

قریب اما در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احتمال حضورش در استقلال را رد کرد و گفت:

از تمام دوستان به خصوص وزارت ورزش، باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده که در این مدت به من لطف داشتند تشکر می‌کنم اما با توجه به مشغله‌های کاری نمی‌توانم پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را بپذیریم و پاسخ من به این پیشنهاد منفی است.

به گزارش فارس با این شرایط و با توجه به پاسخ منفی قریب، باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و آیا فتح‌الله‌زاده در استقلال به کارش ادامه می‌دهد یا اینکه وزارت ورزش سراغ گزینه دیگری خواهد رفت ...
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جانواریو : با استقلال مشکل مالی دارم و دوست ندارم درباه مذاکره حرف بزنم

آنها اول طلب من را بدهند و بعد به فکر مذاکره با من باشند. متاسفانه من هنوز پولم را از باشگاه استقلال دریافت نکردم. من هنوز برای فصل بعد فکری نکردم
فابیو جانواریو هافبک برزیلی سپاهان در دو سال اخیر یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم لقب گرفته است. او که در فولاد خوزستان چهره شد بعد از جدایی از این تیم به استقلال آمد و قهرمانی با این تیم را تجربه کرد. موفقیت‌های فابیو در سپاهان هم ادامه داشت و توانست قهرمانی با سپاهان را هم تجربه کند. حالا جانواریو در آستانه قهرمانی با سپاهان است و تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط مناسبی دارد. فابیو در مورد وضعیت تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

*آیا سپاهان با توجه به شکستی که مقابل لخویا داشت از این گروه صعود خواهد کرد؟
ایمان دارم که صعود خواهیم کرد. ما قدرت خودمان را نشان دادیم و حالا با امیدواری زیادی دو بازی پایانی را انجام خواهیم داد. هدف ما در این بازی ها قهرمانی است. این درست که به لخویا باختیم اما می‌توانستیم در قطر امتیاز بگیریم.
*ولی قبول داری اگر به عنوان تیم اول صعود کنید به نفع شماست؟
صددرصد همین طور است. ولی ما با توجه به اینکه صدرنشینی را از دست دادیم باید منتظر باشیم تا لخویا امتیاز از دست بدهد.

*در لیگ برتر شرایط سپاهان را چطور می‌بینی؟
همه چیز دست خودمان است و شانس اول قهرمانی هستیم.4 بازی دیگر باقی مانده که بسیار مهم است. ما در 3 بازی پایانی میزبان هستیم و می‌توانیم از این شرایط نهایت استفاده را ببریم. البته نباید از سپاهان و تراکتور غافل باشیم چون آنها بازیکنان و کادر فنی باتجربه‌ای دارند.
*کار کردن با زلاتکو کرانچار چطور است؟
او خیلی خوب تیم را جلو می برد و کارش را بلد است. کرانچار به خوبی می‌داند چطور از بازیکنان سپاهان بازی بگیرد و این موضوع بسیار مهمی است. از وقتی کرانچار آمد سطح فنی تیم ما ارتقا پیدا کرد و مدت زیادی است که از بردن لذت می‌بریم و در مجموع روی دور موفقیت هستیم.

*کرانچار از مربی قبلی شما یعنی لوکا بوناچیچ بهتر است، نه؟
بله،خیلی بهتر است. بازیکنان ما اصلا با لوکا راحت نبودند و او خصوصیات اخلاقی خاص خودش را داشت که برای بازیکنان سپاهان ناراحت‌کننده بود.
*می‌گویند قرار است سال آینده به استقلال بروی؟
(می‌خندد)...من در مورد سال آینده حرف نمی‌زنم.
*ولی مثل اینکه استقلال با تو مذاکره کرده؟
خیر، هیچ مذاکره ای با من صورت نگرفته و الان وقت حرف زدن در مورد این مسائل نیست.
*آیا استقلال برای سال بعد یکی از اولویت‌های تو خواهد بود؟ آیا امکان دارد یک روز به استقلال برگردی؟
در فوتبال هر چیزی ممکن است ولی من ذهنم را الان معطوف این مسائل نمی‌کنم. من با استقلال مشکل مالی دارم و دوست ندارم زیاد در این خصوص حرف بزنم. بهتر است آنها اول طلب من را بدهند و بعد به فکر مذاکره با من باشند. متاسفانه من هنوز پولم را از باشگاه استقلال دریافت نکردم. من هنوز برای فصل بعد فکری نکردم ولی واقعا از بازی در سپاهان راضی هستم. باید ببینم شرایط برای سال بعد چطور خواهد بود.
*برونو سزار درخشش قابل توجهی در سپاهان داشت و رسانه‌ها به این بازیکن لقب «جواهر سپاهان» را دادند. در مورد درخشش او صحبت می‌کنی؟
سزار شایسته این لقب است. ما یک مهاجم می‌خواستیم که یک گلزن تمام‌عیار باشد و خوشبختانه با آمدن سزار به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.
*می‌گویند برونو سزار قرار است سال بعد به پرسپولیس برود و حتی مدیرعامل پرسپولیس از جذب این مهاجم برزیلی خبر داده است. آیا این موضوع واقعیت دارد؟
من هم این خبر را شنیده‌ام و وقتی در این مورد با سزار حرف زدم، او هم گفت که چنین چیزی را شنیده است. البته می‌دانم کسی به او زنگ نزده و سزار هم فعلا فقط به سپاهان فکر می‌کند.
*آیا همچنان دوست داری فوتبالت را در تیم‌های ایرانی ادامه بدهی؟
من ایران را دوست دارم و به زندگی در این کشور عادت کرده‌ام. اینجا مشکل خاصی ندارم و می‌خواهم همچنان در فوتبال ایران باشم ولی معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امسال قرارداد من با سپاهان تمام می‌شود و باید ببینم شرایط برای فصل آینده چطور پیش خواهد رفت.
*از تیم‌های عربی پیشنهاد نداری؟
خیر تا این لحظه هیچ پیشنهادی از تیم‌های خارجی نداشته‌ام و باید صحبتی هم با مدیر برنامه‌هایم داشته باشم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
شیرزاد: مریبان استقلال به همه اطمینان می‌کنند به جز من

چهارماه است که کوچکترین فرصتی برای بازی در استقلال به من داده نشده و به تمام بازیکنان اطمینان می‌شود به جز من
اگر از نظر فنی و کیفیت بازی ضعیف هستم چرا سال گذشته حدود 27 بازی برای استقلال انجام دادم و عملکرد خوبی داشتم.

وی تاکید کرد: برای خودم جای سئوال است که چرا با وجود این همه تمرین پرفشار و آمادگی در تمرینات به من اطمینان نمی‌شود و مدام روی نیمکت می‌نشینم. حتی بازیکنان تیم مدعی می‌شوند که من بهترین تمرینات را انجام می‌دهم اما در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرم.

شیرزاد در خصوص اینکه آیا در این مورد با کادر فنی استقلال صحبتی انجام داده یا خیر گفت: بازیکنی نیستم که زیاد اهل حاشیه باشم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم. از این اخلاق‌ها ندارم که برای حضور در ترکیب تیم با مربی‌ام صحبت کنم اما توقع دارم که به من فرصت داده شود چون سنگین‌ترین تمرینات را در این مدت انجام داده‌ام.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
برهانی:رکورد تماشاگران پرسپولیس را می‌زنیم

مهاجم استقلال با تاکید بر اینکه هوای شرجی امارات بازیکنان استقلال را غافلگیر کرد گفت: شاید اگر در نیمه اول یک گل دیگر هم می‌زدیم، کار تمام می‌شد.
آرش برهانی موفق شد تک گل تیم استقلال را در مقابل الجزیره به ثمر برساند، اگر چه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
بازی چطور بود، از نتیجه راضی هستید؟
می‌توانستیم 3 امتیاز را از آن خودمان کنیم اما یک لحظه غفلت کردیم و دروازه‌مان باز شد. می‌دانستیم که الجزیره تیم خطرناکی است و در این بازی نسبت به بازی رفت بهتر بودیم. ما در ورزشگاه آزادی این تیم را دست کم گرفتیم اما در این دیدار تمرکز و انگیزه زیادی داشتیم که متاسفانه با دریافت گل به تساوی رضایت دادیم.
در ابتدای نیمه دوم الجزیره عنان کار را در دست گرفت، چرا؟
در نیمه اول خیلی صاحب توپ بودیم و فشار زیادی را تحمل کردیم شاید اگر در همان نیمه یک گل دیگر هم می‌زدیم همه چیز تمام می‌شد. البته باید بگویم آب و هوای امارات ما را غافلگیر کرد چون هوا شرجی بود اما با این وجود فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کردیم.
حتما خبر داری که الریان مقابل نسف قارشی به پیروزی رسید.
ما باید الریان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم و اگر دیگر نخواهیم این تیم را ببریم نباید امیدی به ادامه راه داشته باشیم.
یعنی می‌گویی به عنوان تیم اول صعود می‌کنید.
ما به این موضوع امید داریم اما همه چیز به اتفاقات فوتبال برمی‌گردد روی کاغذ هم می‌توانیم به عنوان تیم اول باشیم.
این هفته، هفته ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود سپاهان باخت و پرسپولیس هم متوقف شد آن بازی را تماشا کردی.
پرسپولیس در قطر خیلی بهتر از تهران بازی کرد ولی شنیدم که جمعیت زیادی به استادیوم آمده بود و از این تیم حمایت می‌کرد. امیدوارم در بازی با الریان رکورد حضور تماشاگران پرسپولیس را بشکنم.
فرهاد مجیدی در همین بازی اخراج شد و البته پرسپولیسی‌ها شعارهای زیادی علیه این بازیکن دادند نظر تو چیست؟
اگر بخواهیم کلی بگوییم معتقدم کار هواداران پرسپولیس درست نبود. مجیدی می‌خواست استقلالی بودنش را نشان دهد و 4 پیروزی در دربی برایمان یک رکورد است و نمی‌توان آن را کتمان کرد. کار بد را آنهایی انجام دادند که از توهین و دشنام استفاده کردند چون کلا این حرکات در هیچ جای دنیا پسندیده نیست و همه آن را محکوم می‌کنند.
از این بحث بگذریم بعد از گل به الجزیره خدا را شکر می‌کردی. اما هیچ‌گاه خوشحالیت اینگونه نبود.
در این دو، سه هفته خیلی بدشانسی آوردم و در بازی رفت 3 موقعیت داشتم که باید تبدیل به گل می‌شد اما با بدشانسی از دست رفت. خدا را به این دلیل شکر کردم که به من عزت داد و موفق به باز کردن دروازه حریف شدم و حتی انگیزه داشتم باز هم گل بزنم که نشد.
و بازی با شاهین برای استقلال یک فینال است در این خصوص صحبت کن.
متاسفانه‌ بازی‌ها خیلی فشرده است اما از لحاظ انگیزه شرایط خوبی داریم و امیدوارم بازیکنانی که خسته هستند در این بازی‌ها دچار مشکل نشوند. ما شاهین را در جام حذفی و لیگ برتر به سختی شکست دادیم اما برای برد به بوشهر سفر می‌کنیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده:به هیچ‌کس اجازه دخالت در انتخاب سرمربی را نمی‌دهم


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر فصل آینده هم باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ‌کس نمی‌دهم.

علی فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و الجزیره، شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله بعد، وضعیت کادر فنی و شایعات کناره‌‌گیری‌اش از مدیرعاملی استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:
بازی با الجزیره چطور بود؟
الجزیره همیشه در زمین خودش سرحال بازی می‌کند و حتی به الریان 3 گل زده بود. ما برای برد آمده بودیم ولی یک گل دریافت کردیم. مطمئن هستم این یک امتیاز جایی به درد ما می‌خورد و اگر الریان قطر را شکست دهیم می‌توانیم صعود کنیم.
در ابتدای نیمه دوم استقلال واقعی را شاهد نبودیم، چرا؟
شرایط بازی روی بعضی از بازیکنان تیم ما تاثیر گذاشت اما با تعویض‌هایی که مظلومی انجام داد شرایط عوض شد و رفته رفته بهتر شدیم.
نگران بازی آخر این مرحله نیستید، جایی که ممکن است الریان و الجزیره کاری کنند تا استقلال حذف شود.
امکان همه چیز وجود دارد اما چیزی که مهم است اینکه ما باید الریان را حتما شکست دهیم.
ظاهرا مهدی رحمتی دوباره مصدوم شده، درست است؟
اینگونه نیست. رحمتی همیشه پس از بازی‌ها روی پایش یخ می‌گذارد و زانویش کمی ورم می‌کند اما مشکل خاصی نبود.
میزبانی اماراتی‌ها چطور بود؟
انصافا آنها شرایط خوبی را مهیا کردند و چیز بدی از آنها ندیدیم.
بازی پرسپولیس و الغرافه را تماشا کردید؟
کامل دیدم و فکر می‌کنم بعد از 10 نفره شدن الغرافه آنها بازی را در دست گرفتند و شاید اگر موقعیت دقیقه 93 تبدیل به گل می‌شد کار پرسپولیس گره می‌خورد. فکر می‌کنم آنها در آینده می‌توانند بهتر از این ظاهر شوند.
حتما دیدید که مجیدی پیراهنش را درآورد و آن اتفاقات افتاد.
اول از همه بگویم که ما از طرفداران استقلال خواسته بودیم به ورزشگاه بروند و وقتی در مصاف با خارجی‌ها اولویت با نام ایران است. از آن سو فرهاد مجیدی هم وظیفه داشت که برای الغرافه تلاش کند. شرایط برای مجیدی خیلی سخت بود ولی دوستان پرسپولیسی نباید با او اینگونه برخورد می‌‌کردند. آیا اگر ایمون زاید به کشور لیبی برود و با پرسپولیس در آنجا بازی داشته باشد به هموطنانش می‌‌گوید که بازی نمی‌کنم و یا باید کم‌کاری کند؟
برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند فرزامی به عنوان عضو هیئت مدیره مشغول مذاکره با مظلومی برای فصل بعد در امارات بوده است. شما از این موضوع خبر دارید؟
جلسه‌ای در آنجا برگزار نشد چون من خودم عضو هیئت مدیره هستم. این خبرها حاشیه ایجاد می‌کند. انتخاب سرمربی برعهده مدیرعامل است همانطور که انتخاب مدیرعامل برعهده اعضای هیئت مدیره است و همه چیز روی سلسله مراتب انجام می‌شود. من از این موضوع خبر ندارم اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد کار درستی صورت نگرفته است.
شایعاتی پیرامون اینکه در آخر فصل از استقلال کناره‌گیری می‌کنید وجود دارد، این موضوع صحت دارد؟
هنوز در کوران مسابقات هستیم و صحبت در این مورد زود است. از قبل هم چنین مسائلی را گفته بودم و چیزی نیست که آن را بخواهم کتمان کنم اما اگر قرار باشد من به عنوان مدیرعامل کارم را در استقلال ادامه دهم به هیچ کس اجازه دخالت برای انتخاب سرمربی را نمی‌دهم.
مگر خبری هست؟
من پاسخ شما را دادم. همانطور که گفتم اگر من باشم اجازه دخالت در مورد انتخاب سرمربی را به هیچ کس نمی‌دهم چون این مسئله برعهده مدیرعامل است.
شما تا چه زمانی از پرویز مظلومی حمایت خواهید کرد؟
حمایت من از مظلومی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. وقتی مشکلی وجود ندارد نباید دست به تغییرات زد. ما در لیگ 4 فینال در پیش داریم و باید به این مسابقات توجه کنیم.
از بین لیگ برتر با این شرایط و لیگ قهرمانان کدام را اولویت‌بندی کرده‌اید؟
هر دو جام در شرایط حساسی است و بازیکنان باید همزمان شرایط خود را خوب نگه دارند. بازی‌های آسیایی برای ما بازی‌های ملی تلقی می‌شود و باید در لیگ هم به قهرمانی برسیم.
اختلاف بین دو باشگاه تراکتورسازی و راه‌آهن بر سر تغییر تاریخ بازی بالا گرفته و این در حالی است که دیدارهای استقلال و سپاهان دیگر مدعیان عنوان قهرمانی به یکشنبه موکول شد. نظر شما چیست؟
این مسئله با قرعه‌کشی انجام شده ولی ما هم دوست داشتیم بازی با شاهین را یک روز عقب بیندازند. 10 بار به سازمان لیگ نامه نوشتیم اما هیچ کس جوابمان را نداد. این بازیکنان آهن نیستند و انسانند وقتی این مسائل را می‌بینند به این نتیجه‌ می‌رسم که خیلی‌ها دوست ندارند ما قهرمان لیگ شویم. به این مسئله و برنامه‌ریزی معترضیم و اعتراض‌مان به حق است. چگونه باید از یک کشور دیگر برگردیم و یکشنبه هم بازی کنیم؟ متاسفانه هیچ کس به اعتراض ما توجه نمی‌کند و فدراسیون باید در این زمینه رضایت باشگاه‌ها را هم جلب کند. این شرایط برای ما سنگین است ولی باید به ناچار در مسابقات به میدان برویم.
شما که در ایران نبودید کی‌روش اعلام کرد برنامه‌ریزی‌اش برای وضعیت تمرینات تیموریان درست بوده و او از جایی آمده که همه چیز حرفه‌ای است و وقتی چند نفر می‌گویند بازیکن نباید به میدان برود همه به حرف او احترام می‌گذارند...
ایشان فکر نکند که ما حرفه‌ای نیستیم. کی‌روش آدم بزرگی است و ما همیشه به او احترام گذاشته‌ایم. من یکی از موافقان حضور او در تیم ملی بودم و اعتقاد دارم فوتبال ما به چنین مربی در این سطح نیاز دارد اما کی‌روش یادش نرود که ما 3 بار به جام جهانی رفتیم و پزشکان ایران جزو 3 کشور اول دنیا هستند. ایشان یادش باشد که باشگاه برای بازیکن پول می‌دهد و خودش حق دارد که در مورد بازیکن تصمیم بگیرد و کادر پزشکی باشگاه نیز به او برنامه بدهد.
ستاد منشور اخلاقی به 3 بازیکن استقلال درباره وضعیت ظاهری‌شان تذکر داده است. شما با بازیکنانتان صحبت نکردید؟
ما با بازیکنان حرف نزدیم اما به آنها می‌گوییم که از این به بعد موهایشان را باز کنند و نبندند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیموریان تنها غایب استقلال مقابل شاهین


تیم فوتبال استقلال مقابل شاهین تنها یک غایب دارد.
استقلال امروز درحالی به بوشهر می رود که برای بازی با شاهین فقط یک بازیکن محروم دارد.
آندرانیک تیموریان که در بازی قبلی آبی پوشان کارت زرد گرفت با سه اخطاره شدن بازی فردا را از دست داد.
استقلال امروز ساعت 15 به بوشهر پرواز می کند. دیدار تیم های شاهین بوشهر و استقلال فردا ساعت 17 در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود
 
Similar threads

Similar threads

بالا