► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
رحمتی: بازیکنان الجزیره شرایط خوبی دارند‌
مهدی رحمتی با شروع سال جدید وارد حاشیه‌های زیادی شد و اعلام کرد که فصل آینده دیگر در استقلال نمی‌ماند. دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال این روزها پس از افت شدیدی که داشت از آمادگی خوبی برخوردار است و مقابل ملوان نیز ستاره تیمش بود.

درباره درخششی که در بازی ملوان داشتی بگو، قبول داری مدتی بود افت کرده بودی؟
به هر حال یک بازیکن همیشه نمی‌تواند در اوج باشد. من هم مثل تمام بازیکنان دیگری که افت می‌کنند مدتی افت کرده بودم. این موضوع را قبول دارم اما این‌گونه مسائل در فوتبال طبیعی است و دیدید که مقابل ملوان دوباره در حد مهدی رحمتی ظاهر شدم.
به‌خاطر مسائلی که اخیرا درباره جدایی‌ات از استقلال مطرح شده انگیزه داشتی؟
اصلا به‌‌ این موضوع فکر نمی‌کنم و نمایشی که مقابل ملوان داشتم نمایشی بود که از آن راضی بودم. مطمئن باشید این آمادگی من ادامه خواهد داشت.
بعد از بحث جدایی‌ات از استقلال هم هواداران در این بازی خواستار ماندنت بودند، نظرت چیست؟
هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند. خودم را مدیون این هواداران می‌دانم و از تک‌تک آن‌ها ممنونم.
مشکل مالی‌ات با استقلال حل شد؟
من با استقلال مشکل مالی ندارم و تا به این‌جا اصلا بحث پول را مطرح نکرده‌ام. قبل از بازی نیز وقتی آقای فتح‌ا...‌زاده به هتل آمد، بخشی از پول‌ها را پرداخت کرد که من قبول نکردم.
بازی فردا با الجزیره را چطور می‌بینی؟
بازی سختی است. الجزیره تیم صدر‌نشین گروه است که هر دو بازی اش را برده و از نظر شرایط روحی در وضعیت خوبی قرار دارند. نمی‌توان بازی را پیش‌بینی کرد اما ما باید در این بازی برنده باشیم و امیدوارم که در دور رفت این تیم را ببریم تا در دور برگشت به مشکل برنخوریم.
استقلال از این گروه صعود می‌کند؟
شرایط خوبی داریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد، گروه سختی داریم. بازی فردا برای ما خیلی مهم است. باید ابتدا از سد الجزیره بگذریم که در این صورت راه صعود برای ما هموارتر می‌شود. /
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نویی: اولویتم تمدید قرارداد با تراکتورسازی است با استقلال مذاکره ای نداشته ام

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که سال نود را سالی پر اتفاق پیش روی خود دید، در ابتدای سال نود و یک معتقد است که زندگی فوتبالی اش همواره همچون بازی «مار پله» می ماند.
این مربی موفق که بدون شک موفق ترین مربی سالهای اخیر فوتبال باشگاهی ایران به حساب می آید در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی جهان شرکت کرده که متن این مصاحبه که اولین مصاحبه این مربی در سال جدید است را در زیر می خوانید:

*تعطیلات خوش گذشت؟

_در ابتدای این مصاحبه جا دارد سال نو را به مردم عزیز کشورم تبریک بگویم و برای آنها در این سال زیر سایه آقا امام زمان روزهای خوبی آرزو کنم. درباره سوال شما هم باید بگویم که ما تقریبا تعطیلات نداشتیم و نوروزمان را در زمین تمرین پشت سر گذاشتیم.

*پس از مسافرت نوروزی خبری نبود؟

-خیر البته دو سه روزی از تبریز به تهران آمدم و خودتان می دانید که برای من برگشتن به تهران خودش حکم مسافرت دارد.

*سال 091 تا اینجا برای امیر قلعه نویی چگونه بوده است؟

-تا امروز که اتفاق خاصی رخ نداده و باید منتظر شروع بازی ها ماند و بعد دید سال فوتبالی ما چگونه آغاز می شود.

*از وضعیت تیم تان بگویید!

-خدا را شکر شرایط بدی نداریم و بدون محروم و مصدوم به کارمان ادامه می دهیم و در این مدت صبح و بعد از ظهر تمرین می کردیم و به فرم خوبی رسیده ایم و یک بازی خوب را هم برابر تیم فولاد گستر تبریز داشتیم.

* درباره مشکلات مالی تراکتورسازی حرف حدیث فراوان است.

-بله، متاسفانه این مشکلات هست و تاثیر گذار بوده است. بازیکنان و مربیان چند ماهی هست که پول نگرفته اند و این موضوع نگران کننده است،البته مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات را حل کنند.

*آرام آرام صدای اعتراض بازیکنان بلند خواهد شد و این موضوع قطعا به ضرر تیم تان خواهد بود.

-بله اما جا دارد من از بازیکنانم تشکر ویژه ای داشته باشم که با آنکه قبل و بعد از عید پولی نگرفته اند ، به عشق مردم خوب آذربایجان اعتراضی نکرده اند.

* خود شما چند درصد از مبلغ قراردادتان را دریافت کرده اید؟

- خیلی طلب دارم اما خب باید کارم را انجام دهم چون ما خیلی به این مردم خوب و با محبت آذربایجان بدهکاریم؛ البته یک بحث هم وجود دارد و اینکه مسوولان این روزها اقدامات فراوانی را انجام داده اند تا این معضلات حل شوند و ...

*با توجه به نتایج بازی های آخر تراکتورسازی خیلی ها تیم شما را از بخت های قهرمانی می دانند؛ خودتان چه نظری دارید؟

-اجازه بدهید ما بازی به بازی جلو برویم و پیش از هر بازی تمرکزمان روی همان بازی باشد.من نمی خواهم فعلا درباره این موضوع صحبت کنم چون تمرکزم روی بازی با فجر است.

* با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی ، شانس تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی نیز افزایش یافته است؛ درباره این مسئله صحبت کنید!

-هنوز که اتفاق خاصی نیافتاده است و بازهم از شما می خواهم اجازه بدهید من بازی به بازی درباره اتفاقات صحبت کنم.

*جایی خواندم که زندگی ورزشی خود را به بازی «مارپله»تشبیه کرده بودید؛ این بازی در سال 91 هم ادامه خواهد داشت؟

-امیدوارم ادامه نداشته باشد چون تا جایی که یادم می آید امیر قلعه نویی هم وقت به آن بالا ها رسیده مثل همان بازی مار نیشش زده و به پایین فرستاده اش!اگر برخی اتفاقات سال قبل را مرور کنید و ریشه آنها را بیابید، می بینید که چندین بار در همین تراکتورسازی جلوی پیشروی ما را گرفتند و ...

*این روزها بحث بازگشت شما به استقلال از هر زمان دیگری داغ تر شده است؛ آیا مدیران استقلال مذاکره ای با شما داشته اند؟

- اولا من همیشه ممنون دار طرفداران استقلال و مردم خوب هستم اما واقعیت این است که من تمام فکرم را روی تراکتورسازی گذاشته ام . این طبیعی است که مربیان برای سال بعد خود برنامه ریزی کنند اما بنده این کار را نمی کنم و وقتی ماموریتم در تبریز به پایان رسید آنوقت درباره آینده تصمیم می گیرم ضمن اینکه اولویتم تمدید قرارداد است و اگر شرایط مهیا باشد و به توافق برسیم، دوست دارم در تراکتورسازی بمانم.

*نگفتید،آیا استقلالی ها با شما مذاکره ای داشته اند؟

خیر، صحبتی نداشته ایم.

* حتی شایعه شده که شما استقلال فصل بعد را از حالا بسته اید و به برخی ها پیغام داده اید فکر تیم باشند!

-فقط می گویم که خداوند به اعمال همه ما نظارت دارد.

* درباره انتقادات اخیر سید مهدی رحمتی که شما را هدف قرارد داده است چه نظری دارید؟

-اولا خدا آن بالا است و ثانیا خدا همه چیز آدم را می گیرد و دست آخر فقط برای هر کسی یک چیز می ماند؛ اعمالش.
بنده در شان یک مربی نمی دانم که جواب بازیکن را بدهد و به همین دلیل پاسخی به این حرفها نمی دهم . اگر من هم یکسری مسایل را مطرح کنم آنوقت چه تفاوتی وجود دارد. خدا خودش به همه کارهای انسان ها آگاه است و می داند قبلا چه کرده ایم و حالا چه می کنیم.

*بعنوان صحبن پایانی اگر حرفی مانده می شنویم.

- مردم ایران مردم نجیبی هستد و مشکلات را تحمل می کنند و امیدوارم مشکلات اقتصادی مردم در سال جدید کمتر شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال پای ثابت بازیهای نوروزی : استقلال خسته درپی شکستن رکوردی دیگر .

سرمربی آبی پوشان پس از شکستن رکورد پیروزی در دربی ها، بدست آوردن یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی در دوسال حضور در استقلال و کسب 5 پیروزی در بازیهای جام باشگاههای آسیا می رود تا با بالابردن دومین جام قهرمانی در یک فصل پس از بیست سال، رکوردی جاودانه از خود بر جای بگذارد
مدتی است که در صحبتهای پرویز مظلومی ، سرمربی استقلال سخن از خستگی روحی و روانی بازیکنان آبی پوش مطرح می شود.هستند عده ای که این صحبتهای مظلومی را بهانه جویی تلقی کرده و آن را به خصوصیت اخلاقی او مربوط می کنند اما نیم نگاهی به شرایط استقلال به وضوح نشان می دهد که این طرز تفکر به هیچ عنوان صحیح نیست و قاطعانه می توان گفت که آنها که صحبتهای مظلومی را بهانه جویی فرض می کننداز فوتبال هیچ نمی فهمند.....
با شروع فصل ، استقلال در حالی به لیگ برتر یازدهم وارد شد که عزم خود را برای حضوری قاطعانه در دو تورنمنت حساس و مهم دیگرنیز جزم کرده بود .جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و آبی پوشان می خواستند که در سه جام ، مدعی شماره یک باشند.
استقلالی ها در جام حذفی بازی به بازی جلو آمدند و در مقاطعی در حالی که سایر تیمها حذف شده و در حال استراحت و ریکاوری بودند ،برای حضوری قاطع در جام حذفی تمرینات پرفشار را دنبال می کردند و به میدان می رفتند در این میان صحبت از کم شدن سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میان آمد . استقلال همان تیمی بود که در سال جاری چوب این موضوع را خورد و مجبور شد دو بازی سنگین و سرنوشت ساز را هم در پلی آف آسیا در مقابل ذوب آهن و الاتفاق عربستان پشت سر بگذارد والبته با شایستگی از حق ایران در فوتبال آسیا دفاع کرده و راهی مرحله گروهی شود.
در همان روزها باز هم سایر تیمها در تعطیلات به سر می بردند اما بازیکنان پر تلاش استقلال تمرین می کردند و بازی می کردند، سفرهای داخلی و خارجی ، بازیهای سنگین و البته مهم و سرنوشت ساز موجبات تحلیل قوای بدنی و البته روحی بازیکنان را فراهم آورد، سفرها، تمرینات بدون تعطیلات و بازیهای پر فشار نه تنها از لحاظ بدنی بازیکنان را با مشکل مواجه کرد بلکه روحیه آنها را هم تحت تاثیر قرار داد و تا آنجا پیش رفت که آبی پوشان تهرانی را به یک پای ثابت بازیها حتی در تعطیلات نوروزی تبدیل کرد.در ایام عید که سایر تیمها استراحتی نزدیک به بیست روز را تجربه کردند استقلالی ها هر 4 روز یک بار به میدان رفتند و حتی هنگام سال تحویل هم در اردو بودند!
....والبته به همه ی این فشارها باید که بازیها و اردوهای تیم ملی را هم اضافه کرد.استقلال به دلیل در اختیار داشتن تیمی قوی و بازیکنانی توانمند هسته مرکزی تیم ملی را در اختیار گرفت ، آندو، جباری، سید مهدی رحمتی ،حیدری و در مقاطعی میداوودی،برهانی، منتظری،...علاوه بر این بازیهای سنگین باشگاهی ،در تیم ملی هم به میدان رفتند ! و در نهایت، این فشارها آندو و جباری را برای ماهها از استقلال دور کرد میداوودی را با مصدومیت روبرو کرد ، خسرو را چند بازی از استقلال گرفت و سنگربان آبی پوشان را با خستگی مفرط و البته مصدومیتی روبرو کرد که همچنان هم با آن درگیر است...
با تمامی این حرفها آیا باید بازهم سخنان سرمربی استقلال را که این روزها با قهرمانی در جام حذفی خیال هواداران را هم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راحت کرده است به حساب بهانه جویی گذاشت؟!!...و باز هم معتقدیم که دلایل مظلومی حقایقی است که هر آنکس کمی ، فقط کمی فوتبال را بشناسد به این باور می رسد که استقلال در شرایطی کاملا نابرابر و البته غیر عادلانه با سایر رقبا در حال دست و پنجه نرم کردن برای رسیدن به دومین قهرمانی و حضوری درخشان در لیگ قهرمانان آسیا است .

...باتمامی این حرفها و تمامی این شرایط باید گفت استقلال نه تنها عقب نشینی نکرده است بلکه مظلومی و شاگردانش با تمای قوا در پی شکستن رکوردی دیگر هستند و قاطعانه می خواهند که دومین جام قهرمانی را در فصل جاری تقدیم هوادارانشان کنند.سرمربی آبی پوشان پس از شکستن رکورد پیروزی در دربی ها، بدست آوردن یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی در دوسال حضور در استقلال و کسب 5 پیروزی در بازیهای جام باشگاههای آسیا می رود تا با بالابردن دومین جام قهرمانی در یک فصل پس از بیست سال، رکوردی جاودانه از خود بر جای بگذارد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین امروز استقلال : حضور تیموریان و جباری و امیدواری آبی ها.
تیم استقلال پس از دو روز تعطیلی برای آمادگی دیدار مقابل الجزیره امارات از ساعت 16 امروز در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را پیگیری کرد.
در تمرین امروز تمام بازیکنان حضور داشتند و تنها حنیف عمران زاده با حدود 40 دقیقه تاخیر به ورزشگاه دستگردی رسید.
* علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در تمرین حضور یافت و برای دقایقی با بازیکنان این تیم و اعضای کادر فنی به صحبت پرداخت.
* بهمن فروتن مربی پیشین تیم شموشک نوشهر در تمرین امروز حضور داشت. وی به همراه شاهرخ بیانی با فتح‌الله‌زاده صحبت می‌کرد.
* نکته جالب توجه تمرین بازگشت جباری پس از مصدومیت و عمل جراحی بود. وی از امروز در تمرینات استقلال شرکت کرد و تنها به نرم دوی پرداخت.
* تیموریان دیگر بازیکن تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشت. این بازیکن در تمرینات گروهی شرکت کرد تا شایعه حضورش مقابل الجزیره قوت بگیرد.
* حدود صد نفر از هواداران تیم استقلال در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کردند. این تعداد از ابتدا پشت درهای بسته ماندند اما با موافقت فتح‌الله‌زاده مجوز حضور در تمرین را پیدا کردند.
هواداران استقلال پس از تشویق مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان این تیم شعارهایی علیه رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس سر دادند. شعارهای هواداران علیه رویانیان بیشتر به فصل نقل و انتقالات و وعده‌های مدیر عامل پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان مربوط می‌شد. البته فتح‌الله‌زاده از هواداران استقلال خواست علیه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شعار ندهند. هواداران استقلال همچنین بنر بزرگی از مهدی رحمتی را به ورزشگاه دستگردی آورده بودند.
* سید مهدی رحمتی دروازه بان آبی پوشان پس از دویدن دور زمین راهی سالن ورزش شد و جدا از سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.
* در ابتدای تمرین هنکه برای بازیکنان صحبت کرد و نحوه تمرین امروز را برای آنها شرح داد. بازیکنان در ابتدا به صورت اختیاری بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به بازی دست رشته پرداختند.
* در اواسط تمرین فتح‌الله‌زاده برای دقایقی با پرویز مظلومی در خصوص آخرین وضعیت تیم به صحبت پرداخت.
* با موافقت پرویز مظلومی چند بازیکن از تیم امید استقلال در تمرینات این تیم شرکت کردند.
* عباس نقدی‌زاده مسئول کانون هواداران استقلال در تمرین امروز نیز حضور داشت.
* در بخش دوم تمرینات بازیکنان به ارسال پاس‌های کوتاه، سانتر از جناحین و فوتبال درون تیمی پرداختند.
* فتح الله زاده پس از ترک تمرین استقلال به کمپ این باشگاه رفت تا از آخرین شرایط کمپ آبی پوشان مطلع شود.
* استقلال فردا ساعت 13 تمرینات خود را پیگیری می‌کند. این تیم سه شنبه هفته جاری در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی الجزیره :نقطه قوت استقلال در خط حمله است

سرمربی برزیلی تیم فوتبال الجزیره امارات تاکید کرد که کسب تساوی در دیدار فردا با استقلال نتیجه خوبی برای این تیم به شمار می‌رود.
کایو جونیور در نشست خبری پیش از دیدار فردا با استقلال گفت: خیلی خوشحالم به ایران آمده ام. قبلا با الغرافه به اینجا آمده ام و می دانم بازی مقابل تیم های ایرانی بسیار دشوار است.
وی در خصوص آخرین وضعیت تیم خود و اینکه مصدوم و یا محرومی برای دیدار فردا دارند یا خیر گفت: محروم و مصدوم نداریم و با تیم کاملی به تهران آمده ایم. می دانیم استقلال تیم قدرتمندی است اما قول می دهیم رقیب آسانی برای استقلال نباشیم.
سرمربی الجزیره در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه از این گروه چه تیم هایی شانس رسیدن به مرحله بعدی را دارند، گفت: اگر بتوانیم در بازی فردا مساوی بگیریم نتیجه خوبی کسب کرده ایم اما همه این ها به بازی الریان و نسف قارشی مربوط می شود. با این حال در صورتی که بتوانیم نتیجه تساوی کسب کنیم می توانیم شانس صعود به مرحله بعدی داشته باشیم.
جونیور در خصوص اینکه آیا جو ورزشگاه آزادی تاثیری در نتیجه بازی دارد یا خیر تصریح کرد: این یک پوئن بسیار بزرگ برای استقلال است ولی به عنوان یک شخص که قبلا بازیکن بوده ام باید بگویم بازی مقابل این همه تماشاگر بازی انگیزه زیادی می دهد. متاسفانه ما هیچ وقت در امارات مقابل تماشاگران زیاد بازی نمی کنیم و استقبال از فوتبال در امارات مثل ایران نیست و تماشاگران این چنین پر شور در ورزشگاه ها حاضر نمی شوند.
وی در ارتباط با اینکه با توجه حضور مهاجمان بزرگ در استقلال آیا تفکری برای مهار آنها دارید یا خیر گفت: استقلال قطعا در خط حمله نقطه قوت دارد و مهاجمان خوبی در این تیم هستند اما ما تمام توان خود را به کار می بریم که نتیجه لازم را بگیریم./

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
برهانی: انگیزه بالایی برای برد داریم...

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال درخصوص دیدار آبی‌پوشان برابر الجزیره اظهار داشت: الجزیره تیم خوبی است البته ما نیز از انگیزه بالایی برخورداریم و می‌خواهیم با شکست این تیم صدرنشین شویم و راه صعود را هموار کنیم.
آرش برهانی مهاجم تیم استقلال درخصوص دیدار آبی‌پوشان برابر الجزیره اظهار داشت: الجزیره تیم خوبی است البته ما نیز از انگیزه بالایی برخورداریم و می‌خواهیم با شکست این تیم صدرنشین شویم و راه صعود را هموار کنیم. بازی برابر تیم‌های عربی همیشه سخت است و باید با تمرکز زیاد با دست پر از زمین خارج شویم.
برهانی در پایان گفت: از هواداران خوب استقلال می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و تیم را مورد حمایت خود قرار دهند تا بتوانیم با برخورداری از حمایت آنها الجزیره را شکست دهیم. ما برای رسیدن به صدر جدول باید این تیم را از پیش رو برداریم
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورحیدری:مظلومی با استقلال برای فصل آینده تمدید می کند

سرپرست و مدیرفنی استقلال گفت: آنهایی که در این شرایط حساس اسم قلعه نویی را مطرح می کنند، استقلالی نیستند و دوست دارند به این تیم صدمه بزنند.
منصور پورحیدری در گفت و گوی تفصیلی در خصوص شرایط استقلال، بازی با الجزیره، وضعیت مصدومان تیم، حواشی بوجود آمده و شایعه قرارداد داخلی قلعه نویی با استقلال، به سوالات پاسخ داد که در ادامه می آید:
از شرایط استقلال قبل از رویارویی با تیم الجزیره برای ما صحبت کنید.
خوشبختانه شرایط تیم خوب است. در حالی که در تعطیلات نوروز همه در کنار خانواده های خود بودند و سفر رفتند اما بچه های استقلال از همان روز اول در کنار تیم بودند و انصافا هم " نق نق" نکردند. آنها پذیرفتند و واقعا خیلی به تیم کمک کردند. کادر فنی هم وقت گذاشته و در این مدت تمرینات پرنشاطی را داشتیم. شرایط خوب است و همه بچه ها دوست دارند حالا که عید کنار خانواده خود نبودند، لااقل یک بازی خوبی انجام دهند و الجزیره را شکست بدهیم.
سال 90 که خیلی برای استقلال پرفشار بود. در سال جدید این فشردگی کم می شود؟
این دیگر با خداست ولی انصافا سال 90 خیلی پرفشار بود. برنامه ریزی های فشرده و در کنار آن مصدومیت بازیکنان و خستگی سفر و بازی ها خیلی به بچه ها فشار آورد. بالاخره برنامه ریزی بود که شده و متاسفانه 2 بازی در پلی آف آسیا را هم به ما تحمیل کردند. بعد از آن ما فینال جام حذفی را هم بازی کردیم. بالاخره بچه ها هم وقتی این فشردگی را دیدند، دوست داشتند جام بگیرند که شکر خدا جام حذفی را فعلا گرفتیم. پارسال وقتی تیم ما دوم لیگ شد، خیال ما راحت شد که لیگ آسیا را داریم ولی وسط فصل به ما گفتند که باید پلی آف بازی کنید. خوب حالا شما فشار و استرس این 2 بازی را هم در نظر بگیرید. ما 2 فینال با ذوب آهن و الاتفاق داشتیم. 3 فینال انجام دادیم و فقط یک جام حذفی گرفتیم! واقعا حیف بود ذوب آهن تیم به این خوبی حذف شود.
در مورد بازی با الجزیره نظرتان چیست؟ این بازی که دیگر مثل بازی با نسف مساوی نمی شود؟
شما اگر دیدید تیم ما نتوانست مقابل بازی بسته نسف قارسی کاری بکند، آنها اولا فیزیک بدنی بالایی داشتند و بازی را کامل بسته بودند و فقط می خواستند یک مساوی بگیرند ولی تیم های عربی مثل ازبکها فیزیک بدنی ندارند و بسته بازی نمی کنند. ما قبل از بازی با نسف، یک بازی 120 دقیقه در زمین سفت حافظیه در فینال حذفی داشتیم و اصلا مقابل نسف شاداب نبودیم. بچه ها خیلی خسته بودند و هنوز بدنشان کوفتگی داشت ولی تیم الجزیره تیم خوبی دارد. 2، 3 بازیکن خارجی خیلی خوب دارد و 2 بازی قبلی خودش را هم برده. آنها فوتبال بازی می کنند. به نظرم بازی خیلی قشنگی می شود و انشالله می بردیم و صدرنشین می شویم.
وضعیت تیموریان و جباری الان خوب هست؟
تیموریان و جباری دارند با تیم تمرین می کنند. البته آندو کمی جلوتر است و با ما به اردو می آید. او یواش یواش دارد خود را به تیم می رساند و شرایط بازی را پیدا می کند. فعلا همه در تلاشند تا وضعیت آندو بهتر شود. فکر می کنم هنوز 90 دقیقه ای نشده ولی بد هم نیست. جباری هم تا 10، 12 روز دیگر شروع می کند. بالاخره همین که این 2 بازیکن تاثیرگذار ما دارند می رسند خبر خوشی برای تیم است.
در این برهه حساس که استقلال در آسیا بازی دارد، آیا شایعات پیرامون آمدن قلعه نویی به این تیم، نگرانتان نمی کند؟
نه اصلا بحث آمدن قلعه نویی نیست. نمی دانم اینها چه کسانی هستند که دوست دارند استقلال را به حاشیه ببرند. شما می بینید که قلعه نویی خودش هم تیم دارد و درگیر است. الان تیمش در کورس است. متاسفانه همیشه این شرایط و حواشی ها و بحث ها کنار تیم ما بوده و این آخرین بار هم نیست. واقعا قلعه نویی دخالتی ندارد و حواسش به تراکتور است. این عده دوست دارند با راه آنداختن این حواشی به استقلال صدمه بزنند.
یعنی بستن قرارداد داخلی قلعه نویی با استقلال شایعه است و در کار مظلومی اثر نمی گذارد؟
مظلومی خودش می داند که چه خبر است. قلعه نویی هم وقت این کارها را ندارد. این مشکلات و حاشیه ها را برای تیم درست می کنند. بالاخره وقتی به پایان فصل نزدیک می شویم، این بحث ها هم بوجود می آید. الان تیم ما آرامش می خواهد. به نظرم کسانی که اسم مربیان دیگر را می آوردند، استقلالی نیستند.
باشگاه استقلال با مظلومی برای تمدید قرارداد صحبتی کرده یا نه؟
بله صحبت هایی شده تا قراردادش را تمدید کند. البته در همه جای دنیا این مذاکرات و صحبت ها هست. بالاخره 2 طرف باید بنشینند و صحبت کنند تا به توافق برسند. به احتمال زیاد مظلومی با استقلال تمدید می کند. گزینه اول باشگاه هم مظلومی است. بالاخره وقتی مربی جام آورده. باید دید مذاکرات به چه نتیجه ای می رسد. فتح الله زاده هم پیگیر کارهاست و دارد تلاش می کند تا مشکلات مالی را حل کند.
مشکلات مالی کماکان پابرجاست؟
هنوز حل نشده ولی قول دادند تا آخر فروردین این مشکلات مرتفع و حل شود./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده : 5 میلیارد هم به رحمتی بدهند او به پرسپولیس نمی‌رود!

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه حتی برای تبریک سال نو با قلعه‌نویی حرف نزده است، مذاکره با این مربی برای بازگشت به استقلال را رد کرد.
علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار فردا با الجزیره امارات و اتفاقات مختلفی که در عید نوروز رخ داد پرداخت.
تعطیلات نوروز چگونه گذشت؟
برای ما سخت بود. ما نه تعطیلات داشتیم و نه نوروز. فردا هم باید به مصاف یک تیم قدر برویم که مقابل نمایندگان ازبکستان و قطر نتایج خوبی کسب کرده است. متاسفانه فشردگی بازی‌ها زیاد است و هیچ همکاری با ما نمی‌شود.
مگر چه خواسته‌اید که با شما همکاری نشد؟
بازی‌ها خیلی فشرده است. چه اشکالی داشت که یک بازی ما را عقب می‌انداختند؟ برایم جای سؤال است که آیا بازی‌های آسیایی برای فوتبال ایران مهم نیست؟ خودتان را جای بازیکنان بگذارید که از روز اول عید فقط تمرین کردند و در مسابقات مختلف به میدان رفتند. من خودم یک سال مداوم کار کردم و فقط در تعطیلات 3 روز استراحت کردم آن هم در اولین روز استراحت اعلام کردند که رحمتی اینگونه شد و آنگونه شد.
با رحمتی صحبت نکردید؟
هنوز فرصت نشده چون فردا با الجزیره بازی داریم و قرار شد پس از بازی با هم حرف بزنیم اما اینها همه شیطنت است. شما ببینید 15 روز از تعطیلات و صحبت‌های رحمتی گذشته اما حالا تیتر یک رسانه‌ها شده است. تمام کانال‌های تلویزیونی اعم از شبکه خبر، شبکه دو، شبکه سه و حتی برنامه‌های آشپزی و خیاطی صحبت‌های رحمتی را پخش کردند اما امروز می‌بینیم که تیتر یک شده است. کجای این کار حرفه‌ای است؟
منظورتان را واضح‌تر بیان می‌کنید؟
یک عده بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی می‌خواهند این تیم قهرمان لیگ نشود. اگر به مطالب دوستان در برخی روزنامه‌ها دقت کنید متوجه می‌شوید که خط و خطوط از کجا می‌آید. خوشبختانه هواداران همه این چیزها را می‌فهمند. دوستان که مصاحبه 15 روز قبل را با فونت 80 تیتر می‌کنند خودشان را خراب می‌کنند چون تیم ما محکم‌تر از این حرف‌ها است.
این روزها شایعات زیادی پیرامون بازگشت قلعه نویی به استقلال شنیده می‌شود. در خصوص این مسئله و برنامه‌هایتان برای فصل بعد شفاف توضیح دهید؟
خدا شاهد است که من با قلعه نویی صحبت نکردم و حتی عید را هم به او تبریک نگفتم. البته وظیفه قلعه نویی است که به خاطر کسوت و سن و سال با من تماس بگیرد اما خدا وکیلی او هم به من زنگ نزد و هیچ صحبتی با هم انجام ندادیم. این شایعات، هم ما را به حاشیه می‌برد و هم تراکتورسازی را. لیگ هنوز تمام نشده و ما باید ببینیم آیا مظلومی می‌خواهد در استقلال بماند یا نه اما چرا فقط برای فصل بعد به تیم ما می‌پردازند؟ مگر تیم‌های دیگر مربی نمی‌خواهند؟‌ من منتظر هستم نتایج تیمم را در آخر فصل ببینم و باید بررسی کنم چه بازیکنانی را می‌توانم حفظ کنم و چه بازیکنانی را از دست می‌دهم. هنوز درگیر لیگ و آسیا هستیم و مطرح کردن چنین صحبت‌هایی درست نیست.
شایعاتی پیرامون پیشنهاد مالی از سوی باشگاه پرسپولیس به مهدی رحمتی مطرح شده است، اگر چه باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرده است. در این خصوص چیزی شنیده‌اید؟
اگر آنها چنین پیشنهادی به رحمتی داده باشند کار درستی نکردند. پس ما هم می‌توانیم با بازیکنان پرسپولیس صحبت کنیم اما به لحاظ حرفه‌ای این کار درست نیست. من به هواداران اطمینان می‌دهم خیالشان از بابت نقل و انتقالات راحت باشد و مطمئن باشند رحمتی به پرسپولیس نمی‌رود.
از بابت این موضوع مطمئن هستید؟
3 میلیارد که هیچ حتی 5 میلیارد هم به رحمتی بدهند او به پرسپولیس نمی‌رود.
چند روز پیش به محل تمرین استقلال رفته بودید. دلیلش چه بود؟
به بازیکنان قول داده بودم قبل از عید پاداش جام حذفی را به آنها بدهم. حتی امیرآبادی به نمایندگی از بازیکنان گفت بازیکنان عیدی می‌خواهند اما به آنها قول دادم قبل از سفر به امارات پاداش آنها را پرداخت کنم. بازیکنان هم می‌دانند که دست ما بسته است ولی از سویی به حرف من اطمینان دارند و به همین خاطر هیچ صحبتی نکردند.
درباره انتخاب بهمن فروتن به عنوان مشاور خودتان صحبت کنید.
از مدت‌ها پیش می‌خواستم این کار را انجام دهم اما ایشان در آلمان حضور داشتند. فروتن کارشناس دقیقی است و به این نتیجه رسیدم که همه باید همدل شویم و تیم را تقویت کنیم.
یعنی فروتن جایگزین زرینچه شده است؟
این گونه نیست. یک مدیر اگر می‌خواهد موفق باشد باید 4،5 مشاور خوب داشته باشد که من هم فروتن را به همین دلیل انتخاب کردم./
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
مچ بند آبي بر دستان مجيدي ...

مچ بند آبي بر دستان مجيدي ...



.
.
.



مهاجم الغرافه که اين روزها مي کوشد تعصب خود را به تيم سابقش اثبات کند

روز گذشته در ديدار تيمش در مقابل پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا با مچ بند آبي وارد زمين شد ...






.
.
.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تمرینات استقلال نباید برای سرگرم کردن باشد/ یک نیمه خواب هستند!
مشاور فنی مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه شاگردان پرویز مظلومی مقابل الجزیره احساسی و بدون نقشه بازی کردند،گفت: نوع و کیفیت تمرینات استقلال باید تغییر کند نه اینکه فقط برای سرگرم کردن بازیکنان باشد.
بهمن فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الجزیره امارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: استقلال در 4 یا 5 هفته گذشته نشان داده که همواره یک نیمه خواب آلود را در پیش رو دارد یعنی در تمام نیمه اول‌ها یا گل خورده و یا مشکلات زیادی داشته است. دلیل این موضوع نیز به نبود مثلث میانی استقلال یعنی کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری بر می‌گردد. وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم فرهاد مجیدی نیز از استقلال جدا شده است،‌ افزود: در این بازی‌های فشرده که تیم استقلال پیش رو دارد سرمربی تیم مجبور شده که به 12 بازیکن برای هر 4 روز یکبار که بازی دارند اعتماد کند که نتیجه آن خستگی بازیکنان در طی 90 دقیقه بازی‌ها است. مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد:‌ در چنین شرایطی بازیکن سعی می‌کند تا در نیمه اول کمتر به خودش فشار آورده و انرژی خود را بین 90 دقیقه تقسیم کرده و به ویژه برای نیمه دوم بازیها نگه دارند. در چنین شرایطی وقتی تیم حریف می‌بیند که استقلال تیمی خطرناکی در نیمه اول نیست، روحیه پیدا کرده و با جسارت بیشتری مقابل استقلال بازی می کند. وی با بیان اینکه استقلال نیاز به یک اتفاق فنی دارد، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی باید بهره وری از این تیم خسته بالاتر برود. در نیمه اول بازی همه تماشاگران استقلال به صندلی‌های خود چسبیده بودند چون تیم الجزیره بارها استقلال را تهدید کرده و اذیت می کرد تا اینکه این تهدیدها منجر به این شد الجزیره به گل برسد. پس از گل نیز بازیکنان استقلال دچار استرس شده و نتیجه استرس بازیکنان این بود که آنها به ویژه در نیمه دوم احساسی بازی کرده و نتوانند چند موقعیت 100 درصد را در نیمه دوم تبدیل به گل کنند. فروتن در همین خصوص افزود: متاسفانه پشت این بازی احساسی هیچ نقشه فنی وجود نداشت بنابراین بازیکنان استقلال به ویژه در نیمه دوم نتوانستند مقابل یک تیم درمانده که دروازه بان آن با باز و بسته کردن بندهای کفشهای خود وقت کشی می کرد به برتری برسند. وی تصریح کرد: نوع تمرینات استقلال باید با نقشه و برنامه باشد نه اینکه فقط به منظور سرگرم کردن بازیکنان باشد. این نقشه‌های تاکتیکی باید به گونه‌ای باشند که بازیکنان این تیم خسته نیاز به دوندگی کمتری داشته باشند به خصوص در هنگام دفاع کردن. مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه تیم‌های حریف از خسته بودن و محدود بودن تعداد بازیکنان استقلال مطلع هستند، گفت: به عنوان مثال ازبک‌ها می‌دانستند که استقلال یک تیم خسته است بنابراین آنها سعی می‌کردند توپ را بیشتر در زمین خود به گردش درآورده تا بازیکنان استقلال را مجبور به دوندگی بیشتر کنند. وی در خاتمه تاکید کرد: ‌باید نوع و کیفیت تمرین‌های استقلال تغییر کرده و با نقشه و برنامه باشد همان طور که پژمان منتظری پس از بازی می‌گوید باید با تفکر بیشتری مقابل الجزیره بازی می‌کردیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیموریان: می‌ترسند مظلومی دومین جام را بگیرد

آندرانیک تیموریان، هافبک تیم استقلال در خصوص شایعه‌ای که یکی از رسانه‌های ورزشی صبح‌ امروز در خصوص بحث او با پرویز مظلومی در بین دو نیمه بازی استقلال و مس سرچشمه مطرح شده بود، اظهار داشت: به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم، نمی‌دانم پایه و اساس این خبر از کجاست.
از روز اولی که به استقلال آمدم، رابطه بسیار خوبی با پرویز مظلومی و دیگر اعضای کادر فنی داشتم و البته هیچ‌وقت در دوران فوتبالی‌ام به خودم اجازه نداده‌ام که به مربیانم بی‌احترامی کنم. رابطه من با مظلومی بسیار صمیمی است و من ایشان را قلبا دوست دارم.
وی ادامه داد: در بازی با مس سرچشمه حتی کادر فنی به من توصیه کرد که به بدنم زیاد فشار نیاورم، حالا نمی‌دانم چرا برخی از قول من مطالب نادرست می‌نویسند. من این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم و احساس می‌کنم که آنها به دنبال کوچک کردن مظلومی هستند و می‌خواهند از این راه به او ضربه بزنند تا دومین جام را نتواند به دست بیاورد. با این حال مطمئنم که این حاشیه‌سازی‌ها، استقلال را برای کسب قهرمانی مصمم‌تر می‌کند، شاید آنها می‌دانند که بازگشت مصدومان تا چه اندازه می‌تواند استقلال را در بازی‌های آتی قوی‌تر کند و به همین دلیل از ترس اینکه استقلال قهرمان شود، چنین بحث‌هایی را مطرح می‌‌کنند، اما باید بدانند که استقلال با قدرت کار خود را ادامه می‌دهد. به شخصه معتقدم تکلیف قهرمان لیگ طی دو بازی آینده مشخص می‌شود و اگر استقلال 6 امتیاز از دو بازی بعدی‌اش را به دست بیاورد، صددرصد قهرمان است. من نیز تمام توان و انرژی خود را برای استقلال صرف می‌کنم تا در بازی‌های آتی به پیروزی برسیم.
تیموریان، در خصوص اتمام قراردادش با استقلال در پایان فصل جاری نیز اظهار داشت: من استقلالی هستم و سابقه‌ام این موضوع را تأیید می‌کند. رابطه بسیار خوبی با آقای فتح‌اله‌زاده و بقیه کادر فنی دارم و اولویتم ماندن در استقلال است. ابتدای فصل آقای پورحیدری با من تماس گرفت و خواست که به استقلال بیایم و من هم به خاطر علاقه‌ای که به این تیم داشتم، پذیرفتم. حالا هم صادقانه می‌گویم اگر پیشنهادی از اروپا نداشته باشم، قطعا اولویتم برای حضور در استقلال خواهد بود.
تیموریان در پایان درخصوص وضعیت تیم‌ملی و اینکه در نهایت ایران می‌تواند به جام‌جهانی صعود کند یا خیر، تصریح کرد: با بازی‌هایی که در استقلال انجام می‌دهم، خودم را برای حضور در تیم‌ملی آماده می‌کنم، استقلال سکوی پرتاب من به تیم‌ملی است و طی مدتی که مصدوم بودم، آرزو می‌کردم که هرچه زودتر بازگردم تا هم در خدمت استقلال و هم تیم‌ملی باشم.
من می‌خواهم با انجام بازی‌های خوب برای استقلال مورد توجه کروش قرار بگیرم و امیدوارم با این مربی بزرگ به جام‌جهانی صعود کنیم و موفق باشیم./ش


 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
وحید طالبلو :‌دوری از استقلال تجربه خوبی بود !

شاهین بوشهر کار سختی برای بقا در لیگ‌برتر دارد و مشکلات مالی و حتی مدیریتی بلای جان این تیم خوب جنوبی شده است. به همین دلیل با وحید طالب‌لو کاپیتان این تیم همکلام شدم تا در مورد آخرین وضعیت شاهین باخبر شویم.
بالاخره شاهین بعد از چند هفته ناکامی در لیگ‌برتر پیروز شد؟
بازی سختی بود ولی با تلاش همه بچه‌ها توانستیم 3 امتیاز باارزش را کسب کنیم و امیدوار به آینده شویم.
* فکر می‌کنی بتوانید در بازی‌های باقیمانده نتایج لازم را به دست آورید؟
اگر به همین شکل تلاش کنیم قطعا در لیگ‌برتر خواهیم ماند ولی ما فکر نمی‌کنیم شاهین سقوط کند چرا که همه بچه‌ها وضعیت تیم را به صورت جدی درک کرده‌اند. ای کاش مسئولان نیز مثل ما شرایط شاهین را جدی بگیرند.
* مگر حمایت نمی‌کنند؟
ما زمان و فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و باید مسئولان زودتر به فکر تیم می افتادند. به هر حال امیدوارم همه مسئولان استانی و شهر بوشهر پا پیش بگذارند و مشکلات تیم را به حداقل برسانند. حضور آنها در کنار تیم هم باعث دل‌گرمی بچه‌های تیم می‌شود.
* عدم نتایج لازم شاهین بوشهر به دلیل مشکلات مالی بود؟
مشکلات مالی تاثیرات منفی در روند نتیجه‌گیری تیم داشت و این یک واقعیت تلخ است. ما به دلیل همین مشکلات مالی سیر نزولی را طی کرده‌ایم و حالا باید برای بقا در لیگ مبارزه کنیم.
* بعد از سال‌ها در استقلال بودن یک تجربه در شهرستان را کسب کردی. این تجربه چطور بود؟
از این تجربه راضی‌ام. در این یک فصل به اندازه تمام سال‌های فوتبالم تجربه کسب کرده‌ام و باید بگویم با تمام سختی‌هایی که داشتم تجربه خوبی بود و امیدوارم این تجربه خوب با بقای شاهین در لیگ‌برتر به پایان برسد.
* از حالا صحبت‌هایی شده مبنی بر بازگشت شما به استقلال و ظاهرا با آمدن قلعه‌نوعی‌ به جمع آبی پوشان، شما هم به این تیم ملحق می‌شوید؟
فعلا تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده شاهین است و تمام فکر و ذهنم روی بقای شاهین در لیگ است بنابراین نمی‌‌خواهم از فصل آینده حرفی بزنم.
* فقط می‌خواهیم بدانیم با کدام تیم مذاکره کرده‌ای یا از چه تیمی پیشنهاد داری؟
می‌توانم بگویم چند تیم پیشنهاد دادند که من همه چیز را به پایان فصل موکول کردم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
برهانی : 5 دقیقه به پایان لیگ قهرمان می شویم

از سر ناراحتی بعضی وقت ها حرف هایی می زنم که خودم هم قبول دارم نباید این طوری باشد. به هرحال من جوانم و ممکن است بعضی وقت ها بی تجربگی کنم. اما اصلا دوست ندارم وارد حاشیه بشوم.
استقلال در بازی با مس سرچشمه یک بازیکن برتر داشت که نامش آرش برهانی بود. ظاهرا اولین تجربه کاپیتانی آرش برایش خوش یمن بوده که او نمایش بسیار خوبی برابر مس سرچشمه از خود بر جا گذاشت. آرش اگر چه برای استقلال گلی نزد و دو موقعیت طلایی را هم از کف داد اما به واقع برای استقلال در شبی که نیازمند 3 امتیاز بود بهترین بازی ممکن را انجام داد.
_ بعد از بازی با مس مربیان گفتند تو بهترین بازیکن میدان بودی. با نظر آن ها موافقی؟
(...می خنند) اگر آن ها گفتند هستم دیگر!
_ یعنی به خودت نمره 20 می دهی؟
(...دوباره می خنند) نه شوخی کردم. همه زحمت کشیدند. اگر مربیان هم گفتند لطف کردند. من بازیکن باشگاه هستم و باید زحمت بکشم.
_ اما گاهی وقت ها با مربیان دچار مشکل می شوی. گاها مصاحبه هایی علیه آن ها از قول تو دیدم.
از سر ناراحتی بعضی وقت ها حرف هایی می زنم که خودم هم قبول دارم نباید این طوری باشد. به هرحال من جوانم و ممکن است بعضی وقت ها بی تجربگی کنم. اما اصلا دوست ندارم وارد حاشیه بشوم.
_ بازی چه طور بود انگار قبل از سوت آغاز تماشاگران کرمانی حرف هایی به تو زدند.
مهم نیست. آن ها همشهری های من هستند و دوست ندارم علیه شان چیزی بگویم. با این جور مسائل بیگانه نیستم اما خوشحالم که استقلال در کرمان برد و در کورس باقی ماند. مهم تر از آن اتفاقات برد استقلال بود.
_ در 3 گل تیمت نقش داشتی. در این باره توضیح بده
خب من خیلی دوست داشتم برای استقلال گل بزنم اما نشد. با این حال سعی کردم بهترین بازی را انجام بدهم. از پاس که به جرکوویچ دادم خیلی راضی ام!
_ در صحنه گل اول هم شوت تو داشت مستقیم گل می شد.بالاخره حمودی زدنگی کرد و بین راه توپ را زد. مهم نیست. اینکه بردیم و در کورس ماندیم از همه چیز برایم با ارزش تر است.
_ می گفتند آن گل آفساید بود.
نمی دانم. اگر کارشناسان بگویند بود حتما بوده. اما ما با 2 گل برتری مس را بردیم پس اگر آن گل را هم حذف کنید باز استقلال برنده است.
- به قهرمانی استقلال امیدواری؟
چرا نباشم.5 دقیقه به پایان لیگ قهرمان می شویم. /ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یرکویچ : گلم را به " مدد جباری " تقدیم می کنم.

وی زننده دومین گل استقلال در این بازی بود، یرکویچ در مورد گلزنی خود اظهار داشت‌: پاس زیبایی را که آرش برهانی به من داد، تمام کردم و به همین خاطر از آرش متشکرم
گوران یرکویچ، مهاجم صربستانی استقلال در روزی که تیم با سه گل مس سرچشمه را شکست داد، توانست گلزنی کند.
وی درخصوص پیروزی استقلال و صعود تیم به رده دوم گفت: این بازی اهمیت ویژه‌ای برای ما داشت چون با توجه به اینکه از نتایج رقبا اطلاع داشتیم، می‌خواستیم تا به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. در نهایت هم با یک کارگروهی خوب به نتیجه دلخواه رسیدیم.
وی زننده دومین گل استقلال در این بازی بود، یرکویچ در مورد گلزنی خود اظهار داشت‌: پاس زیبایی را که آرش برهانی به من داد، تمام کردم و به همین خاطر از آرش متشکرم. او و من به خوبی به سبک فوتبالی هم آشنا هستیم و به خاطر همین در زمین خیلی خوب همدیگر را پیدا می‌کنیم.
یرکویچ که گل خود را به مدد جباری تقدیم کرده بود، اضافه کرد: آقامدد به تازگی مادرش را از دست داده بود و به همین خاطر دوست داشتم تا با این‌کار او را خوشحال کنم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آزمایش اول MRI مهدی رحمتی بی نتیجه بود : استقلال همچنان در نگرانی!

نتیجه آزمایش اول سیدمهدی رحمتی مشخص نشد و سنگربان ملی‌پوش استقلال باید که عکس گرفتن از زانوی خود را تکرار کند.
کمیته پزشکی باشگاه استقلال با تأیید این خبر تأکید کرد: در آزمایش اول MRI چیزی مشخص نشد و برای یک تشخیص پزشکی مناسب نیازمند یک آزمایش دیگر هستیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
یورکوویچ : دوست دارم بازهم برای استقلال گل بزنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال با حضور در ترکیب اصلی استقلال توانست گل تاثیرگذاری را برای این تیم به ثمر برساند.
* چه اتفاقی افتاد که در بازی مقابل مس سرچشمه در ترکیب اصلی قرار گرفتید؟
- فکر می کنم به این دلیل که در تمرینات استقلال عملکرد خوبی داشتم در ترکیب اصلی قرار گرفتم. خیلی برایم مهم بود که بتوانم جواب اعتماد مربیان استقلال را بدهم و وقتی در ترکیب قرار گرفتم عملکرد خوبی داشته باشم.
* حالا از عملکردی که داشتی راضی هستید؟
- بعد از بازی کادر فنی از من تشکر کردند و گفتند بازی خوبی ارایه دادی. خودم هم فکر می کنم با توجه به اینکه گل زدم بازی خوبی ارایه دادم. من دوست دارم از این بهتر باشم و بتوانم بازیهای قابل قبول تری برای استقلال انجام دهم.
* در این دیدار چه وظایفی داشتید؟
- مربیان از من خواسته بودند در محوطه هجده قدم حضور داشته باشم و از پاسهای ارسالی به محوطه جریمه استفاده کنم. گفته بودند باید در نبردهای هوایی هم شرکت کنم و ضربه سر هم بزنم. در کل عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم بازهم بتوانم در ترکیب اصلی استقلال بازی کنم و گل بزنم. البته باید از پاس گل آرش برهانی هم تشکر کنم که من را در موقعیت خیلی خوبی قرار داد.
* دلیل تعویض شما چه بود؟
- نظر مربیان بود که تعویض شوم البته در پایم احساس درد هم داشتم و برای امشکل خاصی پیش نیاید تعویض شدم.
* برای شادی گل چرا به سمت تدارکات تیم رفتید؟
- من مدد جباری را خیلی دوست دارم. او تدارکات تیم است و برای استقلال و بازیکنان زحمت زیادی می‌کشد. او چند روز پیش مادرش را هم از دست داده بود و من برای اظهار همدردی با او بعد از گلزنی شادی ام را با او تقسیم کردم./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی بعد از برد استقلال : جباری قول داده به بازی با الجزیره برسد


تا آخر فصل با استقلال قرارداد دارم اما باید دید که آخر فصل می‌خواهم در استقلال بمانم یا نه و سپس برایم جانشین تعیین کنند
پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر یک برابر مس سرچشمه در جمع خبرنگاران گفت: پیش بینی می‌کردیم در این بازی پیروز شویم. گل زود هنگامی که خوردیم باعث شد حریف روحیه بگیرد و ما هم شتاب‌زده عمل کردیم. با تجربه‌ای که من در کرمان داشتم می‌دانستم به خاطر سنگینی هوا در نیمه اول ممکن است دچار مشکل شویم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردم و تغییر تاکتیک توانستیم به 3 امتیاز برسیم. به مس هم تبریک می‌گویم آنها خوب بازی کردند و در دقایقی ما را اذیت کردند. ما 3 امتیاز را می‌خواستیم که آن را گرفتیم.
مظلومی در مورد مصدومیت مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: امیدوارم مصدومیت او حاد نباشد. فردا وضعیت این مصدومیت مشخص می‌شود.
سرمربی استقلال در مورد حضور تیموریان در میدان، گفت: دیدید که او برای ما بازی کرد و تا آنجایی که در توان داشت برای موفقیت تیم تلاش کرد. تیموریان قرار بود 45 دقیقه بازی کند اما به خواست خودش بیشتر بازی کرد.
وی در مورد اینکه بحث‌هایی با کی‌روش به دلیل برنامه دادن به تیموریان پیش آمده است گفت: خواهش می‌کنم ما را به حاشیه نبرید.
مظلومی در مورد اختلاف 3 امتیازی سپاهان با استقلال گفت: برخی از دوستان مدام از مربی خارجی صحبت می‌کنند و تریبون دارند و هر چه دلشان می‌خواهند می‌گویند اما می‌خواهم بدانم آیا دنیزلی و کرانچار شرایط ما را داشتند؟‌ پرسپولیس و سپاهان از این به بعد مثل ما خواهند بود و هر 4، 5 روز یک بار بازی خواهند کرد. ما در گذشته بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و در پلی آف آسیا بازی کردیم و به همین دلیل آسیب دیدگی بازیکنان ما زیاد شد.
وی ادامه داد: تراکتورسازی به دلیل آنکه در آسیا حضور ندارد وضعیت بهتری خواهد داشت اما پرسپولیس و سپاهان به دلیل فشردگی بازی‌هایشان شرایط ما را پیدا می‌کنند. در 2 ماه گذشته با این شرایط دست و پنجه نرم کردیم. تمام تلاش ما این است که از رقیب عقب نمانیم. تراکتورسازی مدعی است و سپاهان هم در صدر قرار دارد با این حال هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است. استقلال با قهرمانی جام حذفی سیر نمی‌شود. می‌خواهیم با تلاش و غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران به دومین جام قهرمانی برسیم در آسیا هم قطعا به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد.
سرمربی پیشین مس کرمان در مورد وضعیت بد این تیم در جدول گفت: من از شرایط پیش آمده برای مس ناراحتم. خاطرات خوبی از مس و مردم خوب کرمان دارم و نتایج این تیم را دنبال می‌کنم. تغییرات پی در پی در مدیریت و کادر فنی راه حل نیست. مس مربی خوب و توانایی دارد. از مردم کرمان می‌خواهم در بازی‌های خانگی تیم‌شان را تنها نگذارند. حیف است که تیمی مثل مس با این امکانات و پشتوانه مردمی سقوط کند.

مظلومی در مورد قرارداد خود با استقلال گفت: تا آخر فصل با استقلال قرارداد دارم اما باید دید که آخر فصل می‌خواهم در استقلال بمانم یا نه و سپس برایم جانشین تعیین کنند. بعد از قهرمانی جام حذفی برخی نظر سنجی گذاشتند. اینها شیطنت است. من نتایج خوبی با استقلال گرفتم.
وی اضافه کرد: در نیم فصل اول که تیمم کامل بود یک امتیاز از سپاهان پیش بودیم اما در نیم فصل دوم تیم به هم ریخت. اکنون وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا را مقایسه کنید. در آسیا پرسپولیس 3 بازیکن اضافه دارد و ببینید چقدر تغییر کرده است اما ما چندین بازیکن خود را نداشتیم بعد می‌گویند مظلومی بهانه گیری می‌کند. در حالی که نبود چند بازیکن برنامه تاکتیکی تیم را با مشکل مواجه می‌کند. من دنبال بهانه نیستم.
مظلومی گفت: برخی حواشی با غرض ورزی برای ما ایجاد می‌شود. نظر سنجی می‌گذارند. این مسائل کهنه شده است. مظلومی با قدرت کارش را انجام می‌دهد و در آخر فصل تصمیم می‌گیرم که در استقلال بمانم یا نه.
وی در مورد وضعیت جباری گفت: جباری به ما قول داد که خودش را به بازی الجزیره برساند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندی : پنالتی روی من صد درصد بود


فریدون زندی، هافبک تکنیکی استقلال، در بازی استقلال و مس سرچشمه یکبار دیگر گلزنی کرد. او که پیش از این هم روی شوت‌های بی‌نظیرش موفق به باز کردن دروازه حریفان شده بود، این بار هم ترک عادت نکرد تا در کرمان یکی از گل‌های زیبای خود را به ثمر برساند.
*استقلال در کرمان به یک پیروزی مهم دست یافت، در مورد بازی صحبت کن.
بازی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم انجام دادیم. برای ما 3 امتیاز این بازی اهمیتی ویژه داشت و خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم اگرچه که معتقدم باید همین روند را در 5 بازی بعدی هم داشته باشیم.
*فریدون زندی انگار به روزهای خوب خود به لحاظ آمادگی برگشته است.
بله، خدا را شکر بعد از نیم‌فصل اول که به دلیل مصدومیت شرایط چندان خوبی نداشتم، حالا به آنچه که ایده‌آل است نزدیک می‌شوم و امیدوارم بتوانم بیشتر به استقلال کمک کنم.
*پیش از این با شوت‌زنی توانسته بودی دروازه حریفان را باز کنی و این‌بار دوباره این اتفاق افتاد.
همه به من می‌گویند شوت بزن. در بازی با مس سرچشمه هم این اتفاق افتاد و موقعیت خوبی داشتم که حس کردم باید شوت بزنم و خدا را شکر گل شد. دوست دارم بیشتر گل بزنم البته خیلی هم دوست دارم تا بیشتر پاس گل هم بدهم.
*با این برد استقلال به سه امتیازی صدرنشین رسید.
ما باید از 5 بازی باقی‌مانده بیشترین امتیازات را به نفع خود جمع کنیم و البته منتظر لغزش سپاهان هم بمانیم. متأسفانه فعلا قهرمانی دست ما نیست و باید به روزهای بعدی چشم بدوزیم.
*سپاهان هم این هفته یک بازی مهم با پرسپولیس خواهد داشت؟
من به شخصه معتقدم سپاهان، پرسپولیس را می‌برد، به خاطر همین می‌گویم که باید منتظر لغزش‌های بعدی سپاهان باشیم.
*آندرانیک تیموریان هم به ترکیب استقلال برگشت، حضور دوباره او را چطور دیدی؟
حضور تیموریان در تیم خیلی مهم بود، البته طبیعی است که او هنوز به شرایط آرمانی نرسیده، با این حال او برای استقلال خیلی زحمت کشید و بازی به بازی بهتر هم می‌شود.
*قضاوت داور را چطور دیدی؟ مسی‌ها هم اعتقاد داشتند که گل استقلال آفساید بود!
گل ما اصلا آفساید نبود، ضمن اینکه ما هم به داوری اعتراض می‌توانیم داشته باشیم، چون روی خود من پنالتی اتفاق افتاد که صددرصد هم بود ولی داور از آن گذشت.
*و این هفته رویاروی صبا قرار می‌گیرید؟
به هرحال آنها هم با اعتماد به نفس رویاروی ما قرار می‌گیرند، اما ما به 3 امتیاز نیاز داریم و برای برد به زمین می‌رویم.
*حرف پایانی؟
از هواداران استقلال تشکر می‌کنم و امیدوارم تا همچنان حمایت قاطعی از ما داشته باشند./ش
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرفهای مظلومی از زبان دنیزلی سبز شد !\


امروز حرفهای مظلومی از زبان سرمربی پرسپولیس سبز شده است....دنیزلی هم همان حرفهایی را می زند که مربی به زعم برخی مغرضان غیر حرفه ای استقلال به زبان می آورد و جالب اینجاست که هیچ کس هم این حرفها را بهانه جویی تلقی نمی کند و آن را به حساب غیر حرفه ای بودن دنیزلی نمی گذارد....

خستگی بدنی و ذهنی برای حریف حرفه ای است،برای آبی پوشان بهانه جویی؟!
دنیزلی ، سرمربی پرسپولیس که به زعم اهالی فوتبال یک مربی حرفه ای خارجی محسوب می شود پس از شکست در مصاف با داماش گیلان صحبت از خستگی ذهنی وبدنی بازیکنانش را به میان آورد و دلیل عمده نمایش ضعیف شاگردانش را خستگی عنوان کرد.
این موضوع در حالی است که تیم پرسپولیس طی چند ماه گذشته نه درگیر جام حذفی بوده است و نه تعطیلات وقت و بی وقت لیگ را به بازی های فشرده و تمرینات بی تعطیلات گذرانده است.
روزی که پرویز مظلومی بحث خستگی مفرط بازیکنانش راپیش کشید، بودند برخی افراد بی هیچ تفکر و تعقل منطقی به سرمربی آبی پوشان تاختند و حرفهای به حق مظلومی را بهانه جویی تعبیر کردند ! استقلال تنها تیمی بود که در تمامی آن روزهایی که سایر تیمها مشغول بدنسازی بودند و در تعطیلی بازیها به سر می بردند تحت فشار بسیار زیاد در فواصل زمانی کوتاه بازی می کرد ،در گیر جام حذفی بود و بازیهای پلی آف آسیا را پشت سر می گذاشت و دقیقا همین بازیهای زود به زود و پرفشار وخستگی ناشی از آن که مسافرت های پیاپی را نیز به همراه داشت موجبات مصدومیت بازیکنان را نیز فراهم آورده بود .در همان روزها مظلومی بحث منطقی خستگی بازیکنانش را مطرح کرد که با واکنش برخی افراد مواجه شد .بعضی حتی پا را فراتر گذاشته و سرمربی آبی پوشان را غیر حرفه ای خواندند ! امروز اما می بینیم وقتی رقیب سنتی در شرایطی تقریبا مشابه با ماههای گذشته استقلال مواجه شده است چنین موضوعی را پیش کشیده و به آن می پردازد .دنیزلی که به زعم دوستان ،یک مربی حرفه ای و بین المللی نیز محسوب می شود ،و به دنبال او حتی کرانچار دیگر مربی خارجی لیگ و سرمربی سپاهان خستگی بازیکنانشان را مطرح کرده اند آن هم در حالیکه هیچکدام از این تیمها هرگز و در هیچ زمانی روزهای پرفشاری را که آبی پوشان پشت سرگذاشتند تجربه نکردند و هیچ کدام ، نه پرسپولیس و نه سپاهان در هیچ زمانی درگیر رقابت در سه جام نبودند و 4 روز یکبار در یک بازی حساس به میدان نرفتند!
و امروز حرفهای مظلومی سبز شده است....دنیزلی هم همان حرفهایی را می زند که مربی به زعم برخی مغرضان غیر حرفه ای استقلال به زبان می آورد و جالب اینجاست که هیچ کس هم این حرفها را بهانه جویی تلقی نمی کند و آن را به حساب غیر حرفه ای بودن دنیزلی نمی گذارد....
شرایط نیمه مشابه ،امروز به همگان ثابت کرد که مظلومی و شاگردانش چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند و چه شاهکاری رقم زدند که توانستند با تقدیم قهرمانی جام حذفی به هوادارانشان و صعود به عنوان نخستین تیم به لیگ قهرمانان آسیا در سال بعد هنوز هم مقتدرانه در جاده قهرمانی لیگ قدم بردارند و از کورس عقب نمانند.شاگردان مظلومی از جان مایه گذاشتند تا بتوانندهنوز هم در آسیا امیدوارانه به بازیهای پیش رو نگاه کنند.
اتفاقا مظلومی یک مربی کاملا حرفه ای است که می تواند در عین خستگی ذهنی و بدنی بازیکنانش همچنان هم روحیه قهرمانی را در آنها حفظ کند و برای رسیدن به دومین جام قهرمانی و شکست رکوردی دیگر با چنگ و دندان در جبهه های مختلف مبارزه کند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنکه: می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با رسیدن بازیکنان مصدوم می‌توانیم برای کسب عنوان قهرمانی بجنگیم.
میشائیل هنکه پس از برتری 3 بر صفر مقابل صبای قم گفت: مهم این بود که بازی خوبی انجام دادیم. در حال حاضر بازیکنان مصدوم ما مانند تیموریان و جباری رسیده‌اند و می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم.
وی با اشاره به مطلبی که در یکی از روزنامه‌ها از قول او در مورد خبرنگاران ایرانی عنوان شده بود گفت: در یکی دو روز گذشته مطلبی را در یکی از روزنامه‌ها خواندم که از قول من اعلام شده بود با خبرنگاران مشکل دارم و گفته بودم که خبرنگاران تاکتیک‌ را نمی‌دانند اما اصلا این طور نبوده و مشکلی با هیچ کس ندارم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورحیدری: از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم، نباید صدایم را بالا می‌بردم
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از رسانه‌ها عذر خواهی می‌کنم و نباید در تمرین تیم صدایم را بالا می‌بردم.
منصور پورحیدری پس از پیروزی 3 بر صفر برابر صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: فشار تمرینات درچند روز اخیر زیاد شده بود و در نیمه دوم خسته بودیم و بازیکنان هم که در نیمه اول 3 گل زدند اشباع شده بودند.
وی در مورد درگیری‌اش با خبرنگاران در تمرین استقلال گفت: مشکلی وجود نداشت. از خبرنگاران خواهش کردم بیرون بروند اما من از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم. باید خودم را کنترل می‌کردم. قبول دارم مقصر بودم اما برخی هم کم لطفی می‌کنند.
پورحیدری با اشاره به درگیری‌اش در کرمان با گزارشگر برنامه 90 گفت: بحث آن درگیری با درگیری تهران فرق داشت. آن گزارشگر از پشت ماشین شروع به گرفتن مصاحبه‌های فنی کرده بود اما بارها ما از او خواهش کردیم که این کار را نکند. مسئول رسانه‌ای ما به او گفت در پایان بازی هر بازیکنی را که بخواهید برای مصاحبه می‌آوریم اما باز هم او کارش خودش را کرد. او از میکروفنی که داشت سوء استفاده کرد. آن مسئله هیچ ارتباطی با آن فرد ویلچر نشین نداشت ولی برخی یا جوانی می‌کنند یا ضعیف هستند و مسائل را به هم می‌خواهند ارتباط بدهند.
پور حیدری افزود: در جلسات پیش از مسابقه که 14،15 نفر صورت جلسه را امضاء می‌کنند بارها خواهش کردند به این قانون احترام گذاشته شود و در محوطه از بازیکنان و مربیان مصاحبه گرفته نشود. بازیکنان بارها به من گفته‌اند ما در رختکن می‌خواهیم لباس عوض کنیم و مربیان هم دوست ندارند در رختکن مصاحبه کنند.
سرپرست استقلال تصریح کرد: روز شنبه اگر من آن خبرنگار را در تمرین استقلال ببینم از او عذرخواهی خواهم کرد. باز هم از رسانه‌ها و رادیو و تلویزیون معذرت می‌خواهم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
رحمتی: فکر کردم ساق پایم شکسته است/ خوشحالم شرمنده نشدیم
دروازه‌بان استقلال گفت: وقتی فیلم مصدومیتم در بازی قبلی را دیدم خیلی ترسیدم و فکر کردم ساق پایم شکسته و رویم را برگردانم تا دوباره آن صحنه را نبینم.
مهدی رحمتی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل صبای قم گفت: خوشحالم که مصدومیتم جدی نبود. پس از صحنه‌ای که آسیب دیدم خیلی ترسیدم و فکر کردم ساق پایم شکسته اما خدا را شکر پزشکان تیم چند روز گذشته کمک زیادی به من کردند تا دوباره به شرایط بازی بازگردم.
وی در مورد بازی گفت: از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و خدا هم کمک کرد که شرمنده هواداران نباشیم. صبا در این بازی خوب ظاهر شد و چند موقعیت خطرناک را در نیمه دوم روی دروازه ما خلق کرد.
دروازه بان استقلال اضافه کرد: نیمه اول 3 گل زدیم و طبیعی است تیمی که با 3 گل از حریف پیش می‌افتد مقداری عقب نشینی کند.
رحمتی با اشاره به دیدارهای آسیایی اظهار داشت: استقلال در آسیا چیزی برای از دست دادن ندارد و ما برای شکست الجزیره به امارات خواهیم رفت.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی: مزد بازی‌ هجومی‌مان را گرفتیم

سرمربی تیم استقلال با ابراز رضایت از بازی شاگردانش در دیدار برابر صبا گفت: سراسر هجومی بودیم و مزد آن را گرفتیم.
پرویز مظلومی پس از برتری 3 بر صفر برابر صبای قم در شرایطی که خبرنگاران رسانه‌های مکتوب در سالن کنفرانس بودند، او در راهروی منتهی تونل ورزشگاه در جمع خبرنگاران ایستاد و گفت: من مشکلات تک تک خبرنگاران را درک می‌کنم و امیدوار هستم مشکل شما طوری حل شود که به صورت دقیق بعد از هر بازی به کارهای خود برسید.
وی تاکید کرد: در نیمه اول بسیار فوق العاده و هجومی بازی کردیم و سعی داشتیم 45 دقیقه حریف را در زمین خودش پرس کنیم. با توجه شرایط زمین و بارندگی به هدف خودمان رسیدیم.
سرمربی استقلال افزود: از نیمه اول خیلی راضی هستم. سراسر هجومی بودیم و مزد زحمات خود را گرفتیم. در نیمه دوم طبیعی بود که صبا چون چیزی برای از دست دادن نداشت حمله کند و دو توپ هم به تیر دروازه ما بزند.
مظلومی اظهار داشت: پس از اینکه به 3 گل رسیدیم سعی کردم مجتبی جباری را وارد زمین کنم. او دقایقی بدون مشکل بازی کرد. خیالم از بابت این بازی راحت شد و حتی به تیموریان هم استراحت دادم.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اگر در ضد حملاتی که فوق العاده روی آن خوب کار می‌کردیم دقت و تمرکز لازم را داشتیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. باید روز چهارشنبه مقابل تیم خوب الجزیره قرار بگیریم و قطعا آن بازی به نیمه دوم آن بازی ربط داشت.
وی اضافه کرد: بچه‌ها می‌دانند الجزیره را می‌شود در امارات شکست داد. اصلا ناامید نیستیم. به دنبال این هستیم در 3 بازی آینده 6 امتیاز بگیریم و شاید آن وقت به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد رفتیم. تمام تمرکز ما روی شکست الجزیره است. ما برای این بازی خارج از خانه تمرینات تاکتیکی بسیار خوبی علیرغم فرصت کم داشتیم. فقط امیدوارم اتفاقاتی که در تهران افتاد در امارات نیفتد و بدشانس نباشیم.
مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا برای تمدید قرارداد با شما حرفی زده‌اند یا خیر گفت: هیچ حرفی با من نزده‌اند. ما تا پایان فصل 4 فینال بسیار سخت در پیش داریم. با توکل به خدا و با تمرکز به هدفمان می‌رسیم.
وی درباره مشکلات مالی استقلال گفت: صد در صد مشکلات مالی در نتیجه بازی با الجزیره تاثیر گذار بود. ما قهرمان جام حذفی شدیم و همه تلاش کردند اما مشکلات مالی داریم. امیدوارم تعهدات به بازیکنان که بخش اعظمی از پاداش‌ها و قرارداد‌ها است به زودی انجام شود.
مظلومی یادآور شد: در تاریخ 30 فروردین فتح الله زاده چک‌های زیادی را در دست بازیکن دارد. امیدواریم همه به فتح الله زاده کمک کنند تا قبل از بازی با الجزیره با توجه به قول وزیر ورزش مشکل ما حل شود. الجزیره تا بن دندان مسلح مقابل ما به میدان خواهد آمد و ما هم باید برای 3 امتیاز به امارات برویم. انشاالله بتوانیم با یک نتیجه خوب به مرحله بعدی لیگ قهرمانان
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس کیانوش روی پیراهن بازیکنان استقلال
در بازی با شهرداری تبریز، استقلالی‌ها دست به کار متفاوتی خواهند زد.گفته می‌شود مسوولان باشگاه به خواست اعضای کادرفنی پیراهن‌هایی منقش به چهره کیانوش رحمتی را می‌پوشند تا از تلاش این بازیکن در فصل یازدهم تشکر کنند.
چنین کاری را تیم اوساسونا برای نکونام کرد. کیانوش رحمتی در شرایطی با پارگی رباط پایش روبرو شد که در چند بازی، تنهایی جور خط میانی استقلال را به دوش کشید. وقتی تیموریان و جباری مصدوم شدند تنها کیانوش رحمتی بود که به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت اما این بازیکن هم به دلیل فشار شدید بازی‌ها با مصدومیت شدید از ناحیه رباط پا روبرو شد و سرانجام او هم مثل تیموریان و جباری از میادین دور شد.
شدت مصدومیت کیانوش نسبت به دیگر بازیکنان استقلال بیشتر است و همین بهانه‌ای شده تا در بازی بعد استقلال که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، استقلالی‌ها تدارک یک پیراهن جدید منقش به چهره کیانوش رحمتی را ببینند تا از
زحمات این هافبک زحمتکش تجلیل شود. رحمتی تا 9 ماه دیگر نمی‌تواند برای استقلال بازی کند و زمان بازگشت او به میادین احتمالا اواسط فصل آینده یعنی لیگ دوازدهم خواهد بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح اله زاده بماند،اسکلت اصلی تیم حفظ می شود
به گزارش سایت رسمی کانون هواداران استقلال ،در صورت تصمیم مدیر عامل استقلال به ماندن در این تیم در پایان فصل ، اسکلت اصلی تیم حفظ خواهد شد.فتح اله زاده می خواهد قرارداد بازیکنان استقلال را برای فصل جدید تمدید کند گویا قراار است فقط 5 بازیکن به نفرات فعلی اضافه شوند
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: هیچگاه از استقلال فرار نمی‌کنم
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید فعلا برای فصل آینده با پرویز مظلومی و هیچ گزینه دیگری صحبت نکرده است.

  • علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم و نزدیک شدن به صدر جدول در گفتوگو یی، درباره وضعیت استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، احتمال کناره گیری از مدیر عاملی استقلال در فصل آینده، کادر فنی فصل بعد استقلال و موضوعات دیگر صحبت کرد.
    * درباره دیدار با صبای قم که با پیروزی سه بر صفر شما همراه بود صحبت کنید.
    بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و کادر فنی هم تدبیر خوبی برای این بازی اندیشیده بود. تیم خیلی بزرگی را با نتیجهبسیار خوبی شکست دادیم. ویسی از پدیده‌های مربیان امسال به حساب می‌آید و الحق و الانصاف بازی بسیار خوبی و با برنام‌های را ارائه دادند. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم پیروز شویم.
    * پس از تساوی دیدار سپاهان و پرسپولیس این بهترین موقعیتی بود که استقلال خود را به یک امتیازی سپاهان صدرنشین برساند.
    به هر حال تمام بازیکنان تلاش کردند و همه به این رسیده‌اند که چهار فینال دیگر را پیش‌رو داریم و باید با موفقیت آنها را پشت سر بگذاریم. مطمئنا سپاهان امتیاز از دست می‌دهد و ما به دنبال فرصت هستیم تا به صدر جدول بازگردیم.
    * آخرین باری که یک تیم توانست همزمان قهرمان جام حذفی و لیگ شود، مربوط به سالها پیش است.
    استقلال که تاکنون همزمان قهرمان جام حذفی لیگ نشده و نتوانسته در یک سال دو جام را کسب کند و تیم‌های دیگری هم که به این نتیجه رسیدهاند کار بسیار بزرگی انجام دادهاند. انشاءالله بازیکنان ما بتوانند به این مهم دست پیدا کنند.
    * صحبتهای زیادی هم از سوی شما و هم از جانب رییس هیات مدیره باشگاه مبنی بر ادامه همکاری شما با استقلال مطرح میشود، درباره این موضوع توضیح دهید؟
    احتمال زیاد سال آینده کار مشکلی پیش‌رو خواهد بود. من هم گفتم که اگر دوست داشته باشند، در هیات مدیره باشگاه فعالیت میکنم چرا که من هیچ گاه از استقلال فرار نمی کنم، حتی اگر در این تیم هم نباشم روی سکوها می‌نشینم و از آن حمایت می‌کنم چون با استقلال بزرگ شده‌ام. به همین دلیل گفتم که از حالا به فکر مدیر عاملی برای سال آینده باشند. اخیرا دیدم که روزنامه‌ای روزی از حضور قریب و روزی از افراد دیگر صحبت می‌کند، از همین رو خودم مصاحبه کردم که بدانند چسبیده به این پستها نیستم و فکر می‌کنم که بهترین جواب را هواداران عزیز که نور چشمان من هستند، شب گذشته به من دادند و این بهترین هدیه برای ما بود. من همیشه در ورزشگاه توسط هواداران تشویق می‌شوم و این لطف و از محبت تماشاگران استقلالی است، اما شب گذشته یک استثنا بود و تمام ورزشگاه مرا تشویق کردند و این مدالی است که آنها به من دادند. ما همیشه با تمام وجود کار می‌کنیم و به دنبال حاشیه‌ها نیستیم. این طور عادت ندارم که هستم از همه تعریف کنم و وقتی که می‌روم پشت سر کسی صحبت کنم. برای تیمهای مانند استقلال و پرسپولیس مهم این است که یکدل باشند و امیدوارم که با همین یکدل بودن بتوانیم برابر الجزیره در امارات هم نتیجهبگیریم.
    * استقلال این هفته بازی مهمی در امارات پیش‌رو دارد. چشم خیلی‌ها در فوتبال ایران به این بازی است.
    در لیگ قهرمانان خیلی خوب نتیجه نگرفتیم، اما عملکرد بدی هم نداشتیم. در جدول دوم هستیم. 9 امتیاز دیگر مانده است که باید برای کسب آن تلاش کنیم. 9 امتیاز از مجموع 18 امتیاز رفته است که ما توانستیم چهار امتیاز آن را کسب کنیم و 9 امتیاز دیگر باقی مانده است که با این بازیکنانی که من می‌بینم، فکر می‌کنم می‌توانند به طور کامل آن را کسب کنند. اگر هم نتوانستند به عنوان تیم دوم صعود می‌کنیم و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.
    * اما با روندی که سپاهان طی می‌کند، ممکن است به عنوان صدرنشین گروه خودش صعود کند و در صورت دوم شدن استقلال باز هم دو نماینده ایرانی به آسیا به هم می‌خورند.
    متاسفانه این موضوع وجود دارد و خیلی ناراحت کننده است که با دست خودمان یک نماینده ایرانی را حذف کنیم، چرا که به هر حال آنها نیز ایرانی هستند و فرقی وجود ندارد. امیدوار هستم که این اتفاق نیفتد و استقلال در صدر جدول قرار گیرد.
    * مهدی رحمتی گفته است که اگر استقلال او را بخواهد می‌ماند. برنامه شما برای این بازیکن چیست؟
    رحمتی بازیکنی نیست که لازم باشد درباره او بحث کرد و چشم بسته همه به دنبال او هستند. رحمتی علاوه بر این که دروازه‌بان بزرگی است، از نظر اخلاقی هم بازیکن بزرگ و با معرفتی است. او تیم دوست است و به آن تعصب دارد. در حالی که پایش آسیب دیده بود و با این که هیچ کس اجباری به بازی کردن او نداشت، به میدان رفت چرا که می‌خواهد نان حلال به خانهاش ببرد. ما حتما او را می‌خواهیم و امیدوار هستم که او هم بماند. فکر میکنم که رحمتی اولین فردی باشد که با او قرارداد میبندیم.
    * غلامرضا عنایتی در فصل آینده استقلالی می‌شود؟
    عنایتی بازیکن بسیار خوبی است و ما هم در تیممان یک بازیکن سرزن خوب کم داریم که او میتواند به ما کمک کند. نیم فصل هم در تلاش بودیم که او را جذب کنیم، اما صبایی‌ها موافقت نکردند و او هم از گزینه‌ای است که دوست داریم سال آینده در خدمتش باشیم.
    * شایعاتی مبنی بر مذاکره با مربیانی همچون فاتح تریم و کریستوف دام مطرح شده است. آیا تصمیمی برای کادر فنی فصل آینده گرفته‌اید؟
    من همیشه سعی کرده‌ام که با منطق زندگی کنم و تمام حرفهایم را رو راست بزنم. حتی بعضی‌ها به من حمله کردند که با این کار باعث تضعیف روحیه می‌شوم، اما من حتی درباره خودم هم می‌گویم که ممکن است بروم، پس چرا روحیه من تضعیف نمی‌شود. باید حرفه‌ای باشیم. از حالا نمی‌توان ذهنیت مظلومی را بر هم زد، چرا که او روی قهرمانی تمرکز کرده است. برای ماندن شرایطی وجود دارد و باید درباره آن صحبت کنیم. حتی ممکن است او نخواهد در استقلال بماند. یک طرف مساله ما هستیم. حالا ممکن است مظلومی دو جام بگیرد و در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی بگیرد، اما خودش نخواهد در تیم بماند. هیچ مدیری راضی نیست مربی را که دو جام گرفته، از دست بدهد. گزینه نخست ما پرویز مظلومی است و پس از پایان لیگ درباره این موضوع مذاکره خواهیم کرد.
    * آیا مذاکره با مربیان خارجی که مطرح شده، صحت دارد؟
    فعلا با هیچ گزینه ایرانی یا خارجی صحبت نکرده‌ایم. ممکن است برای بازیکن زودتر به فکر باشیم، ولی مربی زمان زیادی نمی‌خواهد. برای مذاکره با بزرگترین مربیان جهان نیز سه روز زمان کافی است.
    * درباره دروازه‌بان فصل آینده استقلال نیز شایعاتی مبنی بر این که به دنبال "یان موچا" دروازهبان هستید، مطرح شده است.
    ما سه دروازه‌بان جوان خوب داریم و زمانی که رحمتی باشد، نیاز به دروازه‌بان دیگری نداریم. در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم و تا هفته آینده این موضوع را تمام کنیم.
    * چند روز پیش در تمرین استقلال بین پورحیدری و خبرنگاران مشکلی به وجود آمد.
    پورحیدری از قبل گفته بود که خبرنگاران پشت در اتاق مربیان نایستند و این حریم حفظ شود. پورحیدری باز هم خواهش کرده بود که این کار انجام نشود، اما گویا مسائلی به وجود آمد. ضمن این که شب گذشته پس از بازی او به خاطر همین مساله از رسانه‌ها عذرخواهی کرد. به هر حال او تحت فشار است و از پیشکسوتان قابل احترام فوتبال ما است./
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پشت پرده ی اصرار پر افتخارترین مدیرعامل تاریخ استقلال به جدایی
این روزها اصرار دکتر فتح اله زاده مدیرعامل استقلال به جدایی از این تیم موجبات تعجب افکار عمومی را فراهم آورده است .
به گزارش سایت رسمی کانون هواداران استقلال ،این روزها اصرار دکتر فتح اله زاده مدیرعامل استقلال به جدایی از این تیم موجبات تعجب افکار عمومی را فراهم آورده است . نظرات هواداران استقلال در نظرسنجی های مختلف نشان از مخالفت آنها با این موضوع دارد.شنیده ها حاکی از آن است که دلیل اصلی طرح موضوع جدایی از استقلال از سوی فتح اله زاده، فشار ناشی از بدهی هایی است که از دوران مدیریتهای قبلی این باشگاه بر جای مانده است و این درحالی است که حدود 60 درصداز قرار دادهای امسال پرداخت شده است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
پشت پرده ی اصرار پر افتخارترین مدیرعامل تاریخ استقلال به جدایی
این روزها اصرار دکتر فتح اله زاده مدیرعامل استقلال به جدایی از این تیم موجبات تعجب افکار عمومی را فراهم آورده است .
به گزارش سایت رسمی کانون هواداران استقلال ،این روزها اصرار دکتر فتح اله زاده مدیرعامل استقلال به جدایی از این تیم موجبات تعجب افکار عمومی را فراهم آورده است . نظرات هواداران استقلال در نظرسنجی های مختلف نشان از مخالفت آنها با این موضوع دارد.شنیده ها حاکی از آن است که دلیل اصلی طرح موضوع جدایی از استقلال از سوی فتح اله زاده، فشار ناشی از بدهی هایی است که از دوران مدیریتهای قبلی این باشگاه بر جای مانده است و این درحالی است که حدود 60 درصداز قرار دادهای امسال پرداخت شده است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرمت موی سپیدش را نگه داریم: پورحیدری اسطوره این فوتبال است
ایکاش کمی فقط کمی به جای زیر سوال بردن اسطوره با شخصیت فوتبال و سرمربی پر افتخار اسبق تیم ملی و استقلال خودمان را جای او می گذاشتیم و کمی حرفه ای تر رفتار می کردیم که اگر چنان کرده بودیم چنین نیز نمی شد

منصور پورحیدری ، سالهای سال ،چه آن زمان که در زمره بازیکنان استقلال بود وچه از روزی که ردای مربیگری را بر دوش انداخت ،همیشه و همیشه با منش و رفتاری که از خود بروز داده است هرگونه حرف و حدیث ، بی احترامی و حاشیه ها را از خود دور کرده است.
پور حیدری یکی از اسطوره های بی مثال استقلال و فوتبال ایران محسوب می شود و این موضوع نه تنها فقط و فقط با استناد به کارنامه درخشان منصورخان بلکه با توجه به نوع رفتار و شخصیت بزرگمرد تاریخ استقلال به دست آمده است.
اما امروز می بینیم که برخی از دوستان عزیز و همکاران محترم در بعضی رسانه ها تنها با استناد به خبری که مطمئنا همچون بسیاری از خبرهای حاشیه ای دیگر، پس از کلی تغییر و تحول به سمعشان رسیده است چشمشان را بر روی همه ی آن چیزهایی که پورحیدری را به یکی از بزرگمردان تاریخ فوتبال ایران بدل کرده است بسته و قلمشان را بی تامل بر روی کاغد لغزانیده اند....
آنهایی که معتقدند که باعث و بانی شماره یک بزرگ شدن پورحیدری ها بوده اند ، ایکاش با آن همه تجربه نیم نگاهی به گذشته منصورخان می انداختند ، که اگر چنین می کردند مطمئنا به این مهم دست می یافتند که بزرگانی در حد منصور پورحیدری با سبقه درخشان چه در استقلال و چه در تیم ملی جزء معدود کسانی در فوتبال این مرزو بوم بوده اند که برای بزرگ شدن نیاز چندانی به تعریف و تمجید های امثال ما نداشته اند و قلم ما هر زمان که برای توصیف عملکردشان بر روی کاغذ سرخورده است بی نیاز از هر بزرگنمایی ،ناخود آگاه حقایقی را برصفحه نشانده است که همین حقایق و همان عملکرد و کارنامه و منش برای بزرگ شدن ، برای اسطوره شدن منصورخان پورحیدری کافی و وافی بوده است.
برای پیدا کردن تنها نمونه ای از حاشیه های بیشمار فوتبال ایران و منصوب کردن آن به بزرگمرد استقلال هر آنچه بر ذهنمان فشار بیاوریم مطمئنا به نتیجه ای نخواهیم رسید و امروز در حالی عملکرد پورحیدری را زیر سوال می بریم که بی توجه به دلیل و علت این مساله، تنها معلول را نشانه گرفته ایم.
بد نیست که گهگاهی در کنار فروکردن جوال دوز بر پهلوی دیگران سوزنی هم به خودمان بزنیم...شرایط امروز استقلال ، شرایطی بسیار حساس است که ثانیه به ثانیه اش می تواند بر روی عملکرد آبی پوشان در طی مسیر قهرمانی تاثیرگذار باشد . استقلال امروز لحظات بسیار پر فشاری را سپری می کند و در میان همه ی این فشارها برخی دوستان هم مزید بر علت می شوند .هنوز یادمان نرفته است که یکی از همکاران عزیز خواسته ، یا ناخواسته با به قولی "فالگوش" ایستادن پشت در رختکن آبیها چه حاشیه هایی را برای شاگردان مظلومی فراهم کرد و....امروز مطمئنا بی موقع ترین زمان برای دست و پنجه نرم کردن آبی پوشان با اینگونه حاشیه های رنگارنگ است و منصور پورحیدری با آن سن و سال و آن همه تجربه در میادین مختلف مطمئنا بسیار بهتر از من و شما می داند که حاشیه ها در این برهه چگونه می تواند کمر تیم رابشکند....
ایکاش کمی ، فقط کمی به جای این همه ادعا حرفه ای فکر می کردیم و حرفه ای تر عمل می کردیم که اگر چنین بود هرگز چنان اتفاقاتی رقم نمی خورد و به دنبال آن هرگز چشممان را بر روی همه چیز نمی بستیم و اسطوره پر افتخار مان را زیر سوال نمی بردیم
ایکاش گوشمان کمی شنواتر بود و می فهمیدیم که فوتبال حرفه ای این دوستی ها و رفاقتهای خاله خرسه را بر نمی تابد و آنجا که بحث حرفه ای بودن مطرح می شود با قربان صدقه رفتن و ریش گرو گذاشتن نمی توان کنار زمین مصاحبه کرد وبعد از بازی دربدترین زمان ممکن یقه بازیکن عصبانی را گرفت و از او توقع سخن وری داشت! ایکاش کمی فقط کمی به جای زیر سوال بردن اسطوره با شخصیت فوتبال و سرمربی پر افتخار اسبق تیم ملی و استقلال خودمان را جای او می گذاشتیم و کمی حرفه ای تر رفتار می کردیم که اگر چنان کرده بودیم چنین نیز نمی شد ...حرمت موی سپید پورحیدری با شخصیت مثال زدنی که همه ی اهالی فوتبال از او سراغ دارند و عنایت به همه ی افتخاراتی که برای فوتبال این مرزو بوم به ارمغان آورده است بیش از اینهاست که بخواهیم بزرگ شدن بزرگمرد تاریخ فوتبالمان را در گروی جوهر قلممان بدانیم.........
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
جباری:بازی‌های فشرده بازیکنان استقلال را مصدوم کرد/با روحیه خوب به امارات می‌رویم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی‌های فشرده باعث شد تا مصدومان تیم زیاد شود.
مجتبی جباری در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد شرایط این تیم قبل از سفر به امارات و بازی با الجزیره عنوان کرد: بازی با صبای قم و پیروزی بر این تیم باعث شد شرایط بهتری پیدا کنیم و با روحیه بهتری به مصاف الجزیره برویم.وی افزود: بازی ها سخت و فشرده شده ولی با این حال معتقدم شرایطمان در جدول خوب است. به خاطر فشردگی مسابقات مصدومان زیادی دادیم اما هر روز بهتر از قبل می شویم. انگیزه خوبی در لیگ داریم و همه تلاش خود را برای قهرمانی می کنیم.
 
Similar threads

Similar threads

بالا