فال روزانه...فال حافظ

فال روزانه...فال حافظ


  • مجموع رای دهندگان
    61

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی علی;)
مثل همیشه.....

فال روز متولدین دی:
شما ممكن است وظایف و تعهدات مالی ای داشته باشید كه باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشكل شما گمشده هستند. تا زمانی كه بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری كنید، خیلی سخت است كه بخواهید موقعیت اخیر را اداره كنید با این وجود، شما نمی توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ كاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی كه تا كنون داشته اید تصمیم بگیرید. می توانید وقتی كه همه حقایق را كشف كردید، آن را اصلاح كنید.
حافظ :
بخواه جام صبوحی به ياد آصف عهد وزير ملک سليمان عماد دين محمود
بود که مجلس حافظ به يمن تربيتش هر آن چه می‌طلبد جمله باشدش موجود
تعبیر:به آرزوی خود می رسی. دنیا بر وفق مرادت می شود. هرچه بخواهی بدست خواهی آورد. خداوند را شاکر باش تا نعمات خود را بر تو ارزانی دارد.



عالی بود مرسی
خواهش میکنم...قابل نداشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روزانه شما پنجشنبه 20 بهمن 90
فال روزانه شما پنجشنبه 9 فوریه 2012

فروردین:
وقتی که همه چیز سرجای خود قرار گرفته و جفت و جور است روز نشاط انگیز و فرح بخشی می‌شود، بخصوص وقتی که شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه کارهای خیلی زیادی را انجام دهید. اما اکنون فعالیت‌های بیشتری را به برنامه تان اضافه نکنید، وگرنه با برنامه مغشوش و درهم برهمی مواجه می‌شوید که نمی‌دانید چه کارش کنید. پس حالا که در برنامه تان امکان تغییرات وجود دارد، انتخاب آگاهانه داشته باشید و با متنقل کردن یک یا دو قرار ملاقات به روز دیگر به دوستان خود نیز درس بدهید.
حافظ:
من و دل گر فدا شديم چه باک غرض اندر ميان سلامت اوست
فقر ظاهر مبين که حافظ را سينه گنجينه محبت اوست
تعبیر:دست از طلب بر ندار و از طعنه ی حسودان در هراس نباش. کاری که در پیش گرفته ای درست است و تو را به مقصد می رساند. همت و تلاش موفقیت تو را تضمین می کنند.


اردیبهشت:
شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.
حافظ:
شکر چشم تو چه گويم که بدان بيماری می کند درد مرا از رخ زيبای تو خوش
در بيابان طلب گر چه ز هر سو خطريست می‌رود حافظ بی‌دل به تولای تو خوش
تعبیر:راه پر خطر عشق را طی کردن کار هر کس نیست. مردی با اراده و قوی می خواهد تا از سختی های راه نهراسد. برای رسیدن به مقصود باید تلاش کرده و مأیوس نشوی.


خرداد:
شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.
حافظ:
آن که جز کعبه مقامش نبد از ياد لبت بر در ميکده ديدم که مقيم افتادست
حافظ گمشده را با غمت ای يار عزيز اتحاديست که در عهد قديم افتادست
تعبیر:مشکلات زندگی را بزرگ و غیر قابل حل ندان زیرا همه مشکلات در سایه ی تلاش و لطف خداوند حل خواهند شد. صبر و تحمل و ایمان به خدا را فراموش نکن و نا امید نباش.


تیر:
شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند
حافظ:
در هجر تو گر چشم مرا آب روان است گو خون جگر ريز که معذور نماندست
حافظ ز غم از گريه نپرداخت به خنده ماتم زده را داعيه سور نماندست
تعبیر:از دوری عزیزی در رنج و عذابی. با کمی صبر و تحمل دوباره او را خواهی دید. به اطرافیان خود بیشتر توجه کن و گاهی به یاد آنان باش. هیچ غم و اندوهی نیست که عاقبت به شادی و سرور مبدل نشود.


مرداد:
ذهن شما امروز ناآرام و بی تاب شده است، و نمی‌توانید به راحتی افکارتان را سازمان دهی کرده و به عمل تبدیل کنید. شما در حالیکه سعی می‌کنید که بفهمید چه مشکلی پیش آمده، شاید ناامید و مایوس هم بشوید. به جای اینکه به زور بخواهید اتفاقی بیفتد، فقط وقتی آرزوهایتان را ابراز می‌کنید، از این کار لذت ببرید. اگر صبر کرده و تماشا کنید این حس تا فردا شدیدتر خواهد شد.
حافظ:
رخ تو در دلم آمد مراد خواهم يافت چرا که حال نکو در قفای فال نکوست
نه اين زمان دل حافظ در آتش هوس است که داغدار ازل همچو لاله خودروست
تعبیر:به مراد و آرزوی خود خواهی رسید زیرا همه ی هدف تو رسیدن به آمال و آرزوهایت است. غم و اندوه را از وجود خود دور کن که فایده ای برای تو ندارد.


شهریور:
امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.
حافظ:
در پاش فتاده‌ام به زاری آيا بود آن که دست گيرد
خرم دل آن که همچو حافظ جامی ز می الست گيرد
تعبیر:امیدوار بودن، شانس موفقیت تو را بیشتر می کند. امید به لطف خداوند و صبر و تحمل و تلاش، رمز موفقیت انسان است.


مهر:
اگرچه شما الان در نظر افراد دیگر ظاهر آرام و ساکتی دارید، اما نمونه بسیار خوبی برای افراد دیگر هستید (در مورد اینکه چرا باید هنگام قضاوت کردن در مورد کتاب از روی جلد آن احتیاط کنند!). در زیر ظاهر آرام و متینتان شور و غوغایی برپا است و شما احتمالا سعی می‌کنید که آن را پنهان کرده و بروز ندهید. به جای تلاش برای فروخواباندن افکارتان، به خودتان قول دهید که ابدا هیچ کاری نکرده و فقط خودتان را با آنها سرگرم کنید.
حافظ:
هر که ترسد ز ملال انده عشقش نه حلال سر ما و قدمش يا لب ما و دهنش
شعر حافظ همه بيت الغزل معرفت است آفرين بر نفس دلکش و لطف سخنش
تعبیر:شرم و کمرویی را کنار بگذار و احساس خود را با دوست در میان بگذار تا سوء تفاهم بر طرف شود. عشق و محبت را با سود و زیان مال و منال برابر ندان. عشق و محبت، پایدار و همیشگی است اما ثروت دنیا، ناپایدار است.


آبان:
سیاره بخت شما یعنی بهرام به برج ماه حمل و نیز به یازدهمین خانه شما یعنی خانه گروه‌ها و ارتباطات وارد می‌شود، و نیاز شما به برقراری ارتباط حتی در سطح‌های خیلی بالا بیشتر می‌شود. شما امروز به تفریح و سرگرمی‌نیاز دارید، اما باید به انرژی‌های خرج کرده خود توجه کنید، وگرنه زودتر از موقع انرژی تان تحلیل می‌رود. وقتی که شما روزی این چنین خوش و زیبا دارید، عقب نشینی کردن برایتان مشکل ساز می‌شود، اما باید بدانید که تا یکی دو روز دیگر شما مثل الان شاد و خوش خواهید بود.
حافظ:
من که ره بردم به گنج حسن بی‌پايان دوست صد گدای همچو خود را بعد از اين قارون کنم
ای مه صاحب قران از بنده حافظ ياد کن تا دعای دولت آن حسن روزافزون کنم
تعبیر:کاری که شروع کرده ای نیمه تمام رها نکن و از ناملایمات زندگی نا امید و مأیوس نباش. به کار خود با دقت و تعمق بیشتر نگاه کن تا نقطه ضعف های خود را پیدا کنی. اگر به مقصود خود هم نرسیدی ناراحت نشو. زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. به خداوند توکل کن.


آذر:
شما خیلی دوست دارید که یک پروژه جدید را شروع کنید، اما امروز شما انقدر بی صبر و عجول هستید که امکان دارد یکی از تکه‌های اصلی پازل را گم کنید!! خوشبختانه صرف کردن تلاشی مضاعف برای برنامه ریزی کردن با چاشنی عجله کمتر و شکیبایی بیشتر، بین دردسر و موفقیت‌های کوچک تفاوت ایجاد می‌کند. شما ماجراجویی‌های بزرگی پیش رو دارید؛ پس اگر کارتان را با فکر کردن به مشکلات و سختی‌های کار آغاز نکنید، به نتیجه نخواهید رسید.
حافظ:
ما آبروی فقر و قناعت نمی‌بريم با پادشه بگوی که روزی مقدر است
حافظ چه طرفه شاخ نباتيست کلک تو کش ميوه دلپذيرتر از شهد و شکر است
تعبیر:مشکل تو چاره خواهد شد. فقط از درگاه خداوند حاجت خود را بخواه تا به تو کمک کند. به خود متکی باش و نا امید نشو.


دی:
شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.
حافظ:
گر چه صد رود است در چشمم مدام زنده رود باغ کاران ياد باد
راز حافظ بعد از اين ناگفته ماند ای دريغا رازداران ياد باد
تعبیر:گرفتار غم و حسرتی و حادثه ای تو را تهدید کرده است. نا امید نباش. هر رنج و سختی عاقبت به خوشی و آسایش مبدل خواهد شد. هر فراقی به وصال خواهد انجامید.


بهمن :
امروز شما به راه‌ها و روش‌های مختلفی می‌اندیشید که از کار کردن فرار کنید!! چرا که هنوز تب تعطیلات و روزهای بهاری شما را ول نکرده و ترجیح می‌دهید یا خارج از خانه تفریح کنید و یا با دوستانتان وقت گذرانی کنید!! اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌ها در حالیکه احتمال انجام دادن کارهای غیر عقلانی دیگر را نیز در شما نشان می‌دهد، نتایج منفی نیز به همراه دارد. اما ذهن شما هنوز هم تمام وقت کار می‌کند و شما قادر هستید که روش‌هایتان را به راه و روشهای مناسب تر تبدیل کنید. از تلاش کردن نترسید؛ چون شما به احتمال زیاد به چیزهایی که می‌خواهید می‌رسید.
حافظ:
رحم کن بر من مسکين و به فريادم رس تا به خاک در آصف نرسد فريادم
حافظ از جور تو حاشا که بگرداند روی من از آن روز که دربند توام آزادم
تعبیر:در هر کاری میانه روی پیشه کن و دقت عمل داشته باش. به فکر دوستان خود باش و آنان را از یاد نبر تا در روزگار تنگدستی و نیاز به کمک تو بشتابند. خود را از پند و اندرز بزرگان بی نیاز ندان و غرور و تکبر را کنار بگذار

اسفند:
شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.
حافظ:
بر سينه ريش دردمندان لعلت نمکی تمام دارد
در چاه ذقن چو حافظ ای جان حسن تو دو صد غلام دارد
تعبیر:منتظر پیامی از دوست و محبوب خود هستی. به زودی مرادت حاصل می شود. دوست به صداقت و سادگی تو نظر دارد. سعی کن تکبر و ریا را رها کنی تا به هدف خود برسی. رقیبان زیادی داری. نا امید نباش. آنکه ایمان داشته باشد پیروز است
 

F@tima s332

عضو جدید
کاربر ممتاز
دی:
شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.
حافظ:
گر چه صد رود است در چشمم مدام زنده رود باغ کاران ياد باد
راز حافظ بعد از اين ناگفته ماند ای دريغا رازداران ياد باد
تعبیر:گرفتار غم و حسرتی و حادثه ای تو را تهدید کرده است. نا امید نباش. هر رنج و سختی عاقبت به خوشی و آسایش مبدل خواهد شد. هر فراقی به وصال خواهد انجامید.


:cry:
مرسی;)
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
21 بهمن 1390
فروردین
هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است.

اردیبهشت
یک نفر رفتار عجیبی دارد و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد. با شعوری که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار کنید. جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید.

خرداد
امروز به طور غریزی اگ رمشکلی د رخانواده باشد متوجه می شوید اگر این طور بود کمی از خانه خارج شوید. درک و آگاهی شما، شما را به مسیری بسیار سودبخش و مفید می رساند، تنها سوال این است که آیا به حس ششم خود گوش می کنید؟ سعی کنید کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید.

تیر
هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید.

مرداد
شیر بودن یعنی شما دلسوز و با محبت و یک انسان لطیف، در زیر نمای با وقار بیرونی می باشید و این پیغامی است که شما امروز به بیرون می فرستید چرا که امروز بسیار مهربان و محتاط شده اید. بیشترین استفاده را از این حالت ملایمت خود ببرید. با مهم ترین افراد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید.

شهریور
دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید.اگر با یکی از همکاران مشکل دارید زمان خوبی برای رفع اختلاف است.اگر برای کسی زحمت کشیده اید وقتی از شما قدردانی کند خوشحال می شوید.

مهر
امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز خواهید گشت.

آبان
درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید.آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد.شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.

آذر
تاکید ستاره ای امروز روی طرز فکر و عقاید شماست. و موضوعی که برای شما خیلی مهم است ممکن است احساسات داغی را برانگیخته کند. بخصوص اگر در مورد وجدان یا یک مشکل اخلاقی باشد. شما در ضمن ممکن است در مورد یک پیشنهاد تعطیلات برافروخته شوید بخصوص اگر دیگران بر سر این که کجا بروید با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات یک چند روزی به تعویق بیفتند و بعد به یک راه حل مناسب می رسید.

دی
شما این طور فکر می کنید که یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید ولی لازم است که در این رابطه تجدیدنظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببینید. ولی این منصفانه نیست چون شما برای به دست آودن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

بهمن
ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند . بهمنی عزیز شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد.خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به نحو احسن استفاده کنید.

اسفند
امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند. در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند هر تصور غیر عادی استهلاکی را که تاکنون به مغزتان رسیده است بطور خلاصه ننویسید. (‌کامل بنویسید.)
 

anise b

عضو جدید
کاربر ممتاز
یا بخت و یااااااااااااااااااااااا اقبال.....
مرسی علی جووووووون......فقط چرا امروز خلاصه شده
 

mehrdad2012

عضو جدید
کاربر ممتاز
21 بهمن 1390
فروردین
هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است.

اردیبهشت
یک نفر رفتار عجیبی دارد و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد. با شعوری که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار کنید. جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید.

خرداد
امروز به طور غریزی اگ رمشکلی د رخانواده باشد متوجه می شوید اگر این طور بود کمی از خانه خارج شوید. درک و آگاهی شما، شما را به مسیری بسیار سودبخش و مفید می رساند، تنها سوال این است که آیا به حس ششم خود گوش می کنید؟ سعی کنید کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید.

تیر
هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید.

مرداد
شیر بودن یعنی شما دلسوز و با محبت و یک انسان لطیف، در زیر نمای با وقار بیرونی می باشید و این پیغامی است که شما امروز به بیرون می فرستید چرا که امروز بسیار مهربان و محتاط شده اید. بیشترین استفاده را از این حالت ملایمت خود ببرید. با مهم ترین افراد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید.

شهریور
دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید.اگر با یکی از همکاران مشکل دارید زمان خوبی برای رفع اختلاف است.اگر برای کسی زحمت کشیده اید وقتی از شما قدردانی کند خوشحال می شوید.

مهر
امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز خواهید گشت.

آبان
درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید.آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد.شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.

آذر
تاکید ستاره ای امروز روی طرز فکر و عقاید شماست. و موضوعی که برای شما خیلی مهم است ممکن است احساسات داغی را برانگیخته کند. بخصوص اگر در مورد وجدان یا یک مشکل اخلاقی باشد. شما در ضمن ممکن است در مورد یک پیشنهاد تعطیلات برافروخته شوید بخصوص اگر دیگران بر سر این که کجا بروید با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات یک چند روزی به تعویق بیفتند و بعد به یک راه حل مناسب می رسید.

دی
شما این طور فکر می کنید که یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید ولی لازم است که در این رابطه تجدیدنظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببینید. ولی این منصفانه نیست چون شما برای به دست آودن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

بهمن
ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند . بهمنی عزیز شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد.خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به نحو احسن استفاده کنید.

اسفند
امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند. در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند هر تصور غیر عادی استهلاکی را که تاکنون به مغزتان رسیده است بطور خلاصه ننویسید. (‌کامل بنویسید.)[
سلام علی جون خوب هستی .
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
21 بهمن 1390
فروردین
هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است.

اردیبهشت
یک نفر رفتار عجیبی دارد و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد. با شعوری که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار کنید. جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید.

خرداد
امروز به طور غریزی اگ رمشکلی د رخانواده باشد متوجه می شوید اگر این طور بود کمی از خانه خارج شوید. درک و آگاهی شما، شما را به مسیری بسیار سودبخش و مفید می رساند، تنها سوال این است که آیا به حس ششم خود گوش می کنید؟ سعی کنید کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید.

تیر
هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید.

مرداد
شیر بودن یعنی شما دلسوز و با محبت و یک انسان لطیف، در زیر نمای با وقار بیرونی می باشید و این پیغامی است که شما امروز به بیرون می فرستید چرا که امروز بسیار مهربان و محتاط شده اید. بیشترین استفاده را از این حالت ملایمت خود ببرید. با مهم ترین افراد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید.

شهریور
دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید.اگر با یکی از همکاران مشکل دارید زمان خوبی برای رفع اختلاف است.اگر برای کسی زحمت کشیده اید وقتی از شما قدردانی کند خوشحال می شوید.

مهر
امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز خواهید گشت.

آبان
درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید.آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد.شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.

آذر
تاکید ستاره ای امروز روی طرز فکر و عقاید شماست. و موضوعی که برای شما خیلی مهم است ممکن است احساسات داغی را برانگیخته کند. بخصوص اگر در مورد وجدان یا یک مشکل اخلاقی باشد. شما در ضمن ممکن است در مورد یک پیشنهاد تعطیلات برافروخته شوید بخصوص اگر دیگران بر سر این که کجا بروید با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات یک چند روزی به تعویق بیفتند و بعد به یک راه حل مناسب می رسید.

دی
شما این طور فکر می کنید که یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید ولی لازم است که در این رابطه تجدیدنظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببینید. ولی این منصفانه نیست چون شما برای به دست آودن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

بهمن
ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند . بهمنی عزیز شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد.خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به نحو احسن استفاده کنید.

اسفند
امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند. در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند هر تصور غیر عادی استهلاکی را که تاکنون به مغزتان رسیده است بطور خلاصه ننویسید. (‌کامل بنویسید.)[
سلام علی جون خوب هستی .
سیلام مهرداد جون...خوبم مرسییییییییی
 

mehrdad2012

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها چرا امروز خبری از محسن .،مرجان خانم ، بهنام نیست ؟
 

F@tima s332

عضو جدید
کاربر ممتاز
دی
شما این طور فکر می کنید که یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید ولی لازم است که در این رابطه تجدیدنظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببینید. ولی این منصفانه نیست چون شما برای به دست آودن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

خودم میدونم درنزدیکی من تعداد اینجورافرادزیاده چه دوستان چه آشنایان چه میشه کرد خدابهم صبربده:confused::(:cry:
چقدربده دیگران چشم دیدن خوشحالی وموفقیت آدم رونداشته باشن:mad:

سپاس
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روزانه شما یکشنبه 23 بهمن 90
فال روزانه شما یکشنبه 11 فوریه 2012
فال روز متولدین فروردین:
امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند
حافظ :
در ميخانه ببستند خدايا مپسند که در خانه تزوير و ريا بگشايند
حافظ اين خرقه که داری تو ببينی فردا که چه زنار ز زيرش به دغا بگشايند
تعبیر:گرفتار رنج و مصیبتی شده ای، اما نا امید نباش. پایان هر شب سیاه سپیدی روز است. دعا و نیایش به درگاه خدا به قلب تو آرامش می بخشد و به تو کمک می کند تا بهتر تصمیم بگیری. امیدوار باش.

فال روز متولدین اردیبهشت:
شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.
حافظ :
رسم بدعهدی ايام چو ديد ابر بهار گريه‌اش بر سمن و سنبل و نسرين آمد
چون صبا گفته حافظ بشنيد از بلبل عنبرافشان به تماشای رياحين آمد
تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

فال روز متولدین خرداد:
به آندسته از خانمها كه رازی در دل دارند توصیه میشود در بازگویی آن به شخص مورد اطمینان خود نیز بااندیشه و احتیاط عمل كنند . به متاهلین بویژه آقایان توصیه میشود اینروزها با یك شاخه گل، یك هدیه كوچك، حتی یك كارت زیبا سبب شوند فضای خانوداگی شان رنگ و روح تازه ای بگیرد .
حافظ:
مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدين راه بشد يار و ز ما ياد نکرد
غزليات عراقيست سرود حافظ که شنيد اين ره دلسوز که فرياد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.

فال روز متولدین تیر:
در زمینه مسائل عاطفی و احساسی خیلی از خانم ها از شوهران خود گله دارند كه چرا احساسات خود را بیان نمی كنند و خیلی از آنان از همسران خود شكایت دارند كه چرا در برخوردها بی تفاوت شده اند . به هر دو گروه توصیه میشود در برقراری روابط صمیمی و گرم بكوشند، خصوصا اینروزها كه هر دو گروه به آن نیاز دارند .
حافظ:
سايه طاير کم حوصله کاری نکند طلب از سايه ميمون همايی بکنيم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوايی بکنيم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.
فال روز متولدین مرداد:
امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع كنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یك نفر احساسات عاشقانه شما را تحریك كند. فراموش نكنید كه شما قدرت این را دارید كه رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت كرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.
حافظ:
عاشقان را گر در آتش می‌پسندد لطف دوست تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم
دوش لعلش عشوه‌ای می‌داد حافظ را ولی من نه آنم کز وی اين افسانه‌ها باور کنم
تعبیر:بلند همت و با اراده هستی. دارای طبعی بلند می باشی و همین کافی است. با سخت کوشی و تلاش به نتیجه ی دلخواه می رسی. به دوستان ظاهرالصلاح اعتماد نکن. در کارها تعقل و اندیشه کن.

فال روز متولدین شهریور:
شما بالاخره نتیجه سخت كار كردن خود را می‌بینید و پاداشی كه درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید كاملاً از روند كاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز كار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا كرده‌اید كه لیاقت زندگی لوكس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فكر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی كنید.
حافظ:
سايه طاير کم حوصله کاری نکند طلب از سايه ميمون همايی بکنيم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوايی بکنيم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

فال روز متولدین مهر:
در زمینه كسب و كار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتكر هستند، برخی بدلیل ركود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتكارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست ه اند. به این گروه توصیه میشود باامید بكار بپردازند و روحیه خود را نبازند كه هنوز شانس های خوبی در راه است .
حافظ:
من اين مرقع رنگين چو گل بخواهم سوخت که پير باده فروشش به جرعه‌ای نخريد
بهار می‌گذرد دادگسترا درياب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشيد
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن

فال روز متولدین آبان:
شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت يا وصل دوست يا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عيسی دمی کجاست که احيای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.

فال روز متولدین آذر:
به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف هایی که او می زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.
حافظ:
کو جلوه‌ای ز ابروی او تا چو ماه نو گوی سپهر در خم چوگان زر کشيم
حافظ نه حد ماست چنين لاف‌ها زدن پای از گليم خويش چرا بيشتر کشيم
تعبیر:به آنچه که داری قناعت کن و مغرور نباش. به اندازه ی توانایی های خود زندگی کن تا زندگی خود را پریشان نکنی. با خانواده ی خود مهربان باش و از لحظات زندگی بهره ببر. آنان را با آرزوهای بی پایه و اساس خود در رنج و زحمت نینداز.

فال روز متولدین دی:
امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است كه شما دوست دارید افق فكری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین كه بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ كنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی كه امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌كند و می‌تواند در كنار چیزهایی كه قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان كنید.
حافظ:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هيچم خبر از هيچ مقامی نفرستاد
حافظ به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پيامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است

فال روز متولدین بهمن:
بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیكه بسیاری از آن روی ها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بكشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.
حافظ:
بعد از اين دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردين داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدين داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.

فال روز متولدین اسفند:
شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید.
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافيتت در سرای خويشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خويشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن
 

"Coral"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فال روزانه شما یکشنبه 23 بهمن 90
فال روزانه شما یکشنبه 11 فوریه 2012
فال روز متولدین فروردین:
امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند
حافظ :
در ميخانه ببستند خدايا مپسند که در خانه تزوير و ريا بگشايند
حافظ اين خرقه که داری تو ببينی فردا که چه زنار ز زيرش به دغا بگشايند
تعبیر:گرفتار رنج و مصیبتی شده ای، اما نا امید نباش. پایان هر شب سیاه سپیدی روز است. دعا و نیایش به درگاه خدا به قلب تو آرامش می بخشد و به تو کمک می کند تا بهتر تصمیم بگیری. امیدوار باش.

فال روز متولدین اردیبهشت:
شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.
حافظ :
رسم بدعهدی ايام چو ديد ابر بهار گريه‌اش بر سمن و سنبل و نسرين آمد
چون صبا گفته حافظ بشنيد از بلبل عنبرافشان به تماشای رياحين آمد
تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

فال روز متولدین خرداد:
به آندسته از خانمها كه رازی در دل دارند توصیه میشود در بازگویی آن به شخص مورد اطمینان خود نیز بااندیشه و احتیاط عمل كنند . به متاهلین بویژه آقایان توصیه میشود اینروزها با یك شاخه گل، یك هدیه كوچك، حتی یك كارت زیبا سبب شوند فضای خانوداگی شان رنگ و روح تازه ای بگیرد .
حافظ:
مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدين راه بشد يار و ز ما ياد نکرد
غزليات عراقيست سرود حافظ که شنيد اين ره دلسوز که فرياد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.

فال روز متولدین تیر:
در زمینه مسائل عاطفی و احساسی خیلی از خانم ها از شوهران خود گله دارند كه چرا احساسات خود را بیان نمی كنند و خیلی از آنان از همسران خود شكایت دارند كه چرا در برخوردها بی تفاوت شده اند . به هر دو گروه توصیه میشود در برقراری روابط صمیمی و گرم بكوشند، خصوصا اینروزها كه هر دو گروه به آن نیاز دارند .
حافظ:
سايه طاير کم حوصله کاری نکند طلب از سايه ميمون همايی بکنيم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوايی بکنيم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.
فال روز متولدین مرداد:
امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع كنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یك نفر احساسات عاشقانه شما را تحریك كند. فراموش نكنید كه شما قدرت این را دارید كه رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت كرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.
حافظ:
عاشقان را گر در آتش می‌پسندد لطف دوست تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم
دوش لعلش عشوه‌ای می‌داد حافظ را ولی من نه آنم کز وی اين افسانه‌ها باور کنم
تعبیر:بلند همت و با اراده هستی. دارای طبعی بلند می باشی و همین کافی است. با سخت کوشی و تلاش به نتیجه ی دلخواه می رسی. به دوستان ظاهرالصلاح اعتماد نکن. در کارها تعقل و اندیشه کن.

فال روز متولدین شهریور:
شما بالاخره نتیجه سخت كار كردن خود را می‌بینید و پاداشی كه درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید كاملاً از روند كاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز كار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا كرده‌اید كه لیاقت زندگی لوكس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فكر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی كنید.
حافظ:
سايه طاير کم حوصله کاری نکند طلب از سايه ميمون همايی بکنيم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوايی بکنيم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

فال روز متولدین مهر:
در زمینه كسب و كار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتكر هستند، برخی بدلیل ركود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتكارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست ه اند. به این گروه توصیه میشود باامید بكار بپردازند و روحیه خود را نبازند كه هنوز شانس های خوبی در راه است .
حافظ:
من اين مرقع رنگين چو گل بخواهم سوخت که پير باده فروشش به جرعه‌ای نخريد
بهار می‌گذرد دادگسترا درياب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشيد
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن

فال روز متولدین آبان:
شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت يا وصل دوست يا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عيسی دمی کجاست که احيای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.

فال روز متولدین آذر:
به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف هایی که او می زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.
حافظ:
کو جلوه‌ای ز ابروی او تا چو ماه نو گوی سپهر در خم چوگان زر کشيم
حافظ نه حد ماست چنين لاف‌ها زدن پای از گليم خويش چرا بيشتر کشيم
تعبیر:به آنچه که داری قناعت کن و مغرور نباش. به اندازه ی توانایی های خود زندگی کن تا زندگی خود را پریشان نکنی. با خانواده ی خود مهربان باش و از لحظات زندگی بهره ببر. آنان را با آرزوهای بی پایه و اساس خود در رنج و زحمت نینداز.

فال روز متولدین دی:
امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است كه شما دوست دارید افق فكری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین كه بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ كنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی كه امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌كند و می‌تواند در كنار چیزهایی كه قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان كنید.
حافظ:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هيچم خبر از هيچ مقامی نفرستاد
حافظ به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پيامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است

فال روز متولدین بهمن:
بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیكه بسیاری از آن روی ها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بكشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.
حافظ:
بعد از اين دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردين داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدين داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.

فال روز متولدین اسفند:
شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید.
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافيتت در سرای خويشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خويشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن
پرفکت علی......
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روزانه شما سه شنبه 25 بهمن 90
فال روزانه شما سه شنبه 14 فوریه 2012
فروردین:
در این روزها نامه و پول و مشارکت در طالع شما دیده میشود. اگر احساس میکنید که دیگران بعضی چیزها را از شما پنهان میکنند، نگران نباشید چون مسائل بنفع شما و در کوتاه مدت برملا خواهند شد.
حافظ:
خدا را رحمی ای منعم که درويش سر کويت دری ديگر نمی‌داند رهی ديگر نمی‌گيرد
بدين شعر تر شيرين ز شاهنشه عجب دارم که سر تا پای حافظ را چرا در زر نمی‌گيرد
تعبیر:ریا و دروغ را رها کن تا اعتماد مردم را جلب کنی. صداقت و درستی را پیشه ی خود ساز تا بهتر به هدف خود دست یابی. دوستان و ناصحان خیراندیش را از خود نرنجان زیرا در هر کار به کمک فکری دیگران احتیاج پیدا می کنی

اردیبهشت:
به شما مژده ای در ارتباط با یکسری تسهیلات مالی و یا ساخته شدن یک منبع مالی جدید میدهد از اینرو هرگونه پیشنهادی که بشما در زمینه های شغلی میشود را جدی تلقی کرده و نسبت به اجام آن فکر کنید.
حافظ:
طوطيان در شکرستان کامرانی می‌کنند و از تحسر دست بر سر می‌زند مسکين مگس
نام حافظ گر برآيد بر زبان کلک دوست از جناب حضرت شاهم بس است اين ملتمس
تعبیر:به زودی پیامی به تو می رسد که حاکی از پایان هجران و دوری است. صبر و استقامت کلید و رمز موفقیت تو است. هرکس به اندازه ی توانایی خود می تواند زندگی کند پس با حسرت به زندگی دیگران نگاه نکن و به خدا توکل کن

خرداد:
مسافری از راه نسبتا دور برای شما خواهد رسید که از دیدن او خوشحال خواهید شد . نامه ای بدستتان میرسد که از یک مرجع اداریست و انجام کاری را به اطلاع شما میرساند که مدتهاست منتظرش بوده اید.
حافظ:
اين تقوام تمام که با شاهدان شهر ناز و کرشمه بر سر منبر نمی‌کنم
حافظ جناب پير مغان جای دولت است من ترک خاک بوسی اين در نمی‌کنم
تعبیر:ثابت قدم و استوار هستی و در راه عشق و محبت می توان به تو اعتماد کرد. اهل حیله و مکر نیستی و همین تو را محبوب اطرافیان می سازد. مراقب حسودان باش تا با توکل به خداوند و خلق و خوی نیکوی خود موفق و پیروز شوی.

تیر:
از آنجا که ونوس نیز در طالع شما خودنمائی میکند، امکان آشنائی مجردها با زوج آینده وجود دارد. میزان اتکای بنفس و قدرتی که در درون شما نهفته است، افزایش چشمگیری می یابد بنابراین از فرصت استفاده کنید و در برقراری ارتباط با دیگران پیشگام شوید.
حافظ:
من اين مراد ببينم به خود که نيم شبی به جای اشک روان در کنار من باشی
من ار چه حافظ شهرم جوی نمی‌ارزم مگر تو از کرم خويش يار من باشی
تعبیر:با همه ی سعی و تلاش به نتیجه ی دلخواه و مطلوب نرسیده ای. نا امید نباش. بهتر است دوباره به اعمال و رفتار خود با تعمق بیشتری نظر بیندازی تا نواقص و معایب کار را بشناسی و آنها را برطرف سازی. کارها را نیمه تمام رها نکن. تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه، دست از تلاش برندار.

مرداد:
مسائل را عجالتا ساده بگیرید تا خود بخود حل شوند. زندگی خصوصی و روابط عشقی با عاطفی شما در با بازیگری مریخ و اورانوس به نقطه اوج و شکوفائی غیر منتظره ای خواهد رسید. برای آنها که مجرد هستند و بدنبال زوج آینده خود میگردند عشق با یک نگاه پیش بینی میشود .
حافظ:
وفاداری و حق گويی نه کار هر کسی باشد غلام آصف ثانی جلال الحق و الدينم
رموز مستی و رندی ز من بشنو نه از واعظ که با جام و قدح هر دم نديم ماه و پروينم
تعبیر:افکار و اندیشه های بلند و متعالی داری. با سعی و تلاش، مقصود شما حاصل می شود. اراده ی محکم و ایمان راسخ، بهترین یار و یاور تو است. سعی کن جاه طلبی را از آرزوها و اندیشه های خود دور کنی.

شهریور:
سفری برای شما پیش بینی میشود که نتایج آن بسیار مطلوب است. چنانچه در صدد اسباب کشی و تغییر محل اقامت خود هستید میتوانید هر چه زودتر نسبت بآن اقدام کنید که در طالع شما هرگونه نقل و انتقال و مسافرت خوب آمده است .
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت يا وصل دوست يا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عيسی دمی کجاست که احيای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.

مهر:
امرودوست جدیدی پیدا خواهید کرد که از آشنائی با او خوشحال خواهید شد. این دوست برای شما قدم خواهد داشت و وجودش میتواند بسیاری از مشکلات شما را از میان بردارد بدون اینکه خودش مستقیما در حل مشکلات شما دخیل باشد. منتظر نامه ای از راه دور باشید.
حافظ:
حديث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو که کس نگشود و نگشايد به حکمت اين معما را
غزل گفتی و در سفتی بيا و خوش بخوان حافظ که بر نظم تو افشاند فلک عقد ثريا را
تعبیر:در زندگی با خیال راحت و آسوده زندگی کن و به آنچه داری راضی و خشنود باش و حریص نباش زیرا حرص و آز سرانجام رسوایی و بدنامی به بار می آورد. با پیران و بزرگان مشورت کن و از تجربه های آنان استفاده کن

آبان:
از اینرو امکان وقوع مسافرت برای شما پیش بینی میشود. همچنین یک رابطه قابل توجه بین مسافرت و دوستیابی خودنمائی میکند و برای آنها که مجرد هستند امکان آشنائی با زوج آینده بسیار محتمل دیده میشود .
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت يا وصل دوست يا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عيسی دمی کجاست که احيای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.

آذر:
اگر در صدد خرید یا فروش ملک هستید کمی تامل کنید و صبور باشید. یک پیغام یا یک دیدار غیر منتظره با یک دوست قدیمی شما را متعجب خواهد کرد. آنرا بفال نیک بگیرید. دو مورد نامه احتمالا از راه دور در طالع شما دیده میشود.
حافظ:
نی من تنها کشم تطاول زلفت کيست که او داغ آن سياه ندارد
حافظ اگر سجده تو کرد مکن عيب کافر عشق ای صنم گناه ندارد
تعبیر:زندگی خوب و سعادتمندی در پیش داری. مغرور و متکبر نباش و با دوستان و اطرافیان با مهربانی رفتار کن. در زمان بی نیازی و توانایی، نیازمندان و کسانی را که به کمک تو امید دارند فراموش نکن
دی:
اگر در گذشته فعالیتهائی کرده اید در آینده پاداش زحمات خود را یکی پس از دیگری خواهید گرفت. سیاره ونوس مهمان شما خواهد بود و شرایطی ایجاد خواهد کرد که طی آن به موفقیتهای چشمگیر نایل گردید.
حافظ:
چو عطرسای شود زلف سنبل از دم باد تو قيمتش به سر زلف عنبری بشکن
چو عندليب فصاحت فروشد ای حافظ تو قدر او به سخن گفتن دری بشکن
تعبیر:اگر صادقانه به سعی و تلاش بپردازی، به زودی به هدف و نتیجه ی دلخواه می رسی. سعادت و نیکبختی در دو قدمی تو است به شرط آنکه لحظات عمر را بیهوده به هدر ندهی. اراده ای راسخ داشته باش.

بهمن:
عطارد در قسمت فوقانی طالع شما در حال حرکت است و قوای فکری شما را در برخورد با مسائل و یا اهدافی که دارید تامین میکند. این خاصیت همراه با تاثیرات اورانوس بشما فرصتی خواهد داد تا بتوانید در خلال این روز به جنبه های مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و عمده در مورد کار و حرفه و یا زندگی خود بگیرید .
حافظ:
يا وفا يا خبر وصل تو يا مرگ رقيب بود آيا که فلک زين دو سه کاری بکند
حافظا گر نروی از در او هم روزی گذری بر سرت از گوشه کناری بکند
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید فقط کمی همت و اراده می خواهد. صبر و استقامت را از یاد نبر. در انتظار دیدار دوستی به سر می بری. به زودی او را خواهی دید.

اسفند:
مشارکت و شانس یا اقبال، پول و نامه احتمالا از راه دور و مسائل خانوادگی در طالع شما دیده میشود. متولدین این ماه که صاحب فرزند میباشند ممکن است در رابطه خواسته های فرزندانشان یا احیانا کنترل کردنشان مشکلاتی پیدا کنند. سیاره ی شما در زمینه های ملکی از هر نوع و از هر طریق فواید بسیار مطلوبی برایتان ایجاد خواهد کرد. تندرستی در طالع شما دیده میشود
حافظ:
مرا تا عشق تعليم سخن کرد حديثم نکته هر محفلی بود
مگو ديگر که حافظ نکته‌دان است که ما ديديم و محکم جاهلی بود
تعبیر:تنهایی و غم و اندوه را می توانی به شادی تبدیل کنی. با همنشینی با دوستان خوب می توانی راه تازه ای پیش پای خود قرار دهی. عشق و محبت را فراموش نکن
 

ICE-G

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهریور:
سفری برای شما پیش بینی میشود که نتایج آن بسیار مطلوب است. چنانچه در صدد اسباب کشی و تغییر محل اقامت خود هستید میتوانید هر چه زودتر نسبت بآن اقدام کنید که در طالع شما هرگونه نقل و انتقال و مسافرت خوب آمده است .
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت يا وصل دوست يا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عيسی دمی کجاست که احيای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.
مر30 علی جان!
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال چهارشنبه 26بهمن 1390 همراه با فال حافظ

فال روز متولدین فروردین:
شما تا زمانی كه ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا كه به خلاق بودن شما كمك می‌كند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینكه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یك مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌كنند. دیگران نسبت به اینكه شما چه احساسی در مورد هر یك از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینكه شما پیامتان را واضح بیان نكرده‌اید.
حافظ:
رقص بر شعر تر و ناله نی خوش باشد خاصه رقصی که در آن دست نگاری گيرند
حافظ ابنای زمان را غم مسکينان نيست زين ميان گر بتوان به که کناری گيرند
تعبیر:غرور و تعصب را رها کن و آینده نگر باش. اوضاع همیشه بر وفق مراد نیست. در روزگار توانمندی به یاد تنگدستان باش تا خداوند همیشه به تو یاری رساند.



فال روز متولدین اردیبهشت:
شرایطی پیش می آید که به شما اجازه میدهد، به عنوان یک آدم پولدار از مدارج بالای تحصیلی برخوردار شوید. حال خود دانید، اما قرار است علم و ثروت را با هم جمع شوند! در دوستی و رقابت، فردی با وفا و ثابت قدم هستید و اگر قرار بر دشمنی باشد، با قدرت، اما منصفانه برخورد کنید. اندکی به خود، به درون و حال و هوای روحی این روز، بیشتر بی اندیشید.
حافظ:
مطرب چه پرده ساخت که در پرده سماع بر اهل وجد و حال در های و هو ببست
حافظ هر آن که عشق نورزيد و وصل خواست احرام طوف کعبه دل بی وضو ببست
تعبیر:نسنجیده و بدون اندیشه دست به هیچ کاری نزن زیرا به بن بست خواهی رسید. فریب دوستان ظاهری را خورده ای اما مطمئن باش که با لطف خداوند راه چاره ای برایت باز خواهد شد.



فال روز متولدین خرداد:
در میان متولد این ماه افراد به دلایل معنوی نا خواسته خود را از تمام نعمتهای عادی و خدادادی محروم میکنند، اما برای شما، حادثه ای به عبارت بهتر ملاقاتی رخ میدهد که چشم شما را به روی واقعیت های ملموس و لازم زندگی باز میکند.
حافظ:
به بال و پر مرو از ره که تير پرتابی هوا گرفت زمانی ولی به خاک نشست
زبان کلک تو حافظ چه شکر آن گويد که گفته سخنت می‌برند دست به دست
تعبیر:سختی ها و مرارت ها را آسان بگیر تا در زندگی شاهد مقصود را در بر بگیری. فروتن باش تا سربلند شوی. هیچ راحتی بدون تحمل سختی و تلاش بدست نمی آید، بنابراین زندگی بهتر در سایه تلاش و کوشش است.


فال روز متولدین تیر:
روابط دوستانه در حال حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است.شاید اخیراًشرایط آرام و خوب نبوده است اما اکنون به دنبال فرد جدیدی می گردید که تعهد جدیدی داشته باشید.می توانید مطمئن باشید که لحظات خوبی را پیش رو دارید.
حافظ:
وفا مجوی ز کس ور سخن نمی‌شنوی به هرزه طالب سيمرغ و کيميا می‌باش
مريد طاعت بيگانگان مشو حافظ ولی معاشر رندان پارسا می‌باش
تعبیر:در زندگی، مشکلات فراوان است. سعی کن با صداقت به دوستان خود کمک کنی تا در هنگام سختی به کمک تو بشتابند. ریا و کینه را از خود دور کن و بیهوده در طلب خواسته های محال و دست نیافتنی خود را به زحمت نینداز. به خدا و کمک او اطمینان داشته باش.


فال روز متولدین مرداد:
حس می کنید سلولهای خاکستری مغزتان به مقداری تحریک نیاز دارند یک همسایه یک نفر از خانواده تان یا از فامیل شما ممکن است قادر باشد دقیقاً به نوع رشته و مسیری که می خواهید بروید اشاره کند . گوش کردن به راهنمایی سیارات بسیار راحت است این طور نیست ؟
حافظ:
چو عطرسای شود زلف سنبل از دم باد تو قيمتش به سر زلف عنبری بشکن
چو عندليب فصاحت فروشد ای حافظ تو قدر او به سخن گفتن دری بشکن
تعبیر:اگر صادقانه به سعی و تلاش بپردازی، به زودی به هدف و نتیجه ی دلخواه می رسی. سعادت و نیکبختی در دو قدمی تو است به شرط آنکه لحظات عمر را بیهوده به هدر ندهی. اراده ای راسخ داشته باش.


فال روز متولدین شهریور:
مهم نیست كه به خاطر چه ایده‌ای تلاش می‌كنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی كوتاه فشارها را كاهش دهید. شما كاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای كه اینك احساس می‌كنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلكه دوره گذرایی است كه در این دوره شما می‌توانید كمك كنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.
حافظ:
ماييم و آستانه عشق و سر نياز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نيم شرمسار دوست
تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.



فال روز متولدین مهر:
تا دیر نشده در خود و رفتارتان تجدید نظر کنید. اگر منتظر هستید تا اعضای خانواده روی دست و پایتان بیفتند، اشتباه میکنید. یک رویداد خوشایند، واقعه ای چون یک تولد تازه، یک زندگی نوین، یک سفر رویایی و در نهایت یک ملاقات داغ، داغ در راه است، گوش به زنگ باشید!
حافظ:
ماييم و آستانه عشق و سر نياز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نيم شرمسار دوست
تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.

فال روز متولدین آبان:
امروز در حرفه های هنری پیشرفت می كنید. اگر اهل ورزش هستید حتماً تمایل پیدا می كنید كه بدنتان را به حركت در آورید و اگر فردی تنبل هستید، حداقل تمایل به هوای تازه پیدا می كنید. در هر صورت، اكنون فصل بهار است و عشق در فضا پراكنده است.
حافظ:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هيچم خبر از هيچ مقامی نفرستاد
حافظ به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پيامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است


فال روز متولدین آذر:
شما كاملاً قادر هستید كه از خودتان مواظبت كنید و این اغلب روش شما می‌باشد. اكنون با وجود این شما به دانستن نیازهای هر فرد دیگری علاقه‌مند هستید. اما جستجو كردن ناراحتی‌های خودتان بدتر است چناچه شما می‌توانید هر نگرش منفی‌ای را تأیید كنید. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال‌تر می‌سازد.
حافظ:
هر چند بردی آبم روی از درت نتابم جور از حبيب خوشتر کز مدعی رعايت
عشقت رسد به فرياد ار خود به سان حافظ قرآن ز بر بخوانی در چارده روايت
تعبیر:در زندگی آنچنان که شایسته تو است به مقامی نرسیده ای و از بی چشم و رویی ناکسان در عذابی. هدف و مقصود از تو دور نیست به شرط آنکه صداقت و درستی را رها نکنی و به لطف خداوند و هنر و علم خود ایمان داشته باشی. سرگردانی و هراس و نا امیدی را از خود دور بگردان که در غیر اینصورت به بن بست خواهی رسید.



فال روز متولدین دی:
امروز خورشید در برج خودتان می باشد. احتمال خطا كردن شما امروز بسیار كم است. بنابراین نگران نباشید و از فرصت ها بهره ببرید کمی با نگاه تیز بین به اطرافتان نگاه کنید و فرصت های امروز را پیدا کنید
حافظ:
جمع کن به احسانی حافظ پريشان را ای شکنج گيسويت مجمع پريشانی
گر تو فارغی از ما ای نگار سنگين دل حال خود بخواهم گفت پيش آصف ثانی
تعبیر:قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی


فال روز متولدین بهمن:
کسی که در قضاوت کردن، شتاب می کند، آسان تر به خطا خواهد رفت. باید همه جوانب کاری را سنجید و سپس درباره آن قضاوت کرد. باید حوصله به خرج داد تا رازهای جدیدی آشکار شود.
حافظ:
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنيامد از دستم
بسوخت حافظ و آن يار دلنواز نگفت که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم
تعبیر:به عهد و پیمان خود پایبند هستی و این بهترین محک برای صداقت و ایمان تو است. اگرچه امروز خود را مغبون می بینی اما در آینده به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.



فال روز متولدین اسفند:
با قیل و قال خود نباید اعصاب دیگران رامنهدم کرد! در کنار این سرو صدای آزار دهنده، باید روحیه ای آرام و گوش هایی شنوا داشت. حرف های زیادی هست که باید آنها را شنید و در خود هضم کرد.
حافظ:
سحر کرشمه چشمت به خواب می‌ديدم زهی مراتب خوابی که به ز بيداريست
دلش به ناله ميازار و ختم کن حافظ که رستگاری جاويد در کم آزاريست
تعبیر:رسیدن به هدف کار آسانی نیست. صداقت و ایمان می تواند انسان را در راه رسیدن به مقصود یاری کند. ریاکاری را از خود دور کن که نتیجه ای برای تو ندارد. با مردم به خوبی و انسانیت رفتار کن
 

F@tima s332

عضو جدید
کاربر ممتاز
به سلامتی آقای حافظ که قاطی کرده
تعبیر سه شنبه دی با تعبیر چهارشنبه مرداد چه فرقی میکنه
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فال روزانه شما جمعه 28 بهمن 90
فروردین:
امروز که ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فکر می‌کنید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان کردن آنها بیهوده تلاش کنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر کردن سعی کنید که خودتان باشید.
حافظ:
بيا که هاتف ميخانه دوش با من گفت که در مقام رضا باش و از قضا مگريز
ميان عاشق و معشوق هيچ حال نيست تو خود حجاب خودی حافظ از ميان برخيز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.


اردیبهشت:
شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیکترین دوستانتان و یا در جمع یک سری از افراد هم فکرتان داشته باشید. اما قبل از اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر کل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام کنید. اگر فقط یک بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یک راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.
حافظ:
بر من فتاد سايه خورشيد سلطنت و اکنون فراغت است ز خورشيد خاورم
مقصود از اين معامله بازارتيزی است نی جلوه می‌فروشم و نی عشوه می‌خرم
تعبیر:بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.


خرداد:
مهم نیست که امروز چقدر کار دارید- چه از نظر پروژه‌های کاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا کنید، بنشینید و در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد فکر کنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می‌خواهد که ذهنتان را از سیاست‌های کاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می‌رسد.
حافظ:
بر من فتاد سايه خورشيد سلطنت و اکنون فراغت است ز خورشيد خاورم
مقصود از اين معامله بازارتيزی است نی جلوه می‌فروشم و نی عشوه می‌خرم
تعبیر:بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.


تیر:
امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می‌کنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری که روی دوشتان سنگینی می‌کند فرار کنید. زمان کمی‌را به فعالیت‌های جدی‌تر اختصاص دادن کار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید سخت نیست.
حافظ:
پير ميخانه همی‌خواند معمايی دوش از خط جام که فرجام چه خواهد بودن
بردم از ره دل حافظ به دف و چنگ و غزل تا جزای من بدنام چه خواهد بودن
تعبیر:به خوشی ها و شادی های زندگی فکر کن. صبر و حوصله داشته باش. به آنچه داری قانع باش و خوش باش. به حرف های بیهوده ی مردم گوش فرا نده و زندگی خود را ملعبه ی آرزوهای دست نیافتنی نکن.

مرداد:
متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب‌تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.
حافظ:
آبرو می‌رود ای ابر خطاپوش ببار که به ديوان عمل نامه سياه آمده‌ايم
حافظ اين خرقه پشمينه مينداز که ما از پی قافله با آتش آه آمده‌ايم
تعبیر:اگر در کاری که در پیش داری، چندان موفق نشده ای، با بازنگری در اعمال و رفتار گذشته ی خود می توانی نقاط ضعف خود را برطرف کنی. صبور باش و خود را نباز. گمان نکن که دنیا به آخر رسیده است. با توکل به خدا و اراده ی خود و تجربه ی دوستان، دوباره شروع به کار کن. حتماً به نتیجه ی مطلوب خواهی رسید.


شهریور:
امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.
حافظ:
چون غمت را نتوان يافت مگر در دل شاد ما به اميد غمت خاطر شادی طلبيم
بر در مدرسه تا چند نشينی حافظ خيز تا از در ميخانه گشادی طلبيم
تعبیر:همه ی سختی ها و مشکلات بر طرف می شود، به شرط آنکه به تلاش خود ادامه بدهی. در زندگی تو گشادگی و سعادت پدید می آید و گرفتاری ها از بین خواهد رفت.


مهر:
سعی کنید که از دیگران درخواست کمک نکنید زیرا ناامیدتان میکنند. مانند همیشه ماه کامل زمان مناسبی برای انجام کارهای نیمه تمام است
حافظ:
شکل هلال هر سر مه می‌دهد نشان از افسر سيامک و ترک کلاه زو
حافظ جناب پير مغان مامن وفاست درس حديث عشق بر او خوان و ز او شنو
تعبیر:در تصمیم گیری عجول و شتابزده مباش. کاری نکن که بعدها موجب ندامت و پشیمانی شود. دوستان واقعی را بشناس و با آنان مهربان و وفادار باش. روزگار در گذر است و ارزش ندارد که به خاطر مسائل کوچک و حقیر زندگی خود و دیگران را به مخاطره بیندازی.


آبان:
میتوانید دیگران را مجبور کنید کارهایی را که میخواهید انجام دهند اما این کار اثر مخربی دارد. شاید در پذیرفتن مسئولیتها افراط کنید حتی اگر برایتان جالب هم نباشد. اگر سعی کنید حد خودتان فعالیت کنید موفق تر خواهید بود
حافظ:
گر چه رندی و خرابی گنه ماست ولی عاشقی گفت که تو بنده بر آن می‌داری
مگذران روز سلامت به ملامت حافظ چه توقع ز جهان گذران می‌داری
تعبیر:خودخواهی و تکبر را رها کن تا به هدف برسی. از ریاکاری و فریب دیگران بر حذر باش. دوستان و خانواده ی خود را از کمک های خود ناامید و مأیوس نکن. مهر و محبت، بهترین کاری است که می تواند زندگی تو را زیر و رو کند.


آذر:
امروز موج تازه‌ای از جدیت وارد زندگی شما می‌شود و شما چاره دیگری جز پذیرفتن آن ندارید. شما دوست ندارید گذشته خود را مرور کنید تا بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم‌تر بودند، ولی مثل اینکه چاره دیگری ندارید و باید تغییری در زندگی خود بدهید. داشتن یک نظریه ثابت و محکم بهتر از بر هم زدن اصول و قوانین مورد تایید همگان است
حافظ:
صوفی سرخوش از اين دست که کج کرد کلاه به دو جام دگر آشفته شود دستارش
دل حافظ که به ديدار تو خوگر شده بود نازپرورد وصال است مجو آزارش
تعبیر:وضع دنیا همیشه به یک روال باقی نمی ماند. بنابراین عاقبت اندیش باش و در کارها شتاب و عجله نکن. با خوش بینی به آینده بنگر. با دشواریهای زندگی شجاعانه مقابله کن و نا امید نباش.


دی:
امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما نمی فهمید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!!
حافظ:
نرگس ساقی بخواند آيت افسونگری حلقه اوراد ما مجلس افسانه شد
منزل حافظ کنون بارگه پادشاست دل بر دلدار رفت جان بر جانانه شد
تعبیر:دعاهای تو مستجاب می شود. به آرزوهایت می رسی و به هدف و مقصود خود دست می یابی. عزیزی را که سال ها از تو دور بوده، دوباره خواهی دید. کارها بر وفق مراد تو می شود.


بهمن :
حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درکتان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.
حافظ:
به منت دگران خو مکن که در دو جهان رضای ايزد و انعام پادشاهت بس
به هيچ ورد دگر نيست حاجت ای حافظ دعای نيم شب و درس صبحگاهت بس
تعبیر:زیاده طلبی و بلند پروازی، غیر از رنج و مصیبت، نتیجه ای ندارد. قناعت گنجی است که باید قدر آن را دانست. به خدا توکل کن و برای لذت های زودگذر زندگی، خود را اسیر و بنده دیگران نکن. هوا و هوس را از وجود خود دور کن


اسفند:
امروز شما در حالی که وانمود می‌کنید بیشتر جنبه‌های شخصیتی خود را قبول دارید می‌خواهید غرغرو بودن و ایرادگیری خود را پنهان کنید. بنابراین بهتر است به جای تظاهر کردن دلیل نگرانی‌های خود را به دیگران بگویید.
حافظ:
سزدم چو ابر بهمن که بر اين چمن بگريم طرب آشيان بلبل بنگر که زاغ دارد
سر درس عشق دارد دل دردمند حافظ که نه خاطر تماشا نه هوای باغ دارد
تعبیر:مشکلات و سختی ها طبیعی است. باید با ایمان و امید با آنها روبرو شوی. با امداد از دوستان مشفق می توانی بر سختیها فائق و پیروز شوی. با صبر و شکیبایی، زندگی شیرین و راحت می شود
 

Similar threads

بالا