LE!L@
عضو جدید
منم قبلا با فایرفاکس کار میکردم اما خدایی بعد از اینکه یکبار از گوگل کروم استفاده کردم دیگه دوست ندارم با مرورگر دیگه ای کار کنم. سرعتش خیلی خیلی بیشتره.جدی الان تو با گوگل کرومی؟
خوبه سرعتش؟
نمی دونم کار نکردم فکر می کردم جالب نباشه. بهتر از موزیلاست؟

)

