موسسه آموزش عالی سراج تبریز

rahbari91

عضو
بسم الله الرحمن الرحیم

دانشگاه مبدأ حركت و تحول و به تبع آن دانشجو مظهر تفكر و انديشه است

درباره موسسه آموزش عالی سراج
این موسسه بامجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری ازمهر ماه سال 84 فعالیت های علمی آموزشی وتحقیقاتی خود را آغاز کرده است و هم اکنون2119 دانشجو در پنچ رشته (نرم افزار ، برق- الکترونیک، عمران ،معماری و مخابرات ) در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و در یک رشته ،کارشناسی پیوسته برق الکترونیک مشغول تحصیل هستند


پیام قائم مقام محترم دانشگاه
مهمترین رسالت هر دانشگاه تربیت نیروی انسانی کارآمد و تواناست و با توجه به فرموده حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه کارخانه انسان سازی است . موسسه آموزش عالی سراج سعی و تلاش خود را بر پیاده سازی یک ساختار آموزشی و فرهنگی بر پایه دانشگاه انسان سازو تمدن ساز نموده است ان شاء ا..همت و تلاش و مشارکت شما دانشجویان عزیز و اساتید محترم و تلاشگر و مدیران و همکاران عزیز و پر تلاش در طول سال تحصیلی ،راهکارها و برنامه های اجرائی در تحقق این هدف را همانا تحول عظیم در ابعاد توسعه و مدیریت نظام آموزش عالی می باشد را داشته باشید تا دانشگاهی تولید گر، تخصص آفرین ، اندیشه ورز ، نظریه پرداز و بومی نگر مستقل داشته باشیم.

ادامه خبر
اخبار و رويدادها دانشجویانی که بعد از انتخاب واحد به امور مالی مراجعه ننموده اند به هیج عنوان نمی توانند حذف و اضافه نمایند . لطفاً جهت مشخص شدن وضعیت مالی به امور مالی موسسه مراجعه نمایید.
به اطلاع می رساند زمان انتخاب واحد نیمسال دوم از تاریخ 17 الی 21 بهمن و حذف و اضافه از تاریخ 8 الی 12 اسفند ماه می باشد ،دانشجویان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه رشته خود فایل مربوطه را از لینک زیر دانلود نمایند.


دانشجویان گرامی جهت انتخاب واحد باید در زمانهای مشخص شده ، از صفحه اول سایت روی لینک سیستم جامع آموزش و انتخاب واحد یا از منوی سمت راست (زیر منوی معاونت آموزشی و پژوهشی / انتخاب واحد )کلیک نمایند و با وارد کردن شماره دانشجوئی به جای کد کاربری و شماره شناسنامه بعنوان کلمه عبور وارد سیستم شوند و پس از مطالعه راهنمای انتخاب واحد شروع به انتخاب واحد نمایند.

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند تمامی نمرات نیمسال اول از تاریخ 4/11/88 روی سایت قابل رویت است ، دانشجویان عزیز می توانند در صورت داشتن اعتراض به نمرات خود ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام نمرات به کتابخانه (آقای حسینچی) مراجعه و فرم اعتراض پر نمایند.

به اطلاع دانشجویان کارشناسی ناپیوسته معماری می رساند لازم است جهت ارائه پایان نامه خود فرمهای لازم را از قسمت گروه معماری دانلود نمایند و پس از تکمیل به مدیر گروه محترم تحویل نمایند
به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی می رساند دانشجویانی که با درس معرفی به استاد فارغ التحصیل می شوند باید از تاریخ 88/11/17 الی 88/11/21 جهت اخذ درس معرفی به استاد به آموزش مراجعه نمایند در غیر اینصورت مجبور خواهند شد در ترم آینده شهریه ثابت و متغییر درس را پرداخت نمایند و به صورت حضوری در کلاسها شرکت نمایند.


به اطلاع می رساند ، دانشجویانی که در یکی از دروس مجازی شرکت کرده اند می توانند جهت استفاده از این کلاسها به آدرسهای زیر مراجعه نمایند.



- به اطلاع می رساند موسسه آموزش عالی سراج بعنوان نماینده از جمهوری اسلامی ایران در پنجمین کنفرانس بین المللی "مسائل فنی و فیزیکی در مهندسی قدرت"TPE-2009 با مشارکت دانشگاههای همکار از کشورهای آذربایجان ، ترکیه، رومانی و اسپانیا ، در بیلبائو اسپانیا برگزار می شود شرکت می نماید. در این کنفرانس آقای صادقی بعنوان قائم مقام موسسه ، آقایان دکتر طباطبائی و مهندس راجبی بعنوان ارائه دهنده مقاله شرکت نموده اند

- ادامه خبر
شهر تبريز
آشنایی با تبریز​
پيشينه تبريز​
تبريز مرکز استان آذربايجان شرقي است . در 46 درجه و 25 دقيقه طول شرقي و38 درجه و دو دقيقه عرض شمالي از نصف النهار گرينويچ واقع شده است ، ارتفاع آن از سطح دريا 1340 متر مي باشد . با وسعتي حدود 11800 کيلومتر در قلمرو مياني خطه آذربايجان و در قسمت شرقي شمال درياچه اروميه و619 کيلومتري غرب تهران قرار دارد و در 150 کيلومتري جنوب جلفا ، مرز ايران وجمهوري آذربايجان قرار گرفته است .
 

rahbari91

عضو
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشگاه مبدأ حركت و تحول و به تبع آن دانشجو مظهر تفكر و انديشه است
درباره موسسه آموزش عالی سراج
این موسسه بامجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری ازمهر ماه سال 84 فعالیت های علمی آموزشی وتحقیقاتی خود را آغاز کرده است و هم اکنون2119 دانشجو در هفت رشته (نرم افزار ، برق- الکترونیک، برق انتقال و توزیع ،عمران ،معماری ، مخابرات و صنایع ) در دو مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته در یک رشته ،کارشناسی پیوسته برق الکترونیک مشغول تحصیل هستند

پیام قائم مقام محترم دانشگاه
مهمترین رسالت هر دانشگاه تربیت نیروی انسانی کارآمد و تواناست و با توجه به فرموده حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه کارخانه انسان سازی است . موسسه آموزش عالی سراج سعی و تلاش خود را بر پیاده سازی یک ساختار آموزشی و فرهنگی بر پایه دانشگاه انسان سازو تمدن ساز نموده است ان شاء ا..همت و تلاش و مشارکت شما دانشجویان عزیز و اساتید محترم و تلاشگر و مدیران و همکاران عزیز و پر تلاش در طول سال تحصیلی ،راهکارها و برنامه های اجرائی در تحقق این هدف را همانا تحول عظیم در ابعاد توسعه و مدیریت نظام آموزش عالی می باشد را داشته باشید تا دانشگاهی تولید گر، تخصص آفرین ، اندیشه ورز ، نظریه پرداز و بومی نگر مستقل داشته باشیم.​
 

aliasghar_sut

عضو جدید
سلام دوستان
من می خوام امسال این موسسه رو واسه ارشد انتخاب کنم میشه بگین برای ارشد ها هفته ای چند روز کلاس میندازن؟
خیلی عجله دارم لطفا سریع تر
با تشکر
 
بالا