تولد ۵۶۵هزار نوزاد یک میلیون تومانی

سرمد حیدری

مدیر تالارهای مهندسی شیمی و نفت
مدیر تالار
چکیده : معاون حقوقی و سجلی سازمان ثبت احوال کشور خبر از تولد هزار و 597 نوزاد در 5 ماهه اول سال داد که تمام این نوزادان را برای دریافت هدیه یک میلیونی دولت، به بانک ملی معرفی شده اند. بیشترین آمار تولد در 5 ماهه ابتدای سال جاری در تهران و کمترین آن در سمنان بوده است.

معاون حقوقی و سجلی سازمان ثبت احوال کشور خبر داد:هزار و ۵۹۷ نوزاد در ۵ ماهه اول سال جاری متولد شده‌اند که تمام این نوزادان را برای دریافت هدیه یک میلیونی دولت، به بانک ملی معرفی کرده‌ایم.
محسن کرمی با اشاره به پرداخت هدیه یک میلیونی دولت به نوزادانی که از ۱ /۱ /۸۹ متولد شده‌اند، گفت: آمار نوزادانی که از ابتدای سال تا مهر متولد شده‌اند را به صورت لوح فشرده به بانک ملی اعلام می‌کنیم.
معاون حقوقی و سجلی سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: از مهر به بعد فرمی را تهیه کرده‌ایم که در آن فرم نام نزدیکترین بانک محل سکونت درج و افراد را به آنجا معرفی می‌کنیم. والدین می‌توانند با ارائه این فرم برای افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه فرزندان خود اقدام کنند.
کرمی خاطر نشان کرد: در ۵ ماه نخست سال جاری ۵۶۵ هزار و ۵۹۷ نوزاد متولد شده‌اند که ۴۵۰ هزار و ۸۳۲ نوزاد شهری و ۱۱۴ هزار و ۷۶۵ نوزاد روستایی بوده است. معاون حقوقی و سجلی سازمان ثبت احوال کشور افزود: از این تعداد ۲۸۹ هزار و ۹۴۲ نوزاد پسر و ۲۷۵ هزار و ۶۵۵ نوزاد دختر بوده‌اند. به گفته کرمی، بیشترین آمار تولد در ۵ ماهه ابتدای سال جاری در تهران و کمترین آن در سمنان بوده است.
 

اياتاي

عضو جدید
حالا يه بي فكر، نسنجيده حرفي زده! هفتاد ميليون عاقل هم بايد اطاعت كنن!!!:surprised:
 

R@mtin.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
این یک میلیون تومان یک دروغ بزرگه که دولت های بعد از احمدی نژاد رو بیچاره میکنه... چون این پول وفتی پرداخت میشه که این بچه ها 18 سالشون بشه 18 سال دیگه ببینیم کی میخواد از پس این حجم سنگین بدهی بر بیاد.
 

soutedelan

عضو جدید
شنیدین که می گن یه دیوونه یه سنگ بندازه تو چاه هزار تا عاقل نمی تونن درش بیارن ،:w07::w07::w00::w00::w00:
حالا جریان کار احمدیه با این دسته گل یه میلیونی و مردمی که الکی بچه دار شدن ،
بابا ملت ؛ این یه میلیون سرابه !!!!:w15::w15::w15::w12::w12::w02::w02:
 

terajedi21

عضو جدید
دولت از بن غلط و دروغ بر امده از ظلم و ستم و کودتا پشتیبانی از باطل!این بن دولت چطور میتونه به وعده هاش عمل کنه!؟دلایل منطبق با منطق خودش ارائه بدین تا بررسی شود باید نشست و دید دولت بعد از 18 سال این طرح رو قبول میکنه اقای احمدی نژاد پس از 18 سال یک فلش بک به این قولشون باید بزنن و عمل کنن البته با اجازه مقام شامخ ولایت حضرت ایت الله العظما مجتبی خامنه ای رضی الله عنه:D.
 

Similar threads

بالا