الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حسی ندارم شاید یکم گرسنه م
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
ناراحتم بخاطر فوت یکی از اقوام دورمون، دوتا دختر هفت ساله داره😭
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
خداوند رحمت کنه و به خانواده اش صبر بده ..
چه زیاد شده مرگ های ناگهانی !
ناگهانی نبود، چند ماهی بود که متوجه شدن سرطان خون داره، از صبح که خبر فوتش رو شنیدم حالم گرفته ست و سرم درد میکنه، غصه ی جوونی خودش و بی مادر شدن بچه هاش رو میخورم😔😔
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خدا بیامرزدش .. واقعا سخته ؟ خدا صبر بده .
ناگهانی نبود، چند ماهی بود که متوجه شدن سرطان خون داره، از صبح که خبر فوتش رو شنیدم حالم گرفته ست و سرم درد میکنه، غصه ی جوونی خودش و بی مادر شدن بچه هاش رو میخورم😔😔
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
سردرد بعد از خواب بعدازظهر😩
 

Similar threads

بالا