سیستم در سیستم

microsoft

کاربر فعال
استاد ، من چند روز پیش یه لینوکس رو سیستمم نصب کردم اما نمیدونم چرا وسط نصب همه پارتیشن های هاردم پرید.همه اطلاعاتم رو از دست دادم.(این صدای گریه یه دانشجو بود)

استاد من نیاز شدیدی به نصب ویندوز ۹۵ دارم روی هارد ساتا SATA . چیکار کنم؟
استاد من به شدت به نصب سیستم عامل داس DOS احتیاج دارم.اما هاردم ساتاست و همه پارتیشن هام NTFS.چیکار کنم؟
در کامپیوتر من ، تعدادی فایل یا پرونده خصوصی وجود داره که نمیخوام کسی بهشون دسترسی پیدا کنه.کجا میتونم قایمشون کنم که کسی به هیچ وجه حتی با هارد به هارد کردن نتونه بهشون دسترسی داشته باشه؟
من یه مربی کامپیوتر هستم و میخوام از صفحات SETUP BIOS و صفحات اول بالا اومدن کامپیوترم عکس بگیرم و سر کلاس به شاگردام نشون بدم؟ چطوری میتونم از اونجاها که هنوز ویندوز بالا نیومده عکس بگیرم؟
این سوالاتی بودن که سر کلاس مباحث ویژه در یکی از دانشگاههای تهران از استادی پرسیده میشد و اون فکر میکرد دانشجوها دارن سر به سرش میزارن. اما اون استاد نمیدونست همه این سوالات جواب دارن و به همه اونا میشه به راحتی جواب داد.
جواب همه این سوالات نرم افزار زیبای زیره.با این نرم افزار میتونید به راحتی سیستم عاملهای جدید رو در درون ویندوزتون نصب کنید و از هیچ چیز نترسید. این نرم افزار همه کامپیوتر شما رو در قالب یه فایل شبیه سازی میکنه و هارد رو هم در درون اون فایل طراحی میکنه و دقیقا مثل یه کامپیوتر کامل براتون کار میکنه با امکانات عکس برداری از هر جایی که بخواهید. پس در درون این نرم افزار با خیال راحت سیستمهای جدیدتون رو نصب و راه اندازی کنید و هرچی فایل دارید رو توش قایم کنید. اینم عکسی از این نرم افزار بسیار مفید.(با استفاده از این نرم افزار میتونید صحنه های زیر رو به وجود بیارید و از اونا عکس برداری کنید......)




و در نهایت اینم لینک دانلود این نرم افزار محشر
http://rapidshare.com/files/80367220/Microsoft_Virtual_PC_2007.zip
برای دانلود به راهنما توجه فرمایید لطفا.خواهش میکنم دقت کنید تا در مورد دانلود مشکلی نداشته باشید
راهنمای دانلود
---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه یک شمارنده مشغول شمردن رو به پایین هست .چند لحظه صبر کنید و سپس عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود........
 

oxision

عضو جدید
کاربر ممتاز
این همون نرم افزار معروف Virtual machine یا Virtual Drive هست که درایو مجازی با بینهایت سیستم عامل میتونه ایجاد کنه.
حالا یه سوال : چکار کنیم که سرعت سیستم رو اینقدر پائین نیاره؟
 

microsoft

کاربر فعال
این همون نرم افزار معروف Virtual machine یا Virtual Drive هست که درایو مجازی با بینهایت سیستم عامل میتونه ایجاد کنه.
حالا یه سوال : چکار کنیم که سرعت سیستم رو اینقدر پائین نیاره؟
دوست عزیز
virtual pc که من معرفی کردم با virtual drive فرق میکنه. دقت کنید لطفا. نرم افزار من محیطی رو فراهم میکنه که سیستم عاملی رو نصب کنید.یعنی یک کامپیوتر کامل.
نرم افزار virual drive نرم افزار استفاده از ایمیج ها هستش که باعث ایجاد درایو مجازی در my computer میشه و ربطی به سیستم عاملها نداره. virual machin هم معنا های مختلفی داره.
 

rezazd

عضو جدید
کمی دقیق تر باش

کمی دقیق تر باش

فکر نمیکنم اطلاعات تو پریده باشد فقط لینوکس درایو های ویندوز را نمی بیند

جزئیات بیشتری لازم دارم تا بهتر راهنمایی کنم شاید هنگام نصب پارتیشن ها را پاک کردی بهتره این هارد را به عنوان هارد دوم به دستگاه ویندوز دار وصل کنی و ببینی چه خبره با نرم اهزار های ریکاوری میتونی پارتیشن های پاک شده را برگردونی البته تحت شرایطی

اینهم بگم ویندوز ها با ظرفیت های مختلف هارد ها مشکل اساسی دارند و گند میزنند مثلا یک هارد ساتا 160 با ویندوز 2000 مشکل دارد مگر اینکه سرویس پک 4 داشته باشی حالا اگر اول ویندوز را نصب کنی بعد سرویس پک 4 اساسا کل پارتیشن ها میپرند !!! این مطلب در سایت ماکستور هستش همین هارد با ایکسپی و 2003 عین فشنگ تند تیز و عالی کار میکنه !!!
 
آخرین ویرایش:
بالا