چگونگی جلوه ی متن در بنر

rezagraphir

عضو جدید
نکات بهبود جلوه ی متن ها در طراحی بنر تبلیغاتی


بنر ها معمولا از دو اجزاء اصلی که شامل تصویر و متن است تشکیل می شوند ، شما می توانید با داشتن یک بنر تبلیغاتی مناسب ، استاندارد و جذاب ، تبلیغاتِ موثر و کارآمدی را انجام دهید


جذابیت بنر های تبلیغاتی به عوامل متعددی بستگی دارد ، که متن یکی از این عوامل است ، در این مطلب که آن را به دو بخش تقسیم کرده ایم ، می خواهیم مواردی مختصر اما موثر را برای شما بیان کنیم .


یکی از عوامل این جذابیت ، کوتاهی متن است دقت کنید که شما نباید همه چیز را در بنر بگنجانید بلکه فقط متنی بسیار خلاصه ، ویژگی های مهم، شعار تبلیغاتی تان یا مواردی نظیر این را در بنر خود جای دهید و به شدت توصیه می کنیم از نوشتن متون تبلیغاتی به تعداد زیاد در بنر تبلیغاتی بپرهیزید .


متن در بنر
متن در بنر
برای بنر تبلیغاتی راه نفس کشیدن بگذارید :
از اینکه شما صاحب اختیار بنر تبلیغاتی تان هستید ، حرفی نیست . اما در نظر داشته باشید رعایت اصول اولیه از جانب شما دست طراح را برای اجرا و پیاده سازی یک بنر تبلیغاتی جذاب و در عین حرفه ای و تاثیر گذار باز خواهد کرد .


در شرایطی که شما از متن بلند استفاده می کنید ، به ناچار و با توجه به محدودیت های ایجاد شده مجبور به کوچک کردن اندازه و سایز متن خواهد شد که در ادامه به برخی از مشکلات مربوط به این امر می پردازیم .

منبع : مجله گرافیک
 

Similar threads

بالا