alirezamaleky73
عضو جدید
سلام من تو كنكور 91 رتبم 652 منطقه 2 شده
آيا هوافضا شريف قبول ميشم؟
آيا هوافضا شريف قبول ميشم؟
ااا....كسي اينجا نيست؟
مدير فعال كجايي؟
يعني هيچكي اينجا راجع به نوع سازه و پيكربندي حاملها و راكتهاي تحقيقاتي ( چيدمانشون...يا اينكه ريخته گري ميشن يا وزقكاري ..وانواع موجود..)اطالاعاتي نداره؟
خيلي لطف ميكنيد اگه راهنمايي كنيد
ممنون
ااا....كسي اينجا نيست؟
مدير فعال كجايي؟
يعني هيچكي اينجا راجع به نوع سازه و پيكربندي حاملها و راكتهاي تحقيقاتي ( چيدمانشون...يا اينكه ريخته گري ميشن يا وزقكاري ..وانواع موجود..)اطالاعاتي نداره؟
خيلي لطف ميكنيد اگه راهنمايي كنيد
ممنون
سلام.من رشته كارشناسيم كامپيوتر بوده اما عشق فضا هستم! و به شدت علاقه مند به كار در زمينه فضاپيما و ماهواره. عوضش اصلا علاقه اي به مسائل مربوط به هواپيما و كلا بخش هوايي ندارم! با اين اوصاف و با توجه به وضع فعلي كشورمون توي اين زمينه، به نظرتون من اگه واسه ارشد تغيير رشته بدم بيام هوافضا ميتونم به اهداف فضاييم برسم؟!اصلا امكان ورود خانم ها توي اين حوزه ها هست؟ يه سوال ديگه ام اينكه طراحي فضاپيما و ماهواره رو واقعا بچه هاي هوافضا انجام مي دن يا اينجا هم مكانيكي ها ارجحن؟!راستي يه چيزايي در مورد ساخت فضاپيما توي دانشگاه اميركبير شنيدم. هنوز در حد حرفه يا شروع شده ؟
من اصلاً در زمینه توربین کار نکردم، شاید این مراجع بتونkن کمکی باشن:Sparrow عزیز یه سوال ?؟
من میخوام بدونم ایرفویل به کار رفته تو توربین بادی (مثلا 660) چیه
میتونی کمک کنی شما؟
ممنون
طراحي مفهومي يعني چي؟!ميشه يكم جزئي تر در مورد نقش رشته هاي ديگه توضيح بديد؟ ممنون مي شم.توي صا ايران هم پروژه ها هوايي ان يا اينكه توي حوزه فضايي هم فعاله؟
اینجا چطوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من تازه اومدم کلی سوال می دارم
سلام،Sparrow جان بازم سلام
یه سوال دیگه
تو تونل باد ضرایب لیفت و درگ رو چطور اندازه می گیرن؟ با استفاده از اندازه گیری نیروی لیفت و درگ و تقسیم بر پارامترهای جریان؟
بعد یه کم راجع به مکانیزم اندازه گیری نیروها اگه توضیح بدی ممنون میشم
Sparrow جان بازم سلام
یه سوال دیگه
تو تونل باد ضرایب لیفت و درگ رو چطور اندازه می گیرن؟ با استفاده از اندازه گیری نیروی لیفت و درگ و تقسیم بر پارامترهای جریان؟
بعد یه کم راجع به مکانیزم اندازه گیری نیروها اگه توضیح بدی ممنون میشم
سلام،سلام به دوستان گرامی :
در مورد طراحی اولیه هواپیماها به خصوص گلایدر سوالاتی داشتم ! در این تاپیک باید بپرسم یا در جای دیگه ؟!
سلام،
دیدم تو رشته هوافضا خیلی ها هستن که سوالای جور واجور دارن و هر کی برای یک دونه سوال یک تاپیک زده!گفتم یه تاپیک بزنم که همه سوالاشون رو اون تو طرح کنن تا هم همه سوالا یک جا باشه . خدا را چه دیدی شاید یه سوال داشتی جوابش رو تو این تاپیک پیدا کردی!
از همه تقاضا دارم که سوالشون رو توی این تاپیک طرح کنن تا هم همه از اون سوال بهره ببرن و هم اینکه سریعتر به جواب برسه چونکه اینجوری هر کسی که به تاپیک سر میزنه و جواب سوال رو بدونه،پیام میذاره.
مخلص همگی!
سلام و خسته نباشید
من دانشجوی هوافضا هستم میخواستم علت پرواز هواپیما رو برام توضیح بدید یعنی چگونگی قرار گرفتن هواپیماها در لایه های هوا
از زحماتتون خیلی ممنونم
علت پرواز هر چیزی که سنگین تر از هوا باشه وجود نیروی بالا بر یا برا هست که معمولا از اختلاف فشار در بالا و پایین یک سطح مثل بال هواپیما به وجود میاد. علت ایجاد اختلاف فشار اختلاف سرعت جریان عبوری از بالا و پایین سطح بال هست به طوری که با افزایش سرعت فشار کم میشه و این اختلاف فشار به شکل مقطع بال بستگی داره پس نیروی برا به سطح بال شکل بال سرعت و مشخصات جریان عبوری و مشخصات سیال عبور کننده بستکی داره
...
واقعا دانشجوی هوافضایی؟
سلام،خیلی لطف کردی جوابمو دادی
من ترم 4 هستم و متاسفانه داخل پیام نور هوافضا میخونم اونجا کسی نیست یکم راهنمایی کنه
بازم ممنونم..
من کتابا رو نمی تونم دانلود کنم
چی کار کنم ؟
یعنی دانلود نمیشه
سلام،سلام
من میخوام مثال 3.4 از کتاب کنترل تطبیقی آستروم رو شبیه سازی کنم اما بلد نیستم.....
نمیدونم چطور از بلوکهای قسمت گسسته استفاده کنم.....
هرکسی بلده لطفا فایل سیمولینکش رو برام بذاره.....
ممنون
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
S | نیاز به missile datcom البته هر چه ورژن بالاتری باشد بهتر است | سوالات و درخواست های هوافضا | 0 | |
A | در مورد هواپیما هر چی می خوای بپرس | سوالات و درخواست های هوافضا | 43 |