كساني كه شادتر هستند بيشتر دست به خودكشي مي زنند.

amirhm

عضو جدید
کاربر ممتاز


واقعا چه كسي فكر مي كند آمار خودكشي در كشورهايي كه مردمش شادتر از بقيه هستند اين قدر بالا باشد ؟
تحقيقات مشترك دانشگاه وارويك انگلستان و كالج هميلتون در نيويورك صورت گرفته اين موضوع را به اثبات رسانده .بر طبق اين تحقيق كشورهايي كه داراي بيشترين نرخ خودكشي هستند عبارتنداز كانادا ، امريكا ، سويس وايرلند.
در آمريكا و البته ساير كشورهاي نامبرده مردم از زندگي و برآورد آن راضي تر هستند و به همين خاطر بيشتر در معرض خودكشي ناشي از ناملايمات و شكستهاي ناگهاني قرار دارند. در مقابل مردم در كشورهاي ديگر كه آمار شادي ورضايت از زندگي چندان بالا نيست كمتر دليلي براي خودكشي مي تراشند و با سختي هاي زندگي بيشتر آشنا هستند.
درآمريكا براي مثال ايالت يوتا از نظر رضايت مردم از زندگي دررتبه اول است و در خودكشي در رتبه نهم جاي مي گيرد اما نيويورك كه مردم درآن نسبت به باقي شهرهاي امريكا چندان شاد نيستند و در رتبه 45 از اين نظر جاي مي گيرد و داراي پايين ترين رتبه خودكشي است .هاوايي هم كه پس از يوتا از نظر ميزان رضايت از زندگي قرار دارد ، در بين 5 ايالت با آمار بالاي خودكشي است.
پرفسور اندرو اسوالد از دانشگاه وارويك و يكي از مسئولان اين تحقيق مي گويد:«مردم در شهرهايي كه شرايط زندگي سخت است تحمل بيشتري براي برخي از شكست ها دارند و همين موضوع انتظار آنها اززندگي را پايين مي آورد ولي در كشورهايي با آمار رضايت وشادي بالا افراد شكنندگي بالايي در برابر مشكلات دارند و خيلي زود درمواجهه با معضلات به فكر خودكشي مي افتند. »
 

جوجه سرامیکی

عضو جدید
بمیرم برای ایرانی ها که تو وبلاگ یکی از دوستان خوندم که ایرانیها جزء10 کشور انتهایی لیست شادترین کشورها هستند.
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
آدمایی که همیشه شادن و همه چی بر وفق مرادشون اگه یهو یه اتفاقی بیفته که ناخوشایند باشه و زندگیشونو تغییر بده نمیتونن با مشکلات کنار بیان و فکر میکنن با خودکشی خلاص میشن

اما آدمایی که همیشه تو شرایط معمولی و غیر شاد زندگی میکنن دیگه نسبت به حوادث بد ضد ضربه شدن
اگه واسه این بیچاره ها یه وقت یه اتفاق خوبی بیفته سکته میکنن:biggrin:
 

Similar threads

بالا